98 väyrystä e240 ta e430 ostamassa, mitä kannattaa kattoa?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
voimasauhuttaja
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: Pe 26.11.2004 23:25
Paikkakunta: tampere

98 väyrystä e240 ta e430 ostamassa, mitä kannattaa kattoa?

Viesti Kirjoittaja voimasauhuttaja »

moro!
olisin ostamassa jompaa kumpaa eli e240 farmari manuaali
e430 farmari automatique

kaipaisin infoo mitä kannattaa kattoa ja kokemuksia..

e240 mersua vm98, manuaali ja elekanke varustelu.

onko noi motit kestäny hyvin? tää 3vuotta sitten uitettu ja" 145" tkm mittarissa ;)
näyttää kyllä hienolta ja siistikuntoselta ettei ny 500tkm oo lasissa kait.

mitenkäs tommoseen vakkarin laitto? kun ei oo kokemusta ku 87 200d mallista... onkos näissä vaijerilla toi pedaali vielä vai jo sähkönen?(e240
manuaali)
mites kori? ovet ja helmat, samoten oviaukot on ruosteettomat, onkohan ne sitten jo laitettu?


ja toinen vaihtoehto e430 avantgarde myöskin farkku, ja tää olis automaatti. ja aikalailla pirusti varusteita..

*onkos noissa v8 moteissa ollu jotain vaiko kestääkö isältä pojalle, entäpä
automaatti, onko joku erilainen pienempimottisiin nähden ,kertokaa ny ihmeessä ;)

kiitoksia jos joku viittis vastailla.
Viimeksi muokannut voimasauhuttaja, Ma 24.08.2009 11:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ajoneuvoverhoilu Stailaaja. com

----------------------------
w123 - vapaa-ajan tehokas tappaja
ford focus st
ford sierra cosworth -ex
volvo T5-R -ex
ford escort mk1 1600 laalava kentti
ford escort mk2 2000 joku unohti kiristää kk pukit...
ford escort mk3 1600 xr3i 80" luvun kamei herkku
ford escort mk4 avo 2l turbinos

ja kaikki kulkee 300kmh&kiihtyy 0-200 alle 6sek!

-lauantai aamuyöstä 3 aikaan sikajurrissa saunanlauteilla..
Avatar
illinois
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1520
Liittynyt: Ti 13.07.2004 15:38
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja illinois »

haulla löydät vastauksia, mutta lyhyesti kyllä motit kestää ja sähköt pelaa. Testaa että kaikki sähkövempeleet toimii. Suurin murheenkryyni on tuo kori jota pitää pestä huolellisesti ja erityisesti talvella suolakelissä ajon jälkeen. Takaluukun lukon ympärystä (sedan ja farkku), oven tiivisten alta kurkistus, kylkilistojen alareunat, takavalojen ja korin reunat, jousikupin ympärystä edessä, etupalkki (siinä jäähdyttimen ja moottorin välissä alhaalla). Ei ruoste sinänsä´ole ongelma, on vain enemmän töitä pitää se ennallaan/kunnostaa.

Ainut negatiivinen puoli tuon ruosteen lisäksi on minusta
* etuparkkivalo kalliimpi kuin tavallinen hehku)
* tuolla koneella tomaatti olisi jo sopiva (kytkimessä pitkähkö liikerata)
* on tarkka alustastaan eli ei saa olla väljyyttä nivelissä ja p.o hyvärunkoiset renkaat alla jos meinaa Suomen uraisilla teillä ajella hermostumatta

Kunnossa ollessaan erittäin mukavaa , ja hiljaista kyytiä.
W168 `R4
S210 `R4
S211 `V6
W124 `R5
W124 `V8 (T2758 )

You go full throttle - or you go home.
japperi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 271
Liittynyt: Su 20.04.2008 15:23
Paikkakunta: kainuu

Viesti Kirjoittaja japperi »

Kaasupoljin on sähköinen.
Avatar
MiHe
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6256
Liittynyt: La 23.02.2008 12:47
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: 98 väyrystä e240 ostamassa, mitä kannattaa kattoa?

Viesti Kirjoittaja MiHe »

voimasauhuttaja kirjoitti:

mites kori? ovet ja helmat, samoten oviaukot on ruosteettomat, onkohan ne sitten jo laitettu?
Jos ovitiivisteet on "liimattu", niin laitettu on.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Vastaa Viestiin