Mersujenhieromisia
Mersujenhieromisia
Noniin, tuli hommattua farkku turbo.Huomion kiinnitti "hyvät" varusteet sekä tumma väri.Ajokilometrejä mittarin mukaan n.330tkm.
Varusteina mainittavia: Karo sisusta,ilmastointi,kattoluukku,valaistut aurinkolipat,asd perä.
Auto on ulkoa muutamaa ruostepaikkaa ja perus naarmuja lukuunottamatta melko siisti,etupuskuri on aika palasina ja sainkin auton mukana purkuautosta tulleen puskurin jonka vien viikonloppuna maalarille.Autoa on hieman madallettu ja tallista löytyi siihen 16" monoblokki kopiot.Jarruletku edessä oli vaihtokunnossa ja erittäin tiukassa, joten vein pajalle vaihdettavaksi ja olikin kuumentamalla irrotettu.Samalla käskin tarkistaa perän tasonsäädön toiminnan koska töyssyissä auton perä tuntuu kivikovalta.
Asentaja näytti nosturilla mistä vika johtuu,eli kaasupallot vaihtoon ja itse hydrauli? putkisto oli aika heikossa hapessa ja kuulemma ei välttämättä onnistu enään niillä asennus uusiin palloihin tms. murenemis ongelma.
Tähän työarvio oli putkistoineen palloineen 8h+osat.Pakkohan se on joko siellä tai muualla teettää,ei tuolla muuten aja.
Sitten vielä yksi havaittu "vika" moottoritie nopeudessa 80-100kmh ASD-kolmio syttyi palamaan,jarrua polkemalla hetkeksi hävisi kunnes syttyi uudestaan,mistähän tämä voisi johtua?
Siinäpä sitä,viikonloppuna tyhjennän autosta katalysaattorin,mistä oli puhetta tekniikkapuolella.Sekä iskarin yläpään tukikumi oli jarruasentajan mukaan vaihtokunnossa ja siltä se näyttikin.Kuviakin laitellaan kun keretään.
Tässä auton myyntikuva
11 - AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)
221 - LEFT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE
222 - RIGHT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE
240 - OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
281 - AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL
291 - AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
300 - STORAGE BOX IN FRONT TRAY
412 - ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
371A STOFF KARO SCHWARTZ
538 - AUTO. ANTENNA AND SPEAKER, FRONT - WITHOUT
547 DOUBLE ROLLER BLIND AND SUN VISORS WITH MIRRORS ON THE LEFT AND RIGHT, ILLUMINATED
550 - TRAILER COUPLING
561 - REINFORCED DRIVER SEAT, LEFT
570 - FOLDING ARMREST, FRONT
585 BEHR AIR CONDITIONER AND ELECTRIC WINDOW LIFTERS (FRONT DOORS)
593 - ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF
620 - AIR POLLUTION CONTROL
645 - WINTER TIRES M + S
651 - MOUNTED WINTER WHEELS
812 - REAR-MOUNTED LOUDSPEAKER
859 MODEL UPDATE II
873 - SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
199 - APPLICATION CODE FOR COMPONENT PROCESSING
Varusteina mainittavia: Karo sisusta,ilmastointi,kattoluukku,valaistut aurinkolipat,asd perä.
Auto on ulkoa muutamaa ruostepaikkaa ja perus naarmuja lukuunottamatta melko siisti,etupuskuri on aika palasina ja sainkin auton mukana purkuautosta tulleen puskurin jonka vien viikonloppuna maalarille.Autoa on hieman madallettu ja tallista löytyi siihen 16" monoblokki kopiot.Jarruletku edessä oli vaihtokunnossa ja erittäin tiukassa, joten vein pajalle vaihdettavaksi ja olikin kuumentamalla irrotettu.Samalla käskin tarkistaa perän tasonsäädön toiminnan koska töyssyissä auton perä tuntuu kivikovalta.
Asentaja näytti nosturilla mistä vika johtuu,eli kaasupallot vaihtoon ja itse hydrauli? putkisto oli aika heikossa hapessa ja kuulemma ei välttämättä onnistu enään niillä asennus uusiin palloihin tms. murenemis ongelma.
Tähän työarvio oli putkistoineen palloineen 8h+osat.Pakkohan se on joko siellä tai muualla teettää,ei tuolla muuten aja.
Sitten vielä yksi havaittu "vika" moottoritie nopeudessa 80-100kmh ASD-kolmio syttyi palamaan,jarrua polkemalla hetkeksi hävisi kunnes syttyi uudestaan,mistähän tämä voisi johtua?
Siinäpä sitä,viikonloppuna tyhjennän autosta katalysaattorin,mistä oli puhetta tekniikkapuolella.Sekä iskarin yläpään tukikumi oli jarruasentajan mukaan vaihtokunnossa ja siltä se näyttikin.Kuviakin laitellaan kun keretään.
Tässä auton myyntikuva
11 - AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)
221 - LEFT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE
222 - RIGHT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE
240 - OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
281 - AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL
291 - AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
300 - STORAGE BOX IN FRONT TRAY
412 - ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
371A STOFF KARO SCHWARTZ
538 - AUTO. ANTENNA AND SPEAKER, FRONT - WITHOUT
547 DOUBLE ROLLER BLIND AND SUN VISORS WITH MIRRORS ON THE LEFT AND RIGHT, ILLUMINATED
550 - TRAILER COUPLING
561 - REINFORCED DRIVER SEAT, LEFT
570 - FOLDING ARMREST, FRONT
585 BEHR AIR CONDITIONER AND ELECTRIC WINDOW LIFTERS (FRONT DOORS)
593 - ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF
620 - AIR POLLUTION CONTROL
645 - WINTER TIRES M + S
651 - MOUNTED WINTER WHEELS
812 - REAR-MOUNTED LOUDSPEAKER
859 MODEL UPDATE II
873 - SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
199 - APPLICATION CODE FOR COMPONENT PROCESSING
Viimeksi muokannut vk00, Ma 20.09.2021 07:05. Yhteensä muokattu 14 kertaa.
Merseedespents
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Rengastus ilmeisesti vaikuttaa paljonkin tuohon ASD:n valoon. Jokanurkassa on 205/55/16 tai 215, en muista varmaksi.Vanteiden ET on tosin 30, joten tulee normaalia ulommaksi.
Merseedespents
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Tänään oli katalysaattorin tyhjennys touhuja:
Lisäksi vanteethan vaihtui jo aiemmin,tänään laitoin taakse ykkösen kumien tilalle kolmoset, niin nousi perä sopivalle korkeudelle.Oli melko länässä aiemmin.
Etuiskarin yläpään kumi tuli kanssa vaihdeltua.Etupuskurin vein maalarille ja ensiviikolla lupasi maalailla, joten ensiviikonlopulle vaihtohommia tiedossa.
Lisäksi vanteethan vaihtui jo aiemmin,tänään laitoin taakse ykkösen kumien tilalle kolmoset, niin nousi perä sopivalle korkeudelle.Oli melko länässä aiemmin.
Etuiskarin yläpään kumi tuli kanssa vaihdeltua.Etupuskurin vein maalarille ja ensiviikolla lupasi maalailla, joten ensiviikonlopulle vaihtohommia tiedossa.
Merseedespents
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Onko mittariston ym.nappuloiden sekä vaihteenvalitsimen valoille joku oma sulake? Meni kaikki pimeäksi äsken, sisäkattovalo toimii kuitenkin normaalisti ovea avatessa ja napista.
Edit: joo eli sulake mittarin takaa ja himmennin varmaan samalla uusiksi.
Edit: joo eli sulake mittarin takaa ja himmennin varmaan samalla uusiksi.
Merseedespents
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Kokeiles ihan vähän liikuttaa ensiksi himmennintä? Hyvällä lykyllä kosketushäikkä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Siistinnäkönen peli. Toivottavasti alun vikojen jälkeen ei ihmeempiä yllätyksiä tule
W210 E320cdi
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Se muuten pimahti kun nollasin tripin.Koitin sitä kopautella ja heilutella,mutta ei tullut eloa.Varmaan kannattaa tuo himmenin ostaa sulakkeen kanssa niin ei tarvitsisi monesti avata.Sen sai vissiin korjattua hyppypiuhalla,mutta säätö ei toimi tämän jälkeen ilmeisesti?Timo L. kirjoitti:Kokeiles ihan vähän liikuttaa ensiksi himmennintä? Hyvällä lykyllä kosketushäikkä.
Kiitos,toivottavasti näiden jälkeen hetken saa vaan tankatasimoks kirjoitti:Siistinnäkönen peli. Toivottavasti alun vikojen jälkeen ei ihmeempiä yllätyksiä tule
Merseedespents
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Noniin,auto kävi pajalla ja kaikki hydrauliputket on uusittu edestä asti,vaimennuksen sekä perälle menevät.Vielä kuitenkin ihan tipan vuotaa tämä liitin mihin putket ja säätötanko tulee. Liekkö tätä mistään yhtään halvemmalla saa? KL:stä kuulemma saksan tilaustavara ja 500e. Ei oikein enään raaskisi tuon remontin jälkeen ihan tuota maksaa.
Varaosa nro on: 202 320 02 58
Muuten kyllä kannatti teettää,vuoti siellä niin moni paikka ja kaasupallot on uudet nyt.Auton olemus ja ajettavuus parani kertaheitolla.
Varaosa nro on: 202 320 02 58
Muuten kyllä kannatti teettää,vuoti siellä niin moni paikka ja kaasupallot on uudet nyt.Auton olemus ja ajettavuus parani kertaheitolla.
Merseedespents
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Mulla olisi tuollainen käytetty venttiili Muuramessa. Laita vaikka viestiä jos tarvetta. Purettu jokunen vuosi sitten toimivasta autosta.
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Mitäs tästä koiraverkosta/tavaratilanpeitteestä puuttuu pidikkeistä? ei se ainakaan noin pysy paikallaan?
Viimeksi muokannut vk00, Su 07.01.2018 17:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Merseedespents
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Sanokaas viisaammat pystyykö tuota perän korkeutta siitä säätötangosta siis laskea ja nostaa vai pitääkö kikkailla jousilla ja jousenkumeilla?
Nyt kun remontin jälkeen muutamanviikon ajellut niin perä on asettunut hieman liian korkealle omaan makuun, verrattuna keulaan.
Joskus mulla oli samanmoisesta vehkeestä poikki se tanko ja perä nousi taivaisiin,eli siitä ei kyse..
Nyt kun remontin jälkeen muutamanviikon ajellut niin perä on asettunut hieman liian korkealle omaan makuun, verrattuna keulaan.
Joskus mulla oli samanmoisesta vehkeestä poikki se tanko ja perä nousi taivaisiin,eli siitä ei kyse..
Merseedespents
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Jos se oli matalampi niin voit tankoa muistaakseni pidentämällä laskea perää. Sehän on kellosepän hommaa se säätö. Periaatteessa voit tehdä niin, että tanko irti ja säädät venttiilistä halutun korkeuden ja tanko siihen kohtaa sopivaksi lyhennettynä. Sen jälkeen hieno säätöä vielä vähän kuorman kanssa ja ilman.
Mutta jos jouset kantaa jo nyt niin tangolla et voi muuta kuin nostaa. Ainahan siellä pitää olla sitten painetta iskareilla. Tulee kenguru jos ei ole.
Mutta jos jouset kantaa jo nyt niin tangolla et voi muuta kuin nostaa. Ainahan siellä pitää olla sitten painetta iskareilla. Tulee kenguru jos ei ole.
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Laittelin sinne takasin nuo ykkösen kumit mitkä olikin sillon ennenkuin järjestelmä oli kunnossa. Nyt laski just sopivasti, tuossa jos se pysyy niin hyvä. Ihan normaalisti vielä tuntuisi joustavankin.
Merseedespents
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Viimeksi muokannut vk00, Su 11.08.2019 18:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Merseedespents
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Ostin muutama vuosi sitten 250TD:n josta oli ollut takaa hydrauliputki poikki jo jonkin aikaa (ehkä 20tkm). Ajossa ilman kuormaa ei huomannut mitään.joop79 kirjoitti:Ainahan siellä pitää olla sitten painetta iskareilla. Tulee kenguru jos ei ole.
Tekaisin myöhemmin uuden putken, säiliön täyttö ja ilmaus ja tasonsäätö alkoi toimia.
oulaistenliikenne.fi
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Käytetty osa tuli vielä vaihdatettua tuon vuotavan tasonsäätöventtiilin tilalle, toistaiseksi ainakin pitää joten sen osilta homma kunnossa.T
Tuo puskuri mistä laitoin kuvan, on jostain syystä aika paljon vaaleampi mitä nuo kiinni olevat palikat on,täysin värikoodilla maalattu (7700 Altogrey). Oli kuitenkin niin huomattava ero että maalari kuulemma sävyttää ja ruiskuttaa uudestaan. Katselin myös jotain Ex mersujen kuvia missä nuo harmaat muovit, niin on ne myös niissä tummemmat kuin kuvan värikoodilla maalattu puskuri..
Tuo puskuri mistä laitoin kuvan, on jostain syystä aika paljon vaaleampi mitä nuo kiinni olevat palikat on,täysin värikoodilla maalattu (7700 Altogrey). Oli kuitenkin niin huomattava ero että maalari kuulemma sävyttää ja ruiskuttaa uudestaan. Katselin myös jotain Ex mersujen kuvia missä nuo harmaat muovit, niin on ne myös niissä tummemmat kuin kuvan värikoodilla maalattu puskuri..
Merseedespents
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Noniin se on puskuri paikallaan,vähän se on tummempi ja kamera tuntus tummentavan lisää.Paikanpäällä ei hirveästi edes eroa huomaa.Täytyy siihen vielä vahoilla hinkata kiilto pintaan kun joutaa.Oli melko homma vaihtaa,kun piti umpiot irrottaa, joten teetti töitä jonkunverran.Tässä uudessa puskurissa ei ollut myös kromeille reikiä, joten nekin piti vielä porailla siihen erikseen.Vieläkun saisi tuon ASD valon sammumaan jollain ihmeellä,siitä en saanut hyppylangalla mitään "vikakoodia" vaikka pariinotteeseen yritin.
Penkin sähkösäädötkin sippas välillä, mutta sulakkeenvaihdolla taas toimii.Vielä on myös yksi hehku pimeenä,varmaan kaikki tulee vaihdettua kun jaksaa.Lähtee vielä hyvin käyntiin kumminkin.
Avari maski ja valkoiset vilkut siihen varmaan vielä tulee päiviteltyä, niin pysyy suht originaali look.
Penkin sähkösäädötkin sippas välillä, mutta sulakkeenvaihdolla taas toimii.Vielä on myös yksi hehku pimeenä,varmaan kaikki tulee vaihdettua kun jaksaa.Lähtee vielä hyvin käyntiin kumminkin.
Avari maski ja valkoiset vilkut siihen varmaan vielä tulee päiviteltyä, niin pysyy suht originaali look.
Viimeksi muokannut vk00, Su 11.08.2019 18:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Merseedespents
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Hyvännäköinen auto se on. Haittaako tuo puskurin väri nyt mitään, tai no onhan se jonkun verran eri sävyinen
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Kiitos, joo kyllä sen kelpuutan käyttöautoon Oli maalari vieläkin valmis väriä korjaamaan, mutta saa olla ja oli kyllä veemäinen vaihtaakkin..
Merseedespents
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Eikös se vikakoodi pidä ensin hyppylangalla katsoa ja sieltä selviää mistä kiikastaa, niitähän vikoja ei kovin montaa koodia ollut. Tuon lukemisen jälkeen sitten voi vasta "nollata" vikakoodin. Näin ainakin omassa muistaakseni oli kun abs anturista rupes herjaa asd valoa myös.
s211 320CDI vm-04
ex s124 om606 7mm mynä jne...
ex s124 om606 7mm mynä jne...
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Joo olen siis pariin kertaan koittanut, olilkohan se 3 ja 5 napaan hyppylangalla eri aikoja mutta ei ole vilkuttanut mittaristossa asd valoa. Auto käynnissä ja muistaakseni sammuksissakin testattu.. Helppohan se olis katsoa kun jotain tapahtuisi .. Napojen numeroista en nyt ole varma, mutta tuolla jossain topicissa oli ohje..Hotoks kirjoitti:Eikös se vikakoodi pidä ensin hyppylangalla katsoa ja sieltä selviää mistä kiikastaa, niitähän vikoja ei kovin montaa koodia ollut. Tuon lukemisen jälkeen sitten voi vasta "nollata" vikakoodin. Näin ainakin omassa muistaakseni oli kun abs anturista rupes herjaa asd valoa myös.
Edit.tarkistin tuosta vanhasta jutusta eli 1 ja 5 olen pitänyt lankaa, nämä siis oikeat?
Merseedespents
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Joo 1 ja 5 napa on juuri missä pitää olla yhdistettynä n.1sekunnin ja sen jälkeen pitäisi alkaa asd valo vilkkumaan, ite huomasin että normaalilla sähköjohdolla oli todella huono saada tuota yhdistämistä, että yksisäikeinen talon kaapeli oli parempi tai sitten ihan banaaniliittimet päissä. Sen jälkeen kun tuon vikakoodin on saanut luettua niin pitäisi pystyä nollaamaan vika. Joka kerta itse ainakin ihan vaan käynnissä pitänyt autoa,vk00 kirjoitti:Joo olen siis pariin kertaan koittanut, olilkohan se 3 ja 5 napaan hyppylangalla eri aikoja mutta ei ole vilkuttanut mittaristossa asd valoa. Auto käynnissä ja muistaakseni sammuksissakin testattu.. Helppohan se olis katsoa kun jotain tapahtuisi .. Napojen numeroista en nyt ole varma, mutta tuolla jossain topicissa oli ohje..Hotoks kirjoitti:Eikös se vikakoodi pidä ensin hyppylangalla katsoa ja sieltä selviää mistä kiikastaa, niitähän vikoja ei kovin montaa koodia ollut. Tuon lukemisen jälkeen sitten voi vasta "nollata" vikakoodin. Näin ainakin omassa muistaakseni oli kun abs anturista rupes herjaa asd valoa myös.
Edit.tarkistin tuosta vanhasta jutusta eli 1 ja 5 olen pitänyt lankaa, nämä siis oikeat?
http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... gnostiikka
Tuollahan nuo vikakooditkin oli sitten vilkkumiseen jos saat sen vilkkumaan. Lopussa myös maininta että jollain tainnut toimia jopa toi akun poiskytkeminen hetkeks, tota en kyllä ole kokeillut.
Mutta jos sulla syttyy tämä kolmio valo joka on mittaristossa, niin sehän tarkoittaa sitä että auto sutii eli abs anturat antavat tietoa että etu ja takarenkaat pyörivät erinopeutta. ASD vika valo taas syttyy sinne hehkun viereen oikeaan alanurkkaan, ainakin omassa 89 mallissa näin päin.Sitten vielä yksi havaittu "vika" moottoritie nopeudessa 80-100kmh ASD-kolmio syttyi palamaan,jarrua polkemalla hetkeksi hävisi kunnes syttyi uudestaan,mistähän tämä voisi johtua?
s211 320CDI vm-04
ex s124 om606 7mm mynä jne...
ex s124 om606 7mm mynä jne...
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Kiitos hyvistä neuvoista , koitan banaaniliittimillä jos siihen saisi eloa.. Jollain piuhanpätkällä sitä on koitettu mikä sattui käsiin löytymään.
Tosiaan se itse Asd siellä hehkun vieressä palaa taukoamatta.
Tuo kolmio välkkyi välillä moottoritievauhdissa ennenkuin ASD valo paloi ja perä toimi normaalisti. Vilkutti myös silloin kun jauhatti tyhjää pienemmissä vauhdissa niinkuin kuuluukin.
Täytyy vloppuna käydä touhuamassa taas..
Sain paremmassa valossa kuvan napattua, palatakseni puskuri asiaan, onhan se tosi lähelle. Ja mikäs sitä autosta kuvia ripsiä kun pysyy puhtaana näillä keleillä. Joku tuossa vilkutteli hienokuntoisen Väyrysen kyydistä, liekkö foorumilta oltiin..
Tosiaan se itse Asd siellä hehkun vieressä palaa taukoamatta.
Tuo kolmio välkkyi välillä moottoritievauhdissa ennenkuin ASD valo paloi ja perä toimi normaalisti. Vilkutti myös silloin kun jauhatti tyhjää pienemmissä vauhdissa niinkuin kuuluukin.
Täytyy vloppuna käydä touhuamassa taas..
Sain paremmassa valossa kuvan napattua, palatakseni puskuri asiaan, onhan se tosi lähelle. Ja mikäs sitä autosta kuvia ripsiä kun pysyy puhtaana näillä keleillä. Joku tuossa vilkutteli hienokuntoisen Väyrysen kyydistä, liekkö foorumilta oltiin..
Merseedespents
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Lisävinkkinä, ainakin tietyissä vikapistokemalleissa niiden napojen 1 ja 5 väliin sopii just eikä melkein tavallinen 230V töpseli, ainakin sellainen tän näköinen.
Helppo kytkeä ja helppo tehdä testipiuha, jos vaikka vanhan radion johto on jäänyt nurkkiin pyörimään...
Helppo kytkeä ja helppo tehdä testipiuha, jos vaikka vanhan radion johto on jäänyt nurkkiin pyörimään...
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Nyt oli kyllä aivankin loistava vinkki Nozkilla Itsekö olet hoksannut ? Ehdottomasti pitää työpaikalla tuollainen tehdä, vielä joskus ASD vikakoodejakin luetaan.
Samalla testijohdolla saa sitten tar**SBANG**kistettua onko pistorasiassa virtaa.
Samalla testijohdolla saa sitten tar**SBANG**kistettua onko pistorasiassa virtaa.
oulaistenliikenne.fi
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Mulla on työmaaradiossa tuollainen pää, täytyy huomenna katkasta piuha niin saa aikaseksi ostettua uuden, kun on melko surisevaa mallia ollut jo pidempään
Merseedespents
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Tänks! Mutta valitettavasti en voi itse ottaa kunniaa, jostain foorumilta sen olen lukenut kauan sitten. En ees muista, että mistä, mutta melko varmasti täältä tai mese.fi:ltä.dealer kirjoitti:Nyt oli kyllä aivankin loistava vinkki Nozkilla Itsekö olet hoksannut ?
...
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Nonniin,sain nollattua tällä radionpiuhalla valon pois. Mitään "vikakoodia" siitä en saanut, jotenka olisiko siellä ollut kosteutta tms. jossain. ASD-Valohan syttyi autopesun jälkeen, missä oli myös alustapesu.
Ruovittelin vielä paikaltaan, niin näkyy normaalisti molemmilla jauhavan taas.Kiitoksia vinkeistä ja erityiskiitos johtovinkistä niin saan vihdoin töihin uuden radion hankittua.. (ehkä)
Ruovittelin vielä paikaltaan, niin näkyy normaalisti molemmilla jauhavan taas.Kiitoksia vinkeistä ja erityiskiitos johtovinkistä niin saan vihdoin töihin uuden radion hankittua.. (ehkä)
Merseedespents
Re: s124 300tdt -93 touhuja
Soittelin eilen illalla tutulle sepälle ja annoin mitat koiraverkon kiinnikeisiin, aamupäivällä tänään kävin hakemassa ja verkko istui paikalleen hienosti.
Mittaristoon edelleen syttyy n.90km/h vauhdissa sutimisesta ilmoittava kolmio ja sammuu vasta kun vauhtia hieman tipauttaa,lienekkö johtuu rengastuksesta vai mistä. Muutoin kolmio palaa vain kun renkaat lyö tyhjää.
Tällepäivälle ei jäänytkään mitään ihmeellistä rassattavaa, joten putsailin sisätiloja hieman ja räpsyttelin kuvia sieltäkin.
Mittaristoon edelleen syttyy n.90km/h vauhdissa sutimisesta ilmoittava kolmio ja sammuu vasta kun vauhtia hieman tipauttaa,lienekkö johtuu rengastuksesta vai mistä. Muutoin kolmio palaa vain kun renkaat lyö tyhjää.
Tällepäivälle ei jäänytkään mitään ihmeellistä rassattavaa, joten putsailin sisätiloja hieman ja räpsyttelin kuvia sieltäkin.
Merseedespents