w211 4-matic perä rikki

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
pekkapa
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 2
Liittynyt: Ma 26.08.2013 14:13

Re: w211 4-matic perä rikki

Viesti Kirjoittaja pekkapa »

Mulla alkoi w211 280cdi 4-matikin perä ujeltaa 215tkm:n kohdalla. Hiukan harmitti, että huolenpitosopimus loppui vajaa 20tkm sitten ja merkkiliikkeessä ainoa mahdollisuus oli vaihtoperä, jolla hinta oli 4110e + työt. KL:n kautta saksasta tilaamalla olisi perälle tullut hintaa noin 2500e + työt. Edes merkkiliikkeestä ei saanut perän osista mitään tietoa.

Rovaniemeläinen korjaamo KonePelzi innostui tutkimaan ongelmaa ja siellä oli tämän ketjun kuvissakin oleva pienen vetopyörän Eco-laakeri huonossa kunnossa. Peräöljyissäkin näkyi metallihilettä. KonePelzi hommasi laakerin ja stefat ja simmasi perän uuteen kuosiin. Ujellus loppui ja hintaa tuli osille noin 100e. Nyt on taas lysti ajella hiljaisella autolla... :clap:
Pendo
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: Su 16.08.2015 10:50

Re: w211 4-matic perä rikki

Viesti Kirjoittaja Pendo »

Moron nääs, lainataan tätä. Eli -07 280cdi 4matic etuperä rohisee. Löytyiskö keltään laakereiden kokoja/numeroita. Entä onko tietoa sopiiko w212 350 etuperä? Tarjota myös saa Ehjää etuperää.
-Aki-
Pendo
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: Su 16.08.2015 10:50

Re: w211 4-matic perä rikki

Viesti Kirjoittaja Pendo »

Kellään ei kokemuksia?
Colaolli
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 30
Liittynyt: Ke 06.01.2021 21:39

Re: w211 4-matic perä rikki

Viesti Kirjoittaja Colaolli »

pekkapa kirjoitti: To 12.09.2013 21:09 Mulla alkoi w211 280cdi 4-matikin perä ujeltaa 215tkm:n kohdalla. Hiukan harmitti, että huolenpitosopimus loppui vajaa 20tkm sitten ja merkkiliikkeessä ainoa mahdollisuus oli vaihtoperä, jolla hinta oli 4110e + työt. KL:n kautta saksasta tilaamalla olisi perälle tullut hintaa noin 2500e + työt. Edes merkkiliikkeestä ei saanut perän osista mitään tietoa.

Rovaniemeläinen korjaamo KonePelzi innostui tutkimaan ongelmaa ja siellä oli tämän ketjun kuvissakin oleva pienen vetopyörän Eco-laakeri huonossa kunnossa. Peräöljyissäkin näkyi metallihilettä. KonePelzi hommasi laakerin ja stefat ja simmasi perän uuteen kuosiin. Ujellus loppui ja hintaa tuli osille noin 100e. Nyt on taas lysti ajella hiljaisella autolla... :clap:
Vieläköhän tuo konepelzi tekee hommia
Vastaa Viestiin