hhauen 200ceedeeii
Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Re: hhauen 200ceedeeii
Ei kai se tuplaa tarvii, kunhan nyt saat ensin sen 400cdi pumpun loppumaan kesken.
Sit stroukattu pumppu ja pienempi ratas siihen.
Pitäis kuitenkin sen 750-800hv työntää helposti.
Sit stroukattu pumppu ja pienempi ratas siihen.
Pitäis kuitenkin sen 750-800hv työntää helposti.
Re: hhauen 200ceedeeii, Kiertokanki lohkosta läpi viimein








Nojoo päivitystä taas
Karkeasti sanottuna ensin lähti pakoventtiilien välistä palanen ja uusi kansi kiinni.
Seuraavana aamuna radalle ja kiertokangen alasilmän pultit petti

No onneksi on varalohko hilppeineen jos vaan tuo uusi kansi on ehjä vielä tuossa hajonneeessa lohkossa.
Seuraavaan koneeseen tulee 12.9 pultit veiveihin ja 12.9 kannenpultit mitkä oli jo aikaisemmin hajonneessa moottorissa
Re: hhauen 200ceedeeii
Meneekö hukkaportin lähtö takaisin downpipeen/pakoputkeen vai suoraan ilmaan?
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: hhauen 200ceedeeii
Jos vielä tarvitset, niin Ruotsista löytyy KL racingilta (shop.klracing.se) jousia 2,2 bar asti tuohon 50mm hukkaporttiin.HHauki kirjoitti: ↑Ke 13.07.2022 13:44 Eilen vaihdoin jäykemmän jousen ohitus porttiin, nyt alkaa venttiili raottaa noin 1,5bar. Aavistuksen jäykempi sais olla vielä, 2,2 -2,5bar
Tahtoo kuoleentua vähä koko systeemi jos aukeaa liika aikasin. Videossa siis vielä orggis bilteman löysä jousi mikä aukeaa melkein samantien, 0,5bar
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: hhauen 200ceedeeii
Katselin tarkemmin tuota mäntien muotoa ja vähän mietityttää tuo palotilan muoto, diesel kun vaatisi enemmän kuppia että saa pyörrettä siihen sekoitukseen tarpeeksi.
En usko että valmistajat huvikseen tekee sellaista konjakkilasin muotoa siihen maljaan että pohjalta leveämpi kuin suusta.
Mielenkiintoista kuulla miten tuo malli toimii.
En usko että valmistajat huvikseen tekee sellaista konjakkilasin muotoa siihen maljaan että pohjalta leveämpi kuin suusta.
Mielenkiintoista kuulla miten tuo malli toimii.
-
- Mersumies
- Viestit: 4334
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: hhauen 200ceedeeii
Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »
Kuvassa tönärin vieressä, näytää 611, 612, 613
pumpulat ruuveilla olevan kannen perustella
Mökkillä
'
'
-
- Mersumies
- Viestit: 4334
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: hhauen 200ceedeeii
Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »
Varmaan tulee myös jonkun moinen lisätakaisku ventiili per pumppu
ettei pumpaa pumpusta toiseen
ettei pumpaa pumpusta toiseen
Mökkillä
'
'
Hyppää
- Mersuforum.net
- ↳ Yhteistyökumppanit
- ↳ Tietoa Mersuforumista
- ↳ Kirjoittajien ohjeet
- ↳ Mersuforumin ylläpito tiedottaa
- MB-Keskustelut
- ↳ Suomen Mercedes-Benz -Klubi
- ↳ Tekniikka
- ↳ Muuta Mersuasiaa
- ↳ Koodaukset ja lisävarusteet
- ↳ Tuning
- ↳ Turbot
- ↳ Projektit
- ↳ Äänentoisto
- ↳ Oldtimers
- ↳ MB-linkit
- ↳ Hyvät huollot
- ↳ Koeajot
- ↳ Raskas kalusto
- ↳ Shoppailu
- Kauppatori
- ↳ Yhteistyökumppaneiden ilmoitukset
- ↳ Myydään Mersuja
- ↳ Myydään osia
- ↳ Ostetaan Mersuja
- ↳ Ostetaan osia
- ↳ Renkaat ja Vanteet
- ↳ Race- ja viritysosat
- ↳ Oldtimers-kauppatori
- ↳ Lahjoitetaan
- Muut forumit
- ↳ English forum