harjotus tekee mestarin ja pers aukiset tulee perässä
ei vaiskaan mut kunnioitetaan toisten työtä ja jos jollain parempaa tarjota niin voi soitella 040-8301332
ei oo reiluu jauhaa paskaa toisten tekemisistä katotaan mitä pojat on saanu aikaan. ja elämä on? laiffii...... aina ei voi onnistuu
mie maksan omat oppirahat eikä kukaan muu...
Haiskahtaa vähän henkselien paukuttelulta nytten allu... Oo varovaanen, ettei käy köpösti. Eläviä esimerkkejä lienee foorumi täynnä...?
Ja jeemu, "lienee hyvä jos tehty jossain muualla ku soinissa..."? Mikäs vika tuossa täällä tehyssä sitte on? No, antaa olla ettei mee hyvä topicci taas lukkoon.
Ei oo paukuttelua, kysyin vaan että tiedän missä mennään kerta ite oon persaukinen
JA tämän hetkisen tiedon perusteella ei taida käydä köpösti ihan heti, ainakaan mitä tulee 722.9:iin, tulevana kesänä tulee olemaan ainakin 3 laatikkoa raskaassa testi ajossa..
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
Mikäs näissä loota-asioissa on niin salapiiriseuraa, ettei niistä voi rehdisti kirjoittaa Eikös ne nyt ihan vaan vaidelaatikoita ole, eikä pontikankeittoreseptejä
veskola kirjoitti:Mikäs näissä loota-asioissa on niin salapiiriseuraa, ettei niistä voi rehdisti kirjoittaa
Samaa itekin ihmetelly. On täälläkin jotain rakenteilla, ja kun varmaa tietoa tulee lisää, niin julkaistaan...
Sori karpo, meni sinun tunnuksilla -erppe-
veskola kirjoitti:Eikös ne nyt ihan vaan vaidelaatikoita ole, eikä pontikankeittoreseptejä
Vesku osunu aika lähelle kyllähän ne latikoita on mutta resepti aika lähellä pontikkaa
Ja eihän kukaana halua että kaikki tietää sun resepitiä, eikä kukaan myöskään halua/uskalla myydä sitä ennen ku on ite testaamalla hyväks havaittu (taas keitetään ja testataan) ja enne ku uskalletaan myydä niin laitetaan yleensä kans suku tai lähipiisr testaamaan että onko julkaisu kelpoista.
Asiaan, eka laatikkoa testattiin viime kesänä ainakin riittävän huolellisen ja vääntävän tekniikan perässä( ne forumilaiset jotka tutustunu kyseiseen autoon niin tietää mistä on kyse) ja tuntu toimivan heti ekalla yrittämällä yli odotusten, kesä kulu aika pitkälti lasten vikojen kiinni ottamisessa ja opetellessa ymmärtämään vehkeen toimintaa syvemmin, mutta jos kaikki menee hyvin niin tulevana keväänä/kesänä tohditaan julkaista valmis paketti.
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
Muakin vähä ihmetyttää tuo salperäsyys. Kuitenki ku auton omistajalta iteltään kysyy, nii vastaukset ntatulee lähes kaikkeen...
Tainno, ainakin niihin kysymyksiin mitä ite oon tajunnu kysyä.
Lähinnä tuo hinta itteä eniten kiinnostaa, sillä rahalla saa ja hevosella pääsee. Sehän ei oo ongelma, mutta millä hintaa? Mitä itellä nyt on kokemusta ollu tuosta siekkisen tekemästä pantalaatikosta, niin ei oo pahaa sanomista. Voi ajaa nätisti, jos haluaa, ja silti löytyy painetta ettei luista. Ainut ongelma se, että vaihteita vähän niin ei taho (ainakaan minun koneessa) vetoalue piisata. Mutta täällä kun on noita vehkeitä jotka jo vetää 3500rpm -> +7000rpm niin pitäis sekin ongelma olla ratkastu. Ite en oo ainakaan vielä valmis maksamaan mustikoita ja mansikoita siitä, että on ratin takana läpyskät niinku pleikkarissa...
No joo, kyllä suoraan sanoen itseäni alkaa kyrpimään kun kirjoitellaan forumille, mutta mitään ei kuitenkaan kirjoituksista selviä, välillä on 10 peräkkäistä viestiä mistä ei tajua hölkäsen pöläystä mist sisäpiiri keskustelee. Pistäkääs sitten vaikka videota juutuuppiin niin näkee miten ne tosipelit ampaisee niin ei salaisuudet paljastu
veskola kirjoitti:No joo, kyllä suoraan sanoen itseäni alkaa kyrpimään kun kirjoitellaan forumille, mutta mitään ei kuitenkaan kirjoituksista selviä, välillä on 10 peräkkäistä viestiä mistä ei tajua hölkäsen pöläystä mist sisäpiiri keskustelee. Pistäkääs sitten vaikka videota juutuuppiin niin näkee miten ne tosipelit ampaisee niin ei salaisuudet paljastu
Eiköhän tuon sisäpiiri kirjoittelun taustalla ole huomion tarve, vastaa pitkälti joidenkin projektien aloitusviestejä, joissa suunnittellaan kauhiasti ja sitten ei koskaan kuulukkaan mitään. Kaikki tietää Rumiluksen, huomionhakua vailla vertaa.
Vaikka onhan se niinkin että yleensä ne jotka tekee ja touhuaa ei juuri foorumille kirjoittele, ei tarvitse täältä rispektiä.
Tiedonjako ja avoimuus on kyllä tärkeä juttu harrastajapiireissä jos osataan ja halutaan arvostaa muitakin harrastajia.
Tuostapa, ei tosin suomalainen vaan tanskasta, varmaankin tuttu jo. http://www.youtube.com/user/olefejer" onclick="window.open(this.href);return false;.
Joissain-05 5.7 Hemi koneiseissa Challengereissa on käytetty 722.6:sta, se varmaan innoittanut tekemään säädettävää ohjausboksia.
Yks purkki on myynnissä superturbodiesel foorumilla 850$ hintaan. http://www.superturbodiesel.com/std/sho ... 9#pid37789" onclick="window.open(this.href);return false;
Mitä äkkiseltään vilkaisin, niin kovasti tuntuu olevan tyytyväisiä PCS:n toimintaan ja säätömahdollisuuksiin. Ei tarvii koko suvun tai lähipiirin testauskokemuksia, ja hintakin on sellainen että tuskin täällä siihen päästään.
Eihän tuo mikään taika ole, 722.6 laatikolle kun on jo saatavilla valmis ”perus asetus” tuolle purkille, vähän yleistäen johdot kiinni ja eikun päästelemään, hieno säädöt pitää vaan tehä omaa mieltä vastaavaksi, täältäkin löytyy asetus millä eräa käyttäjä ajanut päivittäis ajoja laatikolla 606 koneen perässä..
Ja mitä siihen koko suvun testaamiseen tulee niin helppoahan se on alkaa käyttämään valmista pakettia jonka joku muu on valmiiks tehny, tiedän aiheesta sen verran että tuon 722.6 softan säätäjä Russell on tehny aika paljon tunteja tuon eteen, ja herran omien sanojen mukaan siinä on edelleen pieniä epäkohtia..
Täälläkin maassa tulee ens kesänä olemaan useampi 722.6 ajossa tuolla kyseisellä purkilla..
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
Ei tässä mitään eläkettä yritetä kerätä, eikä ees v.lopulle baari rahaa Halutaan vaan harrastaa
JA syy julkaiseemattomuuteen on ettei oo vielä julkaisu kelponen, eli halutaan paketista sellanen että jos joku sellasen haluaa niin sellanen pystytään tekemään järkevällä hinnalla. Ja että 100% toimii niin ettei ostajan tartte tulla valittamaan epäkohdista viikon kuluttua..
Ei näillä rahoiks yritetä lyödä, se ei onnistu, ei täällä maassa..
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
Oma sähkölootan purkiksi tulee Bosch Motorsport ja sillä nyt tietenkin ohjataan sataa muuta juttua samalla, kuten esimerkiksi VNT:tä. Halvempi sais toki olla, mutta ei auta itku markkinoilla.
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
Eläkerahat kerätäänkin euroopasta ja norsulle varmaan tarttee alkaa myymään semmosia 50€ VNT ohjaimia, se kun on niin tykästynyt semmosiin.
Toivottavasti lootanohjauspaketti tulee markkinakelpoiseksi ennen kuin nämä autot kielletään EU säädökseen vedoten. Onhan tätä nyt jo työstetty muutama vuosi ?
veskola kirjoitti:...ja norsulle varmaan tarttee alkaa myymään semmosia 50€ VNT ohjaimia, se kun on niin tykästynyt semmosiin.
KITOOSH!!!
Tälläiset on ihan oikeasti tervetulleita. Näitä on toki maailmalla joitakin saatavana, mutta kyllä olisi poikaa tollanen 3-akselinen kartasto (kaasun asento, kierrokset ja ahtopaine) ja siihen soveltuva muokkaustyökalu.
Toi Possilainen ei ole tosiaankaan oma keksintöni, vaan sellainen on minun vain pyydetty hommaamaan sähkölaatikon, VNT:n ja säätyvien nokka-akseleiden vuoksi. En noista purkeista itse mitään ymmärrä, enkä kyllä oikeastaan haluakkaan.
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.