moro!
olisin ostamassa jompaa kumpaa eli e240 farmari manuaali
e430 farmari automatique
kaipaisin infoo mitä kannattaa kattoa ja kokemuksia..
e240 mersua vm98, manuaali ja elekanke varustelu.
onko noi motit kestäny hyvin? tää 3vuotta sitten uitettu ja" 145" tkm mittarissa
näyttää kyllä hienolta ja siistikuntoselta ettei ny 500tkm oo lasissa kait.
mitenkäs tommoseen vakkarin laitto? kun ei oo kokemusta ku 87 200d mallista... onkos näissä vaijerilla toi pedaali vielä vai jo sähkönen?(e240
manuaali)
mites kori? ovet ja helmat, samoten oviaukot on ruosteettomat, onkohan ne sitten jo laitettu?
ja toinen vaihtoehto e430 avantgarde myöskin farkku, ja tää olis automaatti. ja aikalailla pirusti varusteita..
*onkos noissa v8 moteissa ollu jotain vaiko kestääkö isältä pojalle, entäpä
automaatti, onko joku erilainen pienempimottisiin nähden ,kertokaa ny ihmeessä
kiitoksia jos joku viittis vastailla.
98 väyrystä e240 ta e430 ostamassa, mitä kannattaa kattoa?
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 84
- Liittynyt: Pe 26.11.2004 23:25
- Paikkakunta: tampere
98 väyrystä e240 ta e430 ostamassa, mitä kannattaa kattoa?
Viimeksi muokannut voimasauhuttaja, Ma 24.08.2009 11:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ajoneuvoverhoilu Stailaaja. com
----------------------------
w123 - vapaa-ajan tehokas tappaja
ford focus st
ford sierra cosworth -ex
volvo T5-R -ex
ford escort mk1 1600 laalava kentti
ford escort mk2 2000 joku unohti kiristää kk pukit...
ford escort mk3 1600 xr3i 80" luvun kamei herkku
ford escort mk4 avo 2l turbinos
ja kaikki kulkee 300kmh&kiihtyy 0-200 alle 6sek!
-lauantai aamuyöstä 3 aikaan sikajurrissa saunanlauteilla..
----------------------------
w123 - vapaa-ajan tehokas tappaja
ford focus st
ford sierra cosworth -ex
volvo T5-R -ex
ford escort mk1 1600 laalava kentti
ford escort mk2 2000 joku unohti kiristää kk pukit...
ford escort mk3 1600 xr3i 80" luvun kamei herkku
ford escort mk4 avo 2l turbinos
ja kaikki kulkee 300kmh&kiihtyy 0-200 alle 6sek!
-lauantai aamuyöstä 3 aikaan sikajurrissa saunanlauteilla..
haulla löydät vastauksia, mutta lyhyesti kyllä motit kestää ja sähköt pelaa. Testaa että kaikki sähkövempeleet toimii. Suurin murheenkryyni on tuo kori jota pitää pestä huolellisesti ja erityisesti talvella suolakelissä ajon jälkeen. Takaluukun lukon ympärystä (sedan ja farkku), oven tiivisten alta kurkistus, kylkilistojen alareunat, takavalojen ja korin reunat, jousikupin ympärystä edessä, etupalkki (siinä jäähdyttimen ja moottorin välissä alhaalla). Ei ruoste sinänsä´ole ongelma, on vain enemmän töitä pitää se ennallaan/kunnostaa.
Ainut negatiivinen puoli tuon ruosteen lisäksi on minusta
* etuparkkivalo kalliimpi kuin tavallinen hehku)
* tuolla koneella tomaatti olisi jo sopiva (kytkimessä pitkähkö liikerata)
* on tarkka alustastaan eli ei saa olla väljyyttä nivelissä ja p.o hyvärunkoiset renkaat alla jos meinaa Suomen uraisilla teillä ajella hermostumatta
Kunnossa ollessaan erittäin mukavaa , ja hiljaista kyytiä.
Ainut negatiivinen puoli tuon ruosteen lisäksi on minusta
* etuparkkivalo kalliimpi kuin tavallinen hehku)
* tuolla koneella tomaatti olisi jo sopiva (kytkimessä pitkähkö liikerata)
* on tarkka alustastaan eli ei saa olla väljyyttä nivelissä ja p.o hyvärunkoiset renkaat alla jos meinaa Suomen uraisilla teillä ajella hermostumatta
Kunnossa ollessaan erittäin mukavaa , ja hiljaista kyytiä.
W168 `R4
S210 `R4
S211 `V6
W124 `R5
W124 `V8 (T2758 )
You go full throttle - or you go home.
S210 `R4
S211 `V6
W124 `R5
W124 `V8 (T2758 )
You go full throttle - or you go home.
Re: 98 väyrystä e240 ostamassa, mitä kannattaa kattoa?
Jos ovitiivisteet on "liimattu", niin laitettu on.voimasauhuttaja kirjoitti:
mites kori? ovet ja helmat, samoten oviaukot on ruosteettomat, onkohan ne sitten jo laitettu?
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01