S124 300 TE-24 Oettinger 3600
S124 300 TE-24 Oettinger 3600
Ensimmäinen harrastemersu tarttui matkaan toissakesänä, foorumilla oli myynti-ilmoitus ja äkkiähän siitä autokuume heräsi
Mittarissa n.240tkm. Tyhjäkäynti muistaakseni alkuun vähän oireili, kuskin ikkuna eikä toinen takasivulasi toiminut, laatikko luisti, pieni ruttu takakaaressa, tarvikevanteet alla, täysin matta maalipinta, kirkkaat tarvikevilkut, antenni puuttui, pientä öljyvuotoa konehuoneessa ja pakoputki mätä ym. Pitäähän harrasteautossa vähän harrastamistakin olla
Mittarissa n.240tkm. Tyhjäkäynti muistaakseni alkuun vähän oireili, kuskin ikkuna eikä toinen takasivulasi toiminut, laatikko luisti, pieni ruttu takakaaressa, tarvikevanteet alla, täysin matta maalipinta, kirkkaat tarvikevilkut, antenni puuttui, pientä öljyvuotoa konehuoneessa ja pakoputki mätä ym. Pitäähän harrasteautossa vähän harrastamistakin olla
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
S124 1990 300 TE-24 Oettinger 3600
C140 1995 500
C140 1995 500
Re: S124 300 TE-24 Oettinger 3600
Ajoa tuli ensimmäisenä kesänä aikana melko vähän koska koska sisäilmanpuhallin ei toiminut ollenkaan.
Kuskin ikkunannostimesta oli vaan hampaat kateissa, bensaletkut uusittiin, virranjakajan kansi, pyörijä, tulpat, ym huolto-osaa vaihdettiin. Käyntiongelmat tulivat kuntoon.
Alle löytyi tyylikkäämmät vanteet, Amg Aero I:t 28ET:llä.
Kuskin ikkunannostimesta oli vaan hampaat kateissa, bensaletkut uusittiin, virranjakajan kansi, pyörijä, tulpat, ym huolto-osaa vaihdettiin. Käyntiongelmat tulivat kuntoon.
Alle löytyi tyylikkäämmät vanteet, Amg Aero I:t 28ET:llä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
S124 1990 300 TE-24 Oettinger 3600
C140 1995 500
C140 1995 500
Re: S124 300 TE-24 Oettinger 3600
Tuo ratti ei taida olla auton varustekoodin 281 mukainen sporttiratti?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
S124 1990 300 TE-24 Oettinger 3600
C140 1995 500
C140 1995 500
Re: S124 300 TE-24 Oettinger 3600
W124 sporttirateista on keskustelua oikein enemmänkin tässä topicissa: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=200607, mutta minä näin lonkalta sanoisin, että jos tuo on halkaisijaltaan 390mm, niin se on ihan juuri se, joka tuon aikakauden autoon kuuluukin tolla koodilla.MarkusGL kirjoitti:Tuo ratti ei taida olla auton varustekoodin 281 mukainen sporttiratti?
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: S124 300 TE-24 Oettinger 3600
Mitä tarkoittaa oettinger 3600? Onko tämä käynyt jollakin pajalla stroukkauksessa uutena?
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: S124 300 TE-24 Oettinger 3600
Oettingerhan on tutumpi Audien ja VW:n tuunaajana 80-90 -luvuilla. Tosin muistan itsekin ams:n autokatalogista ja TM:n ensimmäisestä Automaailmasta Oettinger 3,6:n .
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: S124 300 TE-24 Oettinger 3600
Onko tietoa paljonko on tehoa otettu ulos?
Niin ja hienot vanteet on nuo AMG:t. Sopivat tähän todella hyvin.
Onko helmat olleet korinväriset jo tehtaalta?
Niin ja hienot vanteet on nuo AMG:t. Sopivat tähän todella hyvin.
Onko helmat olleet korinväriset jo tehtaalta?
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: S124 300 TE-24 Oettinger 3600
Kyllä. Oettingerin sivuilta löytyy vähän tietoa saksaksi:joop79 kirjoitti:Mitä tarkoittaa oettinger 3600? Onko tämä käynyt jollakin pajalla stroukkauksessa uutena?
https://www.oettinger.de/unternehmen/oe ... jahre.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Google-käännös tuolta sivulta:
"Viimeinen vaihe Benz-moottorien suorituskykyisen nousun lisääntymisestä 1980-luvulla herätti Oettingerin vuonna 1989 Oettinger 3600E / 24V Kat: lla, joka perustui "jonkin verran huonoon" ("auto, moottori ja urheilu, 18/1990) tehdasen neliventtiikkaiseen moottoriin. , Oettinger kuvasi tätä moottoria tekniseksi kaappikappaleeksi. Viime kädessä PS-taikuri pystyi laskeutumaan kahteen ydinosaamiseensa optimoimiseksi: lisääntyneen siirtymän ja valtavan kokemuksen neliventtiilitekniikasta. Tämän yksikön perusta (90 mm: n reikä ja 94,5 mm: n isku) oli identtinen Oettinger 3600 E Kat: n kanssa, mutta sylinterin päätä ja imuputkia muokattiin, pakokaasujauhe prosessoitiin vielä parempaa uloshengitystä varten ja puristus nostettiin arvoon 10,3: 1. , Tulos: 275 hv nopeudella 6300 rpm, vääntömomentti 375 Nm nopeudella 5200 Nm. Ajon suorituskyky (huippunopeus 255 km / h ja kiihtyvyys 100 km / h: seen alle 7 sekunnissa) teki BMW M 5: n kuljettajista vaaleita. Ja “auto, moottori ja urheilu” -testaajat olivat myös vaikuttuneita. Esitteessä 18/1990 se sanoi: "Melkein kaikilla nopeusalueilla on saatavana valtava vetovoima." Oettinger-moottorin suorituskykyominaisuudet kaupungissa tai kääntyvillä maateillä sallivat rentouttavan ja rento ajon, jonka "voit saada sarjatuotannossa". Mercedes puuttuu usein, etenkin tällaisissa tilanteissa. ”Henkilökohtaiset ajovaikutelmat ja tällaiset arvosanat vakuuttivat myös monet kuuluisuudet, kuten showmaster Frank Elstner, joka oli myös Oettinger-Mercedes-fani, kuten hänen korkeutensa prinssi Agha Khan."
Rekisteriotteessa ja Auto, Motor & Sportin lehtijutussa 24.8.1990 lukee kylläkin 195kw.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
S124 1990 300 TE-24 Oettinger 3600
C140 1995 500
C140 1995 500
Re: S124 300 TE-24 Oettinger 3600
Mielenkiintoinen vekotin. En kyllä ollut kuullutkaan Oettinger-Mersusta ennen tätä
M104 300-24 on kyllä mielestä jo muutenkin W124:n paras bensamoottori koko mallisarjasta, vaikka tuo vanha artikkeli sitä dissaakin aika rajusti. 220-hv tehoillakin ainakin Coupe oli hyvinkin liukasliikkeinen, mutta 270-270hv se on varmaan jo suhteellisen raaka peli.
Tuota itsekin mietin, että onko virityspajan jäljiltä nuo korinväriset helmat, vai onko vaan perinteistä tuninkia. Tuollainen tietysti pitää olla sellaisessa asussa kun se on toimitettu aikanaan.
M104 300-24 on kyllä mielestä jo muutenkin W124:n paras bensamoottori koko mallisarjasta, vaikka tuo vanha artikkeli sitä dissaakin aika rajusti. 220-hv tehoillakin ainakin Coupe oli hyvinkin liukasliikkeinen, mutta 270-270hv se on varmaan jo suhteellisen raaka peli.
Tuota itsekin mietin, että onko virityspajan jäljiltä nuo korinväriset helmat, vai onko vaan perinteistä tuninkia. Tuollainen tietysti pitää olla sellaisessa asussa kun se on toimitettu aikanaan.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: S124 300 TE-24 Oettinger 3600
V-kasit...EVO X kirjoitti: M104 300-24 on kyllä mielestä jo muutenkin W124:n paras bensamoottori koko mallisarjasta
Re: S124 300 TE-24 Oettinger 3600
Kuuluu jenkkeihin. Ei mulla ole mitään intohimoa noihin mersun pikkukaseihin.RH kirjoitti:V-kasit...EVO X kirjoitti: M104 300-24 on kyllä mielestä jo muutenkin W124:n paras bensamoottori koko mallisarjasta
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: S124 300 TE-24 Oettinger 3600
Pitääpä tutkia helmoja, näkyykö merkkejä maalaamisesta.
Auto on nyt seissyt vuoden verran. Sinä aikana laatikko on käynyt Siekkisellä täyshuollossa, laatikko luisti oikein kunnolla 3/4 nelosvaihteella. Melkein tuntui että heitti vapaalle. Hetken päästä taas otti kiinni ja saattoi mennä pitkään ettei oireillut.
Tiedä sitten onko ollut vähillä tai väärillä öljyillä.
Koneeseen tehtiin kansiremppa, uusittiin ainakin läjä tiivisteitä, vesipumppu, moottorin kumityynyt, nokka-akselin asentotunnistin, jäähdytysnesteen paisuntasäiliö, vesiletkut, ketjunkiristin ja ketjun ohjaimia. Venttiilikopan kansi on nyt maalaamossa ja kohta alkaa auto olemaan taas kasassa.
Kori kävi maalaamossa siistittävänä.
Hyllyssä asentamistaan odottaa oranssit vilkut, kyynärtuki ja antenni.
Projektikuvia ei juuri ole tuolta ajalta. Karstaisesta koneesta yksi..
Ensi kesänä pitäisi sitten päästä ajamaankin.
Auto on nyt seissyt vuoden verran. Sinä aikana laatikko on käynyt Siekkisellä täyshuollossa, laatikko luisti oikein kunnolla 3/4 nelosvaihteella. Melkein tuntui että heitti vapaalle. Hetken päästä taas otti kiinni ja saattoi mennä pitkään ettei oireillut.
Tiedä sitten onko ollut vähillä tai väärillä öljyillä.
Koneeseen tehtiin kansiremppa, uusittiin ainakin läjä tiivisteitä, vesipumppu, moottorin kumityynyt, nokka-akselin asentotunnistin, jäähdytysnesteen paisuntasäiliö, vesiletkut, ketjunkiristin ja ketjun ohjaimia. Venttiilikopan kansi on nyt maalaamossa ja kohta alkaa auto olemaan taas kasassa.
Kori kävi maalaamossa siistittävänä.
Hyllyssä asentamistaan odottaa oranssit vilkut, kyynärtuki ja antenni.
Projektikuvia ei juuri ole tuolta ajalta. Karstaisesta koneesta yksi..
Ensi kesänä pitäisi sitten päästä ajamaankin.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
S124 1990 300 TE-24 Oettinger 3600
C140 1995 500
C140 1995 500
Re: S124 300 TE-24 Oettinger 3600
Menikö tuohon ihan perusmallin kansipahvit yms? Vähän tätä sivuten muistelen, että katselin joskus, että SL60 AMG:n (6.0l M119) kansipahvia sai kyllä edelleen ihan Elringiltäkin, mutta hinta oli lähempänä tonnia per puoli... Kyseinen pata on toki porattukin joten perusmallin pahvi ei sovi.
Re: S124 300 TE-24 Oettinger 3600
Tilasin itse läjän huolto-osia Profiteilestä perusmallin perusteella ja kaverin korjaamolla sitten katsoivat mitkä sopivat, osan joutuivat erikseen hankkimaan, en muista miten kansipahvin kanssa kävi, selviää sitten kun on laskun aika .
Tänään soittelin yhdelle vuosien takaisista omistajista ja kyselin historiasta, avuliaasti kaivoi esiin autoon kuuluneen ensiapupakkauksen ja laittoi sen jo postiin, antoi häntä seuranneen omistajan numeron ja toivotti mukavia hetkiä auton parissa ei edes postikuluja huolinut korvaukseksi, menee kuulemma harrastuksen piikkiin
Tänään soittelin yhdelle vuosien takaisista omistajista ja kyselin historiasta, avuliaasti kaivoi esiin autoon kuuluneen ensiapupakkauksen ja laittoi sen jo postiin, antoi häntä seuranneen omistajan numeron ja toivotti mukavia hetkiä auton parissa ei edes postikuluja huolinut korvaukseksi, menee kuulemma harrastuksen piikkiin
S124 1990 300 TE-24 Oettinger 3600
C140 1995 500
C140 1995 500
Re: S124 300 TE-24 Oettinger 3600
Helmojen alkuperäisen värin lisäksi pitää selvittää onko maskin kehyksen valkoisuus alkuperäistä.
Netistä löytyy Oettinger mersuja kromatulla ja maalatulla kehyksellä.
Netistä löytyy Oettinger mersuja kromatulla ja maalatulla kehyksellä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
S124 1990 300 TE-24 Oettinger 3600
C140 1995 500
C140 1995 500
Re: S124 300 TE-24 Oettinger 3600
Jep. Joka tapauksessa tuo on arvoauto Euroopassa kunnossa ollessaan. Öttinger kuului niihin virittäjiin, joilla ei ollut lupaa käyttää tähteä valmiissa tuotteessaan.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: S124 300 TE-24 Oettinger 3600
Ja taas ajossa! reilun vuoden taisi olla 124 kaverin korjaamolla riippumassa mutta nyt taas entistä ehompana ajossa. Auto muuttui edukseen kun revin kalvot pois ja palautin oranssit hellat keulalle.
S124 1990 300 TE-24 Oettinger 3600
C140 1995 500
C140 1995 500
Re: S124 300 TE-24 Oettinger 3600
Kyllä kelpaa!
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: S124 300 TE-24 Oettinger 3600
Hienoa ja mukava topicci! Viimiset kuvat otettu ilmeisesti Mustapekan parkkipaikalta?
S204 350cdi 4matic amg -11
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05
Re: S124 300 TE-24 Oettinger 3600
Kyllähän tuossa vielä mukavaa näpertämistä riittää mutta kiva on ajella kun kabiinin puhallus ja ilmastointikin toimii taas.
S124 1990 300 TE-24 Oettinger 3600
C140 1995 500
C140 1995 500
Re: S124 300 TE-24 Oettinger 3600
Mustapekan parkkipaikalta kyllä, hinkkasin viimeisiä liimoja laseista irti lasten harrastusten aikana .
S124 1990 300 TE-24 Oettinger 3600
C140 1995 500
C140 1995 500
Re: S124 300 TE-24 Oettinger 3600
Tyylikäs 'sleepperi'. Hieno nähdä auto, joka on maltettu pitää alkuperäisenä.
Re: S124 300 TE-24 Oettinger 3600
Erittäin siisti peli! Alkuperäisyydestä iso plussa!
Tuohon evo x:n vanhaan kommenttiin mersun pikku v8:sta rohkenen olla hieman erimieltä, M119 kone on oikein miellyttävä varsinkin W124 korissa..
Tuohon evo x:n vanhaan kommenttiin mersun pikku v8:sta rohkenen olla hieman erimieltä, M119 kone on oikein miellyttävä varsinkin W124 korissa..
w124 500E -91
w204 C300 CDI 4-matic -13
w204 C300 CDI 4-matic -13
Re: S124 300 TE-24 Oettinger 3600
Samaa mieltä, kuinkahan paljon yli viiden litran pitää olla ettei ole pikkukasi?
Re: S124 300 TE-24 Oettinger 3600
Veikkaan että EVO X:n kiinnostus V8-moottorisiin alkaa vasta 380 kuutiotuuman tuolla puolen. Muut ovat alimittaisia.
Re: S124 300 TE-24 Oettinger 3600
Lähtökohtaisesti ei nappaa nuo sihisevät ja vinkuvat hyötysuhde veekasit. Oli nyt kuinka paljon tehoa tahansa. Ne on vaan niin hajuttomia ja mauttomia. Kukin saa tykätä mistä haluaa. Itse jos haluan veekasin niin se ei ole euro. Meillä on kaksi isolohkoa tallissa, ne sentään kuulostaa veekasilta. Jos mersu pitää olla bensa niin edelleen suora kutonen moniventtiilisenä on oma valinta, jälleen kerran kukin saa valita mitä haluaa.
Sen verran editoin, että toki valitsisin jonkun SEC tai SEL ehdottomasti kasilla, ihan vaan jo arvon vuoksi. Mutta toisaalta jos 500E:tä olisi tehty samalla korilla/varusteilla kutosella, niin sellainen kelpais hyvin mulle M119 sijaan.
Sen verran editoin, että toki valitsisin jonkun SEC tai SEL ehdottomasti kasilla, ihan vaan jo arvon vuoksi. Mutta toisaalta jos 500E:tä olisi tehty samalla korilla/varusteilla kutosella, niin sellainen kelpais hyvin mulle M119 sijaan.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: S124 300 TE-24 Oettinger 3600
On kyllä komea auto, mielenkiintoista tuo tieto pajasta!