Eemelin ehostusta W211
Re: Eemelin ehostusta W211
Tilasin 4300K väristen xenoneiden kaveriksi mukamas 4300K värisiä parkkipolttimoita. Tuli vähän isompi satsi.
Vasemmalla Philipsin Bluevision-parkki.
Ei se nyt ihan 4300K ole. En noita sataa taida ite tarvita, voin myydä edullisesti jos jotakuta kiinnostaa. Sininen lasi, ei maalia päällä.
Vasemmalla Philipsin Bluevision-parkki.
Ei se nyt ihan 4300K ole. En noita sataa taida ite tarvita, voin myydä edullisesti jos jotakuta kiinnostaa. Sininen lasi, ei maalia päällä.
Re: Eemelin ehostusta W211
Komee on autosi
________________
Näillä mennään mitä on.
MB s203 C270 CDI -03 (4/13 254tkm -> 4/16 315tkm)
VW Transporter T5 BiTDI DSG 4Motion Long Version -12 (5/15 101tkm -> 4/16 121tkm)
Näillä mennään mitä on.
MB s203 C270 CDI -03 (4/13 254tkm -> 4/16 315tkm)
VW Transporter T5 BiTDI DSG 4Motion Long Version -12 (5/15 101tkm -> 4/16 121tkm)
Re: Eemelin ehostusta W211
Kiitos
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 39
- Liittynyt: Pe 28.05.2010 03:03
Re: Eemelin ehostusta W211
Ite olen tilaillut ledi parkkeja ebaysta ja valostoresta, ledeillä saat paljon vaaleampaa sävyä parkkeihinkin tuon kusen keltasen sijaan
S211 320cdi airmatic
ex:
W210 320cdi
S202 220cdi
ex:
W210 320cdi
S202 220cdi
Re: Eemelin ehostusta W211
Tuplat.
Viimeksi muokannut Obnoxio, La 11.10.2014 19:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Eemelin ehostusta W211
Olen tilaillut itekki lediparkkeja. Ovat joko liian sinisiä tai alkavat kohta vilkkumaan.
Tässä on vasemmalla sinisellä lasilla oleva hehku. Väri on just hyvä eikä tarvi joka vuosi vaihtaa.
Tässä on vasemmalla sinisellä lasilla oleva hehku. Väri on just hyvä eikä tarvi joka vuosi vaihtaa.
Re: Eemelin ehostusta W211
https://ledstyle.fi/tuotteet/ledit-12v- ... gory_id=29 mulla on tuommoset led-parkit, valkoiset, smd-määrä 13. Ehkä yksinään voi ollakki sinisen oloset mutta 5000k xenonin rinnalla ihan sopiva, ainakin omaan mieleen. Tuolta oon myös tilannut auton sisälle ledit sekä myös rekisterikilven ledit. Kestäneet vuoden ja 30tkm ilman ongelmia.Obnoxio kirjoitti:Olen tilaillut itekki lediparkkeja. Ovat joko liian sinisiä tai alkavat kohta vilkkumaan.
________________
Näillä mennään mitä on.
MB s203 C270 CDI -03 (4/13 254tkm -> 4/16 315tkm)
VW Transporter T5 BiTDI DSG 4Motion Long Version -12 (5/15 101tkm -> 4/16 121tkm)
Näillä mennään mitä on.
MB s203 C270 CDI -03 (4/13 254tkm -> 4/16 315tkm)
VW Transporter T5 BiTDI DSG 4Motion Long Version -12 (5/15 101tkm -> 4/16 121tkm)
Re: Eemelin ehostusta W211
Terve!osku1619 kirjoitti:https://ledstyle.fi/tuotteet/ledit-12v- ... gory_id=29 mulla on tuommoset led-parkit, valkoiset, smd-määrä 13. Ehkä yksinään voi ollakki sinisen oloset mutta 5000k xenonin rinnalla ihan sopiva, ainakin omaan mieleen. Tuolta oon myös tilannut auton sisälle ledit sekä myös rekisterikilven ledit. Kestäneet vuoden ja 30tkm ilman ongelmia.Obnoxio kirjoitti:Olen tilaillut itekki lediparkkeja. Ovat joko liian sinisiä tai alkavat kohta vilkkumaan.
Mitkä ledit olet laittanut esim sisävaloihin ja toimiiko hämmennys oikealla tavalla?
S211 320CDI -04
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Re: Eemelin ehostusta W211
Mulla saisivat olla 4300k xenonien väriset. Yksi kriteeri on, että pitää näyttää ulospäin tavalliselta polttimolta. En oikein tykkää noita piirilevyjä katella.osku1619 kirjoitti:https://ledstyle.fi/tuotteet/ledit-12v- ... gory_id=29 mulla on tuommoset led-parkit, valkoiset, smd-määrä 13. Ehkä yksinään voi ollakki sinisen oloset mutta 5000k xenonin rinnalla ihan sopiva, ainakin omaan mieleen. Tuolta oon myös tilannut auton sisälle ledit sekä myös rekisterikilven ledit. Kestäneet vuoden ja 30tkm ilman ongelmia.Obnoxio kirjoitti:Olen tilaillut itekki lediparkkeja. Ovat joko liian sinisiä tai alkavat kohta vilkkumaan.
Re: Eemelin ehostusta W211
Hirveitä eroja nuissa ledeissä, ite olen w124 sisälle sekä ulos vaihtanut ledejä ja ainoastaan etuparkit ovat vilkkuneet ja hajonneet, lämpö omana osana tietty edesauttamassa kun 55w xenon kärventää vieressä, pitäis kytkiä niin että kun ajovalot syttyy niin parkit sammuu ? Eagle eyes merkkinen led takavalo on oikialla myös temppuillu mutta en tiiä vielä itekkään että onko vika virransyötössä vaiko valossa jarruvalo toimii aina ja takavalo sammuu, kuitenki samat ledit palaa molemmissa tapauksissa, jarruvalolla täydellä kirkkaudella vain. toimii oikein siis ~60% ajasta
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 15
- Liittynyt: To 09.10.2014 18:12
Re: Eemelin ehostusta W211
On kyllä todellahyvän näköinen mersu varsinkin nuilla kesävanteilla, ja aina kiiltää! Tätä tullut ihailtua monesti koirankusettamisreissuilla. Saanut aikaan pienen w211 kuumeen.
Re: Eemelin ehostusta W211
Lähitkö asioikseen ehtimään löytyiskö foorumilta kyseistä Mersua ? Ei se nyt sentään aina kiillä, kun ei tule joka viikko pestyä. Eikai siinä muuta ku W211-kaupoille. Oletan että vielä ei löydy Mersua, kun uusi tunnus. Millaista koiraa kusetat?
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 15
- Liittynyt: To 09.10.2014 18:12
Re: Eemelin ehostusta W211
En oo asioikseen ehtiny vaan foorumia selatessa sattu silmään. Kyllä tuo aina on kiiltänyt kun ohi olen kävellyt.
On itellä mersukin,w203 mallinen 220 CDI, mutta en ole oikeen kirjoitellut mitään, lueskellut vain. Ei nyt vielä oikeen sovi budjetille nuo w211 mallit niin ajellaan nyt tuolla, eipähän tuossakaan valittamista ole.
Koira o pikkunen villakoira.
On itellä mersukin,w203 mallinen 220 CDI, mutta en ole oikeen kirjoitellut mitään, lueskellut vain. Ei nyt vielä oikeen sovi budjetille nuo w211 mallit niin ajellaan nyt tuolla, eipähän tuossakaan valittamista ole.
Koira o pikkunen villakoira.
Re: Eemelin ehostusta W211
Muuten tykkään tehtaan audiopaketista, mutta bassoa sais olla vähän enemmän kuin vakio 10-tuumanen tuottaa. Tässä vähän basson lisäystä.
Kohta valmista.
Kohta valmista.
Re: Eemelin ehostusta W211
Tässä vielä kuvia asennuksesta:
Re: Eemelin ehostusta W211
Nyt on ylimääräinen basso asennettuna. Ensivaikutelma bassosta oli kyllä todella huono. Testi-CD:llä säädin gainia, mutta bassontoisto oli jotenkin latteaa. Tärinä lisääntyi, muttei oikein ääni. Sitten väänsin taikanappulasta vaihetta 180 astetta, niin jo alko kuulumaan. Uusi basso oli originaalin kanssa vastakkaisessa vaiheessa, jolloin bassot kumosivat toistensa ääniä. Nyt tuntuu bassoa riittävän myös yli tarpeen.
Re: Eemelin ehostusta W211
tätähän on ollut hieno seurailla. yleinen mielikuva tämänikäsistä ja uudemmista autoista on, että kun tuunataan, niin laitetaan vaan isommat vanteet ja pikkasen madalletaan.. mutta tässä on juurikin sopivalla maltilla tehty mielestäni kaikki. mikäs motti tässä oli? olikos sitä jo tuunailtu?
vanhempien autojen tuunauksista, tai teinituunauksista en viitsi edes mainita. lintulautaa jne...
vanhempien autojen tuunauksista, tai teinituunauksista en viitsi edes mainita. lintulautaa jne...
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: Eemelin ehostusta W211
Mukava kuulla. No tämäkin on ollut tähän asti tämmöstä pikkuhifistelyä. Basson asennuksessa autoon kajottiin jo vähän enemmän. joskus oli mielessä välijäähyn vaihto ja lastutus, mutta eipä tuota ole tullut tehtyä. Kone on 270 CDI
Re: Eemelin ehostusta W211
Tarkastelin eilen vaihteiston öljyjä, ja innostuin muutenkin Starilla autoa tutkailemaan. Vaihteistoöljyjen tarkastelusta auto päätti kiittää menemällä vikatilaan vikakoodilla 2047-001 Rail pressure via volume control valve The rail pressure is too low. Starin ehdottamat testit osille Y74 Pressure control valve ja Y94 Quantity control valve näyttivät kuitenkin ok:lta. Testailujen alussa kone kyseli onko polttoainetta yli 10 l, liekkö sitten mahdollista tuollainen oireilu vähällä polttoainemäärällä.
Polttoainetta oli tankissa alle neljännes ja polttoaineen lämpötila alko lähennellä 80 astetta vikatilaan mentäessä. Tankkauksen jälkeen en enää saanut vikatilaan.
Polttoainetta oli tankissa alle neljännes ja polttoaineen lämpötila alko lähennellä 80 astetta vikatilaan mentäessä. Tankkauksen jälkeen en enää saanut vikatilaan.
Re: Eemelin ehostusta W211
Tänään oli ohjelmassa mukavaa pikkupuuhastelua.
Tässä kuten monessa muussakin Mersussa on mahdollista avata ikkunat ja kattoluukku kaukosäätimestä käsin. Ainakin W203 ja W211 käyttävät ikkunoiden avaamiseen kuskin ovessa olevaa IR-vastaanotinta. Tässä IR-vastaanottimessa on tyyppivikana huonot juotokset, jolloin ko. ominaisuus ei toimi.
Sama vika löytyi tästä minun anturista. Kaivamalla kirkkaan epoksin piirilevyn päältä pois pääseen käsiksi juotoksiin. Kuvaa suurentamalla näkee, että anturin jalat ovat irronneet tinauksistaan:
Uutta tinaa päälle ja kunnollinen juotos:
Nyt toimii ikkunat ja kattoluukku kaukosäätimestä käsin. Kätevä viilentää sisätilat, jos auto on ollut auringonpaisteessa. Signaalin kantama näytti olevan noin 5 m.
Tässä kuten monessa muussakin Mersussa on mahdollista avata ikkunat ja kattoluukku kaukosäätimestä käsin. Ainakin W203 ja W211 käyttävät ikkunoiden avaamiseen kuskin ovessa olevaa IR-vastaanotinta. Tässä IR-vastaanottimessa on tyyppivikana huonot juotokset, jolloin ko. ominaisuus ei toimi.
Sama vika löytyi tästä minun anturista. Kaivamalla kirkkaan epoksin piirilevyn päältä pois pääseen käsiksi juotoksiin. Kuvaa suurentamalla näkee, että anturin jalat ovat irronneet tinauksistaan:
Uutta tinaa päälle ja kunnollinen juotos:
Nyt toimii ikkunat ja kattoluukku kaukosäätimestä käsin. Kätevä viilentää sisätilat, jos auto on ollut auringonpaisteessa. Signaalin kantama näytti olevan noin 5 m.
Re: Eemelin ehostusta W211
+34 hp + 65 Nm
Re: Eemelin ehostusta W211
Obnoxio kirjoitti:[ https://farm1.staticflickr.com/433/19662144166_dce768bc61_b.jpg ]
+34 hp + 65 Nm
Tuikulta sais +50hp ja +100nm, oikealla ohjelmoinnilla.
________________
Näillä mennään mitä on.
MB s203 C270 CDI -03 (4/13 254tkm -> 4/16 315tkm)
VW Transporter T5 BiTDI DSG 4Motion Long Version -12 (5/15 101tkm -> 4/16 121tkm)
Näillä mennään mitä on.
MB s203 C270 CDI -03 (4/13 254tkm -> 4/16 315tkm)
VW Transporter T5 BiTDI DSG 4Motion Long Version -12 (5/15 101tkm -> 4/16 121tkm)
Re: Eemelin ehostusta W211
eli korkeintaan +43 hp ja +75 Nm. Toisekseen huusin tämän huutokaupasta paljon ohjelmointia halvemmallatuikku kirjoitti: .
270cdi,n ahdin on tyypiltään aina gt2256v.
Alipaineohjattu ja sähköohjattu ovat ohjaustapaa lukuun ottamatta sama ahdin.
Tämä ahdin rajaa tehot maksimissaan siihen 500/220 - tasoon, eikä kaikki tietenkään pääse edes siihen.
Re: Eemelin ehostusta W211
Mutta boxilla ei saa egr:ää pois eikä vaihteistolle tehtyä mitään. Vaikka tuossa on Carlssonin logo, niin tuokin vissiin huijaa tunnistimia, jotta saadaan lisää tehoa / vääntöä.Obnoxio kirjoitti:eli korkeintaan +43 hp ja +75 Nm. Toisekseen huusin tämän huutokaupasta paljon ohjelmointia halvemmallatuikku kirjoitti: .
270cdi,n ahdin on tyypiltään aina gt2256v.
Alipaineohjattu ja sähköohjattu ovat ohjaustapaa lukuun ottamatta sama ahdin.
Tämä ahdin rajaa tehot maksimissaan siihen 500/220 - tasoon, eikä kaikki tietenkään pääse edes siihen.
Re: Eemelin ehostusta W211
Ei se tunnistimia huijaa vaan ECU-parkaa. Se luulee ohjaavansa moottoria, mutta tosiasiassa Carlsson on puikoissa. En tiedä minkä verran ECU ylipäätään vaihteistolle juttelee, mutta luin jostain Carlssonin puuttuvan tähän. EGR on pois muutenkin. Ps. Tämä ei nosta railipainetta.
Re: Eemelin ehostusta W211
Kyllä se ecu sitä moottoria edelleen ohjaa, ja tuo boksi vääristelee antureiden ym tietoja. Voi toimia ihan ok tai voi rikkoa koko ecun
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: Eemelin ehostusta W211
Kyllä minä sen tiedän, että ECU ohjaa edelleen moottoria, mutta ei suoraan. Ei liene kovinkaan todennäköistä, että C-tronic hajottaa ECU:n.
Re: Eemelin ehostusta W211
Mistä näihin tukivarsiin saa nuita palloniveliä erikseen?Obnoxio kirjoitti:Ylätukivarret saapui. Eipähän ensi kerralla tarvi vaihtaa koko tukivartta jos pallonivel menee. Lisäsin varulta rasvaa näillekkin pallonivelille.
[ https://farm4.staticflickr.com/3681/13056806515_a86b5bafc1_c.jpg ]
Vain Mersuilla since 2002
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
Re: Eemelin ehostusta W211
Vaikka Ebaysta: http://www.ebay.de/itm/2x-TRAGGELENK-VO ... 5d461e2630" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Eemelin ehostusta W211
Obnoxio kirjoitti:Vaikka Ebaysta: http://www.ebay.de/itm/2x-TRAGGELENK-VO ... 5d461e2630" onclick="window.open(this.href);return false;
Kiitos tästä. Taidanpa tilata omaankin kaikki hilut eturipustuksiin ja laittaa sen "uusiin puihin".
Vain Mersuilla since 2002
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)