Antin W210 ja W123 projekti
Antin W210 ja W123 projekti
Hei vaan jokaiselle foorumilaiselle!
Kerron tähän alkuun koko historiani mersujen parissa tähän alkuun
Eka autoni oli 850 T5 Volvo josta jo oman 2tkm ajon jälkeen automaattilaatikko petti ja se sitten myytiin rikkinäisenä eteenpäin koska korjaamiseen ei rahoja silloin ollut ja menihän sitä bensaa juuri kortinsaaneen kaasujalalla 28l/100km kaupungissa
Ensimmäinen mersuni oli Äitiltäni ostama W210 E220D automaatti. Perus classic ilmastoinnilla ja 295tkm mittarissa kun itselle tuli. Ja oli muuten kaikki kaaret ihan ruskeat,tuo alla oleva kuva on tekemieni korjausten jälkeen otettu, ennen kuvaa minulla ei valitettavasti autosta ole. Tästä se mersuharrastus sitten lähti käyntiin (aina olin näistä pitänyt koska isälläni oli aina mersuja ollut, piti ekaksi autoksi saada suosituksista huolimatta (ehdotus oli että ostaisin w124 tai w201 dieselin) tehokas auto jottei jäisi kavereitten bemareille ) noh onneksi sitten kävi näin että mersun ostin heti toiseksi autokseni
Se sai väistyä tieltä syöttöpumpun oireilun (318tkm) vuoksi tälläiseen S210 290 turbodieseliin reilu 560tkm oli mittarissa minulle tullessaan.
Oli nahkasisustaa, sähköpenkkejä, kattoluukkua, ilmastointia, automaattilaatikkoa ja avantgarde varustusta. Sekä ihan mukavasti ruostetta
Tuosta sitten laatikko petti 586tkm kohdalla ja se vaihdettiin päittäin tuollaiseen täysin toimivaan E200D W124 mersuun. Mitään muita varusteita ei ollut kuin penkinlämppärit. Mittarissa ostettaessa kunnioitettavat 830tkm
Tällä vanhalla taksilla tuli rullattua itse 40tkm ja oli aika vaihtaa autoa taas kerran,lähinnä sen takia että kansipahvi ilmoitteli vaihtovälin täyttymisen tulevan täyteen viemällä törkeitä määriä jäähdytysnestettä eikä se nyt mikään ihme olekaan kun mittarissa alkoi olemaan 870tkm ja viimeisin kansiremontti oli tehty 450tkm kohdilla ja auto oli omassa käytössäni saanut kenkää ihan huolella
W124 200d vaihtui tälläiseen W202 200d manuaali C-sarjan Mersuun tuossa viime kesäkuussa. Tämä ei ehtinyt olemaan itselläni kuin noin 3kk kun siihen tuli sitten kyllästyttyä, lähinnä siihen että auton maalipinta oli todella tökerössä kunnossa kun joku oli sen ihan itse maalannut ja oli laiska kuin mikä. (tiedän että om601 ei ole mikään raketti mutta tämä jäi kaikille muille samanlaisille kevyesti)
Sitä tuli sitten vähän hiposteltua (tummaa lasia ja takavalojen vilkut ja peruustusvalot sekä etuvalot ja motonetin takapönttö) ja ajoin minä sillä sen 7tkm.
Sitten tuolla vähän myöhemmin alkaa tarinaa tästä nykyisestä kulkineestani jonka voi sieltä sitten pongata kun selaa vähän alaspäin
Kerron tähän alkuun koko historiani mersujen parissa tähän alkuun
Eka autoni oli 850 T5 Volvo josta jo oman 2tkm ajon jälkeen automaattilaatikko petti ja se sitten myytiin rikkinäisenä eteenpäin koska korjaamiseen ei rahoja silloin ollut ja menihän sitä bensaa juuri kortinsaaneen kaasujalalla 28l/100km kaupungissa
Ensimmäinen mersuni oli Äitiltäni ostama W210 E220D automaatti. Perus classic ilmastoinnilla ja 295tkm mittarissa kun itselle tuli. Ja oli muuten kaikki kaaret ihan ruskeat,tuo alla oleva kuva on tekemieni korjausten jälkeen otettu, ennen kuvaa minulla ei valitettavasti autosta ole. Tästä se mersuharrastus sitten lähti käyntiin (aina olin näistä pitänyt koska isälläni oli aina mersuja ollut, piti ekaksi autoksi saada suosituksista huolimatta (ehdotus oli että ostaisin w124 tai w201 dieselin) tehokas auto jottei jäisi kavereitten bemareille ) noh onneksi sitten kävi näin että mersun ostin heti toiseksi autokseni
Se sai väistyä tieltä syöttöpumpun oireilun (318tkm) vuoksi tälläiseen S210 290 turbodieseliin reilu 560tkm oli mittarissa minulle tullessaan.
Oli nahkasisustaa, sähköpenkkejä, kattoluukkua, ilmastointia, automaattilaatikkoa ja avantgarde varustusta. Sekä ihan mukavasti ruostetta
Tuosta sitten laatikko petti 586tkm kohdalla ja se vaihdettiin päittäin tuollaiseen täysin toimivaan E200D W124 mersuun. Mitään muita varusteita ei ollut kuin penkinlämppärit. Mittarissa ostettaessa kunnioitettavat 830tkm
Tällä vanhalla taksilla tuli rullattua itse 40tkm ja oli aika vaihtaa autoa taas kerran,lähinnä sen takia että kansipahvi ilmoitteli vaihtovälin täyttymisen tulevan täyteen viemällä törkeitä määriä jäähdytysnestettä eikä se nyt mikään ihme olekaan kun mittarissa alkoi olemaan 870tkm ja viimeisin kansiremontti oli tehty 450tkm kohdilla ja auto oli omassa käytössäni saanut kenkää ihan huolella
W124 200d vaihtui tälläiseen W202 200d manuaali C-sarjan Mersuun tuossa viime kesäkuussa. Tämä ei ehtinyt olemaan itselläni kuin noin 3kk kun siihen tuli sitten kyllästyttyä, lähinnä siihen että auton maalipinta oli todella tökerössä kunnossa kun joku oli sen ihan itse maalannut ja oli laiska kuin mikä. (tiedän että om601 ei ole mikään raketti mutta tämä jäi kaikille muille samanlaisille kevyesti)
Sitä tuli sitten vähän hiposteltua (tummaa lasia ja takavalojen vilkut ja peruustusvalot sekä etuvalot ja motonetin takapönttö) ja ajoin minä sillä sen 7tkm.
Sitten tuolla vähän myöhemmin alkaa tarinaa tästä nykyisestä kulkineestani jonka voi sieltä sitten pongata kun selaa vähän alaspäin
Viimeksi muokannut pake1, Ke 22.04.2015 02:11. Yhteensä muokattu 19 kertaa.
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
Re: W202 laittoa,siistimistä ja ajoa
Tänään tuli vaihdeltua mittaristoon/lämmönsäätimiin polttimoita ja laitettua takasivulaseihin 20% kalvot,takaikkuna on edessä huomenna...
Ja illalla vedin vielä rca ja heräte piuhan konttiin
Ja tulipa sitä sitten sisälle kattovalot vaihdettua ledeihin.
Tuossa vielä kuva miltä näyttää kalvojen kanssa
Ja illalla vedin vielä rca ja heräte piuhan konttiin
Ja tulipa sitä sitten sisälle kattovalot vaihdettua ledeihin.
Tuossa vielä kuva miltä näyttää kalvojen kanssa
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
Re: W202 laittoa,siistimistä ja ajoa
Jatketaan yksin puhelua
Tänään tuli laitettua takaikkunaan kalvo sekä etulaseihin,takana siis 20% ja edessä 35% kalvot
Tänään tuli laitettua takaikkunaan kalvo sekä etulaseihin,takana siis 20% ja edessä 35% kalvot
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
Re: W202 laittoa,siistimistä ja ajoa
Hyvältä näyttää =) Nuo hiilikuituteipit on jotaki mitä olis tarkotus omassa 201:ssä toteuttaa. Siistivät yleisilmettä huomattavasti
1991 190E 2.6 tenava
1995 E200D
ex: 1990 190E 1.8 tenava
1995 E200D
ex: 1990 190E 1.8 tenava
Re: W202 laittoa,siistimistä ja ajoa
Kiitosta vaanSupeteus kirjoitti:Hyvältä näyttää =) Nuo hiilikuituteipit on jotaki mitä olis tarkotus omassa 201:ssä toteuttaa. Siistivät yleisilmettä huomattavasti
Tässä on nyt sitten tullut vähän ajeltua mersulla ehkäpä joku 1500km on kertynyt mittariin ja nyt tuli ensimmäinen hyvin ajoa haittaava vika, nimittäin otin maantiella vitosen pois lovestaan ja meinasin pienempää heittää, vaan ei mennytkään niinkuin ei mene mikään muukaan vaihde päälle, vaan keppipähän on vapaa-asennossa,mutta... Vitonen silti päällä
Asiaa on selvitelty jo vaikka en ole paljoa ehtinyt autoa katsomaan ku viikonloppuna vasta ehtii sen tehdä. Vaihteen siirtotangon kumihela tod.näk. mennyt, eli ei ole paha jos vika siis on tuo, koska varaosa maksaa 3e vika vaan on kettumainen ku ei oikeen vitosella viitti liikkeelle montaa kertaa putkeen lähteä muuten palaa kytkin
Tulipa tossa viikonlopun aikana asennettua takakaijuttimia,subbaria,pestyä ja vahattua sekä imuroitua auto ekaa kertaa ja otettua Boshit pois keulilta, kuvia ei ole nyt tähän hätään mutta tulee kyllä vielä ei hätää
Ei mul sit kai muuta ollu tällä kertaa
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
Re: W202 laittoa,siistimistä ja ajoa
Iltaa vaan kaikille tännekin
Elikkäs nyt taas auto saatu tyttöystävän kanssa parsittua sellaiseen kuntoon että voi taas ajaa, on se taas hienoa ajaa mersulla isukin volvon jälkeen
Samalla reisulla tuli sitten kaikki öljyt vaihdettua mitä autossa on eli selventääkseni vielä kaikille niihin sisältyvän moottori,vaihteisto ja peräöölit.
Auto toimii hienosti, mitä nyt vähän pumpun säätöä kaipaa että olisi vähän iloisempi mutta muuten hienoa ajella.
Laitoin nyt jonkin näköiset kuvat niistä äänentoisto asennuksista, eihän niistä mitään oikeen irtoa mutta ajattelin nyt vähän värittää tätä topikkia, vaikkapa sitten vähän turhemmilla kuvilla...
Ja tiedän joo subbari on vain heitetty konttiin ja sille tarttis kipeästi tehdä siistimmät jutut mutta ei ole ollut listalla se numberone niin on sitten vielä tuollainen, muuttuu kyllä jossakin elämän vaiheessa
Tänä viikonloppuna tuli vähän "tuunattua"(kin) korjausten ohessa eli tuli otettua lampun pyyhkijät moottoreineen pois kun eivät oikeen sovi omaan silmään ainakaan...
Samalla tuli tehtailtua jenkkiparkit ja maski tuli maalattua pohjaltaan mustaksi ja lisäsin pari kromilistaa siihen jotta se näyttäisi Avantgarde tyyppiseltä, onnistui omasta mielestä hyvin ja oli paljon halvempikin -> kilikolia löyty tallista ja kromilista makso kympin ja jäi vielä ylikin(avari maski kaupassa 120e), alla kuva kyseisestä kasvojen kohotuksesta...
Paljon olisi vielä tehtävää esim. takapönttö tippui jo hakureisulla pois ja sinne tarttis jotain kehittää ja auto tarttis hieroa alas jotta näyttäisi joltain ja kaikkee muuta
Mut palaillaan kun siihen löytyy taas aihetta...
Elikkäs nyt taas auto saatu tyttöystävän kanssa parsittua sellaiseen kuntoon että voi taas ajaa, on se taas hienoa ajaa mersulla isukin volvon jälkeen
Samalla reisulla tuli sitten kaikki öljyt vaihdettua mitä autossa on eli selventääkseni vielä kaikille niihin sisältyvän moottori,vaihteisto ja peräöölit.
Auto toimii hienosti, mitä nyt vähän pumpun säätöä kaipaa että olisi vähän iloisempi mutta muuten hienoa ajella.
Laitoin nyt jonkin näköiset kuvat niistä äänentoisto asennuksista, eihän niistä mitään oikeen irtoa mutta ajattelin nyt vähän värittää tätä topikkia, vaikkapa sitten vähän turhemmilla kuvilla...
Ja tiedän joo subbari on vain heitetty konttiin ja sille tarttis kipeästi tehdä siistimmät jutut mutta ei ole ollut listalla se numberone niin on sitten vielä tuollainen, muuttuu kyllä jossakin elämän vaiheessa
Tänä viikonloppuna tuli vähän "tuunattua"(kin) korjausten ohessa eli tuli otettua lampun pyyhkijät moottoreineen pois kun eivät oikeen sovi omaan silmään ainakaan...
Samalla tuli tehtailtua jenkkiparkit ja maski tuli maalattua pohjaltaan mustaksi ja lisäsin pari kromilistaa siihen jotta se näyttäisi Avantgarde tyyppiseltä, onnistui omasta mielestä hyvin ja oli paljon halvempikin -> kilikolia löyty tallista ja kromilista makso kympin ja jäi vielä ylikin(avari maski kaupassa 120e), alla kuva kyseisestä kasvojen kohotuksesta...
Paljon olisi vielä tehtävää esim. takapönttö tippui jo hakureisulla pois ja sinne tarttis jotain kehittää ja auto tarttis hieroa alas jotta näyttäisi joltain ja kaikkee muuta
Mut palaillaan kun siihen löytyy taas aihetta...
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
Re: W202 laittoa,siistimistä ja ajoa
... ei taas mennyt ihan suunnitelmien mukaan tuo tämänpäiväinen Motonetissa vierailu
Piti vaan hakea takavalon polttimot ja wunderbaum mutta...
Tulipahan sitten tälläinenkin napattua mukaan reissulta.
Sitten kovaa asennustyötä kotiin päästyä ja loppujen lopuksi tulos tälläinen:
Sopii omasta mielestä hyvin tollaseen mersuun ja yllätyksekseni ääni ei vakiosta paljoa poikkea, on todella hiljainen. Tosin onhan tossa noista ulostuloista mahdollista ottaa ns. "dp-killerit" pois, ovat pulteilla vaan kiinni. Pitää josskin kohtaa kokeilla miten äänet muuttuu, mutta ei tässä nyt mitään meteliä lähdetty hakemaankaan, vaan siistin näköistä pönttöä/ulostuloja sekä ennen kaikkea ehjää pakoputken loppuosaa
Kommenttia saa tänne heittää kans ettei ihan yksin tartte puhella
Piti vaan hakea takavalon polttimot ja wunderbaum mutta...
Tulipahan sitten tälläinenkin napattua mukaan reissulta.
Sitten kovaa asennustyötä kotiin päästyä ja loppujen lopuksi tulos tälläinen:
Sopii omasta mielestä hyvin tollaseen mersuun ja yllätyksekseni ääni ei vakiosta paljoa poikkea, on todella hiljainen. Tosin onhan tossa noista ulostuloista mahdollista ottaa ns. "dp-killerit" pois, ovat pulteilla vaan kiinni. Pitää josskin kohtaa kokeilla miten äänet muuttuu, mutta ei tässä nyt mitään meteliä lähdetty hakemaankaan, vaan siistin näköistä pönttöä/ulostuloja sekä ennen kaikkea ehjää pakoputken loppuosaa
Kommenttia saa tänne heittää kans ettei ihan yksin tartte puhella
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
Re: W202 laittoa,siistimistä ja ajoa
ihan näpsäkän näköinen peli pitäisi itse myös maalata takavalot kun nuo classikin valot sovi omaan silmään
e: monta kerrosta laitoit tummennuslakkaa noihin takavaloihin
e: monta kerrosta laitoit tummennuslakkaa noihin takavaloihin
autoja ei ole kuin kahdenlaisia! uusia mersuja ja vanhoja mersuja
Re: W202 laittoa,siistimistä ja ajoa
Kiitosta vaan! Ja tummennuslakkaa on 1 paksu kerros koska jos vetää kuivuneen tummennuslakan päälle toisen kerroksen saattaa tai jääkin pinta useinmiten mataksi sen jälkeen eikä miellytä silmää sitten yhtään ainoa mikä paksussa kerroksessa on hankalaa on se että voi vähän valua mutta varovasti ja pikkuhiljaa niin tollaset niistä saajesuu kirjoitti:ihan näpsäkän näköinen peli pitäisi itse myös maalata takavalot kun nuo classikin valot sovi omaan silmään
e: monta kerrosta laitoit tummennuslakkaa noihin takavaloihin
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
Re: W202 laittoa,siistimistä ja ajoa
sain nyt itse maalattua valot samanlailla, 2 ohutta kerrosta maalia
autoja ei ole kuin kahdenlaisia! uusia mersuja ja vanhoja mersuja
Re: W202 laittoa,siistimistä ja ajoa
Joo heippa taas kaikille mersufoorumilaisille!
Paljoa ei ole mersulle tapahtunut muutakun lamput kalvotettu niin kuin myös sivuvilkut. Antennit poistettu ja laitettu peitelevyt päälle ja pesin ja vahasin auton ja päätin muutaman kuvasaasteen siitä napata teillekin tänne ihmeteltäväksi Alas pitäisi saada, ei vaan ole puristinta jolla sai jouset pois muokkausta varten...
Ainiin ja on tämä myynnissäkin http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/5886828" onclick="window.open(this.href);return false;
Paljoa ei ole mersulle tapahtunut muutakun lamput kalvotettu niin kuin myös sivuvilkut. Antennit poistettu ja laitettu peitelevyt päälle ja pesin ja vahasin auton ja päätin muutaman kuvasaasteen siitä napata teillekin tänne ihmeteltäväksi Alas pitäisi saada, ei vaan ole puristinta jolla sai jouset pois muokkausta varten...
Ainiin ja on tämä myynnissäkin http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/5886828" onclick="window.open(this.href);return false;
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
Re: W202 laittoa,siistimistä ja ajoa
Elikkäs tänään tuli vaihdettua tuo C-mersu pois ja tilalle tuli tämännäköinen menopeli ->
Kyseinen auto on 2.0l vapari diesel(taas vaihteeksi, ei ole ku kolmas putkeen ) nelivaihteisella manuaali laatikolla, on muuten mukavampi ajettava mitä 5-vaihteinen 318tkm pyörähti jo kaupoilta tullessa mittariin
Varusteita löytyy seuraavia:
Sportline Karo sisusta (kuvia huomenna varmaankin)
199 värikoodi (on aika haluttu käsittääkseni)
Kattoluukku
Sportlinen alusta?? En ole varma mutta ei tuo ihan nomi w201:sen korkuinenkaan ole ja jouset on kuitenkin mesen omat.
Joskus laitettu jalopuuratti+vaihdekepin nuppi, samaa sarjaa ovat nämä keskenään
Eipä siinä kulkee kuin juna ei kilise ei kolise, eikä vetele mutta takapään pyöränlaakeri taikka perä huutaa kivasti mutta välyksiä siellä ei ole.
Dieseliä tihkuu suutinputkien juuresta,tämä korjataan piakkoin
Kattoluukku aukeaa vain tilttiin, mutta eipä se haittaa
Muuten se on ihan siisti ja hyvä auto,näin ekan päivän tunnelmiksi. Ja käsittääkseni W201 diesel kattoluukulla ja 199 värillä on harvinainen
Autosta löytyi huoltovihkojen seasta saksan se lippu missä näkyy kaikki omistajat ja alkup. kortit varaosia varten olivat myös tallessa! huoltovihkokin oli 280tkm asti täytelty (nyt ajettu 318tkm)
Tarkoitus olisi fiksailla ruosteita poies ainakin ja subbari asennella konttiin ja jotain valoja mahd. lakkailla jos viittii
Joskus tulee ehkä matallusjouset, kun rahaa jostain tulee lisää mutta ei tää paljoa madallu ehkä sen 4cm sitte aikanaan
Tuossa vielä kuva kun jaksoin äheltää vanteet autoon alle, on muuten kuin tehty tuohon ku istuvat kaaren läheisyyteen todella näppärästi,takana 5mm biltemaspacer
Päivittelen taas kun jotain aihetta sille löytyy
Kyseinen auto on 2.0l vapari diesel(taas vaihteeksi, ei ole ku kolmas putkeen ) nelivaihteisella manuaali laatikolla, on muuten mukavampi ajettava mitä 5-vaihteinen 318tkm pyörähti jo kaupoilta tullessa mittariin
Varusteita löytyy seuraavia:
Sportline Karo sisusta (kuvia huomenna varmaankin)
199 värikoodi (on aika haluttu käsittääkseni)
Kattoluukku
Sportlinen alusta?? En ole varma mutta ei tuo ihan nomi w201:sen korkuinenkaan ole ja jouset on kuitenkin mesen omat.
Joskus laitettu jalopuuratti+vaihdekepin nuppi, samaa sarjaa ovat nämä keskenään
Eipä siinä kulkee kuin juna ei kilise ei kolise, eikä vetele mutta takapään pyöränlaakeri taikka perä huutaa kivasti mutta välyksiä siellä ei ole.
Dieseliä tihkuu suutinputkien juuresta,tämä korjataan piakkoin
Kattoluukku aukeaa vain tilttiin, mutta eipä se haittaa
Muuten se on ihan siisti ja hyvä auto,näin ekan päivän tunnelmiksi. Ja käsittääkseni W201 diesel kattoluukulla ja 199 värillä on harvinainen
Autosta löytyi huoltovihkojen seasta saksan se lippu missä näkyy kaikki omistajat ja alkup. kortit varaosia varten olivat myös tallessa! huoltovihkokin oli 280tkm asti täytelty (nyt ajettu 318tkm)
Tarkoitus olisi fiksailla ruosteita poies ainakin ja subbari asennella konttiin ja jotain valoja mahd. lakkailla jos viittii
Joskus tulee ehkä matallusjouset, kun rahaa jostain tulee lisää mutta ei tää paljoa madallu ehkä sen 4cm sitte aikanaan
Tuossa vielä kuva kun jaksoin äheltää vanteet autoon alle, on muuten kuin tehty tuohon ku istuvat kaaren läheisyyteen todella näppärästi,takana 5mm biltemaspacer
Päivittelen taas kun jotain aihetta sille löytyy
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
Re: W202 laittoa,siistimistä ja ajoa--> Tenava tuli taloon!
Siisti on pikkumese Viitsisitkö tietämätöntä neuvoa kun tuo oma tenavakin tuota naftaa tihkuu mainitsemastasi paikasta että kuinka sen saa loppumaan
300D -91
250D - 92
190E 1.8 - 91
250D - 92
190E 1.8 - 91
Re: W202 laittoa,siistimistä ja ajoa--> Tenava tuli taloon!
Laittelin sulle yv:tä aiheeseen liittyen94zip kirjoitti:Siisti on pikkumese Viitsisitkö tietämätöntä neuvoa kun tuo oma tenavakin tuota naftaa tihkuu mainitsemastasi paikasta että kuinka sen saa loppumaan
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
Re: W202 laittoa,siistimistä ja ajoa--> Tenava tuli taloon!
Hetihän sitä päivityksen aihetta sitten tuli
Eli tuli tänään korjattua lomalle lähtenyt trippimittari takaisin töihin aattelin siitä laittaa pari kuvaa ja jonkinlaiset ohjeet jos jollain on samaa ongelmaa
Ekaksi otin teietty mittarin pois paikoiltaan ja prin kuoret siitä pois, lähtee auki ihan ruuveja takaa availemalla
Sitten nuo kaksi ruuvia auki jotta saa tuos peltisen mittarin pohjan pois, toki viisari piti ruuvarilla varovasti kammeta pois.
Sitten mittari näyttää tältä
Oman vian aiheuttaja löytyi trippi mittarista alaspäin tuon mustan muovin alta jossa oli seuraavassa kuvassa näkyvä akseli tipahtanut vasemmanpuoleisesta reijästään pois Noh pistin takaisin ja kokeilin niin avot! trippi nollautuu ja toimii!!
Tässä vielä paikallaan olevasta akselista heikko kuva akseli näkyy tuon vänkyrän metallin palan takana se oli siis kuvasta katsottuna vasemmalta vain pois kolostaan ja näin sain mittarin toimimaan Samalla vaihtelin mittarin valot ehjiin niin näkee mittarista pimiälläkin
Kuvan oton jälkeen mittari kasaan ja kiinni autoon ja testilenkki TOIMII! eikä ilmennyt mitään uusia ongelmia mikä on aina omissa korjauksissa positiivista Ja toivottavasti joku saa tästä omaan mittarinkorjaukseensa puhtia ja neuvoja miten se toteutetaan
Eipä tänään sen enempää, jos joku päivä(varmaan heti huomenna tulee taas jotain päivitystä kun tulee taas jotain puuhasteltua)
Eli tuli tänään korjattua lomalle lähtenyt trippimittari takaisin töihin aattelin siitä laittaa pari kuvaa ja jonkinlaiset ohjeet jos jollain on samaa ongelmaa
Ekaksi otin teietty mittarin pois paikoiltaan ja prin kuoret siitä pois, lähtee auki ihan ruuveja takaa availemalla
Sitten nuo kaksi ruuvia auki jotta saa tuos peltisen mittarin pohjan pois, toki viisari piti ruuvarilla varovasti kammeta pois.
Sitten mittari näyttää tältä
Oman vian aiheuttaja löytyi trippi mittarista alaspäin tuon mustan muovin alta jossa oli seuraavassa kuvassa näkyvä akseli tipahtanut vasemmanpuoleisesta reijästään pois Noh pistin takaisin ja kokeilin niin avot! trippi nollautuu ja toimii!!
Tässä vielä paikallaan olevasta akselista heikko kuva akseli näkyy tuon vänkyrän metallin palan takana se oli siis kuvasta katsottuna vasemmalta vain pois kolostaan ja näin sain mittarin toimimaan Samalla vaihtelin mittarin valot ehjiin niin näkee mittarista pimiälläkin
Kuvan oton jälkeen mittari kasaan ja kiinni autoon ja testilenkki TOIMII! eikä ilmennyt mitään uusia ongelmia mikä on aina omissa korjauksissa positiivista Ja toivottavasti joku saa tästä omaan mittarinkorjaukseensa puhtia ja neuvoja miten se toteutetaan
Eipä tänään sen enempää, jos joku päivä(varmaan heti huomenna tulee taas jotain päivitystä kun tulee taas jotain puuhasteltua)
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
Re: Antin puuhastelut nyt W201 (ex w202) Uusia kuvia!
Onhan tässä viikon aikana jotain pieniä juttuja ehtinyt tekemään
Subwoofer sai paikkansa taka kontista siitä nyt pienen harkinnan jälkeen uskalsin kuvan laittaa koska kyllä se niin ruma pönttö on Sille tullaan tulevaisuudessa tekemään jotain kunhan rahaa vaan saisi jostain irtoamaan...
Kaunis se ei ole millään tavalla, mutta soi ihan hienosti
Eilen tuli väsiltyä Tenavan keulan ilmettä paremmaksi tekemällä itse "avantgarde" maskin eli vähän tiheämpään kromeja poikittain, omaan silmään näyttää paremmalle noin kuin mitä kahdella vaaka kromilla
Sitten autolla on pääasiassa vähän ajeltu (noin 500km) oston jälkeen ja kyllähän siinä laittamista on seuraavanlaista; Syöttöpumppu vuotaa putkien juuresta(tiivisteet on jo, avaus hylsy tilattiin eilen on ensviikolla itsellä) Hehkuista joku palanut, moottorin kumityyny mennyt naftavuodon takia paskaksi,oikea takalaakeri huutaa vimmatusti,käsijarruvalo elää omaan elämäänsa (jarrunestettä on)
Et onhan siinä vielä tekemistä ennen kuin sille voi suunnitellakaan ulkonäön parannuksia, tosin on se hieno noinkin
Laitoin muutamat kuvat autosta ulkoa ja sisältä niin saa paremman käsityksen millanen auto on kyseessä
Tarttis tässä ennen talvea ottaa yhdessä kuvassa näkyvästä 124:sta takakaarien ruosteet työn alle, siitäkin voisin jotain fötögraafia laittaa kun sille on aikansa ja hommat edes aloitetaan
Subwoofer sai paikkansa taka kontista siitä nyt pienen harkinnan jälkeen uskalsin kuvan laittaa koska kyllä se niin ruma pönttö on Sille tullaan tulevaisuudessa tekemään jotain kunhan rahaa vaan saisi jostain irtoamaan...
Kaunis se ei ole millään tavalla, mutta soi ihan hienosti
Eilen tuli väsiltyä Tenavan keulan ilmettä paremmaksi tekemällä itse "avantgarde" maskin eli vähän tiheämpään kromeja poikittain, omaan silmään näyttää paremmalle noin kuin mitä kahdella vaaka kromilla
Sitten autolla on pääasiassa vähän ajeltu (noin 500km) oston jälkeen ja kyllähän siinä laittamista on seuraavanlaista; Syöttöpumppu vuotaa putkien juuresta(tiivisteet on jo, avaus hylsy tilattiin eilen on ensviikolla itsellä) Hehkuista joku palanut, moottorin kumityyny mennyt naftavuodon takia paskaksi,oikea takalaakeri huutaa vimmatusti,käsijarruvalo elää omaan elämäänsa (jarrunestettä on)
Et onhan siinä vielä tekemistä ennen kuin sille voi suunnitellakaan ulkonäön parannuksia, tosin on se hieno noinkin
Laitoin muutamat kuvat autosta ulkoa ja sisältä niin saa paremman käsityksen millanen auto on kyseessä
Tarttis tässä ennen talvea ottaa yhdessä kuvassa näkyvästä 124:sta takakaarien ruosteet työn alle, siitäkin voisin jotain fötögraafia laittaa kun sille on aikansa ja hommat edes aloitetaan
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
Re: W202 laittoa,siistimistä ja ajoa--> Tenava tuli taloon!
Saisko saman tiedon tää kans?pake1 kirjoitti:Laittelin sulle yv:tä aiheeseen liittyen94zip kirjoitti:Siisti on pikkumese Viitsisitkö tietämätöntä neuvoa kun tuo oma tenavakin tuota naftaa tihkuu mainitsemastasi paikasta että kuinka sen saa loppumaan
Diesel, ainut vaihtoehto
W460 300GD pätkä
W460 300GD pitkä
Ex
W124 200D
C123 300CDT
C123 300CD
S123 300TD
S210 E420
S210 290TD
W163 ML320
W201 190E 2.5-16V
W201 190D
W201 190D
W126 380SE
W460 300GD pätkä
W460 300GD pitkä
Ex
W124 200D
C123 300CDT
C123 300CD
S123 300TD
S210 E420
S210 290TD
W163 ML320
W201 190E 2.5-16V
W201 190D
W201 190D
W126 380SE
Re: W202 laittoa,siistimistä ja ajoa--> Tenava tuli taloon!
Totta munassa Laittelin Yv:tä300cd kirjoitti:Saisko saman tiedon tää kans?pake1 kirjoitti:Laittelin sulle yv:tä aiheeseen liittyen94zip kirjoitti:Siisti on pikkumese Viitsisitkö tietämätöntä neuvoa kun tuo oma tenavakin tuota naftaa tihkuu mainitsemastasi paikasta että kuinka sen saa loppumaan
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
Re: Antin puuhastelut nyt W201 (ex w202)
Tuli tuossa perjantaina vähän käytettyä aikaa auton puhtauteen.
Imuroin sisustan, oli muuten ekaa kertaa todella miellyttävä kokemus sillä joku oli sen tehnyt ennenkin eikä ollut pinttynyttä likaa matossa juuri ollenkaan, verrattuna entisiin autoihini
Sitten kävin kaikki pinnat tuollaisilla puhditusliinoilla joita saa hongkongista, puhdasta tuli!
Sitten pesin ja vahasin auton ulkoa ja tuli todettua etta auton 21 vuotias maalipinta on todella siistissä kunnossa ikäisekseen.
Sitten kuskin sivupeilistä löytyi tuollainen kun otin omaa silmää häiritsevän lisäpelin pois.
Nooh liimaahan se vain oli joten pienen tinneri käsittelyn jälkeen tulos tämä:
Nyt näkee peilistä jotain taaksekin
Nooh tulihan sitä sitten vähän tuunattuakin, led polttimot tuli laitettua alkuperäisten palaneiden hehkujen tilalle...
Omaan mieleen siistimpi ledeillä ja nyt sen kilven ainakin luulisi näkevän ihan kuka tahansa ja vähän kauempaakin
Eipä se ainut tuuninki sillekään päivälle ollut, olihan sitä pakko takavalojakin mennä suttaamaan ettei vaan ole ihan alkuperäisen näköinen takaosa tässäkään Tosin nyt ei suttailtu mustalla,mikä itselle oli ihka ensimmäinen kerta
Eli kokopunaisethan niistä sitten tuli taiottua, itse lähdin ihan kokeilumielessä noita sprayaamaan mutta omaan silmään ne istuvat tuohon ihan hel****n hjyvin
Siinä kaikki taas tällä erää, jossakin vaiheessa jotain uutta taas, viimeistään ensiviikolla kun saataan syöttöpumpun korjaus työnalle kun hylsyn saan haettua mh:sta
Edit: Muokkasin aikani kuluksi aloitus viestiä ja kerroin koko Mersu historiani
Imuroin sisustan, oli muuten ekaa kertaa todella miellyttävä kokemus sillä joku oli sen tehnyt ennenkin eikä ollut pinttynyttä likaa matossa juuri ollenkaan, verrattuna entisiin autoihini
Sitten kävin kaikki pinnat tuollaisilla puhditusliinoilla joita saa hongkongista, puhdasta tuli!
Sitten pesin ja vahasin auton ulkoa ja tuli todettua etta auton 21 vuotias maalipinta on todella siistissä kunnossa ikäisekseen.
Sitten kuskin sivupeilistä löytyi tuollainen kun otin omaa silmää häiritsevän lisäpelin pois.
Nooh liimaahan se vain oli joten pienen tinneri käsittelyn jälkeen tulos tämä:
Nyt näkee peilistä jotain taaksekin
Nooh tulihan sitä sitten vähän tuunattuakin, led polttimot tuli laitettua alkuperäisten palaneiden hehkujen tilalle...
Omaan mieleen siistimpi ledeillä ja nyt sen kilven ainakin luulisi näkevän ihan kuka tahansa ja vähän kauempaakin
Eipä se ainut tuuninki sillekään päivälle ollut, olihan sitä pakko takavalojakin mennä suttaamaan ettei vaan ole ihan alkuperäisen näköinen takaosa tässäkään Tosin nyt ei suttailtu mustalla,mikä itselle oli ihka ensimmäinen kerta
Eli kokopunaisethan niistä sitten tuli taiottua, itse lähdin ihan kokeilumielessä noita sprayaamaan mutta omaan silmään ne istuvat tuohon ihan hel****n hjyvin
Siinä kaikki taas tällä erää, jossakin vaiheessa jotain uutta taas, viimeistään ensiviikolla kun saataan syöttöpumpun korjaus työnalle kun hylsyn saan haettua mh:sta
Edit: Muokkasin aikani kuluksi aloitus viestiä ja kerroin koko Mersu historiani
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
Re: Antin puuhastelut nyt W201 (ex w202,w124,s210,w210)
Noniin nyt olisi sitten taas tullut tehtyä parannusta kohti luotettavaa käyttöautoa
Elikkä tuli vaihdettua ne syöttöputkien o-renkaat ja kuparit ja taas pelaa
Ensin kaikki työtä haittaavat osat pois edestä
Kun lukkolevyt oli irroitettu oli näky aika kamala
Ei ilmeisesti ole ollut työkalua kun on tuollainen patentti pitänyt tehdä mikä ei tosiaan toimi
Nooh sitten vaan möhnät pois ja uudet tiivisteet tilalla ja kone nippuun ja avot ei vuoda enää ja toimii hienosti (huomaa pornon punaiset paluuletkut )
Sitten tuli asennettua kaverilta ostettu pieni koriste tähti siihen mihin se kuuluu kun sellaista ei ollut ostettaessa
Siinä kaikki tälläerää ,viikonloppuna hehkujen vaihtoa varmaankin ja kumityyny pitäis laittaa Palaillaan viimeistään silloin
Elikkä tuli vaihdettua ne syöttöputkien o-renkaat ja kuparit ja taas pelaa
Ensin kaikki työtä haittaavat osat pois edestä
Kun lukkolevyt oli irroitettu oli näky aika kamala
Ei ilmeisesti ole ollut työkalua kun on tuollainen patentti pitänyt tehdä mikä ei tosiaan toimi
Nooh sitten vaan möhnät pois ja uudet tiivisteet tilalla ja kone nippuun ja avot ei vuoda enää ja toimii hienosti (huomaa pornon punaiset paluuletkut )
Sitten tuli asennettua kaverilta ostettu pieni koriste tähti siihen mihin se kuuluu kun sellaista ei ollut ostettaessa
Siinä kaikki tälläerää ,viikonloppuna hehkujen vaihtoa varmaankin ja kumityyny pitäis laittaa Palaillaan viimeistään silloin
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
Re: Antin puuhastelut nyt W201 (ex w202,w124,s210,w210)
Moro. Millä nimikkeellä/mistä saa tilattua nämä o-renkaat ja kuparit? Löytyykö motonetistä?pake1 kirjoitti:Noniin nyt olisi sitten taas tullut tehtyä parannusta kohti luotettavaa käyttöautoa
Elikkä tuli vaihdettua ne syöttöputkien o-renkaat ja kuparit ja taas pelaa
190d om605
Re: Antin puuhastelut nyt W201 (ex w202,w124,s210,w210)
Ei maha kannatta paljo alkaa tilailemaan jos koko kasan alta kympin marmoritiskiltä ja sopii varmasti
w201 om605
Re: Antin puuhastelut nyt W201 (ex w202,w124,s210,w210)
Kuten jekku90 jo kirjoittikin niin eipä se kannata motonetista tilailla ku hakee ihan merkkihuollosta/veholta koska hintaa ei yli kymppiä (4sylinteriseen sen 6,40e) tule joten säästö tässä kohtaa sillä riskillä että saa väärät osat jostain motonetista, on niin peini summa että ei kannata... Tosin voi niitä sieltäkin ostaa, eine sen huonompia varmaan oleion` kirjoitti:Moro. Millä nimikkeellä/mistä saa tilattua nämä o-renkaat ja kuparit? Löytyykö motonetistä?pake1 kirjoitti:Noniin nyt olisi sitten taas tullut tehtyä parannusta kohti luotettavaa käyttöautoa
Elikkä tuli vaihdettua ne syöttöputkien o-renkaat ja kuparit ja taas pelaa
Olisko nimike ollu joku syöttöputkien o-renkaat tai jotkut en nyt ohan tarkkaan tiedä, ku merkkihuollossa tiesivät heti mitä olin hakemassa
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
Re: Antin puuhastelut nyt W201 (ex w202,w124,s210,w210)
Morjesta!
Hehkut on tullu vaihdettua ja nyt toimii! Kumityynyä en ole saanut aikaiseksi
Tuli tuossa eilen apuhihna vaihdettua ku vanha tykkäs vikistä.
Ja omasta mielestä silmään pistäville etuvilkuille keksin ratkaisun joka on omasta mielestä todellakin sopiva tähän Kylkivilkut tulee samaa sävyä jossain vaiheessa
Ehjää puskuriahan tuo huutaa...
Sitten tuli vielä rakenneltua jenkkiparkit noihin vilkkuihin
Että tällästä tälläkertaa lisää tulee jossakin vaiheessa ja kommentit yms. muu on tervetullutta ihan koska vain!
Hehkut on tullu vaihdettua ja nyt toimii! Kumityynyä en ole saanut aikaiseksi
Tuli tuossa eilen apuhihna vaihdettua ku vanha tykkäs vikistä.
Ja omasta mielestä silmään pistäville etuvilkuille keksin ratkaisun joka on omasta mielestä todellakin sopiva tähän Kylkivilkut tulee samaa sävyä jossain vaiheessa
Ehjää puskuriahan tuo huutaa...
Sitten tuli vielä rakenneltua jenkkiparkit noihin vilkkuihin
Että tällästä tälläkertaa lisää tulee jossakin vaiheessa ja kommentit yms. muu on tervetullutta ihan koska vain!
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
Re: Antin puuhastelut nyt W201 (ex w202,w124,s210,w210)
Ei näihin w201/124 korisiin ole muuta vaihtoehtoa kun porkkanavilkut. Kaikki muut näyttää hölmöltä.
Ihan näpäkän näköinen tenava.
Ihan näpäkän näköinen tenava.
W124 -88 2.6L
Re: Antin puuhastelut nyt W201 (ex w202,w124,s210,w210)
Ainakin W201:sen kohdalla asia on juuri näin. Mutta ei kai niitä etuvilkkuja parkkeina voi käyttää?Pekkko kirjoitti:Ei näihin w201/124 korisiin ole muuta vaihtoehtoa kun porkkanavilkut. Kaikki muut näyttää hölmöltä...
tomant
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: Antin puuhastelut nyt W201 (ex w202,w124,s210,w210)
Pekkko kirjoitti:Ei näihin w201/124 korisiin ole muuta vaihtoehtoa kun porkkanavilkut. Kaikki muut näyttää hölmöltä.
Ihan näpäkän näköinen tenava.
Kiitos kiitos
No eihän nuo mitkään lailliset sinäänsä ole, ei niillä leimasta läpi mennä mutta siksi onkin katkaisija silällä josta saa pois päältä ja ennen leimaa voi laittaa alkup. paikoille parkit kun ei vaadi kun polttimot sinne Ja nuo jenkkiparkit olen toteuttanut niin että muokkasin kaksilankaiselle polttimolle paikan alkup. vilkun kantoihin ja polttimo on 21/5W eli 5W parkkina kokoajan päällä ja vilkuttaessa 21w vilkkuu siihen päälle, villku erottuu hyvin parkista joten erehtyä ei voi onko parkki vai vikku kyseessä kun esim kääntyy vilkku päällä ja onhan mulla lakatut takavalot joissa vilkku on punainen, joten nekään ei ole lailliset, mut aina näköjään täytyy onneaan koittaa koska alkaa sakkoja noista tulemaan( koskaan ei ole tullut vielä ja jenkki parkkeja on autoissa ollut viimiset 2 vuotta, tosin nyt pitää koputtaa puuta )tomant kirjoitti:Ainakin W201:sen kohdalla asia on juuri näin. Mutta ei kai niitä etuvilkkuja parkkeina voi käyttää?
tomant
Ainiin ja hain muuten tänään uuden takapyöränlaakerin varaosahallista, on se muuten iso ja järeä laakeri
Palaillaan taas...
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
Re: Antin W201 (ex w202,w124,s210,w210)
Päivitellään tännekin taas eli eipä tässä nyt oikein ole Mersujen rakentamiselta(töistä) ole ehtinyt paneutumaan omaan autoon kun on tyttöystävän talvitenavaa pitänyt kanssa vähän laitella.
Sen verra mitä on tullut tehtyä on että suutin on ostettu, asennusta vailla. Kumityynyn olen saanut vaihdetuksi, samoin kylkeen pienet vilkut porkkanoiksi.
Jousista otettiin tasapäinen kierros pois ja väykyn ykkösen kumi päälle, auto laski hiukan mutta täytyy varmaan vielä puol kiekkaa napata pois jossakin kohtaa.
Talvirenkaat on alla ja odotellaan sitä lumen tuloa että pääsee käyttämään 200Deen raakaa mutta puhdasta Voimaa
Niin ja tulihan juuri äsken tilattua uudet takakajarit autoviihteeltä ku makso posteineen vaan 54e
Kuvia yritän joku päivä saada aikaiseksi...
Sen verra mitä on tullut tehtyä on että suutin on ostettu, asennusta vailla. Kumityynyn olen saanut vaihdetuksi, samoin kylkeen pienet vilkut porkkanoiksi.
Jousista otettiin tasapäinen kierros pois ja väykyn ykkösen kumi päälle, auto laski hiukan mutta täytyy varmaan vielä puol kiekkaa napata pois jossakin kohtaa.
Talvirenkaat on alla ja odotellaan sitä lumen tuloa että pääsee käyttämään 200Deen raakaa mutta puhdasta Voimaa
Niin ja tulihan juuri äsken tilattua uudet takakajarit autoviihteeltä ku makso posteineen vaan 54e
Kuvia yritän joku päivä saada aikaiseksi...
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
Re: Antin W201 (ex w202,w124,s210,w210)
Juu elikkäs...
Kajarit tuli ja asennettiinkin heti eli taakse tuli nyt MDS X-ite 6x9 ja eteen vaihdoin varastoon jääneen 4" spl dynamiksin koaksaalit
Kyllä nyt on mukavampaa kuunnella musiikkia kun nuo vanhat takakajarit tykkäsivät vähän rämistä. Suutinkin tuli vaihdettua, ei nakuta enää niin paljoa ja ei ainakaan vuoda
Ostoslistalle laittettu odottamaan ostotapahtuman tekoa uusi hihnankiristimen iskari, pärisee ihan mukavasti
ja samalla tilaan polttoaine suotimet ja öljysuotimen niin voi sitten vähän huollella.
Jäähdytysnestettä tää on kans vienyt ja nyt taisi syy selvitä yksi päivä, lohkolämppärin elementtiä oli käsin mahdollista kiertää, se täytyy joka tapauksessa vaihtaa kun on calix ja johdot on defaa mitä olen aikomuksissa asentaa onneksi purkuautossani taitaa olla sopiva defan elementti.
Mutta palaillaan taas asiaan
Kajarit tuli ja asennettiinkin heti eli taakse tuli nyt MDS X-ite 6x9 ja eteen vaihdoin varastoon jääneen 4" spl dynamiksin koaksaalit
Kyllä nyt on mukavampaa kuunnella musiikkia kun nuo vanhat takakajarit tykkäsivät vähän rämistä. Suutinkin tuli vaihdettua, ei nakuta enää niin paljoa ja ei ainakaan vuoda
Ostoslistalle laittettu odottamaan ostotapahtuman tekoa uusi hihnankiristimen iskari, pärisee ihan mukavasti
ja samalla tilaan polttoaine suotimet ja öljysuotimen niin voi sitten vähän huollella.
Jäähdytysnestettä tää on kans vienyt ja nyt taisi syy selvitä yksi päivä, lohkolämppärin elementtiä oli käsin mahdollista kiertää, se täytyy joka tapauksessa vaihtaa kun on calix ja johdot on defaa mitä olen aikomuksissa asentaa onneksi purkuautossani taitaa olla sopiva defan elementti.
Mutta palaillaan taas asiaan
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
Re: Antin W201 (ex w202,w124,s210,w210)
Terveppä taas!
Eipä tässä ihmeempiä ole näin joulun alla tapahtunut, tosin laturi Tenavasta sippas, tai säädin varmaan vaan mutta kun on tuo purkuauto niin siitä kavin laturin nappaamassa ja huomenissa töiden jälkeen kiinni ja katsotaan toimiiko
Uusista kesävalsseista olen kauppaa hieronut ja tarkoitus olisi noutaa oma joululahjani tuossa ennen uuttavuotta
Eipä tässä ihmeempiä ole näin joulun alla tapahtunut, tosin laturi Tenavasta sippas, tai säädin varmaan vaan mutta kun on tuo purkuauto niin siitä kavin laturin nappaamassa ja huomenissa töiden jälkeen kiinni ja katsotaan toimiiko
Uusista kesävalsseista olen kauppaa hieronut ja tarkoitus olisi noutaa oma joululahjani tuossa ennen uuttavuotta
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5