Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2018

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12162
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja karra »

Kuva

Perhana konealumiini jäi auki kuvatessa. Hain auton pois, hyvin toimi ja kivahan tuolla on ajaa.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12162
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja karra »

unski kirjoitti:Yksi mahdollisuus on ”anti-diven” laakerointi. Systeemisä on muutama laakeri ja pusla. Ne alkavat pitää ääntä sitten aikanaan vaikka systeemi tuntuu jämäkältä. Aivan kuten ”narinahela”. Tämä ”anti-dive”-systeemi on vain kaikissa M117 malleissa, poislukien ainakin W107 usa-mallit ja muistaakseni W116 usa-mallit.

Timppa
Niin, se tämä anti-dive eli anti-squat systeemi oli syynä, kuten Maastis myös veikkaili.

Lainaan tähän Maastiksen kuvia ja tekstiä:

Kuva

Kuva

Kuva
Maastis kirjoitti:Siinä on se pyörännapa osuus oikein hintelällä isohalkaisijaisella laakerilla laakeroitu välilinkkuun, joka taas on kartiorullalaakereilla alatukivarteen. Omassa projektissa kun purkasin noi oli toinen noista isoista hintelistä laakereista saanu vedet sisälleen ja ei tuo lyhyt nitkuttava liike laakerille muutenkaan herkkua ole. On muuten sikakalliit laakerit, lähemmäs 200 kipale. Kannattaa kuitenkin selata nettiä. Itse taisin tilata INA laakerit lopulta unkarista. Lisäksi narina vois tulla kallistuksenvakaajan päiden gumminivelistä tai siitä pystyvarresta, joka yhdistää napaosan tukivarteen siinä gumminivel molemmissa päissä. Ja voihan narista sitte vielä ihan vakaajatangon kiinnityksistä koriinkin...

Homma kuitenkin alkoi siitä, että lyhyt pystyssä oleva kumipuslatanko otettiin irti yläpäästä. Sitte alatukivarren alapuolelta rasvakuppi auki ja linkun kartiolaakerointi auki. Tätä ennen tietysti jarrusatula, levy ja vetari pois. Itte taisin purkaa siinä samaa kyytiä myös pyörännavan. Iso ulosvetäjä oli tarpeen kun irroitti osia siitä hintelästä laakerista.
Teetän korjaamolla vasemman puolen ensin, se kun on rikki. Eli iso hintelä laakeri oli saanut vettä tms ja oli jumissa. Uusiksi menee se kartiorullalaakeri sekä myös pyöränlaakeri koska sekin oli sylkäissyt rasvat jo ulos, ei tosin äännellyt tms vielä. Joku kallis osa tuli vielä, melkein 300 euroa ... olikohan se tuo osa missä kartio, jäi puhelimessa vähän epäselväksi. Yhteensä osat maksaa 800 euroa, ja työtä tulee noin 12 h eli siitä voi laskeskella. Sinne meni viime vuodelta saadut firman bonukset eikä ihan riittäneet... elämä on... no mersussa ei raha ole koskaan hukassa, etenkin klassikossa :mrgreen:
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12162
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja karra »

Remppa kustansi 1728 euroa. Kallistuksenvakaajan pää oli reilu 200 euroa. Toivottavasti toinen puoli kestää kunnnossa...
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
Juha_M117
Mersumies
Mersumies
Viestit: 835
Liittynyt: La 31.10.2009 16:56
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja Juha_M117 »

karra kirjoitti:Remppa kustansi 1728 euroa.
Huh huh...
1989 560 SEC
2015 C 200
timo230e
Mersumies
Mersumies
Viestit: 822
Liittynyt: Ti 08.04.2003 21:45
Paikkakunta: VANTAA

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja timo230e »

No jopas olikin, voisko ehjän puolen vielä avata ja rasvailla kuntoon
ex 300da 78. ex 230ea 88. kesä 126 + 203 cdia 220
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12162
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja karra »

timo230e kirjoitti:No jopas olikin, voisko ehjän puolen vielä avata ja rasvailla kuntoon
Ei sinne kuulemma pääse käsiksi purkamatta. No tavallaan olen päässyt vähällä jos laskee vajaalle 10 vuodelle. 1,2 miljoonan markan auto on kallis korjata jos se menee rikki.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
tahtoomersun
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2008
Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja tahtoomersun »

Onhan tuo kuitenkin hienokuntoinen ja hoidettu SEC, joten ei tuo nyt ole ainakaan hukkaan heitettyä rahaa. Elämä on ja näiden miljoonamersujen kanssa se vasta onkin :D
Perheessä:
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 2O4 C 350 CDI -09
C 126 500 SEC-89
ex
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
"Tahto voittaa järjen"
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12162
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja karra »

Vappuajelulla

Kuva
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
jackie
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3155
Liittynyt: Pe 11.06.2004 02:27
Paikkakunta: Joutseno, Korvenkylä

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja jackie »

karra kirjoitti:Vappuajelulla

[ [url=https://img.aijaa.com/m/00009/14831173.jpg] ][/url]
Parin ruudun päässä oli vissii parkissa serkkupojan vanha 500SEC. Se oli aika juhlava peli silloin reilu 15 vuotta sitten - ja on toki edelleen, pomarfin-sisustasta huolimatta :lol:
w126 300 SEL -89
w124 200D -89 (käyttis, saattohoidossa) ja -92 (tuon -89:n edeltäjä ja ehkä vielä seuraajakin)
w124 250D -90 (seuraava käyttis)
w124 300D -90 (pyhäauto)
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
s202 C180 -98
w460 300GD -83
w638 Vito 110CDI -03
w168 A160 automatic Avantgarde -01
Mazda B2000 GLX -89 :oops:

Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001

Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12162
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja karra »

jackie kirjoitti:
karra kirjoitti:Vappuajelulla

[ [url=https://img.aijaa.com/m/00009/14831173.jpg] ][/url]
Parin ruudun päässä oli vissii parkissa serkkupojan vanha 500SEC. Se oli aika juhlava peli silloin reilu 15 vuotta sitten - ja on toki edelleen, pomarfin-sisustasta huolimatta :lol:
Onko nykyinen omistaja tuttu? Tuota näkee joskus (tapahtumissa). Oma SEC nyt mukava kun ei taka-akselisto kirsku.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
jackie
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3155
Liittynyt: Pe 11.06.2004 02:27
Paikkakunta: Joutseno, Korvenkylä

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja jackie »

karra kirjoitti:
jackie kirjoitti:
karra kirjoitti:Vappuajelulla

[ [url=https://img.aijaa.com/m/00009/14831173.jpg] ][/url]
Parin ruudun päässä oli vissii parkissa serkkupojan vanha 500SEC. Se oli aika juhlava peli silloin reilu 15 vuotta sitten - ja on toki edelleen, pomarfin-sisustasta huolimatta :lol:
Onko nykyinen omistaja tuttu? Tuota näkee joskus (tapahtumissa). Oma SEC nyt mukava kun ei taka-akselisto kirsku.
En tunne, mut liekö se edellee samalla omistajalla Joutsenossa, kelle serkkupoika sen myi..
w126 300 SEL -89
w124 200D -89 (käyttis, saattohoidossa) ja -92 (tuon -89:n edeltäjä ja ehkä vielä seuraajakin)
w124 250D -90 (seuraava käyttis)
w124 300D -90 (pyhäauto)
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
s202 C180 -98
w460 300GD -83
w638 Vito 110CDI -03
w168 A160 automatic Avantgarde -01
Mazda B2000 GLX -89 :oops:

Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001

Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12162
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja karra »

Kerkesin just postata aijaa palvelimelle kuvan ennen kuin kuulin että W124 taitaa olla sama turvavyön lukko kuin SECissä.

Kuva

Laitetaan se nyt tähän muistutukseksi... eli tuollaiselle ois tarve kun ei lukitu enää. Jackie nyt selvittelee onko W124 sama...sitten pitäis löytyä.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
touhottaja
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5644
Liittynyt: To 08.05.2008 21:29

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

onse varmaanki sama koska solkikin on samanlainen, katon vielä huomenna yhen paikan :roll:
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12162
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja karra »

touhottaja kirjoitti:onse varmaanki sama koska solkikin on samanlainen, katon vielä huomenna yhen paikan :roll:
Joo pojat vinkkas että pitäs olla sama kuin W124, eli tuolta läheltä varmaan saan mutta katso vielä oisko sinulla :)
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
tahtoomersun
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2008
Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja tahtoomersun »

Onko 124:ssa se vyön kiristyssysteemi (sr)mikä SECissä? jos ei niin sitten ei taida käydä? Se kiristys on käsittääkseni juuri siellä lukkopäässä.
Perheessä:
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 2O4 C 350 CDI -09
C 126 500 SEC-89
ex
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
"Tahto voittaa järjen"
Avatar
Karel
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 266
Liittynyt: Su 21.10.2018 13:25

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja Karel »

Kiristinmekanismi/työsylinteri on vyörullan yhteydessä B-pilarin sisällä. Siitä on merkintä "RS" vyön soljessa. Tuo lukkolaite näyttää ihan samanalaiselta kuin 126 sedanissa. 124:ssa on eri varaosanumero ja kiinnitys näyttää erilaiselta. Minulta löytyy ylimääräinen 126-malliin.
joskami
Mersumies
Mersumies
Viestit: 942
Liittynyt: Ma 02.02.2004 17:14
Paikkakunta: JKL

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja joskami »

Eikös C126 tule telki tieto tuosta lukkolaiteessta tuolle turvavyön ojentajalle onko sedanin lukkolaitteesta mahdollista saada telki tieto?
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC työn alla..
X218 350cdi 4-matic
S212 350cdi 4-matic
EX A209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12162
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja karra »

joskami kirjoitti:Eikös C126 tule telki tieto tuosta lukkolaiteessta tuolle turvavyön ojentajalle onko sedanin lukkolaitteesta mahdollista saada telki tieto?
Joo totta , jos telki tarkoittaa lukittua... eli telkien takaa... teljetty... ei meinannu ensin aueta karjalaispojalle :lol: perskeles, meneepä hankalaksi :evil:
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
Karel
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 266
Liittynyt: Su 21.10.2018 13:25

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja Karel »

Piti oikein kaivella kirjallisuutta esiin, kun ei coupésta omakohtaista kokemusta. Näyttäisi toisiaan tulevan ylimääräinen piuha ja pistoke kaksiovisen lukkolaitteesta, eli sedanin ei tähän käy.
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12162
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja karra »

Karel kirjoitti:Piti oikein kaivella kirjallisuutta esiin, kun ei coupésta omakohtaista kokemusta. Näyttäisi toisiaan tulevan ylimääräinen piuha ja pistoke kaksiovisen lukkolaitteesta, eli sedanin ei tähän käy.
Jäikin se sinulta haettu vyönlukko jemmaan kun oli herkistynyt toimimaan. Suihkuttelin silloin lukkoon teflonpohjaista lubrikanttia, ja se oli herkistänyt lukon pelamaan :P
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
Karel
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 266
Liittynyt: Su 21.10.2018 13:25

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja Karel »

Juu, kiitos käynnistä. Nuohan kerää melkoisesti pölyä ja roskaa sisäänsä. Vähän vielä paineilmaa peliin ja lisää voitelua, niin tulee moskat pihalle.
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12162
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja karra »

Kuva

SEC kävi nelipyöräsuuntauksessa torstaina ja sai kesäsateen niskaansa, sehän piti pestä.

Kuva

Auraus oli jostain syystä mennyt melkein nollaan, autohan on vikuroinut ja vedellyt urissa. Se parani jonkin verran mutta alla on nyt jo aika kuluneet 235/45 misukat vuodelta 2012 - edessä on pintaa nelisen milliä ja takana on nyt paremmat jotka oli useamman vuoden etusina. Vanteet 8,5 x 17 ET 13 muistaakseni...
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12162
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja karra »

Edellis vkl tuli käytyä Malmilla ja Fiskarsissa Klubin ajelulla

Kuva
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12162
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja karra »

Sain vihdoin aikaiseksi ottaa takakontin sivuverhouksen pois ja tutkia sähköantennia joka ei ole orkkis Hirschmann. Luulin sen olevan joku kiinanhalpis mutta se olikin Bosch Autojet, tällä kertaa perinteisellä kytkennällä eikä releitä vaativalla kytkennällä jollainen uusi hyllyssäni on.

Purin sen irti, ja kappas antennin johdosta valui vettä, tippoja tuli varmaan kymmeniä. Itse antennin pohjassa oleva vuotoyhde oli kuiva ja varmaan sisuskin. Ajoin piiskan ulos ja putsasin piiskan, ruodon sekä juuressa olevan messinkiholkin töhnästä. Koeajoin tänään ja nyt kuuluu hyvin kaikki radiokanavat, ennen ne säksätti ja koneen kierrosten mukainen sipsutuskin on nyt poissa.

Pyörähdin Pulttikanavassa ja Timperi tsekkasi antennin kun kerroin että siellä on boschilainen, on kuulemma kiinanbosch mutta kerta se toimii taas niin hyvä on.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12162
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja karra »

Jostain syystä SEC ei mahtunu kuviin Arin coupen kanssa heinäkuun Pre-Cruisingissa...

Kuva

Kuva

Kuvat Oma Aika sivustolta.

https://www.vanhamoto.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12162
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja karra »

Kuva

Tiistailta, kuva Luizi alias Sarkeri-71 Overdrive Foorumilta. Oltiin mersufoorumin jäsen "W111" kanssa tuolla tiistaimiittissä.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12162
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2

Viesti Kirjoittaja karra »

Joku narissu kesän aikana edessä oikeella. Luulin et alapallo mutta vaikka voitelin sen ATF:llä injektioruiskua käyttäen niin narisi edelleen. Sumutin sitten pusliin PTFE sprayta niin näytti hiljenneen, tosin en sitten tiedä kumpi oli se joka vaikutti.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12162
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2018

Viesti Kirjoittaja karra »

Kuva

Tiistaina ajeltiin vielä. Kuva OD-foorumilta käyttäjä SARKERI-71
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Vastaa Viestiin