S211 Airmatic - Visit workshop

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
skyhawk
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 18
Liittynyt: Ke 16.01.2008 23:18

Re: S211 Airmatic - Visit workshop

Viesti Kirjoittaja skyhawk »

Mulla antoi vikakoodin 5390. Eli onko iskari sökö, vaiko jokin venttiili? Ajossa ei tunnu mitään, ettei iskari toimisi. Visit workshop teksti tulee kyllä ruutuun. Hetkeksi häviää kyllä kun vikakoodin kuittaa.
Juuso1995
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 7
Liittynyt: To 16.03.2023 17:37

Re: S211 Airmatic - Visit workshop

Viesti Kirjoittaja Juuso1995 »

Terve,

Itselläni on c 350e -16 hybriidi merssu ja ilmajousitus. Tuossa puoli vuotta takaperin kun auto oli ollut pysäköitynä viikonlopun yli, niin toinen taka ilmajousi oli ilmeisesti tyhjentynyt ja auto makasi renkaan päällä. Ongelmaa ei sen koommin ole ollut, mutta nyt yhtenä maanantaina kun auto taas oli ollut viikonlopun yli pysäköitynä niin koko takapää makasin renkaiden päällä. Tietysti auton käynnistyttyä se kompura pumppaa sen täyteen, eikä ole senkään jälkeen enään ”niiannut”. Onko jollain muulla kokemusta samanlaisesta operaatiosta ja miten asia selvisi, vai pääseekö helpommalla että vie sen johkin tarkistettavaksi. Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Kristianf1100
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Pe 17.03.2023 17:45

Re: S211 Airmatic - Visit workshop

Viesti Kirjoittaja Kristianf1100 »

W211 aimatic ongelmia nokkamaassa mikä osa on rikki mikä pitää ostaa.. Ei ole pakkasen aiheuttama vika.
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13162
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: S211 Airmatic - Visit workshop

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Kristianf1100 kirjoitti: Pe 17.03.2023 17:50 W211 aimatic ongelmia nokkamaassa mikä osa on rikki mikä pitää ostaa.. Ei ole pakkasen aiheuttama vika.
Tuskin rajattavissa yhteen ainoaan vikapaikkaan. Onko molemmin puolin nokka maassa ja takapää ihan kunnossa? Korkeusanturi saattaisi olla "nyrjähtänyt" väärällä puolelle tai vipuset katkenneet. Pussi rikki, letku vuotaa, venttiiliblokissa vikaa mutta oudompi juttu jos samalla hetkellä molemmat puolet rikki.
Vastaa Viestiin