W220 Japanista "valkoinen valas"

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Avatar
harriba
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 273
Liittynyt: Ti 06.02.2007 23:08

Re: W220 Japanista "valkoinen valas"

Viesti Kirjoittaja harriba »

Parikymmentä tuhatta km takana lapsiperheen ainoana käyttöautona. Josko tänä kesänä vihdoin saisi aikaiseksi hankkia käyttiksen niin voisi pitää ässän pelkästään kesäkäytössä. Tässä vaan se ongelma että jollain peltipurkilla pärryyttäminen käy luonnon päälle.

Huoltoa ja säätöä:

- lämppärin kennon anturi, marmorilta joku €43 tms
- lämppärin paneelin sisäilmaa imevä flekti alkoi pätkiä, koko paneeli ebay.de:stä viitisen kymppiä
- jäähdyttimen flektin moottorin laakeri alkoi ulista, tarvikemoottori €141 ebay.de:stä
- nuo ym. kumisaappaat ovat yllättäen kestäneet tolppien suojana, uusitaan jos/kun tolppiin pitää koskea
- akku uusittu heti kärkeen
- tuulilasi meni vakuutuksesta
- kuskin sivupeiliin meni kosteutta sisään. Uusi tummeneva peili €250, arvatkaa kuka asensi €15 lämmitetyn tarvikepeilin?
- jarrukengät ja levyt joka nurkkaan, n. €250 kierros ebay.de
- euromallin Comand, €135 ette arvaa mistä. Radio ei kuulu silti kovin hyvin. Navikin toimi muttei enää sen jälkeen kun asensin antennin oikealle paikalleen, liekö liitin tai johdin vahingoittunut.
- poppi soi Sonyn bluetooth-mokkulan kautta, joka on asennettu kasettimankan sisääntuloon
- Garminin erillinen navi asennettu siten että johdot jemmassa. Navissa myös peruutuskamera.
- jokin venttiilinostin hiukan tykkäsi kylmällä kelillä raksutella pidempään kuin mitä olisi soveliasta. Liqui-Moly engine flushin jälkeen tokeni.
- vilkun viiksi oli sitä mieltä että pyyhkimiä on syytä pitää aina päällä. Uusi orkkisviiksi €80, ette-ikinä-arvaa-mistä.
- lokasuojien kaarista täytyy pitää huolta jotteivat pääse ruostumaan. Kurasuihkujen kohdalle laapittu kiveniskumassaa.
- kesäisin takaänkkärien paikalla suorat putket, talvella mennään hissuksiin pöntöt paikallaan
- talvella jos pakkanen laskee esim. -5 -> -15 ja auto ulkona niin keula on joskus ollut maassa. Jos pakkanen pysyy vakiona niin tätä ei tapahdu. Keula nousee kuitenkin saman tien ja pysyy ylhäällä. En ole viitsinyt tehdä mitään koska auto on käytännössä aina lämpimässä tallissa. Ryynien vaihto pitänee tehdä ennen talvea.
- side light vikavaloihin tepsi uudet parkkipolttimot
- katsurilla ei ollut muuta huomauttamista kuin että ajovalojen suuntauksessa olisi hiukan säädettävää
- keskikulutus 12-13 l/100km lähiöajossa

Kaiken kaikkiaan luotettava ja äärimmäisen mukava kulkine.
harri
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
Avatar
harriba
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 273
Liittynyt: Ti 06.02.2007 23:08

Re: W220 Japanista "valkoinen valas"

Viesti Kirjoittaja harriba »

90.000 km rikki. Uusittu konepellin kaasujouset. Airmaticin kompuralle tehty huolto: Männänrengas + ryynit + filtteri. Samalla uusittu ulostulon nippa ja hiukan ryytynyt imuletku (yht. €14 marmorilta). Kompuran virtajohdoista oli karisset eristeet lähes kokonaan pois. Onneksi ei ollut lyönyt oikosulkua. Ensi hätiin eristetty sähköteipillä.

Kauppakassiksi hankittu vanha Prius, joten ässällä ei tarvitse enää kyntää suolasohjoissa.
harri
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
Amgpera
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 29
Liittynyt: Ma 10.02.2020 18:33

Re: W220 Japanista "valkoinen valas"

Viesti Kirjoittaja Amgpera »

harriba kirjoitti:
Susiraja kirjoitti: Mie vien oman mersun Vantaalle talviunille varmaan tänä viikonloppuna. Siihen on tehty Japanissa nuo prefaceliftista faceliftiks valomuutokset. Voin räpsästä valokuvat tallilla. On tosiaan simppelit 20cm johdotukset. Tosin itse kun lyön nyt trafin linjauksen jälkeen takas japsivalot niin voin myydä halvalla katsastushalogeenit. Omissa japsivaloissa on ne kuviovivut niin halogeenit nostan pois keulalta.
Edittiä sen verran et taitaa löytyy myytäväks ilman korkeudensäätöä olevat e-hyväksytyt tarvikexenonitkin. Japsituonnissahan ei tainnu tarvita olla korkeudensäätöä sen trafin uuden linjauksen mukaan.
Kuvat kytkennöistä olisi pop.

Ebay.de:stä saattaisi löytyä käytetyt fl umpiot. Niihin sit retrofitlabislta uudet E46 projektorit ($130). Hellan "halvat" uudet €450 umpiot jostain syystä vain autoihin joissa kaarrevalot. Liekö jokin loppuunmyynti kyseessä. Kait ne luulisi passaavan vaikkeivat eestaas liikukaan rattia vääntäessä. Mutta kytkentöihin taas uusi mahdollinen mutka. Joku porilainen huumorimies myy Suomessa käytettyjä fl umpioita €1500 parihintaan. Kait huumorimiestenkin pitää pysyä leivänsyrjässä kiinni.

Navin antennin kun nyppäsin irti (pieni neliömuotoinen harmaa liitin) niin kello pysyy ajassa johon se on käsin asetettu. Navin persuuksista näköjään menee AV-liitin erikseen. Sen kun otti irti niin naviruutu on musta, mutta naviyksikkö on yhä toiminnassa. Nähtävästi Comand ohjaa, ja naviboksi antaa ulostulona kuvaa ja ääntä.

Aux kaapeli vedetty telkkarin audiosta. Boset soi hemmetin hyvin. Mun Bemussakin on jokin "HiFi Professional Audio", muttei niillä ole mitään jakoa Boseihin verrattuna. Hiukan mulle on jäänyt epäselväksi minkä alan ammattilaisuuteen se oikein viittaa. Tietenkin se Bose systeemi on noista ässän arkaaisista putkiradiovirityksistä (a) ainoa jolla tekee jotain (b) sellainen jota ei saa mihinkään tolkulliseen head unittiin kiinni.

Pitääpä kokeilla josko telkkarin videoon saisi peruutuskameran, joka ottaa virtansa peruutusvalosta. Tällöin telkkarin voisi pitää aina päällä, audiot tulee bluetoothin kautta, video peruutettaessa kamerasta ja muuten ruutu on musta.
Kiitos vinkistä..nappasin omasta C215 navin antennin liittimen iri ja kellon sai pois Tokion ajasta 8)
ex 220D W123 -78
ex 220D W210 -96
ex 200CDI W211 -08
ex 320CDI W211 -08
ex 220CDI W212 -10
ex 220CDI W212 AMG - 14
600CL C215 -01
200CDI W213 -19
Kaikkea on niin ongelmat ostetaan..
AK47
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2645
Liittynyt: Ti 10.08.2004 20:00
Paikkakunta: 08/09

Re: W220 Japanista "valkoinen valas"

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Amgpera kirjoitti:
harriba kirjoitti:
Susiraja kirjoitti: Mie vien oman mersun Vantaalle talviunille varmaan tänä viikonloppuna. Siihen on tehty Japanissa nuo prefaceliftista faceliftiks valomuutokset. Voin räpsästä valokuvat tallilla. On tosiaan simppelit 20cm johdotukset. Tosin itse kun lyön nyt trafin linjauksen jälkeen takas japsivalot niin voin myydä halvalla katsastushalogeenit. Omissa japsivaloissa on ne kuviovivut niin halogeenit nostan pois keulalta.
Edittiä sen verran et taitaa löytyy myytäväks ilman korkeudensäätöä olevat e-hyväksytyt tarvikexenonitkin. Japsituonnissahan ei tainnu tarvita olla korkeudensäätöä sen trafin uuden linjauksen mukaan.
Kuvat kytkennöistä olisi pop.

Ebay.de:stä saattaisi löytyä käytetyt fl umpiot. Niihin sit retrofitlabislta uudet E46 projektorit ($130). Hellan "halvat" uudet €450 umpiot jostain syystä vain autoihin joissa kaarrevalot. Liekö jokin loppuunmyynti kyseessä. Kait ne luulisi passaavan vaikkeivat eestaas liikukaan rattia vääntäessä. Mutta kytkentöihin taas uusi mahdollinen mutka. Joku porilainen huumorimies myy Suomessa käytettyjä fl umpioita €1500 parihintaan. Kait huumorimiestenkin pitää pysyä leivänsyrjässä kiinni.

Navin antennin kun nyppäsin irti (pieni neliömuotoinen harmaa liitin) niin kello pysyy ajassa johon se on käsin asetettu. Navin persuuksista näköjään menee AV-liitin erikseen. Sen kun otti irti niin naviruutu on musta, mutta naviyksikkö on yhä toiminnassa. Nähtävästi Comand ohjaa, ja naviboksi antaa ulostulona kuvaa ja ääntä.

Aux kaapeli vedetty telkkarin audiosta. Boset soi hemmetin hyvin. Mun Bemussakin on jokin "HiFi Professional Audio", muttei niillä ole mitään jakoa Boseihin verrattuna. Hiukan mulle on jäänyt epäselväksi minkä alan ammattilaisuuteen se oikein viittaa. Tietenkin se Bose systeemi on noista ässän arkaaisista putkiradiovirityksistä (a) ainoa jolla tekee jotain (b) sellainen jota ei saa mihinkään tolkulliseen head unittiin kiinni.

Pitääpä kokeilla josko telkkarin videoon saisi peruutuskameran, joka ottaa virtansa peruutusvalosta. Tällöin telkkarin voisi pitää aina päällä, audiot tulee bluetoothin kautta, video peruutettaessa kamerasta ja muuten ruutu on musta.
Kiitos vinkistä..nappasin omasta C215 navin antennin liittimen iri ja kellon sai pois Tokion ajasta 8)
Starilla mittaristoon ja sieltä kaivelee uhr stellen tai jotain sinnepäin asetuksen niin pitäisi ymmärtää ettei olla tokiossa.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Amgpera
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 29
Liittynyt: Ma 10.02.2020 18:33

Re: W220 Japanista "valkoinen valas"

Viesti Kirjoittaja Amgpera »

AK47 kirjoitti:
Amgpera kirjoitti:
harriba kirjoitti:
Susiraja kirjoitti: Mie vien oman mersun Vantaalle talviunille varmaan tänä viikonloppuna. Siihen on tehty Japanissa nuo prefaceliftista faceliftiks valomuutokset. Voin räpsästä valokuvat tallilla. On tosiaan simppelit 20cm johdotukset. Tosin itse kun lyön nyt trafin linjauksen jälkeen takas japsivalot niin voin myydä halvalla katsastushalogeenit. Omissa japsivaloissa on ne kuviovivut niin halogeenit nostan pois keulalta.
Edittiä sen verran et taitaa löytyy myytäväks ilman korkeudensäätöä olevat e-hyväksytyt tarvikexenonitkin. Japsituonnissahan ei tainnu tarvita olla korkeudensäätöä sen trafin uuden linjauksen mukaan.
Kuvat kytkennöistä olisi pop.

Ebay.de:stä saattaisi löytyä käytetyt fl umpiot. Niihin sit retrofitlabislta uudet E46 projektorit ($130). Hellan "halvat" uudet €450 umpiot jostain syystä vain autoihin joissa kaarrevalot. Liekö jokin loppuunmyynti kyseessä. Kait ne luulisi passaavan vaikkeivat eestaas liikukaan rattia vääntäessä. Mutta kytkentöihin taas uusi mahdollinen mutka. Joku porilainen huumorimies myy Suomessa käytettyjä fl umpioita €1500 parihintaan. Kait huumorimiestenkin pitää pysyä leivänsyrjässä kiinni.

Navin antennin kun nyppäsin irti (pieni neliömuotoinen harmaa liitin) niin kello pysyy ajassa johon se on käsin asetettu. Navin persuuksista näköjään menee AV-liitin erikseen. Sen kun otti irti niin naviruutu on musta, mutta naviyksikkö on yhä toiminnassa. Nähtävästi Comand ohjaa, ja naviboksi antaa ulostulona kuvaa ja ääntä.

Aux kaapeli vedetty telkkarin audiosta. Boset soi hemmetin hyvin. Mun Bemussakin on jokin "HiFi Professional Audio", muttei niillä ole mitään jakoa Boseihin verrattuna. Hiukan mulle on jäänyt epäselväksi minkä alan ammattilaisuuteen se oikein viittaa. Tietenkin se Bose systeemi on noista ässän arkaaisista putkiradiovirityksistä (a) ainoa jolla tekee jotain (b) sellainen jota ei saa mihinkään tolkulliseen head unittiin kiinni.

Pitääpä kokeilla josko telkkarin videoon saisi peruutuskameran, joka ottaa virtansa peruutusvalosta. Tällöin telkkarin voisi pitää aina päällä, audiot tulee bluetoothin kautta, video peruutettaessa kamerasta ja muuten ruutu on musta.
Kiitos vinkistä..nappasin omasta C215 navin antennin liittimen iri ja kellon sai pois Tokion ajasta 8)
Starilla mittaristoon ja sieltä kaivelee uhr stellen tai jotain sinnepäin asetuksen niin pitäisi ymmärtää ettei olla tokiossa.
Tiedäkkö pääseekö muuttamaan myös kulutuksen, että olis litraa/100 km eikä montako kilometriä pääsee litralla?
ex 220D W123 -78
ex 220D W210 -96
ex 200CDI W211 -08
ex 320CDI W211 -08
ex 220CDI W212 -10
ex 220CDI W212 AMG - 14
600CL C215 -01
200CDI W213 -19
Kaikkea on niin ongelmat ostetaan..
Avatar
harriba
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 273
Liittynyt: Ti 06.02.2007 23:08

Re: W220 Japanista "valkoinen valas"

Viesti Kirjoittaja harriba »

l/100km saa muutettua Starilla, joskaan en enää muista mistä. Hämärä muistikuva sanoo että kyseessä oli jokin maakohtainen adaptaatio. Sitten kun nyppää navin irti niin kello ei hyppää Tokioon, mutta ainakin minulla kello jätättää melko ärsyttävästi. Nyttemmin minulla on euro-Comand, jonka naviantennin piuha on yhä korjaamatta, ja kellossa samanlainen jätätysongelma.

99734 km mittarissa. Sata tonnia menee rikki 20-v synttäreissä jotka ensi kuussa.

Viime syksynä katsuri totesi että takavilkkujen porkkanapolttimoista on maalit karisseet pois. No niinpä oli.

Suola oli alkanut muistaa lokasuojan kaaria pienillä ruostepilkuilla. Hiottu ja maalattu kesällä. Pitää katsoa jos jostain löytyisi joku roiskeläpän imitaatio joka ottaisi koppia eturenkaiden suola- ja kivisuihkusta. Sisälokasuoja ei ulotu suojaamaan reunan pokkauksia.

Keula alkoi parkissa pikku hiljaa pudota tonttiin. Vaikka tykkäänkin lowrider lotjista niin päätin silti vaihtaa tolpan. Koska OEM Bilsteinejä sai €600:lla niin vaihdoin saman tien molemmat keulatolpat. Helppo ja nopea homma. Kuskin puolen tolpan pussissa näkyi selvästi noin 5mm repeämä. Apparin puoli vaikutti ehjältä. Jos jotakuta kiinnostaa niin tuossa se on joutavana.

Ohjaustehostus on joskus jäänyt palautumatta hitaassa nopeudessa. Oire oli että pidemmän maantieajon jälkeen parkkiin ajettaessa ohjaus on selvästi raskaampi. Mitään varsinaista haittaa tästä ei ollut, olipahan vaan ärsyttävää. Keväällä kävin Veholla poissulkemassa alustan nivelet, tehostimen pumpun ja muut aiheuttajat. Koska oire katosi aina itsestään, usein pelkällä uudelleen käynnistyksellä, niin syypääkandidaatti #1 on tehostimen solenoidi. Luonnollisesti Veholla solenoidi toimi täysin. Jostakin syystä Veholla puhe kääntyi yli €3000 maksavaan ohjausvaihteeseen. Saattoi olla jotain puhetta siitä että solenoidin ehkä voisi vaihtaa, mutta vaihto vaatisi ohjausvaihteen irrotuksen.

Toisaalta Kiinan pojilta löytyi tuo solenoidi parilla kympillä. Kun vaihdoin tolppia, otin suojamuovin keulan alta irti ja totesin että tuossahan se solenoidi möllöttää. Sen mahtui vaihtamaan irrottamatta mitään muuta kuin sen pohjamuovin. Kiinanosia en mielelläni laittaisi, mutta tässä tapauksessa toimimattomuus tuskin voisi johtaa muuhun kuin että ohjaus on raskas hitaissa vauhdeissa. Tehostushan tuossa on maantienopeuksissa muutenkin pois päältä. Ainakin toistaiseksi uusi solenoidi toimii niinkuin pitääkin. Nyt tuli mieleen että olisi WIS:stä voinut tutkia hiukan lisää. Tuo kiinan poikien star on vain niin rasittavan kankea.

Kakkosauto vajaat 300t km rullattu Prius vaihtui keväällä lähes uuteen Hyundai Ioniq hybridiin. Molemmat oikein mainioita liikkumisvälineitä, joilla on kivempaa kyntää adventtisohjot kuin ässällä. Yhdellekään perheenjäsenelle ei kuitenkaan pääse syntymään epäselvyyttä siitä, mikä ero on liikkumisvälineellä ja Autolla. Täksi talveksi ässälle olisi tiedossa lämmin talli, jos sen vaikka jemmaisi pahimman talven ajaksi seisontaan.
harri
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
Amgpera
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 29
Liittynyt: Ma 10.02.2020 18:33

Re: W220 Japanista "valkoinen valas"

Viesti Kirjoittaja Amgpera »

"Nyttemmin minulla on euro-Comand, jonka naviantennin piuha on yhä korjaamatta, ja kellossa samanlainen jätätysongelma"

Pitikö vaihtaa konttiin kaikki vai pelkkä kojelauta systeemi?
ex 220D W123 -78
ex 220D W210 -96
ex 200CDI W211 -08
ex 320CDI W211 -08
ex 220CDI W212 -10
ex 220CDI W212 AMG - 14
600CL C215 -01
200CDI W213 -19
Kaikkea on niin ongelmat ostetaan..
Avatar
harriba
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 273
Liittynyt: Ti 06.02.2007 23:08

Re: W220 Japanista "valkoinen valas"

Viesti Kirjoittaja harriba »

Konttiin ei tarvitse vaihtaa mitään. Minulla kontissa on enää Bosen vahvari, kaikki ne muut höyryradiot ml. CD-vaihtajan kärräsin kierrätykseen. Vaihtajan kuituliittimiin pitää laittaa jatkopulikka jotta Bose toimii.

Euro-Comandissa naviyksikkö on siinä keskusyksikössä. Sen liitintä ei löydy japsimallin autosta, mutta liittimen signaalit löytyvät, poislukien etufillareiden pyörintänopeussignaali. Liitin pitää askarrella itse. Pinoutti taisi jopa löytyä tältä foorumilta. Pyörintäsignaali ei ole naville välttämätön, ilman sitä navilta menee vaan pasmat sekaisin tunneleissa. Navin antennipiuha pitää vetää etukonsoliin. Koska orkkisantenni oli saanut kolhun, vaihdoin koko antennin. Minulla tuo piuha on yhä fiksaamatta, Star toteaa että antennipiuha on oikosulussa. Pienen antennin voisi saada tuulilasiinkin, keskellä ylhäällä pitäisi olla kohta jossa ei ole IR-suojan metallikalvoa.

Radio ei kuulu niin hyvin kuin mielestäni pitäisi, vähemmän voimakkaita (ei-Yle) asemia löytyy huonosti. En ole varma onko tuo vika vai ominaisuus. Radiota en kuitenkaan kuuntele.

***

100k huolto tehty, vaihtoon öljyt+suodatin, ilmansuodatin, raitisilmasuodin ja aktiivihiilisuotimet. Kojelaudan alla ährätessä tarkistin samalla lämppärin puhaltimen. Tuulilasin poistovesireikä oli taas lähes tukossa, onneksi auto on käytännössä aina katon alla. Tuo on kyllä varsinainen hasardi jos auto seisoo pitkiä aikoja sateessa. Airmatikin venttiiliblokin vaihtoa jo kerran kokeilin, mutta Miesslerin (tms) tarvikeblokki ei toiminut lainkaan. Nyt sinne on vaihdettu orkkisosa. Sivupeilin ja korin välisistä tiivisteistä kuskin puoli vaihdettu, toisen puolen unohdin.

Mersu on seisonnassa tyhjillään olevan talon autotallissa. Se pysyykin siellä ihan näppärästi kun pihassa on puoli metriä lunta, ja kadun varressa auramiehen terveisinä puolireiteen ulottuva jäävalli.
harri
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
Avatar
MouTine
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1526
Liittynyt: La 15.06.2013 11:08
Paikkakunta: Sirius.

Re: W220 Japanista "valkoinen valas"

Viesti Kirjoittaja MouTine »

harriba kirjoitti: Pe 05.02.2021 09:21Mersu on seisonnassa tyhjillään olevan talon autotallissa. Se pysyykin siellä ihan näppärästi kun pihassa on puoli metriä lunta, ja kadun varressa auramiehen terveisinä puolireiteen ulottuva jäävalli.
Toivottavasti termiitit ei löydä taloa ja/tai mersua.
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe

Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6

...Ja pienet sille!
Avatar
harriba
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 273
Liittynyt: Ti 06.02.2007 23:08

Re: W220 Japanista "valkoinen valas"

Viesti Kirjoittaja harriba »

Termiittien varalta tönöä voi kiikaroida kakkoskerroksen partsilta. Oiva kiikari löytyy esim. hirvikivääristä. Näkee hämärissäkin suht hyvin :)
harri
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
Avatar
harriba
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 273
Liittynyt: Ti 06.02.2007 23:08

Re: W220 Japanista "valkoinen valas"

Viesti Kirjoittaja harriba »

Aikansa kutakin, ässä nyt chattiautossa seuraavan harrasteen tieltä:

https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/11961855

Asiallisia tarjouksia otetaan vastaan, teoriassa jotakin kiinnostavaa voi ehdottaa vaihdossa kunhan ei ole dieseli tai nuhapumppu. Mieleen tulee C215 CL, 4matic Ässät, AMG:t, Alpinat, XJ Jaget tai miksei sitten vaikka C6 Sitikatkin...
harri
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
Vastaa Viestiin