[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DLefZCeFX4A[/youtube]
Dynossa käynti uusilla bensapumpuilla, 213 rwhp @ 4800 rpm / 370 Nm @ 3000 rpm
Kevättalvella kolaroidun puskurin korjautus vastapuolen vakuutuksesta:
Vanha kromi, gen2 W126:n kromit ruostuvat sisältäpäin ulos ja siitä tulee se legendaarinen kuplinta. Semmoisessa tapauksessa jäljellä siis pelkkä kromi, pelti haihtunut alta taivaan tuuliin, kuten näissä kuvissa.
Uusi kromi
Lopputulos
Korikorjaamo vaihtoi myös ovenkahvat mulle, ja rikkoi samalla penkkien säätönamiskaklusterista niskatukien nappuloiden varret niin ettei nappula pysy klusterissa kiinni. Kummaltakin puolelta.
Ajelin peränpitäjänä Saimaan Tähti III:ssä, kiitokset Petelle kuvista jos luet tätä:


Oma kuva Konnunsuolta:

Bensapumput kun ei auttaneet niin kokeilin olisiko täyskaasukiihdytyksen nykiminen kiinni EHA:sta. Eli autossa kävi varmasti ehjä EHA. Ei auttanut eikä koneen käynti muuttunut, eli minullakin on ehjä EHA.

Lentokentällä varttimailipäivä pian tuon jälkeen, 25.8.
Vartilla meni 15,37 sekuntia, tosin koska tiesin auton olevan rikki ja huippunopeuden kelaamisen olevan mahdotonta niin pelleilin huvikseen lähdön. Piirsin kahta mustaa viivaa eli myös varttimaili oli sen verran hitaampi. Päivän positiivinen uutinen oli lukkoperän toiminta eli ei vain lyö tyhjää yhdellä renkaalla.
320k meni rikki:

320k virstanpylvään jälkeen määräaikaishuolto, vaihtui öljyt, suodatin ja ohjaustehostimen neste. Tuntuma on semmoinen, että kun tehostimessa olleen vanhan lirun tilalle tuli uutta ATF:ää, niin ohjaus muuttui jämäkämmäksi ja keskellä oleva klappi on aavistuksen tiukentunut (tuntuu siltä että kevyellä alueella ohjatessa tapahtuu suunnanmuutosta vaikka ohjaus tuntuu "tyhjältä").
Piakkoin huollon jälkeen alkoi talveen varautuminen järjestyksessä:

Syyskuu, vaha
Lokakuu, viimeinen pesu
Katsastus, huomautuksitta läpi mutta ohjaustehostin tiputtaa ja alapallonivelen suojakumi irvistää.
Päästöarvot, ilman kattia:
HC 145 ppm
CO 0.16 %
CO2 13.20 %
O2 2.55 %
"Kaverit" yhdessä viimeisen kerran tältä erää
Tallissa peiton alla.
Autossa motonetin kosteudensyöjä ja akku on irti autosta.