Lamdaa en löydä mistään, ainakaan pakosarjassa tai heti sen lähettyvyydessä ei näkynyt..

Ainoa ihmeellisyys mitä ilmanputsarinkotelon alta löytyi oli sähköohjattu "moderni" bensakoneen suutin, jonka läpi polttoaine liikkuu määräjakajan tulo/lähtö putkien (jommankumman) ja jonkin muun polttoaine linjaston "möykyn" välillä, mitä en ole vielä selvittänyt mikä se on.

Yhdet johdot (ei alkuperäiset) tulee takas ohjaamon puolelta, jotka kiertää semmoisen tosi pienen ja söpön jäähdytetyn vastuksen läpi, ja palaa takas ohjaamoon.. lienee varmaan jotenkin liittyen tähän g-kat systeemiin?
Tietääkö joku, mitä se suutin tekee, tai miten se koko katti härdelli toimii? olisi kiva tietää, miten nämä saksan insinöörit ovat suunnitelleet tämänkin toimivan katti systeemin näin vanhaan, ja ei elekronisesti ohjattuun ruisku järjestelmään.