Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Tuplawee
Vakiokalustoa
Viestit: 196 Liittynyt: To 03.04.2003 12:30
Paikkakunta: riihimäki
Viesti
Kirjoittaja Tuplawee » Pe 04.06.2004 09:01
Kun laatikon kyljestä säädetään niitä paineita joko kovemmaksi tai pienemmäksi, niin säädetäänkö siinä siis öljynpaineita vai alipaineita?
Mauri H.
Valvoja
Viestit: 5513 Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi
Viesti
Kirjoittaja Mauri H. » Pe 04.06.2004 09:24
Tuplawee kirjoitti: Kun laatikon kyljestä säädetään niitä paineita joko kovemmaksi tai pienemmäksi, niin säädetäänkö siinä siis öljynpaineita vai alipaineita?
Laatikon ohjauspaineita, eli alipainetta.
Tuplawee
Vakiokalustoa
Viestit: 196 Liittynyt: To 03.04.2003 12:30
Paikkakunta: riihimäki
Viesti
Kirjoittaja Tuplawee » Pe 04.06.2004 10:12
Kiitos!
suhari
Vakiokalustoa
Viestit: 259 Liittynyt: La 31.01.2004 22:29
Paikkakunta: koillismaa
Viesti
Kirjoittaja suhari » La 05.06.2004 20:13
Yksi jatkokysymys. Kuinka paljon sitä säädintä pitää kääntää ja mihin suuntaan, jos tavoite ois saada vaihdot terävämmäksi?Tietysti kokeilemalla selviää, mutta ois kiva tietää, että minkä kokoisella säädöllä ois jo vaikutusta..
Mikko K
Turbospesialisti
Viestit: 1556 Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi
Viesti
Kirjoittaja Mikko K » La 05.06.2004 21:03
Aloita kiristämällä yksi kierros ja kokeilemaan ja sit lisää jos tarvii.
kttopar
Mersumies
Viestit: 858 Liittynyt: Su 28.12.2003 10:29
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja kttopar » La 05.06.2004 21:07
Hei
Säädin kolme kierrosta myötäpäivään ja ei enää luistanut 2-3 vaihdossa..