w201 m119 V8

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Kakew201
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 145
Liittynyt: To 05.07.2018 22:40

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja Kakew201 »

Taka-akseli nipussa.
IMG_20201007_173028.jpg
IMG_20201007_173021.jpg
IMG_20201007_173050.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Kakew201
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 145
Liittynyt: To 05.07.2018 22:40

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja Kakew201 »

Tähän väliin pientä tilannepäivitystä tämänhetken suunnitelmista, jotka onkin vähän muuttuneet alkuperäisistä. Saa laittaa muutosehdotuksia!

Alusta: Yellow Speed Racing Dynamic Pro Sport, jossa siis etutolpat ihan oikeet coilit. saapunut perille ja sovitettu

Vakaajat mallia jämyt eteen ja taakse. Eteen tuli w202 c280 vakaaja. sovitettu
Hammastanko väyrysestä asennettu

Laatikko: Bemarin iso ZF eli gs6 53dz. Salmisen Mika tekee. Koska manuaalihan on aina manuaali. tehty ja sovitettu

Vauhtis ja kytkin: Vauhtipyöränkin Mika lupaili tehdä. tehty
Kytkimestä ei vielä varmuutta, olisko se perinteinen sre 765 ja massalevyllä? Valinta oli Kopio sre 765 ja 6-lapanen jousitettu sintteri. saapunut ja asennettu

Perä: Edelleen sama w201 ASD, rasvaprässilukolla tällä hetkellä.

Moottorinohjaus: MS2 hukkakipinällä, ainakin alkuun. Kokonainen valmis setti tuli ässän moottorin mukana. Aemin laajakaistalambda löytyy myös.
Pa-pumpuksi aito Boschin 044 pumppu hommattu ja asennettu

Sisusta: e39 sisusta myyty ja alkuperäiset karojakkarat lähtee myös. Eli jotain vähän sporttisempaa ja teemaan sopivaa hakusessa. Recaroa? Ehkä...

Jarrut: Eteen edelleen w211 320cdin satulat ja levyt. Takajarrut pysyy vielä orkkiksena. asennettu
Viimeksi muokannut Kakew201, Pe 13.08.2021 06:09. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Timo N
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1521
Liittynyt: Pe 29.01.2010 14:25
Paikkakunta: Ikaalinen

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja Timo N »

Unohda se perän rasvaprässilukko, ei tuu kestämään pitkään. Pistä vaikka joku sähköohjattu pumppu, minkä saa napilla lukkoon.
W126 500SEL -86
C124 320CE -92
R129 320SL -95
Kakew201
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 145
Liittynyt: To 05.07.2018 22:40

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja Kakew201 »

Timo N kirjoitti: Ma 07.12.2020 20:25 Unohda se perän rasvaprässilukko, ei tuu kestämään pitkään. Pistä vaikka joku sähköohjattu pumppu, minkä saa napilla lukkoon.
Joo ilmeisesti syö ne kitkapakat äkkiä piloille? tuota sähköpumppua pitänee suunnitella. Paljon lie vaatii painetta että lukottaa tuommonen asd :think:
Avatar
Maastis
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1544
Liittynyt: Ma 04.04.2011 23:18
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja Maastis »

Tartteeko välttämättä olla edes sähköpumppu? Aiheesta on aika paljon juttua myös ulkolaisilla foorumeilla ja toteutuksia on muunmuassa hyödyntäen erilaisia jarrupääsylintereitä "pumppuna". Pääasia kaiketi on että lukon saa myös pois päältä jotta ei tarpeettomasti rasita koko voimansiirtoa ja kuluta renkaita yms. Ei sitä nyt kuitenkaa monikaan halua jokaista mutkaa jokapäivä ajaa kahva edellä :) manuaalinen pumppu riittää varmasti jos lukon tarpeen voi ennakoida eikä sen kytkeytymiselle tarvita millisekuntien reaktionopeutta...

https://www.google.com/url?sa=t&source= ... 5FH9xzmI3q
**********
W242 B250e
X164 V8
W123 300CD
W251 CDI 4-matic -ex
C30 AMG -03 -ex
A170 CDI -99 -ex
Timo N
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1521
Liittynyt: Pe 29.01.2010 14:25
Paikkakunta: Ikaalinen

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja Timo N »

Toimii taatusti ilman sähköäkin. Tuli vaan yks tapaus mieleen jossa oli muistaakseni jostain volkkarista käytetty sähköistä ohj.tehostajan pumppua.
Painetta sais olla varmaan liki 100bar
W126 500SEL -86
C124 320CE -92
R129 320SL -95
Kakew201
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 145
Liittynyt: To 05.07.2018 22:40

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja Kakew201 »

Juuri näin eli 100% jatkuva lukko ei ole tosiaan vaihtoehto... Tälläkin hetkellä sinne on prässillä ruutattu sen verran painetta, että mutkissa antaa periksi mutta kahdella sutii. Mielenkiintoinen ratkaisu tuokin jarrusylinteristä rakennettu versio.
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3931
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja tomant »

Kakew201 kirjoitti: Ti 08.12.2020 12:25 ..Paljon lie vaatii painetta että lukottaa tuommonen asd :think:
Mersun oma ASD-pumppu antaa muistaakseni 30bar paineen.

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Timo N
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1521
Liittynyt: Pe 29.01.2010 14:25
Paikkakunta: Ikaalinen

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja Timo N »

tomant kirjoitti: Ke 09.12.2020 00:15
Kakew201 kirjoitti: Ti 08.12.2020 12:25 ..Paljon lie vaatii painetta että lukottaa tuommonen asd :think:
Mersun oma ASD-pumppu antaa muistaakseni 30bar paineen.

tomant
Tämä on varmaan lähempänä totuutta tuosta paineen tarpeesta. Muistelin varmaan sen volkkarin tehostajan pumpun tuottamaa painetta tai sitten jotain omiani.
W126 500SEL -86
C124 320CE -92
R129 320SL -95
Andreas
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 473
Liittynyt: Ma 22.03.2004 14:16

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja Andreas »

Kuva
Kakew201
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 145
Liittynyt: To 05.07.2018 22:40

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja Kakew201 »

Seuraavaksi niitä "kermahommia" eli ajattelin käydä auton pohjan ruosteiden kimppuun. Ulkokuorihan on täysin läpikäyty ja ruosteeton mutta auton alta sitä ruskeaa kultaa löytyikin vielä jonkin verran... Joten eikun töihin. Ensiksi pressut ympärille, ettei koko halli olisi ihan pölyn peitossa.
IMG_20201217_161837.jpg
IMG_20201217_161823.jpg
Sitten kurat pois painepesurilla ja liuottimella hangaten:
IMG-20201216-WA0000.jpg
IMG_20201217_161707.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Kakew201
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 145
Liittynyt: To 05.07.2018 22:40

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja Kakew201 »

Pintaruosteet pois rälläkän kivilaikalla ja rust stopit perään. Ja löytyihän sieltä vielä hitsaamistakin...
Noh eikun pari pikku paikkaa, ruosteenestomaalit ja massat perään niin hyvä siitä tulee :thumbup:
IMG_20201220_151652.jpg
IMG-20201220-WA0009.jpg
IMG-20201220-WA0010.jpg
[attachment=6]IMG-20201220-WA0008.jpg[/attachment
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Kakew201
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 145
Liittynyt: To 05.07.2018 22:40

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja Kakew201 »

Paikat hitsattu ja maalit ja massat päälle. Jospa se kestäs jonku aikaa. :thumbup:
IMG_20210103_134849.jpg
IMG_20210103_134910.jpg
IMG_20201229_074349.jpg
IMG_20210103_134904.jpg
IMG_20201229_074334.jpg
IMG_20210103_134919.jpg
IMG_20210103_145636.jpg
Taka-akselikin laitettiin lopullisesti nippuun ja paikoilleen. Alustasarjan laitoin tilaukseen eli kohta sais auton vihdoin pyörilleen.
IMG_20210103_181805.jpg
IMG-20210103-WA0005.jpg
IMG-20210103-WA0008.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Kakew201
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 145
Liittynyt: To 05.07.2018 22:40

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja Kakew201 »

IMG_20210214_144234.jpg
IMG_20210214_143826.jpg
IMG_20210214_143854.jpg
Alustaa ja laatikkoa on odoteltu kuumeisesti ja silläaikaa soviteltu moottoria 722.3 perässä paikoilleen. Moottorihan alkaa löytää jo viimeisen sijansa ja tilaa jää jokapuolelle juuri riittävästi. Ei liikaa, mutta riittävästi :D
IMG_20210214_144105.jpg
IMG_20210214_143937.jpg
IMG_20210214_143913.jpg
Sivuille moottorin ja runkopalkkien väliin 1-2cm ja alas välipohjan ja poikittaispalkin väliin 2cm. Konepeltikin sopii hyvin kiinni.
Ohjausakselille jää myös melko ruhtinaallinen tila, eikä kulmakaan mene liian jyrkäksi. Mallailin jo yhtä GM:n akselia ja kohta pitäs varmaan hammastankoa ruveta suunnittelemaan etupalkkiin kiinni.
Jarrutehostin pitää hommata jostain vielä pienempi (saa vinkata jos tiedossa mikä kävisi suht suoraan).

Konehuoneen takakulmia aloin hitsailla umpeen ja samalla tekastiin koneenkorvakot kunnon latasta, kun ei alkuperäsiä tahtonut löytyä mistään.
IMG_20210214_170959.jpg
IMG_20210214_171011.jpg
IMG_20210214_171019.jpg
IMG_20210214_192035.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3931
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja tomant »

Rohkeaa rakentamista!

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
masa11
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 114
Liittynyt: Ma 01.12.2014 20:31

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja masa11 »

Ja ennenkaikkea bensakoneella eikä millään hiukkaskiihdyttimellä.👍
Avatar
MouTine
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1524
Liittynyt: La 15.06.2013 11:08
Paikkakunta: Sirius.

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja MouTine »

masa11 kirjoitti: Ti 16.02.2021 22:24 Ja ennenkaikkea bensakoneella eikä millään hiukkaskiihdyttimellä.👍
Kyllä! Tästä minäkin tykkään.
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe

Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6

...Ja pienet sille!
Kakew201
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 145
Liittynyt: To 05.07.2018 22:40

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja Kakew201 »

Kiitoksia kannustavista kommenteista!
Kakew201
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 145
Liittynyt: To 05.07.2018 22:40

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja Kakew201 »

Viikonloppu taas hujahti vaan tulipahan jotain taas tehtyä tenavankin parissa. Moottorinkannakkeet olis maalia vaille ja hyväthän niistä tuli. Hieman löysähköt nuo yleismallin kumit, mutta onpahan mallit valmiina. Pitänee etsiä jotkut jämymmät esim. Scanian jotkut laatikon kumit tais olla samanmalliset.
IMG_20210220_140821.jpg
IMG_20210220_140759.jpg
IMG_20210220_151226.jpg
IMG_20210220_140749.jpg
IMG_20210220_151242.jpg
Samalla hitsailin konehuoneen toisen kulman ja tein poikkipalkkiin kunnolliset moottorin kiinnityspisteet.
Alkaa olla konehuoneesta kaikki tila otettu irti.
IMG_20210220_141222.jpg
IMG_20210220_140527.jpg
IMG_20210220_133137.jpg
IMG_20210220_133157.jpg
IMG_20210220_133148.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Kakew201
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 145
Liittynyt: To 05.07.2018 22:40

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja Kakew201 »

EI VOI MENNÄ NÄIN PITKÄÄN!!! Tai sitten voi... Nimittäin alustasarjan tilasin Englannista puolitoista kuukautta sitten ja paketti vasta Hollannin tullissa ja hitaasti etenee. :roll:
Screenshot_20210302_205919_com.android.chrome.jpg
Noooooh kyllä se kai sieltä tulee. Ja sitäpaitsi onhan tässä pari pikku juttua vielä tekemättä ennenkun autolla ajellaan :lol:

Hieman taas ollut hektistä töissä ja muuta hässäkkää mutta sen verran kerkesin viikonloppuna rojektin kimppuun, että purin lämppärin kennon pois. Johan tuo alkas olla vaihtokunnossa?
IMG_20210226_211951.jpg
IMG_20210226_212211.jpg
IMG_20210226_211935.jpg
Samalla pistettiin pitkään odotellut kuskin penkki nippuun ja koko sisusta tuli myytyä samointein... Pitää siis jotain metsästää tilalle.
IMG-20210226-WA0000.jpeg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Avatar
MouTine
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1524
Liittynyt: La 15.06.2013 11:08
Paikkakunta: Sirius.

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja MouTine »

Omistaja tietysti päättää mitä autolleen tekee mutta raati toivoo nahkaa ja äänieristystä. Ei mitään riisuttua kylmän kolkkoa race-henkistä sisustaa.
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe

Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6

...Ja pienet sille!
Kakew201
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 145
Liittynyt: To 05.07.2018 22:40

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja Kakew201 »

MouTine kirjoitti: Ke 03.03.2021 08:08 Omistaja tietysti päättää mitä autolleen tekee mutta raati toivoo nahkaa ja äänieristystä. Ei mitään riisuttua kylmän kolkkoa race-henkistä sisustaa.
Joo samoilla linjoilla ollaan :thumbup: Ei todellakaan tule mitään turkkipeltikoppia vaan mahdollisimman mukava, siisti ja samalla "sporttinen" kabiini on tarkotus tehdä.
201202220
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 195
Liittynyt: Ma 04.05.2020 22:41

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja 201202220 »

Minullakin on ollut kauan sitten w201 ei kyllä silloin olisi saanut laittaa siihen säännösten puolesta isoa moottoria nyt on näköjään trafi muuttanut sääntöjä ja tällainenkin kai mahdollista tässä rakentajalla hyvä tuuri kävi sääntöjen osalta ennen vaihtoivat bensamoottoreja diiselimoottoreiksi

Näyttää että moottoria piti siirtää eteenpäin kun on moottoritukien paikkaa siirretty eteenpäin olisi kyllä ensin ajatellut että edestä tila kortilla vai johtuiko siirto omavalmisteisista moottorintuista?
Kakew201
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 145
Liittynyt: To 05.07.2018 22:40

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja Kakew201 »

201202220 kirjoitti: Ke 03.03.2021 18:04 Minullakin on ollut kauan sitten w201 ei kyllä silloin olisi saanut laittaa siihen säännösten puolesta isoa moottoria nyt on näköjään trafi muuttanut sääntöjä ja tällainenkin kai mahdollista tässä rakentajalla hyvä tuuri kävi sääntöjen osalta ennen vaihtoivat bensamoottoreja diiselimoottoreiksi

Näyttää että moottoria piti siirtää eteenpäin kun on moottoritukien paikkaa siirretty eteenpäin olisi kyllä ensin ajatellut että edestä tila kortilla vai johtuiko siirto omavalmisteisista moottorintuista?
Tuo poikittaispalkki ja moottorin kiinnityspisteet tulee ässässä ihan eri kohtaan kuin w201. Siitä johtuen muutaman sentin eteenpäin tuli uudet kiinnityspisteet. Nuo kannakkeet on tehty w140 s500 alkuperäisten korvakoiden mukaan.
Mutta käytännössä moottori tulee aika lähelle samaan kohtaan kuin m102 alunperin.
Avatar
toni20
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Su 18.10.2009 18:10
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja toni20 »

Todella mielenkiintoinen yhdistelmä v8+190. Kulkee varmasti reippaasti pieni koppa tollasella motilla. Kuten arvata saattaa, niin yksi ehdottomasti mielenkiintoisin kysymys on, että saako tuota mitenkään tieliikennelailliseksi? Oletko asiaa selvittänyt?

Oli tässä kerran myynnissä yksi farmari w211 moottorista palanut niin kävi mielessä saisikohan siitä tehtyä peräkärryä jos laittaisi b-pilarin kohdalta auton poikki. Kyselin asiaa katsastuskonttorilta, niin kuulemma on mahdollista saada jopa kilpiin mutta hiton vaikeaa.
https://www.sarjat.org/

3 mersua ja pari muuta:
W115 220D -68 (53tkm) katsastettu 25v huilaamisen jälkeen, nyt talviunilla
W211 E220CDI -06 Automaatti (573tkm, entinen taxi, farkku, pakettiauto)
W903 Sprinter -03 (618tkm) 10-paikkainen linja-auto
Ford Focus -02 (319tkm)
VW Golf -04 (514tkm) diesel manuaali pakettiauto
Kupla -72 valmis leimalle, odottaa kesää 2024, ollut 6 vuotta katsastamatta
Päivitetty 24.03.2024
Kakew201
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 145
Liittynyt: To 05.07.2018 22:40

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja Kakew201 »

toni20 kirjoitti: Ma 08.03.2021 17:50 Todella mielenkiintoinen yhdistelmä v8+190. Kulkee varmasti reippaasti pieni koppa tollasella motilla. Kuten arvata saattaa, niin yksi ehdottomasti mielenkiintoisin kysymys on, että saako tuota mitenkään tieliikennelailliseksi? Oletko asiaa selvittänyt?

Oli tässä kerran myynnissä yksi farmari w211 moottorista palanut niin kävi mielessä saisikohan siitä tehtyä peräkärryä jos laittaisi b-pilarin kohdalta auton poikki. Kyselin asiaa katsastuskonttorilta, niin kuulemma on mahdollista saada jopa kilpiin mutta hiton vaikeaa.
Katsastushommaa onkin käsitelty jo tuolla aiemmin ja asia on vielä auki. Eli jätetään spekulointi myöhemmäksi ja yritetään saada ensin auto valmiiksi :thumbup:
Moniosaaja97
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 103
Liittynyt: Su 18.11.2018 21:15
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja Moniosaaja97 »

Aivan mahtavaa luettavaa ja hyvät kuvat homman etenemisestä 8) . Tullut jo pitkän aikaa luettua tätäkin topikkia, mutta nyt pakko ilmoittaa että täälläpäin seurataan myös aktiivisesti hommien etenemistä. Rispektit koko hommalle täältä Helsingin suunnalta, voisi ihan sanoa että ammattilainen on siellä asialla. :thumbup:
W164 ML500 V8 -05 (perheauto)
Mitsubishi Lancer 1.2L -87 (työmatka-auto)
Subaru Pickup "Brat/Brumby" 1.8L -92 (projekti)
Yamaha XV750 Virago "viagra" -97
+10kpl mopoa ja moottoripyörää

Ex.
W124 CE 230 -88
S210 E320 V6 -97
W168 A140 Lang -02
VW Polo 9N 1.4L -03 (Romutettu/poistettu lopullisesti rekisteristä)

MB Star C3 + läppäri (kattaa vm. 1989-2016 mersut)
Kakew201
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 145
Liittynyt: To 05.07.2018 22:40

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja Kakew201 »

Moniosaaja97 kirjoitti: Pe 12.03.2021 17:01 Aivan mahtavaa luettavaa ja hyvät kuvat homman etenemisestä 8) . Tullut jo pitkän aikaa luettua tätäkin topikkia, mutta nyt pakko ilmoittaa että täälläpäin seurataan myös aktiivisesti hommien etenemistä. Rispektit koko hommalle täältä Helsingin suunnalta, voisi ihan sanoa että ammattilainen on siellä asialla. :thumbup:
Kiitoksia vaan ja mukava kuulla että kiinnostaa ja joku jaksaa seurailla. :)
Vaikka pikkuhiljaa rakennetaan niin kyllä tämä joskus valmistuu.
Kakew201
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 145
Liittynyt: To 05.07.2018 22:40

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja Kakew201 »

Moottorinkannakkeet totesin toimiviksi eli väriä pintaan. Niistähän tuli melkein ku tehdastekoset. :clap:
IMG_20210314_160813.jpg
Aloittelin myös siihen mukavuuteen liittyen äänieristys-savotaa. Muutamat pintaruosteet löytyi vielä lattiasta sisäpuolelta. Irtoruosteet hankasin pois, ruosteenmuuntajat ja kotelosuojat perään ja eikun bitumia päälle. Hyvänoloista tavaraa tuo Stp:n Black Silver.
IMG_20210314_150600.jpg
IMG_20210314_171758.jpg
IMG_20210314_150544.jpg
Etupään eristelen kunhan laatikkotunnelin mahdolliset muokkaukset on tehty. Myös lämppärin kotelon sain paikoilleen ja seuraavaksi voikin asentaa kojelaudan.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Avatar
simoks
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1658
Liittynyt: Ma 28.09.2009 01:03
Paikkakunta: Toijala

Re: w201 m119 5.0 V8

Viesti Kirjoittaja simoks »

https://www.youtube.com/watch?v=Nk1K3zhS3W8

varmaan olet näitä jo kattellutkin, et varmaan kuitenkaan turbottamaan ollut aikomassa :D
W210 E320cdi
Vastaa Viestiin