W126 500SEL -82 Projekti..
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5677
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
Re: W126 500SEL -82 Projekti..
olisko ilmastoinnin aiheuttama lätäkkö maistappas onko se imelän makusta, jos ei niin ilmastoinnin lauhteita
mullon pelkkiä romuja vaan
Re: W126 500SEL -82 Projekti..
Auon, vai tallin lattialla? Toivottavasti ei ole lämppärin kenno. Auto on rakennettu ton kennon ympärille. Veemäinen varmaan vaihtaa.tuoppiluo2 kirjoitti:Tuossa pari päivää sitten käyttelin konetta lämpimäksi ja seuraavana päivänä oli lattialla märkä vesi putti Lämppärin kennoko siellä vuotaa?
- tuoppiluo2
- Vakiokalustoa
- Viestit: 338
- Liittynyt: Pe 07.10.2011 17:10
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Re: W126 500SEL -82 Projekti..
Ei se mikään ilmastoinnin aiheuttaja ole ku ei se pelitä vielä. On sitä ainakin puoli litraa tiputtanut.touhottaja kirjoitti:olisko ilmastoinnin aiheuttama lätäkkö maistappas onko se imelän makusta, jos ei niin ilmastoinnin lauhteita
W126 500SEL -82 Projekti
W212 350CDI -11 amg-styling
W212 350CDI -11 amg-styling
- tuoppiluo2
- Vakiokalustoa
- Viestit: 338
- Liittynyt: Pe 07.10.2011 17:10
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Re: W126 500SEL -82 Projekti..
Tallin lattiallatango kirjoitti:Auon, vai tallin lattialla? Toivottavasti ei ole lämppärin kenno. Auto on rakennettu ton kennon ympärille. Veemäinen varmaan vaihtaa.tuoppiluo2 kirjoitti:Tuossa pari päivää sitten käyttelin konetta lämpimäksi ja seuraavana päivänä oli lattialla märkä vesi putti Lämppärin kennoko siellä vuotaa?
W126 500SEL -82 Projekti
W212 350CDI -11 amg-styling
W212 350CDI -11 amg-styling
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5677
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
Re: W126 500SEL -82 Projekti..
no joo, etpä kyllä maininnutkaan ettå ilmastointi olisi toiminnassa ja tietysti pissapoikakin on vielä auton ulkopuolella laatikossa vartoomassa paikalleen asennusta mutta vielä tämän jälkeenkin jää vuoto paikkoja ehkä kymmenkunta, kannattas kaiketi yrittää paikallistaa sitä kattomalla millä kohtaa autoo se lätäkkö suunnilleen on kuivaamalla vanha lätäkkö ja tehdä uusi käynnistys ja seurata mistä vesi tippuu/valuu, puolenlitran vuoto pitäs kyllä jo näkyätuoppiluo2 kirjoitti:Ei se mikään ilmastoinnin aiheuttaja ole ku ei se pelitä vielä. On sitä ainakin puoli litraa tiputtanut.touhottaja kirjoitti:olisko ilmastoinnin aiheuttama lätäkkö maistappas onko se imelän makusta, jos ei niin ilmastoinnin lauhteita
mullon pelkkiä romuja vaan
- tuoppiluo2
- Vakiokalustoa
- Viestit: 338
- Liittynyt: Pe 07.10.2011 17:10
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Re: W126 500SEL -82 Projekti..
Testaan uudestaan ku saa tuon putkiston takas kiinni. Ainakin se lätäkkö tulee kuskinpuolelta
W126 500SEL -82 Projekti
W212 350CDI -11 amg-styling
W212 350CDI -11 amg-styling
w126 Käynnistyksen esto, hälytin
Heips. Osaisiko kukaan neuvoa tällaisessa ongelmassa, kun ostin eilen enovainaan w126 260 SE -88 Mersun ja se starttaa, mutta ei käynnisty. Syyksi epäilen konepellin tapaturmaisen vääntymisen, jonka vuoksi autosta on poistettu konepellin "kytkin"?? tai katkaisija, joka sijaitsee moottoritilan takaosassa
, johon konepellin sisäpuoli osuu ja ilmaisee autolle, että konepelti on kiinni.. Tämän pikku osan tai "kytkimen" puuttuminen mahdollisesti aiheuttaa ajoneston päälle kytkeytymisen..?? Tästä kytkimestä on jäljellä nippu johtoja ja pitäisi tietää kuinka yhdistää oikeat johdot toisiinsa..Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W126 500SEL -82 Projekti..
Tämä ei sinänsä kuulu tähän ketjuun, mutta vastaan kuitenkin anuKK:n kysymykseen.
Alkuperäisellä EDW-hälytimellä varustettu auto kyllä on käynnistettävissä omalla avaimella, riippumatta siitä onko konepelti auki vai kiinni. Vastaan on tullut myös autoja, joissa hälytintä ei ole, mutta paikka hälyttimen kytkimelle on silti olemassa. Jos autossa on hälytin, avaimen mustassa muoviosassa on punainen pieni täppä.
Alkuperäisen hälyttimen voi eliminoida pois toiminnasta kokonaan sillä, että irrottaa hälyttimen ohjainlaitteen pistokkeen. Ohjainlaite sijaitsee apumiehen jalkatilassa muovisen suojakannen alla tulipeltiä vasten. Auto toimii tällöin kuin normiauto ilman hälytintä. Hälytin alkaa helposti vanhemmiten elää omaa elämäänsä, joten em. posikytkentä on suositeltavaa jos auto on seissyt pitkään ja vikahälytykisä tai muita oireita ilmenee.
Kuvassa näkyvä pistoke ei liity hälyttimeen, vaan on sähköisen kiertovesipumpun liitin.
Alkuperäisellä EDW-hälytimellä varustettu auto kyllä on käynnistettävissä omalla avaimella, riippumatta siitä onko konepelti auki vai kiinni. Vastaan on tullut myös autoja, joissa hälytintä ei ole, mutta paikka hälyttimen kytkimelle on silti olemassa. Jos autossa on hälytin, avaimen mustassa muoviosassa on punainen pieni täppä.
Alkuperäisen hälyttimen voi eliminoida pois toiminnasta kokonaan sillä, että irrottaa hälyttimen ohjainlaitteen pistokkeen. Ohjainlaite sijaitsee apumiehen jalkatilassa muovisen suojakannen alla tulipeltiä vasten. Auto toimii tällöin kuin normiauto ilman hälytintä. Hälytin alkaa helposti vanhemmiten elää omaa elämäänsä, joten em. posikytkentä on suositeltavaa jos auto on seissyt pitkään ja vikahälytykisä tai muita oireita ilmenee.
Kuvassa näkyvä pistoke ei liity hälyttimeen, vaan on sähköisen kiertovesipumpun liitin.
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
260 SE -89 ”Essu”
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
260 SE -89 ”Essu”
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
Re: W126 500SEL -82 Projekti..
vieläkö sulla on tarve osista mulla olis ehjät mustaa nahkaa olevat penkit sähköt toimii todennäköisesti saa hakea ei maksa kun irrotuksen ja jallupullon