Piti nyt ihan täältä kysellä,vaikka haulla löytyikin jotain,muttei ihan sitä tietoa mitä minä kaipaisin..siis,kysymys on "lievästi" vuotavasta suuttimesta.
Korjausajan sain vasta puolentoista viikon päähän.Kysymys onkin nyt siitä,että joudun välttämättä ajelemaan ainakin kolmesataa km.Vikahan vaan pahenee tottakai koko ajan,mutta mitä muuta vauriota tämä saattaa aiheuttaa kun lisää "rapsutustöitä?"Pakokaasun katkuahan sitä ajoittain joutuu nieleskelemään,mutta sen kestää kyllä.Minkähän hintaista tuollainen korjausoperaatio on,mikäli ihan normi puhdistuksella selviää??
Ajelua vuotavalla suuttimella..
Ajelua vuotavalla suuttimella..
C 30 cdi ////AMG
Mä ajelin kanssa reilun kolmesataa havainnosta, eikä vielä ollut ongelmia. Mulla piti oikein selvän tsiptsip äänen, mustaa kuraa tosin ei kannen päälle tunkenut koko aikana yhtään lisää (kun huomasin vuodon, oli suuttimen tyvi musta ja kostea, ja samanalaisena siis pysyi). Tiivisteessä oli pientä abraasiota havaittavissa, muttei mitään syöpymää mikä kuluttaisi vastapinnankin (mistä täällä on peloteltu) ei ollut. Kävi varmaan säkä mihin osaa suutinta tuo vuotokanava syntyi.
Forten air intake cleneria käytin - loistavaa ainetta vaikka ¤%&# kallista. Tuskin forte paljoa suuttimen rakoon tunkeutui mutta suutinrungon ja kannen reiän puhdistuksessa aivan taianomaista ainetta! Kuumana irroitin, varmaan olisi ollut pakkaskylmänä mahdotonta.
Ai, nyt vasta hokasin että viet pajalle muiden tehtäväksi, eihän siinä sitten mitään... hippoista ajoa vaan
Forten air intake cleneria käytin - loistavaa ainetta vaikka ¤%&# kallista. Tuskin forte paljoa suuttimen rakoon tunkeutui mutta suutinrungon ja kannen reiän puhdistuksessa aivan taianomaista ainetta! Kuumana irroitin, varmaan olisi ollut pakkaskylmänä mahdotonta.
Ai, nyt vasta hokasin että viet pajalle muiden tehtäväksi, eihän siinä sitten mitään... hippoista ajoa vaan
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01