Elikkäs vuoden 1989 190 kaasarikoneella, ilman kattia (jälkeenpäin poistettu), kohtalaisen hyvässä kunnossa. EI vähäpäästöinen vielä

Vanteet lähti ensimmäisenä. Nykyään tällaiset.
Näiden pakollisten jälkeen alkoi itseni ruoskiminen ja kiusaaminen. Kaikki listat auki, jotta saadaan mahd. ruosteettomaksi koko biili. Kun nenästä verta kaivaa niin saattaa tippa tai kaksi tulla...
Hantin etulokari, nykyään jo uusi tilalla
Kuskinpuolen takapyöräkotelo
Sama jokseenkin rälläköitynä, oli muuten tukalaa pää pyöräkotelossa

Etuoven hiontaa
Spoilerin jarruvalon alta puttui jo jonkin verran peltiä
Takakontti valmiina
Kuvaa kuskinpuolen ovista valmiina
Ja hantin
Yritetty leimata 13.1.2014. Leimalle piti vaihtaa etuiskari kuskin puolelle, ja hoitaa takajarrut kuntoon (toinen puoli tehoton, toinen alkoi vuotamaan nestettä kun katsuri polkaisi) Reiät meni kehotuksella, koska on jo aloitettu tekemään. 3 päivää myöhemmin uusi yritys ja leima tuli.
Vielä laitettavaa/tehtävää:
-Reiät, viikonlopun homma kun asiakseen vain ottaisi. -Tehty-
-Listat kiinni, uudet kiinnikkeet pitää hommata. -Tehty-
-Kesävanteiden kiillotus (aloitettu jo, tätä menoa ovat vuonna 2020 valmiina) -Maalattu-
-Kardaanin tukilaakeri vaihtoon -Tehty-
-Kaarien mankelointi (ei mahdu kesäpallot ilman

-Etupenkit vaihtoon, takapenkit vielä arvoitus -Tehty-
-Sisustaa muutenkin paremman näköiseksi -Tehty-
-Megasquirt kaasarin tilalle. Tätä varten on jo iso osa vermeistä hommattu. -Valmis -
Ideoita on liikaa, rahaa liian vähän. Lokakuuksi pitäisi olla valmis joten kiirettä ei ole. - On -
EDIT:Kuvat uusiksi
EDIT2:Kuvat uusiksi
EDITX:Kuvat uusiksi