Sen lisäksi että remmi oli paska, kiristinpyörä vispaa vähän. Oletettavasti laakeri on väljä...
Remmi kesti muuten 5 vuotta.
Viesti Kirjoittaja Juha_M117 »
Juha_M117 kirjoitti:Talvi alkaa tulla joten pitäisi tässä ryhtyä laittamaan noita pentavanteita kuntoon. Vien ne näillä näkymin Karjalan Soodapuhallukseen puhallettavaksi ja sitten pitäisi jotenkin saada niihin lopullinen "look" taiottua.
Niihin on aina mahdollista viimeisenä vaihtoehtona vetää yksinkertaisesti astralsilber päälle, mutta haluaisin niistä mieluummin "täydelliset"Tuo lookki olisi siis korinväri (199) kiillotetulla huulella. Suurin piirtein tommoinen siis:
[ http://jupix.info/sec/pics/vanteet/447479d1338406570-fender-rub-h-rs-amg-pentas-foto.jpg ]
Mä olen kuitenkin ihan hukassa, kuinka tuota lähtisi toteuttamaan.
Pitäisikö ensin kiillottaa huuli, sitten maalauttaa?
Sinolilla kävin läpi alumiinin. Täälläki on ammattilaisia paljon, ketkä tietää asiasta ja on kokemusta. Samaten NPS forumilla.Juha_M117 kirjoitti:Millä suljit kiillotetun alumiinin ettei se hapetu käytössä?
Vanteet kävi puhalluksessa, eri väristen maalien alta paljastui ehjät ja hyvät vanteet...
Viesti Kirjoittaja Juha Heikkilä »
Tuon aikakauden systeemi on sellainen että tuhkakupin yläpuolella on levy joka tukee radiota. Radion etukehyksen alaosassa on kolot joihin osuu autossa olevat metalliklipsit. Asennus menee työntämällä paikoilleen. Irroitus vaatii tuhkakupin poiston jotta klipsit saa taivutettua alas esim ruuvaruilla, tällöin laitteen voi vetää ulos. Asennuskaulusta eikä takatukea ole, radio on napakka siihen kojelaudan reikään.Juha Heikkilä kirjoitti:Kysymys Beckerin radiosoittimesta:
Millaiset ovat sen asennuskohdat autossa? Onko joku oma asennuskaulus ja takatuki vai onko vain aukko sellaisenaan sopivan kokoinen? Mulla projektina laittaa tuo 635 bemariin ja ainakin normaali asennuskaulus on liian tiukka Beckerille. Mistä kannattaisi kysellä laitteeseen sopivia liittimiä Turussa? Vai olisiko jollakullaa foorumilaisella myydä sellaiset?
Viesti Kirjoittaja Juha Heikkilä »
Kiitos Karra! Onko tuo levy irroitettavissa ja löytyykö mistä 80-luvun korimalleista? Jos siis purkamolta hakisin aihioksi.karra kirjoitti:Tuon aikakauden systeemi on sellainen että tuhkakupin yläpuolella on levy joka tukee radiota. Radion etukehyksen alaosassa on kolot joihin osuu autossa olevat metalliklipsit. Asennus menee työntämällä paikoilleen. Irroitus vaatii tuhkakupin poiston jotta klipsit saa taivutettua alas esim ruuvaruilla, tällöin laitteen voi vetää ulos. Asennuskaulusta eikä takatukea ole, radio on napakka siihen kojelaudan reikään.Juha Heikkilä kirjoitti:Kysymys Beckerin radiosoittimesta:
Millaiset ovat sen asennuskohdat autossa? Onko joku oma asennuskaulus ja takatuki vai onko vain aukko sellaisenaan sopivan kokoinen? Mulla projektina laittaa tuo 635 bemariin ja ainakin normaali asennuskaulus on liian tiukka Beckerille. Mistä kannattaisi kysellä laitteeseen sopivia liittimiä Turussa? Vai olisiko jollakullaa foorumilaisella myydä sellaiset?
Viesti Kirjoittaja touhottaja »
Niin jäi katsomatta/kommentoimatta noita ikkunoita, kiiltääkö ne nyt erilailla kuin ennen? Itse olen vahannut ikkunat aina joskus W126 280 SE ajoilta; jostain kuulin että nekin saa/voi/kannattaa vahataJuha_M117 kirjoitti:Lisäksi nyt poikkeuksellisesti myös ikkunat (paitsi tuulilasi) vahattu..
kiitoksia vuaanJuha_M117 kirjoitti:Paljon kiitoksia!Minusta tuntuu, et sulle järjestyy salamatarra, ainakin yksi kpl...
Touhottajan tarra on vielä postin hoteissa ellei ole lentopostina sitten jo perillätouhottaja kirjoitti:kiitoksia vuaanJuha_M117 kirjoitti:Paljon kiitoksia!Minusta tuntuu, et sulle järjestyy salamatarra, ainakin yksi kpl...
![]()
kyllä tuo sun tarras näkys ollee samoilla kohen kun mullaki
täällä ei sitten lennä mikkään, paitti varikset ja nekin ylösalasi ja reppu selässäkarra kirjoitti:Touhottajan tarra on vielä postin hoteissa ellei ole lentopostina sitten jo perillätouhottaja kirjoitti:kiitoksia vuaanJuha_M117 kirjoitti:Paljon kiitoksia!Minusta tuntuu, et sulle järjestyy salamatarra, ainakin yksi kpl...
![]()
kyllä tuo sun tarras näkys ollee samoilla kohen kun mullaki.
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)