Pannahan nyt tännekkin jotain tarinaa tästä nykysestä kulkineesta, 414tkm nyt taulussa. Eibachin vieterit ja avantgarde/sport iskarit alla. Hyvin pelittäny nyt noin vuoden ajan 1 suuttimen prikka,termostaatti, PA-puolen o-renkaat,jarrulevyt ja palat taakse ja muuten perus suodattimia ja öljynvaihtoa.
Lorinser D93:t 18x9" kesävanteina ja istuu ihan mukavasti omaan silmään. Ei ihan bolt-on ollut kun piti soviterenkaat 82-66,6 ostaa ja eteen 20mm spacer ja taakse 30mm adapteri ettei sukella tolla ET50mm lukemalla niin syvälle.
simoksin W210 320cdi
simoksin W210 320cdi
W210 E320cdi
Re: simoksin W210 320cdi
Onko tätä vielä kutiteltu mitenkään? Ainakin myynnissä ollessaan oli jotain tarraa takalasissa ohjelmointiin liittyvää.
Re: simoksin W210 320cdi
Ainakin menohalujen puolesta on ohjelmoitu, sen tarran poistin kun oli niin silmäänpistäväBehemoth kirjoitti:Onko tätä vielä kutiteltu mitenkään? Ainakin myynnissä ollessaan oli jotain tarraa takalasissa ohjelmointiin liittyvää.
W210 E320cdi
Re: simoksin W210 320cdi
Kylläpä on hyvännäköinen W210 (olisipa oman ex 210 kori näyttänyt edes puoliksi noin ehjältä). Miten ajettavuus ko alustalla?
Laitas lisää juttua+kuvia autostasi.
Missäs päin tuollainen nostalgisen oloinen pa-jakelupiste mahtaa olla?
Laitas lisää juttua+kuvia autostasi.
Missäs päin tuollainen nostalgisen oloinen pa-jakelupiste mahtaa olla?
Re: simoksin W210 320cdi
Sopivan jämäkkä on. Etujouset oli katki niin aattelin samantien laittaa jäykemmät jouset ja iskarit alle kun ei nuo Eibachin jouset väykkyyn paljoa kustanna. Oli aiemmin tosi tuuliherkkä ja vaihettiin myös takakelkan etummaiset puslat ja eteen vakaajan päätytangot ja koripuslat. Pikkusen vetelee urissa noilla 245/40 renkailla mutta ootellaan nyt ens katastukseen jos sieltä jotain väljää löytyis.Jaiko kirjoitti:Kylläpä on hyvännäköinen W210 (olisipa oman ex 210 kori näyttänyt edes puoliksi noin ehjältä). Miten ajettavuus ko alustalla?
Laitas lisää juttua+kuvia autostasi.
Missäs päin tuollainen nostalgisen oloinen pa-jakelupiste mahtaa olla?
Kori on joo ihan siisti väykyks, toki alkavaa rupea on etulokareiden pokkauksissa ja peräpäässä puskurin saumassa valojen alla. Mutta oon todennut että turha näitä väykkyjä on ruveta maalaileen kun käyttöauto kuitenki kyseessä
Tuo entinen tankkauspiste on vanhalla Viiden Numero -nimisellä kahvilalla, sääksjärven sillan kupeessa.
W210 E320cdi