W210 Käynnistyksen esto jää päälle

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Avatar
noroljan
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2463
Liittynyt: Ke 04.08.2010 01:36
Paikkakunta: Päijät-Häme

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja noroljan »

Finnjet kirjoitti: Lahdessa hommat hoitaa AutoAlarm Hirsimetsän tiellä.
Tekee autoon kuin autoon ajoneston poiston n.300e
En usko että tekevät. Vitossa nyt on joku erillinen boxi ja näissä pelivilkku väyrysissäkin voi olla mahdollista.

"Uudemmissa" ei tartte johtoja mihkään vedellä vaan se pitäisi saada ecusta, virtalukosta ym. Ohjelmallisesti pois.
W163 ML 270 CDI -02 (OM612+722.6)
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
Avatar
Finnjet
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 85
Liittynyt: La 25.09.2010 01:10

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja Finnjet »

noroljan kirjoitti:
Finnjet kirjoitti: Lahdessa hommat hoitaa AutoAlarm Hirsimetsän tiellä.
Tekee autoon kuin autoon ajoneston poiston n.300e
En usko että tekevät. Vitossa nyt on joku erillinen boxi ja näissä pelivilkku väyrysissäkin voi olla mahdollista.

"Uudemmissa" ei tartte johtoja mihkään vedellä vaan se pitäisi saada ecusta, virtalukosta ym. Ohjelmallisesti pois.
Däm, nooh tulihan yritettyä. En tiedä minkälaiset laitteet firmalla on, mainostavat vain tuollaisia
finnjet6809
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 37
Liittynyt: Ti 22.09.2020 20:02

Re: W210 Käynnistyksen esto jää päälle

Viesti Kirjoittaja finnjet6809 »

Jää ja jää, samaa vikaa.
mittarin tuon vänkärin puolen releen ja juotokset ja kaikki liitokset 3relettä 2 diodia 3-4 sulaketta niin ovat ok.
oikein otin tina-imurilla vanhat juotokset hittoon ja laitoin uudet, chekkasin että foliot ja kaikki toimii.
pitää kait sitten romppikselta naapurista varuis hakea toinen tilalle :(
se missä on pitkät liittimet 2kpl ja yksi 2napainen on ollut syynissä, auto seissyt koko talven ulkona ja välillä lähtee käyntiin ja välillä ei.
tekeekö väyrynen self-testin kaikkien boxien kautta ja sitten sytyttää erroriksi ajoneston ledit?

ja kun ei lähde käyntiin niin lämmöt on tapissaan ja ei hehkuta, :(
mutta jos kaikki on ok niin lämmöt alhaalla ja hehkuttaa...

kaikki liittimet ja hapettumat käyty läpi loopin kanssa kahden viikon ajan.
vai olisiko niin että ajoneston boxi on hapettunut niin pahasti? missä se sijaitsee.

Välillä auttoi kun vänkärin boxeista väänsi liittimiä niin lähti käyntiin sitten kun käynnissä niin ei sammunut vaikka räpelsi johtoja.
mutta sitten taas ei lähtenyt ja ajoneston valot vilkkuivat.
toinen purkki jossa pitkät liitimet+pieni 2napainen uusittu.
toinen ruiskus ohjainboxi tulossa saksasta varmasti toimiva 40e: maksoi, tulee ensi viikolla.
ecu on nastoista puhdas ei hapettumia, sekin katsottu.
kaikki sulakkeet ja hapettumat käyty hoidossa läpitte.

apuja?
Vastaa Viestiin