MB 300D - 1991 - Museoauto

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
S202
Mersumies
Mersumies
Viestit: 4758
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: MB 300D - 1991 - Museoauto

Viesti Kirjoittaja S202 »

Mulla kans pv työn alla, olikos tuossa kans runko ja muut hopeat pulverilla maalattu?
W123 300TDT projekti
Land Cruiser kdj120
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3119
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: MB 300D - 1991 - Museoauto

Viesti Kirjoittaja EVO X »

S202 kirjoitti: Ke 05.01.2022 08:05 Mulla kans pv työn alla, olikos tuossa kans runko ja muut hopeat pulverilla maalattu?
Juu on, huomiona vaan että paikallinen käyttää Jenkkiläisen Prismaticsin hopeaa, mikä on hyvän näköistä. Yleensä teollisuusmaalaamot käyttää Teknoksen RAL hopeaa mikä näyttää ihan perseeltä. Se on enemmänkin harmaa kun hopea.
MB E200D T -18
MB 190E 2.3-16 -85
MB 300D -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 | MB E320 Coupe -93 | MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 | MB 280SE -72 (W108)
Turder
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 52
Liittynyt: Ti 09.05.2017 13:32
Paikkakunta: Klaukkala

Re: MB 300D - 1991 - Museoauto

Viesti Kirjoittaja Turder »

Priimaa pukkaa tulemaan, oli laite mikä tahansa :thumbup:

Samaa mieltä tuosta w124 korimallien näkemyksistä. Muutenkin sedan on omaan silmään aina ollut onnistunein korimalli näissä ja myöhemmin E-sarjalaisissa.
W212 350 BlueTEC 9G-TRONIC
Avatar
S202
Mersumies
Mersumies
Viestit: 4758
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: MB 300D - 1991 - Museoauto

Viesti Kirjoittaja S202 »

EVO X kirjoitti: Ke 05.01.2022 11:31
S202 kirjoitti: Ke 05.01.2022 08:05 Mulla kans pv työn alla, olikos tuossa kans runko ja muut hopeat pulverilla maalattu?
Juu on, huomiona vaan että paikallinen käyttää Jenkkiläisen Prismaticsin hopeaa, mikä on hyvän näköistä. Yleensä teollisuusmaalaamot käyttää Teknoksen RAL hopeaa mikä näyttää ihan perseeltä. Se on enemmänkin harmaa kun hopea.
Joo, maalautin kans nyt osat pulverilla. En tiedä minkä valmistajan maali on, mutta melko eri sävy kuin esim glasuritin tai debeerin raskaan kaluston akryyli ral9006. Mutta kuitenkin melko lähellä pv alkuperäistä sävyä ja kiiltoastetta. Eipä taida jatkossa itse viitsiä maalata noita perus mustia tai hopeisia osia vaan vie ne pulverimaalaamoon ja tekee sen ajan jotain muuta.
W123 300TDT projekti
Land Cruiser kdj120
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3119
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: MB 300D - 1991 - Museoauto

Viesti Kirjoittaja EVO X »

S202 kirjoitti: Ke 05.01.2022 14:29
EVO X kirjoitti: Ke 05.01.2022 11:31
S202 kirjoitti: Ke 05.01.2022 08:05 Mulla kans pv työn alla, olikos tuossa kans runko ja muut hopeat pulverilla maalattu?
Juu on, huomiona vaan että paikallinen käyttää Jenkkiläisen Prismaticsin hopeaa, mikä on hyvän näköistä. Yleensä teollisuusmaalaamot käyttää Teknoksen RAL hopeaa mikä näyttää ihan perseeltä. Se on enemmänkin harmaa kun hopea.
Joo, maalautin kans nyt osat pulverilla. En tiedä minkä valmistajan maali on, mutta melko eri sävy kuin esim glasuritin tai debeerin raskaan kaluston akryyli ral9006. Mutta kuitenkin melko lähellä pv alkuperäistä sävyä ja kiiltoastetta. Eipä taida jatkossa itse viitsiä maalata noita perus mustia tai hopeisia osia vaan vie ne pulverimaalaamoon ja tekee sen ajan jotain muuta.
Saman olen todennut, helpommalla pääsee ja tulee tasalaatuinen. Mustat otin puolikiiltävänä ilman lakkaa, hopeat on lakattu. Tankin ja sivuposken maalasin ruiskulla. Eilen laitoin tuon huutokaupat.comiin, mutta julkaisussa kestää yllättävän kauan.
MB E200D T -18
MB 190E 2.3-16 -85
MB 300D -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 | MB E320 Coupe -93 | MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 | MB 280SE -72 (W108)
Avatar
JPM
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 244
Liittynyt: Su 09.04.2006 10:32

Re: MB 300D - 1991 - Museoauto

Viesti Kirjoittaja JPM »

Tämä on kyllä inspiraatiota nostava ketju. Omasta autosta tuli eilen korjattua puskurin kyljessä ollut lämmitinpistokkeen reikä. Käytännöllinen se siinä on varmasti ollut, itse en vaan tykännyt.

Ja onnittelut mr-statuksesta, kova juttu dieselissä.
C124 320 CE -93 (vaimon)
W124 300E-24 -92 (oma)
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3119
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: MB 300D - 1991 - Museoauto

Viesti Kirjoittaja EVO X »

JPM kirjoitti: La 08.01.2022 09:54 Tämä on kyllä inspiraatiota nostava ketju. Omasta autosta tuli eilen korjattua puskurin kyljessä ollut lämmitinpistokkeen reikä. Käytännöllinen se siinä on varmasti ollut, itse en vaan tykännyt.

Ja onnittelut mr-statuksesta, kova juttu dieselissä.
Kiitokset. Joskus oli siinä puskurin kyljessä jossakin autossa niin kyllä se aika epäkäytännöllinen oli, kun välillä oli lämmitystolpat millä sattuu puolella. Siitäkin siirsin sen keskelle. Yleensä olen laittanut itse kilven alle, mutta tässä autossa oli jo tuossa kilven alustassa, eipä se huono tuossakaan ole. Eipä se MR nyt näin vähän ajetussa dieselissä mikään temppu ole, tietysti jos lähtee tekemään jostain miljoona ajetusta niin eri juttu.
MB E200D T -18
MB 190E 2.3-16 -85
MB 300D -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 | MB E320 Coupe -93 | MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 | MB 280SE -72 (W108)
Avatar
JPM
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 244
Liittynyt: Su 09.04.2006 10:32

Re: MB 300D - 1991 - Museoautoprojekti

Viesti Kirjoittaja JPM »

EVO X kirjoitti: Ma 03.01.2022 11:06 Voisi melkein sanoa, että tamä projekti olisi sitten valmis.. mutta sen verran täytyy vielä ratustaa, että laitan etulokareihin ns. AMG nylon spacerit, että nuo 16x8 kasireijät mahtuu paremmin pyörimään. Viime talvena nimittäin nappas renkaat linkussa nastalla lastun kaaren reunasta, enkä halua enää maalata lokareita toistamiseen. Muutenhan se ei ole kun pitää ja päästää.
Hmm, tämä onkin mielenkiintoinen juttu. Onko näistä omakohtaista kokemusta ennestään? Googlella löytyi paljonkin juttua, mutta itselle täysin uusi asia. Nyt on liki, ettei myynti käänny hifistely projektiksi.
C124 320 CE -93 (vaimon)
W124 300E-24 -92 (oma)
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3119
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: MB 300D - 1991 - Museoautoprojekti

Viesti Kirjoittaja EVO X »

JPM kirjoitti: Su 09.01.2022 09:51
EVO X kirjoitti: Ma 03.01.2022 11:06 Voisi melkein sanoa, että tamä projekti olisi sitten valmis.. mutta sen verran täytyy vielä ratustaa, että laitan etulokareihin ns. AMG nylon spacerit, että nuo 16x8 kasireijät mahtuu paremmin pyörimään. Viime talvena nimittäin nappas renkaat linkussa nastalla lastun kaaren reunasta, enkä halua enää maalata lokareita toistamiseen. Muutenhan se ei ole kun pitää ja päästää.
Hmm, tämä onkin mielenkiintoinen juttu. Onko näistä omakohtaista kokemusta ennestään? Googlella löytyi paljonkin juttua, mutta itselle täysin uusi asia. Nyt on liki, ettei myynti käänny hifistely projektiksi.

Joo oli mulla 320 coupessa tuollaiset. Kuvassa näkyy yksinkertaisuudessaan minkälaiset palikat ne on:

Kuva

Kuva

Nämä on tällaisessa museoautossa parempi tapa saada vähän lisää tilaa kaariin, kun mankelointi ei tule kysymykseen. Ovat kuitenkin ihan tehtaan suunnittelua. Tietääkseni noita ei enää marmorilta saa varaosanumerolla, mutta ebaysta ym. löytyy uustuotantoa.

Ei nuo siinä coupessa kyllä juurikaan ulkonäköä muuttaneet, koska en edes huomannut niitä ennenkö purin kaaret. Joku oli siis aiemmin ne sinne laittanut. Hyöty näillä on juuri tuo, että saadaam se vähän pienemmällä ET:llä oleva pyörä mahtumaan paremmin, tässä tapauksessa se 8x16 ET34 500E kasireikä.
MB E200D T -18
MB 190E 2.3-16 -85
MB 300D -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 | MB E320 Coupe -93 | MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 | MB 280SE -72 (W108)
Avatar
JPM
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 244
Liittynyt: Su 09.04.2006 10:32

Re: MB 300D - 1991 - Museoauto

Viesti Kirjoittaja JPM »

Kiitos infosta, tuollaiset pitää hommata. 205/55 renkaat menee juuri ja juuri ET34 8x16" vanteilla, spacereilla pitäisi mennä 215/55
C124 320 CE -93 (vaimon)
W124 300E-24 -92 (oma)
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3119
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: MB 300D - 1991 - Museoauto

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Nyt tuli laitettua holkit loksuihin :thumbup: Samalla vaihtui myös nuo jo viime talvena alla olleet 500E kasireijät 8)

Kuva

Hienosti pelittää. Nämä ostamani Nylonholkithan on 12,5mm alkuperäisten 15mm sijaan. Se ei ainakaan asennuksen puolesta ollut mitenkään huono asia, sillä paksumpia varten olisi kyllä paljon enemmän joutunut venyttämään lokareita. Näille riitti, kun irrotti nuo kolme kiinnitysruuvia, kaksi muovipanelin alta ja yhden puskurin alta. Irrotin operatiota varten puskurin ja nuo kylkipanelit lokasuojista.

Kuva

Kamalasti kertynyt taas kuraa tuonne alle, vaikka viimekesänä ne pestiin ja ruiskuteltiin ML:llä. Jokatapauksessa, koska lokari siirtyy ulospäin, jää puskurin sivut liian sisään, jos niille ei tee mitään. Siksi löyhdytin tuota puskurin sivukiinnikettä ja siinä oli onneksi noin 10mm säätövaraa ulospäin jonka käytin kokonaisuudessaan. Näin sain puskurin sivut siististi mukailemaan lokarin uutta linjaa.

Kuva

Muutosta ei ihan herkästi huomaa, mutta mittauksessa ennen ja jälkeen kaaren uloin kohta tosiaan siirtyi ulommas noin 10-11mm. Eli tilaa tuli siis rutkasti lisää noin puolentunnin operaatiolla. Ja onhan se nyt ehkä hitusen pulleampi ja miehekkäämpi. Oikea köyhän 500E :lol:

Kuva
MB E200D T -18
MB 190E 2.3-16 -85
MB 300D -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 | MB E320 Coupe -93 | MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 | MB 280SE -72 (W108)
Bemaristi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 332
Liittynyt: Ma 29.08.2005 08:31

Re: MB 300D - 1991 - Museoauto

Viesti Kirjoittaja Bemaristi »

Kyllä 8" kasireiät käy todella hienosti.

Joko 16v lähtee keväällä myyntiin?

Voisi kiinnostaa ne vanteet siitä jos meinaat luopua.
Avatar
JPM
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 244
Liittynyt: Su 09.04.2006 10:32

Re: MB 300D - 1991 - Museoauto

Viesti Kirjoittaja JPM »

Ihan mahdottoman hieno!

Pitäisi oikeastaan hommata itsekin ET34 8x16" kasireiät, todella hvvännäköinen vanne. Mun holkit pitäisi tulla ensi viikolla..
C124 320 CE -93 (vaimon)
W124 300E-24 -92 (oma)
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3119
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: MB 300D - 1991 - Museoauto

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Bemaristi kirjoitti: Pe 14.01.2022 17:13 Kyllä 8" kasireiät käy todella hienosti.

Joko 16v lähtee keväällä myyntiin?

Voisi kiinnostaa ne vanteet siitä jos meinaat luopua.
Joudut ostaa koko auton, koska vanteet menee sen mukana tai jää mulle :lol: Ne on niin spesiaalit ettei kyllä myytäväksi tule muulla tavoin. Käydään nyt näyttelyt ensin ja katsotaan sitten mitä tehdään. Ehkä mielummin kääntynyt poispäin myymisestä ajatukset, mutta sen näkee keväällä.
MB E200D T -18
MB 190E 2.3-16 -85
MB 300D -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 | MB E320 Coupe -93 | MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 | MB 280SE -72 (W108)
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3119
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: MB 300D - 1991 - Museoauto

Viesti Kirjoittaja EVO X »

JPM kirjoitti: Pe 14.01.2022 17:19 Ihan mahdottoman hieno!

Pitäisi oikeastaan hommata itsekin ET34 8x16" kasireiät, todella hvvännäköinen vanne. Mun holkit pitäisi tulla ensi viikolla..
Ihan nättihän se. Nuo kasireijät on talvivanteina mukavat ja helppohoitoiset.
MB E200D T -18
MB 190E 2.3-16 -85
MB 300D -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 | MB E320 Coupe -93 | MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 | MB 280SE -72 (W108)
Avatar
JimH
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 78
Liittynyt: Ma 24.02.2014 22:40
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: MB 300D - 1991 - Museoauto

Viesti Kirjoittaja JimH »

Tuliko noita holkkeja nyt siis kaksi vai kolme kappaletta per lokari? Mietin vain jos taaimmaisen kiinnityksen alla laittaa holkin niin ovi - lokari linja menee pieleen? :)
S124 300TE-24 -92
S204 C200CDI aut. Avantgarde -08

ex. W123 300D aut. -82
ex. S203 C320CDI aut. Avantgarde -05
ex. W116 280S aut. -76
ex. S203 C220CDI aut. Avantgarde -05
ex. C208 CLK320 aut. Elegance -00
ex. S210 E270CDI man. Elegance -01
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3119
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: MB 300D - 1991 - Museoauto

Viesti Kirjoittaja EVO X »

JimH kirjoitti: Pe 14.01.2022 21:51 Tuliko noita holkkeja nyt siis kaksi vai kolme kappaletta per lokari? Mietin vain jos taaimmaisen kiinnityksen alla laittaa holkin niin ovi - lokari linja menee pieleen? :)
Kaksi per puoli, taaempaan ei tule holkkia, mutta se ruuvi täytyy irrottaa asennuksen ajaksi.
MB E200D T -18
MB 190E 2.3-16 -85
MB 300D -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 | MB E320 Coupe -93 | MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 | MB 280SE -72 (W108)
Simpp_a
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 41
Liittynyt: Pe 16.11.2018 21:51

Re: MB 300D - 1991 - Museoautoprojekti

Viesti Kirjoittaja Simpp_a »

EVO X kirjoitti: Ma 03.01.2022 11:06 Voisi melkein sanoa, että tamä projekti olisi sitten valmis.. mutta sen verran täytyy vielä ratustaa, että laitan etulokareihin ns. AMG nylon spacerit, että nuo 16x8 kasireijät mahtuu paremmin pyörimään.
On tullut joskus luettua aiheesta, mutta en löytänyt nopealla vilkaisulla oikein vastauksia niin täytynee ihan kysyä, että mihin väliin nuo nylon spacerit tulee ja kuinka paljon ne levittää? Tietysti levityshän riippuu paksuudesta jos ite tekee, mutta noin niinkun amg alkuperäisenä. Entäpä lokarin istuvuus sen jälkeen? EDIT: Tuollahan se näköjään olikin jo, oli vaan jäänyt multa huomaamatta :crazy:

Onnittelut MR-statuksesta, vaikka itsestäänselvyys olikin! Kyllä sitä täytyy hämmästellä motivaatiota hieroa kaikki vehkeet vimpan päälle :D
W124 300E-24 -89
W201 2.6 -89
W201 1.8 -93
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3119
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: MB 300D - 1991 - Museoautoprojekti

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Simpp_a kirjoitti: Su 16.01.2022 22:16
EVO X kirjoitti: Ma 03.01.2022 11:06 Voisi melkein sanoa, että tamä projekti olisi sitten valmis.. mutta sen verran täytyy vielä ratustaa, että laitan etulokareihin ns. AMG nylon spacerit, että nuo 16x8 kasireijät mahtuu paremmin pyörimään.
On tullut joskus luettua aiheesta, mutta en löytänyt nopealla vilkaisulla oikein vastauksia niin täytynee ihan kysyä, että mihin väliin nuo nylon spacerit tulee ja kuinka paljon ne levittää? Tietysti levityshän riippuu paksuudesta jos ite tekee, mutta noin niinkun amg alkuperäisenä. Entäpä lokarin istuvuus sen jälkeen? EDIT: Tuollahan se näköjään olikin jo, oli vaan jäänyt multa huomaamatta :crazy:

Onnittelut MR-statuksesta, vaikka itsestäänselvyys olikin! Kyllä sitä täytyy hämmästellä motivaatiota hieroa kaikki vehkeet vimpan päälle :D
Juu kiitoksia ja tosiaan tuolla ylempänä on nuo speksit. Se on eräänlainen addiktio tuo hierominen.. mutta ainahan näihin silti jää sanomista. Mutta harvoinpa ihan virheetöntä saa mistään.
MB E200D T -18
MB 190E 2.3-16 -85
MB 300D -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 | MB E320 Coupe -93 | MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 | MB 280SE -72 (W108)

Vastaa Viestiin