Moi
Pikkuveljel autokuume näyttää 42,5 ja hän haluaisi 211 korisen hommata. Tosin hänen budjetilla vaihtoehtoina on lähinnä prefaceliftia ja meikäläistä vähän hirvittää hänen puolesta SBC jarrut. Mikäs on tänä päivänä tehtaan/vehon kanta jos ja kun tulee "brake defective"?
Ilmaaminen yms ei ole ongelma kun C3 löytyy nurkista.
211 SBC
Re: 211 SBC
Ei mene mihinkään takuuseen enää. Käytettyjä ehjiä yksiköitä on joka puolella tarjolla 150-200€ / kpl.
wiimax.fi
Re: 211 SBC
SBC-jarrut eivät muutenkaan 211-korisissa ole mikään "todellinen ongelma". Yksikkö saattaa joskus pettää, mutta uusia löytyy. Itselläni alkuperäinen yksikkö paikoillaan yli 600tkm ajetussa. Suurin ongelma SBC-jarruissa on tähän mennessä ollut huoltotöiden monimutkaisuus.
Rassaamista 211-korisissa kyllä muuten riittää, mutta SBC:stä ei erikseen kannata stressata.
Rassaamista 211-korisissa kyllä muuten riittää, mutta SBC:stä ei erikseen kannata stressata.
Re: 211 SBC
Juu on tullu huomattua

Itselle isä aikanaa pelotteli mokomasta sen verran että oli ite pakko hommata facelift.
9/2006 S211 320CDI
Re: 211 SBC
Montako kertaa kehtaa polkasut nollata ennenkuin voidaan alkaa puhua pumpun ikääntymisestä? T-row sanoikin että 600tkm alkuperäsellä mutta voihan toisissa olla enemmän poljettu vähemmillä kilsoilla.
9/2006 S211 320CDI