Mulla alkoi w211 280cdi 4-matikin perä ujeltaa 215tkm:n kohdalla. Hiukan harmitti, että huolenpitosopimus loppui vajaa 20tkm sitten ja merkkiliikkeessä ainoa mahdollisuus oli vaihtoperä, jolla hinta oli 4110e + työt. KL:n kautta saksasta tilaamalla olisi perälle tullut hintaa noin 2500e + työt. Edes merkkiliikkeestä ei saanut perän osista mitään tietoa.
Rovaniemeläinen korjaamo KonePelzi innostui tutkimaan ongelmaa ja siellä oli tämän ketjun kuvissakin oleva pienen vetopyörän Eco-laakeri huonossa kunnossa. Peräöljyissäkin näkyi metallihilettä. KonePelzi hommasi laakerin ja stefat ja simmasi perän uuteen kuosiin. Ujellus loppui ja hintaa tuli osille noin 100e. Nyt on taas lysti ajella hiljaisella autolla...
w211 4-matic perä rikki
Re: w211 4-matic perä rikki
Moron nääs, lainataan tätä. Eli -07 280cdi 4matic etuperä rohisee. Löytyiskö keltään laakereiden kokoja/numeroita. Entä onko tietoa sopiiko w212 350 etuperä? Tarjota myös saa Ehjää etuperää.
-Aki-
-Aki-
Re: w211 4-matic perä rikki
Kellään ei kokemuksia?
Re: w211 4-matic perä rikki
Vieläköhän tuo konepelzi tekee hommiapekkapa kirjoitti: ↑To 12.09.2013 21:09 Mulla alkoi w211 280cdi 4-matikin perä ujeltaa 215tkm:n kohdalla. Hiukan harmitti, että huolenpitosopimus loppui vajaa 20tkm sitten ja merkkiliikkeessä ainoa mahdollisuus oli vaihtoperä, jolla hinta oli 4110e + työt. KL:n kautta saksasta tilaamalla olisi perälle tullut hintaa noin 2500e + työt. Edes merkkiliikkeestä ei saanut perän osista mitään tietoa.
Rovaniemeläinen korjaamo KonePelzi innostui tutkimaan ongelmaa ja siellä oli tämän ketjun kuvissakin oleva pienen vetopyörän Eco-laakeri huonossa kunnossa. Peräöljyissäkin näkyi metallihilettä. KonePelzi hommasi laakerin ja stefat ja simmasi perän uuteen kuosiin. Ujellus loppui ja hintaa tuli osille noin 100e. Nyt on taas lysti ajella hiljaisella autolla...