Mistä 2006 A mersuun avain?
Mistä 2006 A mersuun avain?
Veholla lähes 200€ mut tekeekö joku muukin avaimia + koodauksia?
Tässä oli aikaisempi kysymys myös miissä kysyttiin missä voi teettää Mersun avaimen vm 2005 malliin. Tuli vastaus että Kalliossa yksi suutari tekee myös auton avaimia. Saattaa tehdäkkin mutta ei näitä nykyaikaisia enää. Herätti vähän hilpeyttä toi vastaus.masaf1 kirjoitti:Eiköhän oo aika vähissä tekijät / tahot, jotka niitä saa tilata... Eli tilaa sieltä vaan, muita mahdollisuuksia ei ole.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Kyllä näitä nykyajankin avaimia tehdään jo suutareissa. Ainakin Peugeot:iin tekivät avaimen koodauksineen. Paikka on Vantaalla Valimotiellä samassa ostarissa missä on K-supermarket ja Musta Pörssi.
En ole varma tekevätkö myös mersuun, mutta periaatteessa hallitsevat kyllä nämä elektroniikka-avaimet.
En ole varma tekevätkö myös mersuun, mutta periaatteessa hallitsevat kyllä nämä elektroniikka-avaimet.
W203CDI
Vaatii varmaan erikoistyökalut tehdä avain esim Mersuun jossa on piirilevy sisällä joka ohjelmoidaan. Tehdäänhän niitä jossain miksei sitten suutarissa?hanta kirjoitti:Kyllä näitä nykyajankin avaimia tehdään jo suutareissa. Ainakin Peugeot:iin tekivät avaimen koodauksineen. Paikka on Vantaalla Valimotiellä samassa ostarissa missä on K-supermarket ja Musta Pörssi.
En ole varma tekevätkö myös mersuun, mutta periaatteessa hallitsevat kyllä nämä elektroniikka-avaimet.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Taitaa Peugeotissa olla pelkkä transponder-avain, noitahan kopioi melkein kotikonstein. Mersun avain toimii ihan eri periaatteella. Kyllä noitakin osataan koodailla mutta sitten pitää päästä myös autoon kiinni, pelkkä avaimen ohjelmointi ei onnistu samaan tapaan kuin tehtaalta uutta avainta tilattaessa.hanta kirjoitti:Kyllä näitä nykyajankin avaimia tehdään jo suutareissa. Ainakin Peugeot:iin tekivät avaimen koodauksineen. Paikka on Vantaalla Valimotiellä samassa ostarissa missä on K-supermarket ja Musta Pörssi.
En ole varma tekevätkö myös mersuun, mutta periaatteessa hallitsevat kyllä nämä elektroniikka-avaimet.
Eipä tule tehtaaltakaan ku esiohjelmoitua avainta eli testerihommiksi menee tai ei ainakaan mulle tullu suoraan toimivia avaimia. Ja lisäks testerissä pitää kattoa onko se hajonnut avain 1. vai 2. avain eli jos sulta hajoaa 1.avain ja sulle tilataankin 2. avain nii se sun vanha pelittävä avainkaan ei enää toimi.
Hienoa suunnittelua muuten nuo Mersun infra-avaimet! Onkos nuo ollut nyt 12-13 vuotta markkinoilla ja vieläkään ei ole keksitty mitää vippaskonstia saada autoa käyntiin ilman tuota nyklaa. Ei edes ryssät ketkä yleensä kräkkää kaiken
Hienoa suunnittelua muuten nuo Mersun infra-avaimet! Onkos nuo ollut nyt 12-13 vuotta markkinoilla ja vieläkään ei ole keksitty mitää vippaskonstia saada autoa käyntiin ilman tuota nyklaa. Ei edes ryssät ketkä yleensä kräkkää kaiken
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Kyllä se avain on valmis mutta auto pitää koodata tilatulle avaimelle jos on tilattu replacement avain. Jos tilaat kolmosavaimen niin ei lakkaa ykkönen eikä kakkonen toimimasta.jarkki kirjoitti:Eipä tule tehtaaltakaan ku esiohjelmoitua avainta eli testerihommiksi menee tai ei ainakaan mulle tullu suoraan toimivia avaimia. Ja lisäks testerissä pitää kattoa onko se hajonnut avain 1. vai 2. avain eli jos sulta hajoaa 1.avain ja sulle tilataankin 2. avain nii se sun vanha pelittävä avainkaan ei enää toimi.
Hienoa suunnittelua muuten nuo Mersun infra-avaimet! Onkos nuo ollut nyt 12-13 vuotta markkinoilla ja vieläkään ei ole keksitty mitää vippaskonstia saada autoa käyntiin ilman tuota nyklaa. Ei edes ryssät ketkä yleensä kräkkää kaiken
Ehkä ryssät ei ole parhaita hakkereita mutta eiköhän sielläkin osata jopa tämä MB:n systeemi murtaa. Latviasta taitaa tulla parhaat ekspertit nykyisin, mikä lie saanut sikäläiset oppimaan muita paremmin.
Etsit netistä laitteita joilla auton omistaja saa autonsa käyntiin vaikka olisi hukannut kaikki avaimensa. Tarvitaan "vain" vähän työkaluja ja autosta pitää yleensä irrotella ohjainbokseja piirien lukemiseksi ja vähän ajan päästä auto lähteekin käyntiin. Ei enää vanhoilla avaimilla mutta sehän on hyvä ettei omistaja pääse autoaan hakemaan pois... tai siis tietenkin siksi että varkaat eivät pysty niillä hävinneillä avaimilla autoa hakemaan.
On se MB:n käynnistyksenesto nykyisissä malleissa eri luokkaa kuin useimmissa muissa mutta hakkeroitu nuokin on (vai oliko ihan viimeisimmät muutokset uusimmissa malleissa, 204, 221 jne. vielä työn alla?).
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Tuolla on konstit(siellä myös kuvat yhden ajoneston korjauksesta... ihan suomessa tehtynä) ollet jo pitkään näkyvissäjarkki kirjoitti:Eipä tule tehtaaltakaan ku esiohjelmoitua avainta eli testerihommiksi menee tai ei ainakaan mulle tullu suoraan toimivia avaimia. Ja lisäks testerissä pitää kattoa onko se hajonnut avain 1. vai 2. avain eli jos sulta hajoaa 1.avain ja sulle tilataankin 2. avain nii se sun vanha pelittävä avainkaan ei enää toimi.
Hienoa suunnittelua muuten nuo Mersun infra-avaimet! Onkos nuo ollut nyt 12-13 vuotta markkinoilla ja vieläkään ei ole keksitty mitää vippaskonstia saada autoa käyntiin ilman tuota nyklaa. Ei edes ryssät ketkä yleensä kräkkää kaiken
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 118#589118
noita juttuja myyvät, myyvät myös blanko avaimia MB mallehin mitä voi sitten noilla kapistuksila ohjelmoida kokonan usiksi tai tehdä vanhasta kopion noilla vimpaimila on myös mahdolista tehdä kokonaan uudet jos entiset on joutunut hukkan...masaf1 kirjoitti:Eiköhän oo aika vähissä tekijät / tahot, jotka niitä saa tilata... Eli tilaa sieltä vaan, muita mahdollisuuksia ei ole.
jeps ru porukka on perinteisesti hyvää osaamis tasoa näissäDBFI kirjoitti:Kyllä se avain on valmis mutta auto pitää koodata tilatulle avaimelle jos on tilattu replacement avain. Jos tilaat kolmosavaimen niin ei lakkaa ykkönen eikä kakkonen toimimasta.
Ehkä ryssät ei ole parhaita hakkereita mutta eiköhän sielläkin osata jopa tämä MB:n systeemi murtaa. Latviasta taitaa tulla parhaat ekspertit nykyisin, mikä lie saanut sikäläiset oppimaan muita paremmin.
Etsit netistä laitteita joilla auton omistaja saa autonsa käyntiin vaikka olisi hukannut kaikki avaimensa. Tarvitaan "vain" vähän työkaluja ja autosta pitää yleensä irrotella ohjainbokseja piirien lukemiseksi ja vähän ajan päästä auto lähteekin käyntiin. Ei enää vanhoilla avaimilla mutta sehän on hyvä ettei omistaja pääse autoaan hakemaan pois... tai siis tietenkin siksi että varkaat eivät pysty niillä hävinneillä avaimilla autoa hakemaan.
On se MB:n käynnistyksenesto nykyisissä malleissa eri luokkaa kuin useimmissa muissa mutta hakkeroitu nuokin on (vai oliko ihan viimeisimmät muutokset uusimmissa malleissa, 204, 221 jne. vielä työn alla?).
(niistä vaike saada selkoa samoin kiinalaisista jutuista kun kirjotus merkit on mitä sattu niin ihan uusimpia saavutksia ei heti huomaa)
mutta varsinain huippu on just puola, romania, latvia akselilla myös turkissa tuntuu olevan osaamine hyvää tasoa(niiten kanssa vaan sama onkelma kirjoitus merkien kanssa kun ru, kiina)
ja tosiaan esim VW Audi ym vag on ollut aina lähinnä vitsi
(lisäty niihin varmaan siksi että on saatu myynti esiteeseen taas uusi kirjain yhdistelmä ) MB:esä noista on sentäs vähän jarrua
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Suutarit eivät saa tehdä Mersun avaimia missä on se piirilevy ym härpättimet. Kävin ihan piruuttani kysymässä Avainsuutarilta joka mainostaa kaikkia avaimia autoja myöten. Sen rautaavaimen teko kyllä onnistuu. Se joka kyseli Mersun avainta on paras marssia Vehoon ja tilata avain sieltä. Valimotien suutarikaan ei saa tehdä Mersun avainta että se siitä!!!!hanta kirjoitti:Kyllä näitä nykyajankin avaimia tehdään jo suutareissa. Ainakin Peugeot:iin tekivät avaimen koodauksineen. Paikka on Vantaalla Valimotiellä samassa ostarissa missä on K-supermarket ja Musta Pörssi.
En ole varma tekevätkö myös mersuun, mutta periaatteessa hallitsevat kyllä nämä elektroniikka-avaimet.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.