Cossu st projekti jatkuu!

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Avatar
EVO3 Clone
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja EVO3 Clone »

Mitäs tänne kuuluu, onko cossu jo uudessa kuosissa. Oli Mesestä hyvä juttu "Remmistä ja turbosta", Tuning lehdessä.
Hyvä meininki :thumbup:
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3932
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja tomant »

EVO3 Clone kirjoitti:...Oli Mesestä hyvä juttu "Remmistä ja turbosta", Tuning lehdessä.
Hyvä meininki :thumbup:
Juu, niin oli. Taitavat olla laiskoja nuo diesel-hevosvoimat, kun tehon kolminkertaistamisella kertyi mailin matkalla nopeutta 255 km/h, kun alkuperäiselle 2.3-16-koneelle ilmoitettiin huippunopeudeksi 235 km/h.

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Avatar
EVO3 Clone
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja EVO3 Clone »

Ei nyt lähdetä tolla asentella liikelle, hiukan on tässä Topikkissa semonen asenne liikeellä että torpataan toisen tekemiset. Meinaan kun lukee aikaisempia kirjoituksia.. Jäppiset vain juttelee omia höpinöitö mitkä ei edes kuulu jutun piiriin, tekis oman topikin ja mollais siellä kaikkia jotka tekee jotain uutta tai räpeltelis omia mutterikasoja.
on
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 118
Liittynyt: Ti 01.05.2007 21:12
Paikkakunta: joensuu

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja on »

nyt ois kori maalattu,veivitkin oottelee hyllyssä sais vaan kannen ja männät pinnoituksesta.... sit armoton kasaus
tilasin tohon vanteetkin jenkeistä 18"x12"taakse ja 18"x10"eteen hihiii
toi nopeushan oli vakiolootalla ja perällä mitattu mut mut ei vaan kulkenu.
jokos evo3clonella on uus lunkku ja siipi maalattu?
Avatar
EVO3 Clone
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja EVO3 Clone »

Ei toi Cossu ole noita huippunopeuksia koskaan saavattunut tehtaan jäljiltä, korkeintaan vapaapudotuksessa ja suljetuin ikkunoin saati että olis viellä pysähtynyt noista vauhdeista kunnialla. :D
Tuntuu tulevan tukeva alusta Cossuun, taitaa olla maksimi leveys noissa vanteissa mitkä mahtuu noihin levityksiin.
Oma lankku on tallissa odottamassa alustan puslia, jos noiden asennuksen jälkeen sais sen maalarille mutta ensin konehuone kasaan ja ohjelmaa ViPEC:iin. Onneksi on työkaveri joka hallitsee tuon Bittihelvetin, niin ei tarvii kaikkea opetella.
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3932
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja tomant »

on kirjoitti:...toi nopeushan oli vakiolootalla ja perällä mitattu mut mut ei vaan kulkenu.
jokos evo3clonella on uus lunkku ja siipi maalattu?
Auttaisiko pidempi perä, jos välitykset loppuu kesken? Lähtökiihtyvyys heikkenisi, mutta se maksaisi itsensä takaisin huippunopeudessa ja pitokin voisi olla parempi.

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3932
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja tomant »

---

tomant
Viimeksi muokannut tomant, Su 11.03.2012 20:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
on
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 118
Liittynyt: Ti 01.05.2007 21:12
Paikkakunta: joensuu

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja on »

noniin homma ok. yritetään kesällä taas miten se kulkee uudella laatikolla ja perällä... tämmöstä se rakentelu on.
aina ei voi onnistua mut ei lannistuta,koska harrastushan tämä on!
evo3clonella on itellään pirun hieno cossu bensiini tekniikalla eikä voi kun kehua,on vimosen päälle tehty kestää lähemmänkin tutkiskelun..
Avatar
EVO3 Clone
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja EVO3 Clone »

Ääh.. viestikapula uppos näköjään väärään osoitteeseen, valitan tekstin vällilisiä ja välittömiä mielipahoja.
Onko kiesistä mitään projektikuvaa laittaa esille.
Avatar
Edtotal
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 123
Liittynyt: Pe 18.09.2009 14:05
Paikkakunta: Masku

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja Edtotal »

tomant kirjoitti:
EVO3 Clone kirjoitti:...Oli Mesestä hyvä juttu "Remmistä ja turbosta", Tuning lehdessä.
Hyvä meininki :thumbup:
Juu, niin oli. Taitavat olla laiskoja nuo diesel-hevosvoimat, kun tehon kolminkertaistamisella kertyi mailin matkalla nopeutta 255 km/h, kun alkuperäiselle 2.3-16-koneelle ilmoitettiin huippunopeudeksi 235 km/h.

tomant
Hyvä jos 200 sai mittariin automaatti cossulla. 235km/h ei ikinä.

Nopeuden nostaminen tosta ylöspäin esim. kympillä maksaa jo useamman hevosen...

Komia projekti lisää videoo! Kiihdytys viedota tiskiin ei mitään kuminpolttoa :thumbup:
Avatar
Feremenco
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 144
Liittynyt: Ti 29.03.2011 19:55
Paikkakunta: Vantaa

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja Feremenco »

Edtotal kirjoitti:
tomant kirjoitti:
EVO3 Clone kirjoitti:...Oli Mesestä hyvä juttu "Remmistä ja turbosta", Tuning lehdessä.
Hyvä meininki :thumbup:
Juu, niin oli. Taitavat olla laiskoja nuo diesel-hevosvoimat, kun tehon kolminkertaistamisella kertyi mailin matkalla nopeutta 255 km/h, kun alkuperäiselle 2.3-16-koneelle ilmoitettiin huippunopeudeksi 235 km/h.

tomant
Hyvä jos 200 sai mittariin automaatti cossulla. 235km/h ei ikinä.

Nopeuden nostaminen tosta ylöspäin esim. kympillä maksaa jo useamman hevosen...

Komia projekti lisää videoo! Kiihdytys viedota tiskiin ei mitään kuminpolttoa :thumbup:

täysin samaa mieltä..
--------------------------------------------------------
Käyttis: Nizzan Almera -02
W202 C36 AMG -94 -> M113 swappi menossa
W201 190E M103 twinturbo -89 -> vikat hommat menossa

Ex:

W124 E300 -91
Citroen Saxo -94
E39 545iA -97
E36 328iA cabrio -96
Silverado 6,5td -94
Toyota corolla 1.6HB -96
W203 C320 CDI -05
W201 190E -88 "talvi rottelo"
W202 AMG C36 -96
Volvo 240 2.0 - 88
Volvo 440 1.7i -94
W201 190 2.0 -88 (ensirakastuminen)
Lada 2107 1.7i - 97
Honda Prelude 2.0i -91
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

Edtotal kirjoitti:Hyvä jos 200 sai mittariin automaatti cossulla. 235km/h ei ikinä.

Nopeuden nostaminen tosta ylöspäin esim. kympillä maksaa jo useamman hevosen...

Komia projekti lisää videoo! Kiihdytys viedota tiskiin ei mitään kuminpolttoa :thumbup:
Taitaapa nelipykäläisestä lootasta loppua välitykset kesken ja kierrokset on jo niin korkealla että huippunopeutta ei voi tehoilla nostaa.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
Edtotal
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 123
Liittynyt: Pe 18.09.2009 14:05
Paikkakunta: Masku

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja Edtotal »

Siekkinen kirjoitti:
Edtotal kirjoitti:Hyvä jos 200 sai mittariin automaatti cossulla. 235km/h ei ikinä.

Nopeuden nostaminen tosta ylöspäin esim. kympillä maksaa jo useamman hevosen...

Komia projekti lisää videoo! Kiihdytys viedota tiskiin ei mitään kuminpolttoa :thumbup:
Taitaapa nelipykäläisestä lootasta loppua välitykset kesken ja kierrokset on jo niin korkealla että huippunopeutta ei voi tehoilla nostaa.

Eiks cossussa oo 5v getrac?
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

Edtotal kirjoitti:
Siekkinen kirjoitti:
Edtotal kirjoitti:Hyvä jos 200 sai mittariin automaatti cossulla. 235km/h ei ikinä.

Nopeuden nostaminen tosta ylöspäin esim. kympillä maksaa jo useamman hevosen...

Komia projekti lisää videoo! Kiihdytys viedota tiskiin ei mitään kuminpolttoa :thumbup:
Taitaapa nelipykäläisestä lootasta loppua välitykset kesken ja kierrokset on jo niin korkealla että huippunopeutta ei voi tehoilla nostaa.

Eiks cossussa oo 5v getrac?
Kirjotit tuolla ylempänä että automaatticossulla :shock:
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
Edtotal
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 123
Liittynyt: Pe 18.09.2009 14:05
Paikkakunta: Masku

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja Edtotal »

Siekkinen kirjoitti:
Edtotal kirjoitti:
Siekkinen kirjoitti:
Edtotal kirjoitti:Hyvä jos 200 sai mittariin automaatti cossulla. 235km/h ei ikinä.

Nopeuden nostaminen tosta ylöspäin esim. kympillä maksaa jo useamman hevosen...

Komia projekti lisää videoo! Kiihdytys viedota tiskiin ei mitään kuminpolttoa :thumbup:
Taitaapa nelipykäläisestä lootasta loppua välitykset kesken ja kierrokset on jo niin korkealla että huippunopeutta ei voi tehoilla nostaa.

Eiks cossussa oo 5v getrac?
Kirjotit tuolla ylempänä että automaatticossulla :shock:
Niin kirjotin koska sellanen oli joskus. Sitä en tiedä puhuuko muut manuaalista (toi 235km/h)?
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

Edtotal kirjoitti:
Siekkinen kirjoitti:Kirjotit tuolla ylempänä että automaatticossulla :shock:
Niin kirjotin koska sellanen oli joskus. Sitä en tiedä puhuuko muut manuaalista (toi 235km/h)?
Ite tarkotin tuota sun autoa. 5 vaihteisella pääsee pitemmälle.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
Edtotal
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 123
Liittynyt: Pe 18.09.2009 14:05
Paikkakunta: Masku

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja Edtotal »

Siekkinen kirjoitti:
Edtotal kirjoitti:
Siekkinen kirjoitti:Kirjotit tuolla ylempänä että automaatticossulla :shock:
Niin kirjotin koska sellanen oli joskus. Sitä en tiedä puhuuko muut manuaalista (toi 235km/h)?
Ite tarkotin tuota sun autoa. 5 vaihteisella pääsee pitemmälle.

Varmasti pääsee. Mutta 235 ei varmasti pääse.

Kuitenkin 2,3 luovuttaa vaan sen 185hp.
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

Omalla 2.6 litrasella on menty mittariin 220. Todellista nopeutta ehkä noin 200 mutta oliko tuo sunkin lukema mittarilukema vai gepsillä?
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja jeemu »

Liekkö väliä vaikka ois 2vaihetta jos vika on suora?
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

jeemu kirjoitti:Liekkö väliä vaikka ois 2vaihetta jos vika on suora?
Eikös noissa 5 vaihteisissa ole vitonen ylivaihe ja automaatissa nyt on kuitenkin isoin vaihe eli nelonen suora.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja jeemu »

Siekkinen kirjoitti:
jeemu kirjoitti:Liekkö väliä vaikka ois 2vaihetta jos vika on suora?
Eikös noissa 5 vaihteisissa ole vitonen ylivaihe ja automaatissa nyt on kuitenkin isoin vaihe eli nelonen suora.
Nois 16 tappisisa vitonen o suora
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Avatar
antti_k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 264
Liittynyt: Su 04.11.2007 23:16

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja antti_k »

eipä oo sportti getragissa nelonen suora vaan viitonen
Avatar
Edtotal
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 123
Liittynyt: Pe 18.09.2009 14:05
Paikkakunta: Masku

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja Edtotal »

Siekkinen kirjoitti:Omalla 2.6 litrasella on menty mittariin 220. Todellista nopeutta ehkä noin 200 mutta oliko tuo sunkin lukema mittarilukema vai gepsillä?

Ei sillä tullu ikinä huippuja kokeiltua, kun ei ollu niin urheilullinen kapistus että olis kiinnostanu :D
En tiä oisko 200 saanu mittariin jos oikein olis venyttänyt monen kilometrin matkalla? Ei ainakaan paljon yli olis menny ku vapaapudotuksessa :D
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

jeemu kirjoitti:
Siekkinen kirjoitti:
jeemu kirjoitti:Liekkö väliä vaikka ois 2vaihetta jos vika on suora?
Eikös noissa 5 vaihteisissa ole vitonen ylivaihe ja automaatissa nyt on kuitenkin isoin vaihe eli nelonen suora.
Nois 16 tappisisa vitonen o suora
Se on sitten asia erikseen.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Laitetaas välillä jotain muutakin kun joutavaa "top secret" höpinää! Moottori olisi vihdoin koottuna pienien viivästysten jälkeen.

Lohko porattuna ekaan ylikokoon ja tasopinta suorittuna
Kuva

Uudet männät Marteliuksen tekemillä palotilapinnoitteilla + Arrow kanget
Kuva

Isoventtiilikansi keramipinnoitteilla. Kansityöt teki Forssan Tehokansi Oy
Kuva

Imukanava
Kuva

Pakokanavat
Kuva

Jäykät venajouset paikoillaan. Näistä kiitokset "Jeemu":lle
Kuva

Alakerta kasaan ja lätsä päälle. Karkkivärit on kivoja! :wink
Kuva

Kuva

Yläkerran osat paikoilleen ja ajoitukset kohdalleen
Kuva

Tässä moottori koottuna ja uusi ahdin sovitettuna paikoilleen
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja jeemu »

Tulee raju
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Hitsailin tuossa hieman down-pipen palikoita valmiiksi. Saas nähdä miten 5" sopii pikkumersuun. :roll:

Kuva

Kuva

Tässä vielä virtausmittauksia kannesta:
Kuva
Avatar
johani
Mersumies
Mersumies
Viestit: 895
Liittynyt: Pe 23.09.2011 00:15
Paikkakunta: Klaukkala

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja johani »

Edtotal kirjoitti:
Siekkinen kirjoitti:
Edtotal kirjoitti:
Siekkinen kirjoitti:Kirjotit tuolla ylempänä että automaatticossulla :shock:
Niin kirjotin koska sellanen oli joskus. Sitä en tiedä puhuuko muut manuaalista (toi 235km/h)?
Ite tarkotin tuota sun autoa. 5 vaihteisella pääsee pitemmälle.

Varmasti pääsee. Mutta 235 ei varmasti pääse.

Kuitenkin 2,3 luovuttaa vaan sen 185hp.
En halua tapella, kuhan mietiskelen, mutta Riippuu todella paljon ilmanvastuksesta, muista vastuksista, rullausvastuksesta yms miten kulkee mutta w124 300D ruuvaamalla piristettynä ~130hp meni aika helposti 200km/h mittariin 205/55-16" uudehkoilla gummeilla, en tiiä miten kusettaa mittari, ja kaverin 150hp golf mk3 kulkee ainakin 220km/h että teoriassa jos kaikki 185hp on tallella niin väittäsin että kulkee kyllä 235km/h

tässä mennään 150hv golf 240km/h http://www.youtube.com/watch?v=6EShssHrel8" onclick="window.open(this.href);return false;

PS:Petehrin työnjälki taas uskomattoman hyväää :thumbup: :thumbup:
Avatar
Edtotal
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 123
Liittynyt: Pe 18.09.2009 14:05
Paikkakunta: Masku

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja Edtotal »

johani kirjoitti:
Edtotal kirjoitti:
Siekkinen kirjoitti:
Edtotal kirjoitti:
Siekkinen kirjoitti:Kirjotit tuolla ylempänä että automaatticossulla :shock:
Niin kirjotin koska sellanen oli joskus. Sitä en tiedä puhuuko muut manuaalista (toi 235km/h)?
Ite tarkotin tuota sun autoa. 5 vaihteisella pääsee pitemmälle.

Varmasti pääsee. Mutta 235 ei varmasti pääse.

Kuitenkin 2,3 luovuttaa vaan sen 185hp.
En halua tapella, kuhan mietiskelen, mutta Riippuu todella paljon ilmanvastuksesta, muista vastuksista, rullausvastuksesta yms miten kulkee mutta w124 300D ruuvaamalla piristettynä ~130hp meni aika helposti 200km/h mittariin 205/55-16" uudehkoilla gummeilla, en tiiä miten kusettaa mittari, ja kaverin 150hp golf mk3 kulkee ainakin 220km/h että teoriassa jos kaikki 185hp on tallella niin väittäsin että kulkee kyllä 235km/h

tässä mennään 150hv golf 240km/h http://www.youtube.com/watch?v=6EShssHrel8" onclick="window.open(this.href);return false;

PS:Petehrin työnjälki taas uskomattoman hyväää :thumbup: :thumbup:

noista nopeuksista tuskin yksikään pitää paikkansa... varsinkaan toi 240 :D mittarin mukaan voi kulkee vaikka 600 mutta ei se silti niin kovaa mene :)
on
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 118
Liittynyt: Ti 01.05.2007 21:12
Paikkakunta: joensuu

Re: Cossu st projekti jatkuu!

Viesti Kirjoittaja on »

Kuvia pikkuisesta...

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Vastaa Viestiin