w210 alusta/jarrut
w210 alusta/jarrut
juu eli osaisko joku sanoo että millain istuu 19"vanteet väyryseen? takavanne 10 x 19, ET45 265/30-19, Etuvanne 8,5 x 19, ET 40, rengas 225/35 -19 sitä lähinnä aattelin että joutuuko madaltamaan?ja sitten..saako noihin jostakin vähän järeämpiä jarruja,ku olis jarruremppaaki tulossa.
e320cdi classic vakio alusta
e320cdi classic vakio alusta
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 135
- Liittynyt: La 26.06.2010 12:16
Re: w210 alusta/jarrut
Lainaan tätä ketjua vähän. -01 320cdi:n alle menossa tällä viikolla H&R/Koni -35mm kitti, renkaiden ollessa 235/35/20 ja 245/35/20 eli aika suuret halkaisijaltaan, vanteet 8,5 et 35. Mitä jousikumeja kannattaisi kokeilla ekana jos haluaa että auto on mahdollisimman matala siten ettei mikään ota kiinni, ainakaan ns. normaaliajossa?
S212 350cdi
W210 320cdi
W210 320cdi
Re: w210 alusta/jarrut
Muuta en osaa sanoa, kun ettei taakse kannata laittaa korkeampia renkaita väkisin.
W163 ML 270 CDI -02 (OM612+722.6)
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 135
- Liittynyt: La 26.06.2010 12:16
Re: w210 alusta/jarrut
Joo en mä olisi tieten tahtoen laittanutkaan, mutta tuollaiset tulivat sopivasti vastaan. Meinaatko että takaa loppuu tila ensin?
S212 350cdi
W210 320cdi
W210 320cdi
Re: w210 alusta/jarrut
Jos tollaset jo löytyy, niin sitten niitä voi kokeilla. Lähinnä meinasin, ettei tule ongelmia ESP:n kanssa, mutta ei noissa kauheasti ole halkaisijassa eroa. Luultavasti toimii siis.
Muutenhan noi on ihan liian isot, onko alkuperäinen koko tuossakin 215/55R16? Siihen nähden takarenkaat on melkein 4 cm halkaisijaltaan suuremmat. Madalluksesta ei taida kukaan tietää, ennenkuin kokeilee paljon noi jouset oikeasti muuttaa korkeutta.
Muutenhan noi on ihan liian isot, onko alkuperäinen koko tuossakin 215/55R16? Siihen nähden takarenkaat on melkein 4 cm halkaisijaltaan suuremmat. Madalluksesta ei taida kukaan tietää, ennenkuin kokeilee paljon noi jouset oikeasti muuttaa korkeutta.
W163 ML 270 CDI -02 (OM612+722.6)
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 135
- Liittynyt: La 26.06.2010 12:16
Re: w210 alusta/jarrut
Joo sama orkkiskoko tossa on. Esp ei sano mitään, olen noilla useamman tonnin ajellut vakioalustalla, eikä myöskään ota mihinkään kiinni. Takana tuskin murheita tuleekaan, mutta edessä voipi olla ettei 1-kumeilla renkaat käänny Tosin voi hyvin olla ettei putoa tuosta paljoakaan, jos/kun alkuperäiset jouset on tarpeeksi kuoleentuneet. No viikonloppuna lienen viisaampi.
S212 350cdi
W210 320cdi
W210 320cdi
Re: w210 alusta/jarrut
nuo jarrut kiinnostaisi kyllä itse kutakin. 420 varmaanki on jo mutta entäs pienemmät bensat?
w201 om605
Re: w210 alusta/jarrut
Tuossa minun Avari 320 CDI T:ssä on nyt alla MAEt kokoa 9,5x18 ET27 245/40 edessä ja 11x18 ET40 275/35 takana.
Edessä on ahdasta varsinkin kaaren ja puskurin liitoskohdassa. Takana otti kiinni joustoissa sisälokariin, mutta säädettävillä ylätukivarsilla kun käänsi camberin nollaan, niin asettui.
Jos olisi "oikean" kokoiset renkaat, eli 235/40 ja 265/35 niin olisi parempi. Takana on nytkin venykumi, joten siellä voisi olla 305/30, mutta silloin pitäisi mankeloida ulkokanttia hieman.
Edessä on ahdasta varsinkin kaaren ja puskurin liitoskohdassa. Takana otti kiinni joustoissa sisälokariin, mutta säädettävillä ylätukivarsilla kun käänsi camberin nollaan, niin asettui.
Jos olisi "oikean" kokoiset renkaat, eli 235/40 ja 265/35 niin olisi parempi. Takana on nytkin venykumi, joten siellä voisi olla 305/30, mutta silloin pitäisi mankeloida ulkokanttia hieman.