Ilmeisesti tarkoitetaan gen3 siipeä, millä on eroa kuin yöllä ja päivällä siihen alkuperäiseen amg siipeen.MJPfin kirjoitti:Olen aina kauhean skeptinen että nimenomaan aftermarket markkinoille olisi työnnetty sopiva siipi vanhaan amg ahtimeen.
Sillä utelin että olisiko tiedossa mistä se on, onko numeroa siivelle vai turbotohtori osoitteeksi?
CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 81
- Liittynyt: Ti 30.05.2006 23:53
- Paikkakunta: Kajaani
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Viesti Kirjoittaja |parsakaali| »
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Sellainen tiedotusluonteinen asia, että nyt onnistaa tehdä aivan uusimmatkin Vitot ja Sprintterit.
Ei haita, vaikka olisi ihan lähipäivinäkin päivitetty.
Sellainen tiedotusluonteinen asia, että nyt onnistaa tehdä aivan uusimmatkin Vitot ja Sprintterit.
Ei haita, vaikka olisi ihan lähipäivinäkin päivitetty.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia
Olen talvilomalla Tammikuun loppuun.
Helmikuun alusta minut tarvittaessa tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen todella huono vastaamaan minkäänlaisiin viesteihin, mutta voi yrittää
tuikku (miukumauku) tutka.net
p.ö5Ö 3444öö5
Olen talvilomalla Tammikuun loppuun.
Helmikuun alusta minut tarvittaessa tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen todella huono vastaamaan minkäänlaisiin viesteihin, mutta voi yrittää
tuikku (miukumauku) tutka.net
p.ö5Ö 3444öö5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Mitä osia tulisi päivittää w211 om648 jos halutaan hieman enemmän tehoa, kuin pelkällä ohjelmalla? Varmaan cooleria ja ahdinta vaihtoon? Miten pitkälle vakiosuuttimet ja pumppu riittävät?
Ei siis tarvetta eikä aikomusta käyttää tuhansia euroja virittämiseen, mutta jotain päivitellä ohjelmoinnin lisäksi.
Ei siis tarvetta eikä aikomusta käyttää tuhansia euroja virittämiseen, mutta jotain päivitellä ohjelmoinnin lisäksi.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Asioihin on vastattu kymmeniä ellei satoja kertoja mutta kukaan ei osaa käyttää hakua.
Cooleri, 270cdi turbo 3bar map, jne. Vakio suuttimet ei riitä mihinkään 190-210hv huitteille jos ohjelmoija osaa asiansa.
Virittäminen ei ole ilmaista, ja jo hyvä ohjelma maksaa 4-600€ riippuen tekijästä.
Eli jos et osaa tehdä itse ja et halua maksaa niin unohda koko homma, mitään järkeä hommassa ei ole.
Cooleri, 270cdi turbo 3bar map, jne. Vakio suuttimet ei riitä mihinkään 190-210hv huitteille jos ohjelmoija osaa asiansa.
Virittäminen ei ole ilmaista, ja jo hyvä ohjelma maksaa 4-600€ riippuen tekijästä.
Eli jos et osaa tehdä itse ja et halua maksaa niin unohda koko homma, mitään järkeä hommassa ei ole.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Kysyjällä kyseessä suora kutonen, ei om646. Kiinacooleri on edullinen ja toimiva. Turbotohtorilta näyttää saavan valmista ahdinpakettia om648. Suuttimista ja pumpusta en osaa sanoa.
S204 300cdi 4matic amg -11
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Yritin kyllä haulla etsiä, en kuitenkaan löytänyt miten pitkälle vakiopumpulla ja suuttimilla pääsee. Eikä sen ilmaista pitänytkään olla mutta koko autoa ei ole tarkoitus rakentaa uusiksi.
Turbotohtorin ahdinpakettia tuossa vilkaisinkin, eli jos päivittäisi sellaisen + coolerin ja sit ohjelmalle?
Turbotohtorin ahdinpakettia tuossa vilkaisinkin, eli jos päivittäisi sellaisen + coolerin ja sit ohjelmalle?
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Taisin lukea väärin tai sitten oli kirjoitettu 646. Mutta enivei, cooleri ja map anturi. Vakio suuttimille et tarvitse vaihtaa ahdinta. Sen 50hv sylinteri kyytiin riittävät. Ja vakio ahdin tuottaa tarpeeksi polttaa sen mitä niistä tulee.
- Pikku Mersu
- Vakiokalustoa
- Viestit: 405
- Liittynyt: Ti 06.05.2003 09:04
- Paikkakunta: Itä-Uusimaa
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Viesti Kirjoittaja Pikku Mersu »
Oletko tehnyt bemarista vastaavaa analyysiä?tuikku kirjoitti:.
Moottoritehoista ja rakentelusta on kovasti kyselty tänä keväänä.
Jos jotain kirjoitan aiheesta, niin ei tarvi kaikkien soittaa, tai viestittää, joihin olen laiska vastaamaan.
Ja vielä.
Elkää alkako koko touhuun, virittelyn jälkeen auto on käytännössä arvoton.
Pitää olla varaa erilliseen harrasteautoon.
C 220 d 4matic aut. & SLK 230 Kompressor aut.
ex. w168 170 cdi aut, w245 200 cdi cvt, s204 220 cdi aut ja Smart ForTwo aut +muita romuja...
ex. w168 170 cdi aut, w245 200 cdi cvt, s204 220 cdi aut ja Smart ForTwo aut +muita romuja...
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Ei taida uskaltaa, edes itselleen kertoa asiasta ...
Olen laittanut hyvän auton hinnan vanhaan bemarin rotteloon ja lukemattoman määrän työtunteja.
Lopputuloksena kallis ja hyödytön auto, jolla ei voi ajaa, jos kaiken tehon laittaa. Ei pysy käsissä tavan renkailla.
Semi-slickseillä pärjää juuri ja juuri aivan piikkisuoralla tiellä, jos ei ole ollenkaan heittoja, keskiviivoituksia, routakatkoksia, tai muita kulkijoita. Niin ja + lämmin ja kuiva asfaltti. Uskaltaa vähän toistakymmentä sekunttia kaasua suunnilleen pohjassa pitää ja sitten vauhtia onkin jo yli kaksisataa.
Kun kiihtyvyys menee tietyn rajan ohitse, niin se ei ole enää mukavaa, se on pelottavaa, auto riuhtoo niin rajusti.
Ja tässä autossa on kyllä alustaaankin satsattu jonkin verraan.
Toki, olen varmasti huomattavastikkin keskiarvoa huonompi kuljetttajana.
Hukkaan heitetty turha työ.

Ei taida uskaltaa, edes itselleen kertoa asiasta ...
Olen laittanut hyvän auton hinnan vanhaan bemarin rotteloon ja lukemattoman määrän työtunteja.
Lopputuloksena kallis ja hyödytön auto, jolla ei voi ajaa, jos kaiken tehon laittaa. Ei pysy käsissä tavan renkailla.
Semi-slickseillä pärjää juuri ja juuri aivan piikkisuoralla tiellä, jos ei ole ollenkaan heittoja, keskiviivoituksia, routakatkoksia, tai muita kulkijoita. Niin ja + lämmin ja kuiva asfaltti. Uskaltaa vähän toistakymmentä sekunttia kaasua suunnilleen pohjassa pitää ja sitten vauhtia onkin jo yli kaksisataa.
Kun kiihtyvyys menee tietyn rajan ohitse, niin se ei ole enää mukavaa, se on pelottavaa, auto riuhtoo niin rajusti.
Ja tässä autossa on kyllä alustaaankin satsattu jonkin verraan.
Toki, olen varmasti huomattavastikkin keskiarvoa huonompi kuljetttajana.
Hukkaan heitetty turha työ.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia
Olen talvilomalla Tammikuun loppuun.
Helmikuun alusta minut tarvittaessa tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen todella huono vastaamaan minkäänlaisiin viesteihin, mutta voi yrittää
tuikku (miukumauku) tutka.net
p.ö5Ö 3444öö5
Olen talvilomalla Tammikuun loppuun.
Helmikuun alusta minut tarvittaessa tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen todella huono vastaamaan minkäänlaisiin viesteihin, mutta voi yrittää
tuikku (miukumauku) tutka.net
p.ö5Ö 3444öö5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Miten tuollainen peli kulkee varttimailin radalla?tuikku kirjoitti:...
Semi-slickseillä pärjää juuri ja juuri aivan piikkisuoralla tiellä, jos ei ole ollenkaan heittoja, keskiviivoituksia, routakatkoksia, tai muita kulkijoita. Niin ja + lämmin ja kuiva asfaltti. Uskaltaa vähän toistakymmentä sekunttia kaasua suunnilleen pohjassa pitää ja sitten vauhtia onkin jo yli kaksisataa
...
tomant
Kilpuri 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C230 T 202.083, 309D 602.417 ja C180 203.035, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C230 T 202.083, 309D 602.417 ja C180 203.035, edellinen C200 202.020
- Pikku Mersu
- Vakiokalustoa
- Viestit: 405
- Liittynyt: Ti 06.05.2003 09:04
- Paikkakunta: Itä-Uusimaa
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Viesti Kirjoittaja Pikku Mersu »
onko Tuikku sulla tuo musta liikennekäytössä?
C 220 d 4matic aut. & SLK 230 Kompressor aut.
ex. w168 170 cdi aut, w245 200 cdi cvt, s204 220 cdi aut ja Smart ForTwo aut +muita romuja...
ex. w168 170 cdi aut, w245 200 cdi cvt, s204 220 cdi aut ja Smart ForTwo aut +muita romuja...
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Onhan se.
Suorituskyky riippu pidosta. Tavan katurenkailla, ilman mitään lähtö- tai muutakaan temmpuilua nollasta sataan ~5s, sadasta kahteensataan ~8s, varttimailin loppunop vähän päälle 190.
Varttimailiajasta lähtisi helposti lähes sekuntti poikkeen, kun ei antaisi vaihtaa lopussa viitoselle, nelosella kulkee 188km/h, joten vaihto lopussa on turha, mutta kuten kirjoitin, ilman mitään temppuilua.
Nollasta sataan paranisi jos ottaisi esp,n pois päältä. Tosin kolmio vilkkuu 200,n asti koko ajan.
Nyt on ollut parisen viikkoa vähän ongelmia, ensin ruiskutusjärjestelmässä, nyt alipaine häviää jonnekkin ja ahdot jää kiloon, kun pitäisi ollaa 3,5. Kilolla tulee kuitenkin +350/+700, savutta.
Onhan se.
Suorituskyky riippu pidosta. Tavan katurenkailla, ilman mitään lähtö- tai muutakaan temmpuilua nollasta sataan ~5s, sadasta kahteensataan ~8s, varttimailin loppunop vähän päälle 190.
Varttimailiajasta lähtisi helposti lähes sekuntti poikkeen, kun ei antaisi vaihtaa lopussa viitoselle, nelosella kulkee 188km/h, joten vaihto lopussa on turha, mutta kuten kirjoitin, ilman mitään temppuilua.
Nollasta sataan paranisi jos ottaisi esp,n pois päältä. Tosin kolmio vilkkuu 200,n asti koko ajan.
Nyt on ollut parisen viikkoa vähän ongelmia, ensin ruiskutusjärjestelmässä, nyt alipaine häviää jonnekkin ja ahdot jää kiloon, kun pitäisi ollaa 3,5. Kilolla tulee kuitenkin +350/+700, savutta.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia
Olen talvilomalla Tammikuun loppuun.
Helmikuun alusta minut tarvittaessa tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen todella huono vastaamaan minkäänlaisiin viesteihin, mutta voi yrittää
tuikku (miukumauku) tutka.net
p.ö5Ö 3444öö5
Olen talvilomalla Tammikuun loppuun.
Helmikuun alusta minut tarvittaessa tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen todella huono vastaamaan minkäänlaisiin viesteihin, mutta voi yrittää
tuikku (miukumauku) tutka.net
p.ö5Ö 3444öö5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Hyvin kulkee, onko varttimailin alle 12 sek?tuikku kirjoitti:...
Suorituskyky riippu pidosta. Tavan katurenkailla, ilman mitään lähtö- tai muutakaan temmpuilua nollasta sataan ~5s, sadasta kahteensataan ~8s, varttimailin loppunop vähän päälle 190.
Varttimailiajasta lähtisi helposti lähes sekuntti poikkeen, kun ei antaisi vaihtaa lopussa viitoselle, nelosella kulkee 188km/h, joten vaihto lopussa on turha, mutta kuten kirjoitin, ilman mitään temppuilua
...
tomant
Kilpuri 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C230 T 202.083, 309D 602.417 ja C180 203.035, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C230 T 202.083, 309D 602.417 ja C180 203.035, edellinen C200 202.020
-
- Mersumies
- Viestit: 3870
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »
Semmoinen hassu juttu on noissa 1/4 maili ajoissa nopeuksisssa niiten vertailussa
että ero on monesti yllätäävän iso
jos ajan otto lähtee liikkelle siitä merkistä vaikappa siitä kun lähetys "kuusi" välhätää vihreäksi tai sitten niin että kun auto lähtee liikkeelle, yllätävän monen nopean laitteen aika, nopeus on "kuuselta" lähetettynä huonompi,
syy moiseen on moninainen alakaen siitä miten miten pysyy lähtö valmiina,
saako paineet pidettyä, nouseeko ne riitävän nopeasti niin että rengassa pitää ja tietenkin kuskin reaktio,
jos taas mittaus meneen niin että aika lähtee siitä kun laitte liikku eteen päin
(esim joskus takvuosina lehdissä näki uusien mallien testejä 1/4 maililla missä tuo "pikku" seikka oli oli unhodettu)
sitten kun vauhti lähenee 200 alkaa vaihtamisen yhteydessä tulla mukaan myös aina vaan enemmän vastusten vaikutus
vaikka ivaihtaminen itsesään olisi nopea tapahtuma jos on tiedon keruu käytässä niin näkyy että vaihtamisen jälkeen matkaa/aikaa kuluu ennen kuin vauhti on taas sama kuin ennen vaihtamista
hyvin ne kaikki menee mitkä alle 20s 1/4 maillin menee mittasi miten mittasi tärkeintä että on kivaa
että ero on monesti yllätäävän iso
jos ajan otto lähtee liikkelle siitä merkistä vaikappa siitä kun lähetys "kuusi" välhätää vihreäksi tai sitten niin että kun auto lähtee liikkeelle, yllätävän monen nopean laitteen aika, nopeus on "kuuselta" lähetettynä huonompi,
syy moiseen on moninainen alakaen siitä miten miten pysyy lähtö valmiina,
saako paineet pidettyä, nouseeko ne riitävän nopeasti niin että rengassa pitää ja tietenkin kuskin reaktio,
jos taas mittaus meneen niin että aika lähtee siitä kun laitte liikku eteen päin
(esim joskus takvuosina lehdissä näki uusien mallien testejä 1/4 maililla missä tuo "pikku" seikka oli oli unhodettu)
sitten kun vauhti lähenee 200 alkaa vaihtamisen yhteydessä tulla mukaan myös aina vaan enemmän vastusten vaikutus
vaikka ivaihtaminen itsesään olisi nopea tapahtuma jos on tiedon keruu käytässä niin näkyy että vaihtamisen jälkeen matkaa/aikaa kuluu ennen kuin vauhti on taas sama kuin ennen vaihtamista
hyvin ne kaikki menee mitkä alle 20s 1/4 maillin menee mittasi miten mittasi tärkeintä että on kivaa

Mökkillä
'
'
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Aika lähtee liikkelle ajanotto kennon ylityksestä, reaktioaika on erikseen näin ainakin virallisessa ajanotossa.
Epävirallisista katu tyylisistä laitteista en tiedä kun vain Fhra kisoja olen ajanut.
Epävirallisista katu tyylisistä laitteista en tiedä kun vain Fhra kisoja olen ajanut.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Eurassa on meillä jälleenmyyjä, joka voi tehdä.Sheptak kirjoitti:Saako Porista/Satakunnasta Tuikun ohjelmointia?
Autona W639 115 2004.
044-0760422
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Mitenkäs CLA200d (x117) ohjelmointi, onko kenelläkään mitään kokemusta kyseisestä? En ainakaan tästä ketjusta löytänyt mitään mainintaa aikaisemmin.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Se johtuu varmaankin siitä, etten osaa.
Koskee muitakin Uudenkaupungin malleja.
Hyvin lähtee vetoja ja miellyttävä käytös - ei siinä mitään, mutta valmistajan laittamaa väännön valvontaa en saa täysin deaktivoitua.
Käytännössä joka kerta, kun hiukkassuodattimen puhdistuspoltto alkaa, on seurauksena vikatila.
Sellainen ohjelma voisi toimiskkin, josta samalla otettaisiin hitupönttö poikkeen, mutta en ole varma, kun en ole kokeillut.
Tässä ohjelmassa pitäisi nyt hoksata jotain ...
Se johtuu varmaankin siitä, etten osaa.
Koskee muitakin Uudenkaupungin malleja.
Hyvin lähtee vetoja ja miellyttävä käytös - ei siinä mitään, mutta valmistajan laittamaa väännön valvontaa en saa täysin deaktivoitua.
Käytännössä joka kerta, kun hiukkassuodattimen puhdistuspoltto alkaa, on seurauksena vikatila.
Sellainen ohjelma voisi toimiskkin, josta samalla otettaisiin hitupönttö poikkeen, mutta en ole varma, kun en ole kokeillut.
Tässä ohjelmassa pitäisi nyt hoksata jotain ...
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia
Olen talvilomalla Tammikuun loppuun.
Helmikuun alusta minut tarvittaessa tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen todella huono vastaamaan minkäänlaisiin viesteihin, mutta voi yrittää
tuikku (miukumauku) tutka.net
p.ö5Ö 3444öö5
Olen talvilomalla Tammikuun loppuun.
Helmikuun alusta minut tarvittaessa tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen todella huono vastaamaan minkäänlaisiin viesteihin, mutta voi yrittää
tuikku (miukumauku) tutka.net
p.ö5Ö 3444öö5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
No sepäs sattui ikävästi, hieman lisäpotkua kaipaisi kyseinen pirssi tuona pienitehoisempana mallina.tuikku kirjoitti:.
Se johtuu varmaankin siitä, etten osaa.
Koskee muitakin Uudenkaupungin malleja.
Hyvin lähtee vetoja ja miellyttävä käytös - ei siinä mitään, mutta valmistajan laittamaa väännön valvontaa en saa täysin deaktivoitua.
Käytännössä joka kerta, kun hiukkassuodattimen puhdistuspoltto alkaa, on seurauksena vikatila.
Sellainen ohjelma voisi toimiskkin, josta samalla otettaisiin hitupönttö poikkeen, mutta en ole varma, kun en ole kokeillut.
Tässä ohjelmassa pitäisi nyt hoksata jotain ...
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Ne muutamat ko puljun ohjelmat mitä olen korjaillut on ollut perus kuraa. Bulkki lastu huijataan suuttimen karttaa 10-20% ja nostetaan ahtoja. Paria rajoitinta muutetaan ja 5min työstä 500€ kiitos. Tämä siis E ja C malleissa tullut vastaan.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Mikään ei ole helponpaa kuin haukkua kaikki toisten tekemät asiat aivan kuin niin avioliitossakin. Kruunu kiillottuu. Tosin en tiedä mikä koko Celtic Tuningin onkaan. Tosin oppihan sitä tunnistamaan ohjelman tekijän
tuli mullekin kuukausi sitten auto josta ei ollu varmuutta onko lastutettu. Olihan se ilmoitin että siinä on jo Tuikun tekemä ohjelma eikä mulla oo siihen mitään lisättävää eikä moitittavaa
tuli mullekin kuukausi sitten auto josta ei ollu varmuutta onko lastutettu. Olihan se ilmoitin että siinä on jo Tuikun tekemä ohjelma eikä mulla oo siihen mitään lisättävää eikä moitittavaa
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Teen ohjelmia huvikseni, ja mielestäni ne jotka tekevät hommaa työkseen ihan oikeasta rahasta voisivat tehdä sen kunnolla niin ettei tälläinen harrastelija voisi moittia tekemisiä.
Voimaa tulee lisää ei siinä mitään, mutta voisi sen tehdä huijaamatta moottorin ohjausta ja oikeasti ohjelmoimalla oikein!
Ikävä ajaa sellaisen "ohjelmoidun" auton takana jonka tekijä ei ole edes yrittänyt laskea seos-suhteita ja työnnetään vaan mustaa putkesta koska sitä oletetaan tulevan ohjelmoidusta dieselistä.
Voimaa tulee lisää ei siinä mitään, mutta voisi sen tehdä huijaamatta moottorin ohjausta ja oikeasti ohjelmoimalla oikein!
Ikävä ajaa sellaisen "ohjelmoidun" auton takana jonka tekijä ei ole edes yrittänyt laskea seos-suhteita ja työnnetään vaan mustaa putkesta koska sitä oletetaan tulevan ohjelmoidusta dieselistä.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Olimpahan tulossa Suonenjoeltapäin kohti Kangasniemeä 13.06.2020 niin Pieksämäellä näin oikein kunnon ilmansaastuttajan. Kyseessä kanttikorinen Volvo farmari ja savua tuli ainakin samanverran kuin traktorien Bulling kisakoneista.
Lieköhän yritetty ohjelmoimalla saada tehoja, mutta ei tuo ainakaan mitenkään rivakasti näyttänyt kiihtyvän.
Lieköhän yritetty ohjelmoimalla saada tehoja, mutta ei tuo ainakaan mitenkään rivakasti näyttänyt kiihtyvän.
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 280 TE 4-Matic -98 Meni pojalle
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
M-B E 280 TE 4-Matic -98 Meni pojalle
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Varmaan sama Volvo lähti Kuopiossa liikenne valoista , niin se tukehtui savuunsa ennen kuin sai ahdot nousemaan pikku hiljaa. Savu oli jotain järkyttävää.
Lippahatut väärin päin päässä kuskilla ja kyytiläisellä ja niillä näky olevan hauskaa.
Pullinki kisoissakaan ei ole niin paha näky
Lippahatut väärin päin päässä kuskilla ja kyytiläisellä ja niillä näky olevan hauskaa.
Pullinki kisoissakaan ei ole niin paha näky
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 134
- Liittynyt: To 01.03.2018 18:34
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Viesti Kirjoittaja St bertils »
Mynä sanos joskus et oli pyydetty tukkiauton syötöt:),jos se oli sit hän:::)
Hyppää
- Mersuforum.net
- ↳ Yhteistyökumppanit
- ↳ Kirjoittajien ohjeet
- ↳ Mersuforumin ylläpito tiedottaa
- MB-Keskustelut
- ↳ Suomen Mercedes-Benz -Klubi
- ↳ Tekniikka
- ↳ Muuta Mersuasiaa
- ↳ Tuning
- ↳ Turbot
- ↳ Projektit
- ↳ Äänentoisto
- ↳ Oldtimers
- ↳ MB-linkit
- ↳ Hyvät huollot
- ↳ Koeajot
- ↳ Raskas kalusto
- ↳ Shoppailu
- Kauppatori
- ↳ Yhteistyökumppaneiden ilmoitukset
- ↳ Myydään Mersuja
- ↳ Myydään osia
- ↳ Ostetaan Mersuja
- ↳ Ostetaan osia
- ↳ Renkaat ja Vanteet
- ↳ Race- ja viritysosat
- ↳ Oldtimers-kauppatori
- ↳ Lahjoitetaan
- Muut forumit
- ↳ English forum