No tama on kyllä varmasti totta. Eipä tullut mieleen...Risto113 kirjoitti:Eihän se öljy itsessään tee imusarjalle mitään, mutta EGR:n sinne puhaltaman noen kanssa muodostaa sitä pikimäistä moskaa..Aki_Laurila kirjoitti:http://www.ebay.de/itm/0-5L-POLISHED-19 ... SwMzVTw-31
Tälläistä mina mietin tohon "jääkiekon" jälkeen. Tässä vähän arvelluttaa vaan se miten paljon tuo sitten ahdistaa ja aiheuttaa painetta kampikammiolle.
Nyt kun on nähnyt mitä tuo öljy tekee imusarjalle, vois tommosta vaikka viittiäkki tyhjäillä.
Ilman pakokaasua, siellä olisi vain öljykalvo.
Kurahaarainen via dolorosa (om642)
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 263
- Liittynyt: La 14.02.2015 04:53
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
Entinen S211.222 Om642 + 722.9, nykyinen S211.254 + 722.9
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 263
- Liittynyt: La 14.02.2015 04:53
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
Alkaa kelpaamaan nuo imukanavat, ei niitä varmasti kantta irrottamatta tuon paremmaksi saa.
Ihan varmuuden vuoksi vielä imurilla mahdolliset irtokönöt veks. Nokathan on irti niin kaikki venttiilit on kiinni. Hyvin saa tiiviiksi imurin letkun tuohon ku on kuminen letkunpää ja just imukanavan kokonen.
Sitten vaan nokkia paikalleen.
Tässä vaiheessa kello 12 ja pakko luovuttaa. sais nukkua edes muutaman tunnin ennen duuniin lähtöä.
Huomenna lisää kasausta. Imusarjatki alkaa pikkuhiljaa olemaan liuotetut öljykönöstä. Ovat saaneet mm. 2 vuorokautta pinelinekylpyä, porakone/pulloharja käsittelyä valvolinen egr/turbo cleanerin ja bräkleenin kera, maanneet yhden vuorokauden tikkurilan pensselipesussa (tämä oli yllättävän hyvä ) sitten vielä fairi kylpyä vuorokausi ja huomenna viimeiset likoomattomat pyyhkien pois. Yllättävän pienellä mekaanisella vaivalla onnistui. Laitan lopputuloksesta kuvaa huomenna ja sitte pitää miettiä tuota tulppausta.
Ihan varmuuden vuoksi vielä imurilla mahdolliset irtokönöt veks. Nokathan on irti niin kaikki venttiilit on kiinni. Hyvin saa tiiviiksi imurin letkun tuohon ku on kuminen letkunpää ja just imukanavan kokonen.
Sitten vaan nokkia paikalleen.
Tässä vaiheessa kello 12 ja pakko luovuttaa. sais nukkua edes muutaman tunnin ennen duuniin lähtöä.
Huomenna lisää kasausta. Imusarjatki alkaa pikkuhiljaa olemaan liuotetut öljykönöstä. Ovat saaneet mm. 2 vuorokautta pinelinekylpyä, porakone/pulloharja käsittelyä valvolinen egr/turbo cleanerin ja bräkleenin kera, maanneet yhden vuorokauden tikkurilan pensselipesussa (tämä oli yllättävän hyvä ) sitten vielä fairi kylpyä vuorokausi ja huomenna viimeiset likoomattomat pyyhkien pois. Yllättävän pienellä mekaanisella vaivalla onnistui. Laitan lopputuloksesta kuvaa huomenna ja sitte pitää miettiä tuota tulppausta.
Entinen S211.222 Om642 + 722.9, nykyinen S211.254 + 722.9
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
Joo. Hyvältä näyttää. Hyvä keino irroittaa imunokka, niin pysyy venttiilit kiinni, eikä mene irtokokkaretta sinne venttiilin väliin. Eikös kumpikin imukanava yhdisty ennen venttiiliä, jolloin sinne saa hyvän läpivirtauksen kun imee toisesta imukanavasta imurilla juuri niinkuin teet.
Tuossahan on ne venttiilien rullapainikkeen välyksen säätösylinterit samanlaisia tai ainakin samannäköisiä kuin volkkarin koneessa. Mitenkähän ne näissä kestää mutta volkkareissa ei.
Tuossahan on ne venttiilien rullapainikkeen välyksen säätösylinterit samanlaisia tai ainakin samannäköisiä kuin volkkarin koneessa. Mitenkähän ne näissä kestää mutta volkkareissa ei.
[youtube]https://www.youtube.com/channel/UCj1rxABTU4X40X-ZFgwD0YA[/youtube]Autot:
S211 V6 OM642.920 6-v MANUAL, Dodge Dakota 3,9 4WD -89
Audi Avanti A4 1.6 Bensa
Traktorit
Volvo BM400, Volvo BM500
Mopo Raisu vm-79
S211 V6 OM642.920 6-v MANUAL, Dodge Dakota 3,9 4WD -89
Audi Avanti A4 1.6 Bensa
Traktorit
Volvo BM400, Volvo BM500
Mopo Raisu vm-79
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 263
- Liittynyt: La 14.02.2015 04:53
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
Enpä niistä hydr. nostajista juurikaan ymmärrä. Olen enemmän kattellut metrisiä työntötankojaHannuS kirjoitti:Joo. Hyvältä näyttää. Hyvä keino irroittaa imunokka, niin pysyy venttiilit kiinni, eikä mene irtokokkaretta sinne venttiilin väliin. Eikös kumpikin imukanava yhdisty ennen venttiiliä, jolloin sinne saa hyvän läpivirtauksen kun imee toisesta imukanavasta imurilla juuri niinkuin teet.
Tuossahan on ne venttiilien rullapainikkeen välyksen säätösylinterit samanlaisia tai ainakin samannäköisiä kuin volkkarin koneessa. Mitenkähän ne näissä kestää mutta volkkareissa ei.
Kylläpä niissä osassa näkyi pientä kulumista pohjassa. Otin ne irti, pidin järjestyksen ylhäällä että mikä mihinki menee, putsasin vaan ne ja öljysin uusiks. Putsasin niitten kolot ja laitoin kiinni takas.
Entinen S211.222 Om642 + 722.9, nykyinen S211.254 + 722.9
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 263
- Liittynyt: La 14.02.2015 04:53
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
Noniin, nytte on jako paikallaan ja näyttää siltä ku pitääkin. Nyt on pallurat aivan tasan kannen kanssa.
Laitoin sitte kuiteski tuon jakokopan kannen noitten alkup. sovite holkkien kanssa. Muutenkaan tuo liiman levityksen jälki ei ole mikään tehtaan papan laatuinen. Oon ollu aina surkea muutenki askartelussa liiman kanssa. Toivottavasti pitää. Jos ei pita niin sitte itken itteni uneen.
Rupeaa imusarjatki olemaan suurinpiirtein puhtaat. Vielä viimeiset könöt jollain rätillä pois niin saa nuo tulpata. Hei jos jollain on kuvaa tulpatusta imusarjasta niin olis kiva nähdä miten ootte toteuttanu.
Koitin parhaani mukaan levitellä liiman tuohon venakopan kanteen niinkuin wisissä käsketään. Liimana on Loctite 5910 vaikka käskettiin laittaa 5970. Sitä ois pitäny ostaa isoo purkki niin ostin tota. Toivottavasti ajaa saman asian. Pitäis ainaski teknisiltä ominaisuuksiltaan ajaa. Toivotaan että tosiaan toimii nuo "laakeripukkien" viereiset "ojat" niinku on tarkoitettu eikä liimaa pääse itse pyöriville pinnoille.
Tänään pitas illalla saada ainaski toisen bankin venakoppa kiinni. Kiristelen kaiken motonetin "tarkkuus" 30nm asti olevalla 60 euron avaimella. Kaveri kävi mittaamassa todelliset momentit momenttiavainten kalibrointihuoneessa. Saa korjauskertoimen aina ku asettaa momentin
Laitoin sitte kuiteski tuon jakokopan kannen noitten alkup. sovite holkkien kanssa. Muutenkaan tuo liiman levityksen jälki ei ole mikään tehtaan papan laatuinen. Oon ollu aina surkea muutenki askartelussa liiman kanssa. Toivottavasti pitää. Jos ei pita niin sitte itken itteni uneen.
Rupeaa imusarjatki olemaan suurinpiirtein puhtaat. Vielä viimeiset könöt jollain rätillä pois niin saa nuo tulpata. Hei jos jollain on kuvaa tulpatusta imusarjasta niin olis kiva nähdä miten ootte toteuttanu.
Koitin parhaani mukaan levitellä liiman tuohon venakopan kanteen niinkuin wisissä käsketään. Liimana on Loctite 5910 vaikka käskettiin laittaa 5970. Sitä ois pitäny ostaa isoo purkki niin ostin tota. Toivottavasti ajaa saman asian. Pitäis ainaski teknisiltä ominaisuuksiltaan ajaa. Toivotaan että tosiaan toimii nuo "laakeripukkien" viereiset "ojat" niinku on tarkoitettu eikä liimaa pääse itse pyöriville pinnoille.
Tänään pitas illalla saada ainaski toisen bankin venakoppa kiinni. Kiristelen kaiken motonetin "tarkkuus" 30nm asti olevalla 60 euron avaimella. Kaveri kävi mittaamassa todelliset momentit momenttiavainten kalibrointihuoneessa. Saa korjauskertoimen aina ku asettaa momentin
Entinen S211.222 Om642 + 722.9, nykyinen S211.254 + 722.9
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
Nyt täytyy kyllä antaa risuja tuosta liiman sotkemisesta tuohon jakopään koteloon, kyllä sen saa siististikin vedettyä eikä sitä tarvi läheskään noin paljoa. Eihän siinä muuta, mutta ne sisäpuolelle tursuavat liimaklöntit ei oo mitenkään toivottavia lillumassa sielä öljyn seassa. Muuten on kyllä asiallista toimintaa, tehdään hommat kunnolla ja siistiltäkin näyttäis työtilat.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
sen verta laittaa että värjää tiivistettävän alueen , sormella vedetään sealantti tasaiseksi. Asennus onnistunut kun sitä ei pursua käytännössä yhtään ulos (eikä tietty sisään).
https://youtu.be/dVJ1n6ukj8Q?t=2m34s" onclick="window.open(this.href);return false;
https://youtu.be/dVJ1n6ukj8Q?t=2m34s" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 263
- Liittynyt: La 14.02.2015 04:53
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
Jäi itseasiassa tuo tiivisteen määrä sen verta painamaan mieltä että olen ottanut jo molemmat eileen laittamani kannet auki. Putsaus ja uus yritys. Vois kokeilla tuota epk:n ehdottamaa vaikka wisissä vannotetaan juuri tekemään ilman levittämístä.
Entinen S211.222 Om642 + 722.9, nykyinen S211.254 + 722.9
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
Oliko kuinka tursunnut sisäpuolelle? Veikkaan että aika paljon. Mä ainakin oon koittanu laittaa sen liiman vähän niinku enemmän ulkoreunalle. Sitten kun ruuvaa pultit kiinni niin näkee että sitä vähän pursuaa ulos, niin tietää että se puristui sopivasti sisäänpäinkin. Eihän se paljoa liimaa tarvi, kun pinnat on puhtaat ja suorat jne.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 263
- Liittynyt: La 14.02.2015 04:53
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
Olihan se ihan juhlavasti pursunnut.
Nyt uusi yritys ja huomattavasti vähemmän joskaan ei vielä kovin kauniita viivoja.
Pahimmillaan tuon verran ulos pursus.
Nyt uusi yritys ja huomattavasti vähemmän joskaan ei vielä kovin kauniita viivoja.
Pahimmillaan tuon verran ulos pursus.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Entinen S211.222 Om642 + 722.9, nykyinen S211.254 + 722.9
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
Onko miten haastava homma irrottaa imusarjat, löytyykö ohje jostain? Pitäisi itsekkin poistaa imuläpät.
W204
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 263
- Liittynyt: La 14.02.2015 04:53
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
Ei välttämättä haastava mutta työläs. Polttoaine railit, korkeapaineputket, paluulinjat vuotolinjat, egr sekoituskammio, turbo näin ainaski potää ottaa. Tiivisteitä menee lätkäkassillinen ja samalla kannattaa vaihtaa alatiiviste öljycooleriin (mikäli sinulla näitä ekoja om642 koneita kuten mulla)320 CDI kirjoitti:Onko miten haastava homma irrottaa imusarjat, löytyykö ohje jostain? Pitäisi itsekkin poistaa imuläpät.
Helpompi on ottaa vaan johto irtiläppämoottorista ja viskata uusi moottori jatkojohdolla johki parempaan paikkaan surisemaan. Itellä oi kylläkin niin pahassa kuosissa nuo imusarjat ettei paljo enää johdon itrottelut auttanu.
Ite otin kaikki ohjeet mercedes wisistä. Sain sinne käyttöoikeuden liityttyäni mercedes club suomeen.
Entinen S211.222 Om642 + 722.9, nykyinen S211.254 + 722.9
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
onko Aki Laurila kevari kolmosest? T ex-naapuri siin tapaukses
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 263
- Liittynyt: La 14.02.2015 04:53
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
Eipä kyllä kevari kolmonen hirveesti tutulta termiltä kuulosta? Tarkennatko? Ehken ole tuntemasi henkilöSergey kirjoitti:onko Aki Laurila kevari kolmosest? T ex-naapuri siin tapaukses
Entinen S211.222 Om642 + 722.9, nykyinen S211.254 + 722.9
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 263
- Liittynyt: La 14.02.2015 04:53
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
Sählääminen jatkuu... Olin ku olinki onnistunut saamaan oikean venakopan yhteen laakeripintaan tommosen ~0.2mm kokosen ihan pienen pistemäisen jäljen. Onko koppa susi?
Entinen S211.222 Om642 + 722.9, nykyinen S211.254 + 722.9
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
Riippu kolon kohdasta ja onko kuinka pitkä/leveäAki_Laurila kirjoitti:Sählääminen jatkuu... Olin ku olinki onnistunut saamaan oikean venakopan yhteen laakeripintaan tommosen ~0.2mm kokosen ihan pienen pistemäisen jäljen. Onko koppa susi?
tuo 0.2 lienee syvyys
jos se on vaikka koko pinnan poikki niin että "öljy vuotaa sitäpitkin" niin susi on
tarkista myös sen kolon reunata monesti kolhun reunat "nousee" muun pinnan yli
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 263
- Liittynyt: La 14.02.2015 04:53
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
Kolhu on pyöreä ja halkaisija noin 0.2mm eli ihan pikku pusun jostain ottanu. Syvyys varmaan arviolta 0.1mm jos sitäkään. On keskellä pintaa ja ehkä noin kello kymmenessä. Tuntui kynnessä pieni rkraaterin reunus. Silpasin hieman 2000 paperilla niin enään ei tuntunu. Laitoin kannenki jo kiinni mutta jäi vaivaamaan...CDI203 kirjoitti:Riippu kolon kohdasta ja onko kuinka pitkä/leveäAki_Laurila kirjoitti:Sählääminen jatkuu... Olin ku olinki onnistunut saamaan oikean venakopan yhteen laakeripintaan tommosen ~0.2mm kokosen ihan pienen pistemäisen jäljen. Onko koppa susi?
tuo 0.2 lienee syvyys
jos se on vaikka koko pinnan poikki niin että "öljy vuotaa sitäpitkin" niin susi on
tarkista myös sen kolon reunata monesti kolhun reunat "nousee" muun pinnan yli
Mietin että jos kesällä vaihtais... Ehkäpä se siihen asti? Nyt vähä kiirus saada auto ajoon.
Entinen S211.222 Om642 + 722.9, nykyinen S211.254 + 722.9
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
Ei tuosta mitään vaivaa aiheidu vaikka ajaisi maailman tappiin asti.
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
Ei varmastikkaan haittaa, kun ei sitä pitkin öljy pääse pois. Voiko sitä edes noin vaan vaihtaa, eli onko se koneistettu pariksi kannen kanssa?
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
Venttiilikopassa. Ei haittaa tuollainen mitään.
oulaistenliikenne.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 263
- Liittynyt: La 14.02.2015 04:53
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
Perseily kuumeessa senkun jatkuu. Nyt vetäsin tuon siivapyörän kampuralle 200nm avaimella ja 90 ja 90 astetta... Perkele ilman öljyä.... Mahtaa olla pielessä. En tiedä uskaltasko vaan antaa olla vai hakisko uuden pultin.
Eikös nämä ollut ne paremmat ja uudemmat silmälasit kurahaaravuodolle? (Liilat)
Eikös nämä ollut ne paremmat ja uudemmat silmälasit kurahaaravuodolle? (Liilat)
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Entinen S211.222 Om642 + 722.9, nykyinen S211.254 + 722.9
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
HEH joo kryptasin homman siten että vain asianomaiset tietää ettei identiteetti paljastu jos on oikea henkillö vain nimi ja automalli täsmää, henkilö eiAki_Laurila kirjoitti:Eipä kyllä kevari kolmonen hirveesti tutulta termiltä kuulosta? Tarkennatko? Ehken ole tuntemasi henkilöSergey kirjoitti:onko Aki Laurila kevari kolmosest? T ex-naapuri siin tapaukses
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
Yhdelle täällä foorumilla kävi muistaakseni niin että vaihtoi tiivisteet ja tämän jälkeen alkoi se jäähdytin vuotamaan, eli sama homma kahteen kertaan. Tarkista huolella se jäähdytin.Aki_Laurila kirjoitti:Perseily kuumeessa senkun jatkuu. Nyt vetäsin tuon siivapyörän kampuralle 200nm avaimella ja 90 ja 90 astetta... Perkele ilman öljyä.... Mahtaa olla pielessä. En tiedä uskaltasko vaan antaa olla vai hakisko uuden pultin.
Eikös nämä ollut ne paremmat ja uudemmat silmälasit kurahaaravuodolle? (Liilat)
BMW 330iA Cabrio m-sport-09
BMW K1300S-09
BMW K1200S -07ex
CLK 320 CDI-06 AMG style ex
C 270 CDI -05ex
CLK 270CDI -03ex
C 250dt -96ex
MB 350sl-75 ex
BMW K1300S-09
BMW K1200S -07ex
CLK 320 CDI-06 AMG style ex
C 270 CDI -05ex
CLK 270CDI -03ex
C 250dt -96ex
MB 350sl-75 ex
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
Aika huolellisesti tehtyltä työltä tuo minusta on näyttänyt
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 263
- Liittynyt: La 14.02.2015 04:53
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
Mitä siinä jäähdyttimessä on sellasia kohtia jotka eritoten täytys kattoa?sl350 kirjoitti:Yhdelle täällä foorumilla kävi muistaakseni niin että vaihtoi tiivisteet ja tämän jälkeen alkoi se jäähdytin vuotamaan, eli sama homma kahteen kertaan. Tarkista huolella se jäähdytin.Aki_Laurila kirjoitti:Perseily kuumeessa senkun jatkuu. Nyt vetäsin tuon siivapyörän kampuralle 200nm avaimella ja 90 ja 90 astetta... Perkele ilman öljyä.... Mahtaa olla pielessä. En tiedä uskaltasko vaan antaa olla vai hakisko uuden pultin.
Eikös nämä ollut ne paremmat ja uudemmat silmälasit kurahaaravuodolle? (Liilat)
Entinen S211.222 Om642 + 722.9, nykyinen S211.254 + 722.9
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
http://mese.fi/forum/viewtopic.php?t=42634" onclick="window.open(this.href);return false;
Ohessa linkki
Ohessa linkki
BMW 330iA Cabrio m-sport-09
BMW K1300S-09
BMW K1200S -07ex
CLK 320 CDI-06 AMG style ex
C 270 CDI -05ex
CLK 270CDI -03ex
C 250dt -96ex
MB 350sl-75 ex
BMW K1300S-09
BMW K1200S -07ex
CLK 320 CDI-06 AMG style ex
C 270 CDI -05ex
CLK 270CDI -03ex
C 250dt -96ex
MB 350sl-75 ex
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 263
- Liittynyt: La 14.02.2015 04:53
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
Hiljakseen etenee vielä kipeänä ollessa. Vähä koitin jo nostella autoa ylöspäin jos sitä sais nuo laatikon nesteet vaihtoon samalla. Kyllä kunnon tilat nosturilla vois olla poikaa.
Tätä enempää en tuota haaraa ala putsailemaan. Pääasia että enimmät öljyt on pois.
Tarkistin vielä epc Stä että nämä violetit silmälasit olivat ne uudemmat ja lätkäsin kiinni coolerin pohjaan. Ohje oli että kuivana öljystä ja näin tein. Näppärästi suunniteltu tuo tiiviste että pysyy kiinni vaikka kääntää ylösalasin. Alumiiniprikka coolerin alla ei näyttänyt mitään merkkejä että pitäis vaihtaa niin jätin sen silleen.
Puhdistelin ruuvitki
Huollettu kurahaara
Näitä pieniä helluusen kokosia ruikkareita pitäis alata laittamaan kiinni. Putsailin ihan rätillä enimmät könöt noista rungoista. Pitääkö noille kärjille välttämättä tehdä yhtään mitään kun kerta ovat hyvin toimineet? Jotenki tuntuis turvallisemmalta umpi amatöörinä jättää ne vaan rauhaan ja asentaa uudet prikat ja ruikkarit kansiin.
Tätä enempää en tuota haaraa ala putsailemaan. Pääasia että enimmät öljyt on pois.
Tarkistin vielä epc Stä että nämä violetit silmälasit olivat ne uudemmat ja lätkäsin kiinni coolerin pohjaan. Ohje oli että kuivana öljystä ja näin tein. Näppärästi suunniteltu tuo tiiviste että pysyy kiinni vaikka kääntää ylösalasin. Alumiiniprikka coolerin alla ei näyttänyt mitään merkkejä että pitäis vaihtaa niin jätin sen silleen.
Puhdistelin ruuvitki
Huollettu kurahaara
Näitä pieniä helluusen kokosia ruikkareita pitäis alata laittamaan kiinni. Putsailin ihan rätillä enimmät könöt noista rungoista. Pitääkö noille kärjille välttämättä tehdä yhtään mitään kun kerta ovat hyvin toimineet? Jotenki tuntuis turvallisemmalta umpi amatöörinä jättää ne vaan rauhaan ja asentaa uudet prikat ja ruikkarit kansiin.
Entinen S211.222 Om642 + 722.9, nykyinen S211.254 + 722.9
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
Niin tekisin. Viimeisenä suuttimien automaattinen perusasetus Starilla. Tuo alensi kulutusta 651:ssä. Ja olen kuullut näin tapahtuneen 642:ssa myös.
W213 220d +W203 320 4matic, W201 1.8e
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 263
- Liittynyt: La 14.02.2015 04:53
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
Tämmöstä ajattelin tuonne injectorirunkoon silpasta
http://www.motonet.fi/fi/tuote/600102/C ... inen-tahna" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motonet.fi/fi/tuote/600102/C ... inen-tahna" onclick="window.open(this.href);return false;
Entinen S211.222 Om642 + 722.9, nykyinen S211.254 + 722.9
Re: Kurahaarainen via dolorosa (om642)
Kun linkin avaa niin samalla sivulla on febin siihen tarkoitukseen valmistama rasva, hinta suht sama
Viimeksi muokannut sl350, Ti 09.02.2016 10:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BMW 330iA Cabrio m-sport-09
BMW K1300S-09
BMW K1200S -07ex
CLK 320 CDI-06 AMG style ex
C 270 CDI -05ex
CLK 270CDI -03ex
C 250dt -96ex
MB 350sl-75 ex
BMW K1300S-09
BMW K1200S -07ex
CLK 320 CDI-06 AMG style ex
C 270 CDI -05ex
CLK 270CDI -03ex
C 250dt -96ex
MB 350sl-75 ex