Puhalluksesta

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
JRZ
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 36
Liittynyt: La 07.01.2006 12:59
Paikkakunta: Finland

Puhalluksesta

Viesti Kirjoittaja JRZ »

Eli tossa mun W203:ssa huomasin semmosen että jalkoihin ei saa millään lämmintä ilmaa.Autom.ilmastointi,mutta ei oo ilmastointi päällä ja vaikka kääntää namikan alaspäin ja föönin täysille,niin ei pihaustakaan tule kintuille...onko mahd. joku tyyppioikku tai kellään vastaavia kokemuksia?

Nim.Ei voi ajaa sukkasillaan -30 asteen pakkasessa...

MBC200KOMPRESSOR2001 kyseessä siis...
Kompuramese...
hanta
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1187
Liittynyt: Pe 30.12.2005 12:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hanta »

Moi,

Mun 203-koppasessa taas automaatti-ilmastoinnin ollessa päällä puhaltaa aina myös jaloille - vähän siis päinvastoin kuin sulla, mutta periaatteessa sama ongelma, elikä automaatin ollesssa päällä puhalluksen suuntaus ei toimi. Mutta kun kytken automaatin pois, suuntaus toimii hyvin.
Aiheesta on äskettäin ollut kirjoittelua otsikolla " W203 ilmasuuttimien suuntaus" katsopa hausta.
Hannu
W203CDI
Bomber4
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1749
Liittynyt: La 28.01.2006 19:02
Paikkakunta: Ylöjärvi

puhallus

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

mulla E 290 tdt -97 saman suuntaista ongelmaa ei puhalla jaloille missään asennossa ja haileen lämmintä tulee muuten koppiin vaikka rullais siihen asentoon missä pitäis tulla kylmää("kuumaa" ei tuu ollenkaan) osaiskohan joku viisaampi kertoo mistä vikaa vois alkaa ettimään.
Star
Avatar
Eeti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 99
Liittynyt: Ma 16.01.2006 10:39
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eeti »

mulla oli w124 sammaa vikkaa ettei puhaltanu lattialle ollenkaan. sitte otin sen keskikonsolin pois ja sieltä oli lähteny se vaijerihomma pois sieltä mistä säädetään mihin ilma menee sieltä vaijeri takasin paikalle ja alko puhalteleen taas jalkatilaan ilmaa. nyt ei jalatkaan jäädy..
Avatar
massa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 96
Liittynyt: To 15.07.2004 15:02
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja massa »

mulla oli sama ongelma omassa w202. Keskikonsolin irroitus ja syy löytyi sen kääntökytkimen ohjaimista, joista toinen ei ollut paikallaan.

Tiedä sitten miten 203 asia on mut epäilisin ton suuntaista.
W202 C220 -93 Sport
JRZ
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 36
Liittynyt: La 07.01.2006 12:59
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja JRZ »

Noh, pitää vloppuna ottaa toi keskikonsoli irti ja katsoa mitä sieltä löytyy.Eikös siihen ollu jossain kuvatkin miten irtoaa???
Kompuramese...
Bomber4
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1749
Liittynyt: La 28.01.2006 19:02
Paikkakunta: Ylöjärvi

lämmin ilma

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

otin liittimen irti närhen munista mutta ei tuu siltikään kuumaa,taitaa lähtee munat purettavaksi,katotaan sitten taas eteenpäin.
Star
Vastaa Viestiin