Sergeyn 300 ce 24 kesäauto 10V!!! Eka iso vika jo 9v jälkeen

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12273
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Sergeyn 300 ce 24 kesäauto 10V!!! Eka iso vika jo 9v jälkeen

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Noniin pojat...

Auto josta olen unelmoinut siitä päivästä lähtien kun se julkaistiin... 300CE 24V vuosimallia 1992.

Kuva

Mittarilukema auton hankintahetkellä oli 283tkm. Auto on nyt siis hankittu ja mukavalta tuntuu näin 150km ajon jälkeen.

- Kuskin ikkuna jää 5mm auki
- Takalasin verho ei toimi, vaan röpisee, eli hammasratas rikki?
- Sumuvalot ei toimi edessä eikä takana.

Mitäs sanotte, mitä teen ensimäiseksi? Itse ajattelin fiksata tuon ikkunan... Oisko se metallinen hammastus josta yläpään hammas tai kaksi olisi poikki? W116 korjasin ko. vian hitsaamalla nööliä hampaiden paikalle ja viilasin uudet hampaat.

Auto tulee siis jokapäiväiseen ajoon ja talvivarustelu pitää huolen siitä että saa auto jäätävässä -5 helmikuun pakkasissa lämpöä tarpeeksi kun ei autolle katosta ole.

Ja heti kysyttävä stereoasiaa... Mitkä kaijuttimet sopii kojikseen? Muistikuva olisi että ne olisi jotkin 5" eli välikoko,joita ei ihan jokapaiksata saa? Vinkittäkää tyhmää n. 100€ budjetille ääntä... Vahvistin ja subbari jne löytyy, eli ei puututa muuhun kuin kojikseen.

Yksi kosmeettinen miinus... Karttakotelossa oven kiinnivetokahvan kohdalle on leikattu 6,5" kajarille reikä, kaipa sekin pitäisi korjata uutta vastaavaksi.

Auto siis vaihtui Audi A4 1.8T Quatron tilalle. Audi meni emännälle ja myytiin emännän, yhtä paljon ajettu ja saman ikäinen kuin coupe, Volkkari vento "karvalakki CL" 4500€ pois. Tämä mersu maksoi 27000kr eli n 3000€.

Edit: Veroja n. 1300 valituskierroksen jälkeen joten Volkkarista jäi vielä kaljarahaa muutama satanen.
Viimeksi muokannut Sergey, Su 01.10.2017 19:54. Yhteensä muokattu 25 kertaa.
S124 E220TCDI
C124 300CE-24
W211 200CDI
Avatar
Lepisto
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 264
Liittynyt: La 17.02.2007 21:38
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Lepisto »

Moroo. Onnea uuden auton johdosta. On kyllä nätti pirssi (itellä samanlainen :wink: ) näänkö oikein, taitaa olla 199 metallic blue-black tuo väri? Mahtavan näkönen.

Nuista kojelaudan kaiuttimista, ovat vakiona kokoa 4,75" muistaakseni. Kyllä sinne 5,25" kaiuttimet mahtumaan saat, mutta hivenen pitänee reikää laudassa leikata. Myöskin kaiuttimen magneetti sais olla mitä pienempi paremmin mahtuu.
C124 300ce 24v sportline -91
W202 C280 -94
R170 SLK 230 -03
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12273
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Huippua täs on se, että viime tiistaina en vielä tiennyt että ostan uudemman mersun talliin :) Ei siis ollut edes mielessä... Taino oha se mieles ollu jo viimiset 6kk, mutta niin kuin konkreettisesti. Onneksi en ostanut sedania, nyt harmittais... meinas järjen ääni voittaa mutta onneksi ei voittanut :D
S124 E220TCDI
C124 300CE-24
W211 200CDI
Avatar
Lepisto
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 264
Liittynyt: La 17.02.2007 21:38
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Lepisto »

Onhan tuo coupe kyllä mahtava veheje. 8) Taitaa olla sportline lätkä kyljessä? Minkäslaisia varusteita tuppaa löytymään kaimasta? :D
C124 300ce 24v sportline -91
W202 C280 -94
R170 SLK 230 -03
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12273
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Tuommoset löytyy, eli väriarvaus osuu kohdalleen:
Engine 104980 12 028599
Transmission 722501 03 572286
Order 0 1 226 02330
Approx. year 1991
Dealer Munich branch (226)
Interior leather grey / orion gray (268)
Paint
199 metallic blue-black (с 01.01.1983)
Options
240 outside temperature indicator (с 01.03.1982)
260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968)
281 trunk set, (280 SL)
steering wheel with sports design (390 mm dia.) and gearshift lever in leather trim (с 01.05.1990)
steering wheel (390 mm) with sports design (с 01.03.1989)
291 airbag for front passenger
airbag for driver and front passenger (с 01.07.1987 по 30.09.1993)
airbag for driver and front passenger (if driver airbag standard - then only for passenger)
300 storage box in front tray (с 01.05.1988)
412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983)
425 5-speed automatic transmission (с 01.02.1988)
430 headrests in the rear (с 01.01.1977)
440 tempomat (cruise control) (с 01.09.1975)
471 acceleration skid control (ASR) (с 01.07.1984)
540 roller blind, electric, for rear window (с 01.05.1985)
570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
front folding armrest w202 - housing at front with armrest
580 air conditioner/Tempmatic (с 01.11.1982)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
620 emission control system
vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)
653 sports chassis with 8-hole light alloy rims (с 01.01.1990)
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
915 fuel tank, 70 liter (с 01.05.1988)
952 rotating emergency flasher, front (red light)
sportline with 8-hole rim(consisting of codes 65/3, 243, 281) (c 124: codes 65/3, 281, fabric, check a3) (a 124: codes 65/3, 281)
Mitä lie on varusteena, ainoastaan sähkötuolit puuttuu? ENmä ees oikeestaa tiiä mitkä on varusteena? Mikä olisi erikoista?

Noh ei toi sähkötuolissa istuminen oo ikin ollu kovin mieluista puuhaa? ;)

Kuva

OT Joku saattaa huomata että on Sergey kuunnellut oman osansa Metallicaa ja meni ja tatuoi MET logon käteen itse /OT
S124 E220TCDI
C124 300CE-24
W211 200CDI
Avatar
sundiz
Mersumies
Mersumies
Viestit: 640
Liittynyt: Su 27.08.2006 09:41
Paikkakunta: Vantaa/Helsinki

Viesti Kirjoittaja sundiz »

Itse olen ollut tyytyväinen rainbown kaiuttimiin edessä. Fanaticista tilasin tuollaiset http://www.fanaticaudio.com/tuotteet.ph ... &tuote=187 Riittää ainakin meikäläiselle. Ja asennus menee heittämällä. Muistaakseni olen täältä jostain lukenut että osalla on myös noita rainbown sl-120 mallisia edessä. Vähän hintavammat mutta kuulemma hyvät. Mutta kuten sanottu, itse olen kyllä ollut tyytyväinen noihin kx:in. Molemmat vissiin erityisesti tehty w124 varten...
Hyundai i30 cw -08 1.6crdi
ex:W124 200 -88 bensa katalysaattorilla
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12273
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Rainbow:in kajarit on vaan samat ku Bilteman pro-ämyrit... Ja havaintoni perustelen sillä että on ollut kädessä yhtäaikaa biltsut ja raiskat ja ainoastaan printit päällä on erit, sisällä samat komponentit.

E: ainiin, apparin sähköpeilin säätönamiskan sitä irtonuppia ei autossa ole, käykö 190E mallin nuppi? Romiksel o 2 190E nykyään,vois käyä pöllii.
S124 E220TCDI
C124 300CE-24
W211 200CDI
j.a
Mersumies
Mersumies
Viestit: 933
Liittynyt: To 21.07.2005 17:12
Paikkakunta: anjala
Viesti:

c124

Viesti Kirjoittaja j.a »

asd näkyis uupuvan. vai oonko sokee????
Diesel on puhtaampi
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12273
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

ei se kauppias siitä mitään maininnut... mä en ees tiedä millä sen autossa voisi todentaa edes :D Nyt kuvaamaan parempia sisukuvia...
S124 E220TCDI
C124 300CE-24
W211 200CDI
Avatar
AkiVaa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 247
Liittynyt: Pe 04.04.2003 09:41
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja AkiVaa »

Onko ASD:tä saanut edes 24 venttiiliseen?
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3374
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

Bilstein sprintit ja H&R 40mm alle, niin rupeaa jo olemaan niinkuin urheiluauto. Tällä hetkellä keulasta hemmetin ylhäällä ja perästä se roikkuu.

Joo ja hommaa jokku hulivanteet ja maalauta keskiöt mustiks (199), niin rupeaa olemaan nätti.
220.128 Black devil
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3374
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

AkiVaa kirjoitti:Onko ASD:tä saanut edes 24 venttiiliseen?
On saanu :idea:
220.128 Black devil
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12273
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Kryptonite kirjoitti:Bilstein sprintit ja H&R 40mm alle, niin rupeaa jo olemaan niinkuin urheiluauto. Tällä hetkellä keulasta hemmetin ylhäällä ja perästä se roikkuu.

Joo ja hommaa jokku hulivanteet ja maalauta keskiöt mustiks (199), niin rupeaa olemaan nätti.
Ketokaapa mistä näitä Bilsteinejä ja H&R hommataan ja mihin hintaan? Käytettyäkin saa tarjota, mutta tuskin tulee hankittua tänävuonna. tämmöset olis hakuses tosiaan... ei kyl huvittais 18" vannetta mutta vaikka 8,5x17". Eikä huvittas myöskään maksaa helvetinmoista, auton arvoista, ylihintaa moisista alumiinikalikoista. Kunhan tuo Verolotto selviää, niin sen jälkeen...
Viimeksi muokannut Sergey, Su 07.10.2007 15:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
S124 E220TCDI
C124 300CE-24
W211 200CDI
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3374
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

Kl-varaosasta olen itse ostanut bilsteinit.. 1000e luokkaa tulee iskareille ja jousille. Cupeeseen taisi olla 40mm jouset 230e. En muista varmaksi.
Etuiskarit taisi olla 200e kpl ja takaiskarit 150e haminoissa..

Kannattaa pistää sinne vaikka sähköpostissa hintatiedustelu.

Minun mielipiteeni on että nuo vanteet ei nyt älyttömän hienot ole coupessa, mutta makukysymys.

RH:lta löytyy todella hienoja malleja, mutta tietysti hinta on mitä on..
220.128 Black devil
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12273
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Hoi toi etä se näyttäs lintalta, johtuu siitä että takakontis on 4 talvirengasta, 60kg kukkamultaa ja takapenkillä 2 sellasta keraamista jättikukkaruukkua á 20kg eikä siinä vielä kaikki! Siel o myös Golffin pakoputki kokonaisuudessaan :D Ei ne audii mahtunu ku siel oli kaikki kukkaset.

Nii tuonne http://www.garaget.org/?car=65912 tuli autosta pari uutta kuvaa ja video! Videossa moottorista kuuluu nakutus, mutta korvalla en kuule sitä, eikä kuule mun muijakaan... ja toi kamera on tunnettu ultraääniominaisuudestaan, se nauhottaa asioita joita ei tarvisi.

RH:n AR Doppelspeiche voiski olla varteenotettava vaihtoehto, hintakaan ei hirvitä... Tai AV Prestige+
S124 E220TCDI
C124 300CE-24
W211 200CDI
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12105
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

no jo on , kummatkaan vanteet ei sovi mielestäni mitenkään päin coupeen, maku asia tietysti.

H&R + bilstein sprint iskarit = ~ 800egee.
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12273
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Täs rengasasias saa onneks painia koko talven, ni ei hätää... Toki nuo kaks vannemallia ei ees ole mun makulistalla ykkösenä (Ja ainoot jotka löysin pikahaulla googlesta hintoineen), mutta ne nyt o ainoot rahallisesti järkevät. En ala kahenjapuolentonnin autoo laittaa saman hintasia vanteita, ja vielä kumit! HEH... Ajelen mielummi vaikka orkkiksilla 15":lla. Tää o kuitenki käyttöauto ;)
Viimeksi muokannut Sergey, Su 07.10.2007 16:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
S124 E220TCDI
C124 300CE-24
W211 200CDI
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3374
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

epk kirjoitti:no jo on , kummatkaan vanteet ei sovi mielestäni mitenkään päin coupeen, maku asia tietysti.

H&R + bilstein sprint iskarit = ~ 800egee.
En tiedä mistä hinnan katoit, mutta cupeeseen ja dieseliin on eri alustasarja.

Rh:n vanteista sen verta:

http://www.wheelmachine2000.de/felgen/RH/rhprad5sl/

http://www.wheelmachine2000.de/felgen/R ... linea5she/

Puolat mustiksi vielä (199)
220.128 Black devil
Avatar
Lepisto
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 264
Liittynyt: La 17.02.2007 21:38
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Lepisto »

Tässä olis myös yksi vanne ehdokas, en ole kyllä varma miten sopeutuu c124:seen, mutta itse olen tätä vannetta katsellut. Jos sattus vaikka tilaamaankin, ei olisi edes pahan hintainen sarja?
http://www.wheelmachine2000.de/felgen/RH/rhadcup5shp/

EDIT: Ei taidakkaan olla pulttijako tarkemmin katsottuna oikea. :?
C124 300ce 24v sportline -91
W202 C280 -94
R170 SLK 230 -03
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12273
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Saahan niitä, renkaineen alkaen 900€... Mut mun mielestä Cup sopii kakkisgolffiin paremmin.

Onpa auto erilainen ajaa nyt kun takaloosteri o tyhjä ja takapenkki kans :D Mut mut, kysymysten pariin, mitä noi napit on, ilmastointi, keskellä 3kpl? Eli ylin ja keskimäinen, alinhan on ihan selvästi sisäilman kierto. Entäpä toi ylärivin toinen oikealta? Lumiketjuisen renkaan kuva...

Löytyskö jostaki käyttöohjekirjaa pdf:nä?
S124 E220TCDI
C124 300CE-24
W211 200CDI
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

Se ylin nappi on huurteenpoisto ja se EC nappi on ilmastointi.
Ja kun EC:ssä palaa se punainen valo niin silloin EI ole ilmastointi päällä.

Ja kuten toisissa napeissa esim. huurteenpoisto jos siinä palaa valo niin silloin se on päällä.

Alin nappi on tosiaan sisäkierto.

Se yksi nappi voi tosiaankin olla joku lumiketju nappi mulla ei ole siitä kokemusta.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3374
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

Lumiketju kuuluu luistonestoon, eli painat kytkimen päälle niin ei anna sutia 60km/h asti. Heti kun nopeus nousee yli 60km/h niin toiminto sammuu automaattisesti.
220.128 Black devil
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12105
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

Kryptonite kirjoitti:
epk kirjoitti:no jo on , kummatkaan vanteet ei sovi mielestäni mitenkään päin coupeen, maku asia tietysti.

H&R + bilstein sprint iskarit = ~ 800egee.
En tiedä mistä hinnan katoit, mutta cupeeseen ja dieseliin on eri alustasarja.
en katsonut mistään, tuossa hinnoissa se kuitenkin pyörii.
Kryptonite kirjoitti:Lumiketju kuuluu luistonestoon, eli painat kytkimen päälle niin ei anna sutia 60km/h asti. Heti kun nopeus nousee yli 60km/h niin toiminto sammuu automaattisesti.
helpottaa siis "lumella" lähtöä, antaa pyörien hieman normaalia enemmän "sutia". Kumpan poltto ei onnistu oli nappi sitten päällä tai pois.
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12260
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

Kryptonite kirjoitti:Lumiketju kuuluu luistonestoon, eli painat kytkimen päälle niin ei anna sutia 60km/h asti. Heti kun nopeus nousee yli 60km/h niin toiminto sammuu automaattisesti.
Eikös lumiketjunappi toimi toisinpäin, eli antaa sutia eli ottaa luistoneston pois päältä. Tällä tavalla liukkaalla saa "pakkojauhatuksen" päälle eli antaa niiden ketjujen raapia läpi liukkaan että tavoittaa sulaa pintaa.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE koronaprojekti
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12105
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

karra kirjoitti:
Kryptonite kirjoitti:Lumiketju kuuluu luistonestoon, eli painat kytkimen päälle niin ei anna sutia 60km/h asti. Heti kun nopeus nousee yli 60km/h niin toiminto sammuu automaattisesti.
Eikös lumiketjunappi toimi toisinpäin, eli antaa sutia eli ottaa luistoneston pois päältä. Tällä tavalla liukkaalla saa "pakkojauhatuksen" päälle eli antaa niiden ketjujen raapia läpi liukkaan että tavoittaa sulaa pintaa.
juurikin näin, edellä mainituin varauksin.
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12273
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Hyvä tietää... Hyvä että on olemassa foorumi jossa on oikeesti aktiivista jengiä tarvittaessa. Joillaki foorumeil saa oottaa kysymykseen vastausta viikon ja kaksikin.

E: Jos tässä nyt kuitenkin hommaa 18" vanteet, niin minkä kokoset ne kandeis olla? Saman levyiset eteen ja taakse vai eteen n. 8 tuumaa ja taakse tuumaa leveämpi?

E2: Autossa on näemmä Cargard 850S hälytin. Kenelläkään kokemuksia? se o kait Defan valmiste.
S124 E220TCDI
C124 300CE-24
W211 200CDI
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 13495
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

epk kirjoitti:
karra kirjoitti:
Kryptonite kirjoitti:Lumiketju kuuluu luistonestoon, eli painat kytkimen päälle niin ei anna sutia 60km/h asti. Heti kun nopeus nousee yli 60km/h niin toiminto sammuu automaattisesti.
Eikös lumiketjunappi toimi toisinpäin, eli antaa sutia eli ottaa luistoneston pois päältä. Tällä tavalla liukkaalla saa "pakkojauhatuksen" päälle eli antaa niiden ketjujen raapia läpi liukkaan että tavoittaa sulaa pintaa.
juurikin näin, edellä mainituin varauksin.
Juu ja nimenomaan sitä ASD:tä ei ole siitä syystä kun ASR löytyy. Onnea vaan autolle, mukavasti varusteltu peli tuntuisi olevan. Suuria erikoisuuksiahan tuossa ei malliin nähden ole, suuri osa 24-venttiilisistä oli aika hyvillä varusteilla tilattuja; olihan kyseessä tehokkain ja kallein keskisarjan coupe. 5-portainen automaattivaihteisto oli tuolloin uutta.

Sisäkuva on aika epäselvä, mutta eikö istuinten reisi- ja kylkituissa ole Sportlineen kuuluvaa tikkausta? Koodin mukaanhan pitäisi olla.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 230 E
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12273
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Niin, mä en tiedä/ole varma miltä sellainen näyttää... Sellanen tikkaus oli yhes Sportlines joita kävin koajamassa (yht. koeajoin 4), ja se oli sellaista reikänahkaa se istuimen keskiosa? Tässä pari parempaa sisäkuvaa. Toi teräksinen (Ja kurainen) kynnyslista Mercedes benz tekstillä on varmaan lisävaruste tuning kaupasta?

Kuva

Kuva
S124 E220TCDI
C124 300CE-24
W211 200CDI
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12105
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

Timo L. kirjoitti: Sisäkuva on aika epäselvä, mutta eikö istuinten reisi- ja kylkituissa ole Sportlineen kuuluvaa tikkausta? Koodin mukaanhan pitäisi olla.
no häh, onko minulla reikä muutenkin onnettomissa tiedoissani mutta eikös sport penkit ole aina vielä erikseen ruksittava alustan lisäksi, kantakortissakaan niitä ei kerran ole (penkkejä siis) ?
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 13495
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

epk kirjoitti:
Timo L. kirjoitti: Sisäkuva on aika epäselvä, mutta eikö istuinten reisi- ja kylkituissa ole Sportlineen kuuluvaa tikkausta? Koodin mukaanhan pitäisi olla.
no häh, onko minulla reikä muutenkin onnettomissa tiedoissani mutta eikös sport penkit ole aina vielä erikseen ruksittava alustan lisäksi, kantakortissakaan niitä ei kerran ole (penkkejä siis) ?

No justiinsa joo. Luulin, että SA 952 piti sisällään aina sporttipenkit, mutta näin taitaa olla vain sedanissa:

952 - sportline with 8-hole rim(consisting of codes 65/3, 243, 281) (c 124: codes 65/3, 281, fabric, check a3) (a 124: codes 65/3, 281).

Eli 952:n lisäksi olisi erikseen pitänyt ruksia 243 tai 244 coupeissa ja cabrioissa? Kummaa...
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 230 E
Vastaa Viestiin