Tuo viitsiminen on kyllä ihan asiaa. Toki omassa ammatissa on jokusen verran etuja tuohon toteuttamispuoleen.. ja ilman sitä monen asian joutuis teettämään.wezze72 kirjoitti:EVO X kirjoitti:wezze72 kirjoitti:alkaa olla viimeistely sitä luokkaa että taitaa classic datasta loppua asteikko kesken.
nyt vasta hoksasin lueskella tuota sun caddy projektia, ja siihen verrattuna tämähän on tosiaan piece of cake
mutta jenkkien kanssa puuhailussa on omat haasteensa. eräs tuttu kaveri on tehnyt jo 20v -59 avo eldoradoa.todella huonosta aihiosta. on niin pitkässä kuusessa että osti jo 59 coupen jota piti vaan vähän siistiä että voi ajella, mutta muttereina taitaa sekin jo olla
No ei sitä parasta arvosanaa nyt pelkästään tarroilla sentään saa
Avo Eldoon kannattaakin vähän laittaa aikaa ja rahaa! Siinä alkaa kans olla hyvin rahat tallessa. Jos olis hyvin pullat uunissa niin nää mun autot oliskin just Eldorado biarriz ja EVO 2, molemmilla hintaa reippaasti päälle 200 harrasteyksikköä.. mutta nyt on vaan nämä perus Pertin Coupe DeVille ja tavan 2.3-16. Tietysti pitää aina ottaa huomioon miten se entisöinti tehdään esim. Viisysissä, se pitää hieroa ihan tappiin että erottuu joukosta, säälittävän paljon näkee niitä yritelmiä.
lähinnä tarkoitin että harva viitsii/pystyy noin tarkkaan yksityiskohtien viimeistelyyn.
uskoisin että avosta tulee varsin mintti. tää kaveri omisti ensimmäisen 59:n jo 90-luvun alussa ja sekin oli hieno. ja on nyttemin eläköitynyt autokorjaamoalan yrittäjä.
Kyllähän senon pakko olla vähintäänkin asiallinen, muuten siihen ei mene 20-vuotta.