Antakaa hyvät suositukset sorvarista tai fiksarista lahti ja pk seudulta.. pari rosoa puolissa ja kanttari-ihottumaa löytyy kahdesta muuten niin hienosta vanteesta.

Viesti Kirjoittaja kaikkosenmike »
Tuonnekaikkosenmike kirjoitti:Kuvan kaltaiset vanteet olis vailla uutta kirkasta pintaa eli pitäis tehä diamond cut..
Antakaa hyvät suositukset sorvarista tai fiksarista lahti ja pk seudulta.. pari rosoa puolissa ja kanttari-ihottumaa löytyy kahdesta muuten niin hienosta vanteesta.
[ [url=https://aijaa.com/img/m/00236/14534481.jpg] ][/url]
Sama käsitys, minäkin olen sinne jo puoli vuotta jonottanut. Ei sitten etuilla! Mutta laittakaahan muutkin painetta että saisivat sorvin käyntiin.EVO X kirjoitti:Ainut kellä suomessa taitaa olla asiakastilauksiin suunniteltu Diamond cut laite on Rimfixillä. Mutta jos olen oikein ymmärtänyt niin eivät ole vielä laittaneet "linjaa" toimimaan kun on ollut kiirettä.
Itsellä ei ole mitään tarvetta Diamond cutille nyt tällähetkellä, mutta kovasti kiinnostaa mikä sen hinnaksi tulee? Eli infoa vaan kunhan saatte teetettyä.Pertti K kirjoitti:Sama käsitys, minäkin olen sinne jo puoli vuotta jonottanut. Ei sitten etuilla! Mutta laittakaahan muutkin painetta että saisivat sorvin käyntiin.EVO X kirjoitti:Ainut kellä suomessa taitaa olla asiakastilauksiin suunniteltu Diamond cut laite on Rimfixillä. Mutta jos olen oikein ymmärtänyt niin eivät ole vielä laittaneet "linjaa" toimimaan kun on ollut kiirettä.
Taishan noihin kahteen vanteeseen upota joku 6-7h yhteensä ennenku löyty oikeimmat välineet minkä jälki vastasi alkuperäistä lähimmäksi, syvimmät rosot muotoilin mahdollisimman loivaksi ne otti aikaa..RH kirjoitti:No ei huano.
Melkoisen rivon näköinen tuo lähtökohta. Asiallista käsityön jälkeä.
Paljonkos meni aikaa?
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)