E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Sunnuntai päivän ratoksi tuli vaihdettua eteen nuo uudemman mallin sumarit jotka kaveri toi jo toissa vuonna käydessä Saksassa.
Samalla tuli pitkästä aikaa tehtyä muutama päivitys tuohon autoon ohjainlaitteeseen jotka ovat mieltä painaneet yön pikkutunneilla, no eihän se hirveästi muuttunut, mut ens kerralla sit lisää
Koiruuskin pääs kuvaan
Samalla tuli pitkästä aikaa tehtyä muutama päivitys tuohon autoon ohjainlaitteeseen jotka ovat mieltä painaneet yön pikkutunneilla, no eihän se hirveästi muuttunut, mut ens kerralla sit lisää
Koiruuskin pääs kuvaan
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Mä en ole innostunut toistaiseksi näistä uudemman muotoisista led-sumareista/-päivävaloista, joten oldschool-malleilla mennään. Mitäs muuten tarkoitat ohjauslaitteen päivityksillä..?joskami kirjoitti:Sunnuntai päivän ratoksi tuli vaihdettua eteen nuo uudemman mallin sumarit jotka kaveri toi jo toissa vuonna käydessä Saksassa.
Samalla tuli pitkästä aikaa tehtyä muutama päivitys tuohon autoon ohjainlaitteeseen jotka ovat mieltä painaneet yön pikkutunneilla, no eihän se hirveästi muuttunut, mut ens kerralla sit lisää
Omassa suurimmat muutokset lienee kesäksi tulleet vanteet ja taakse laitatetut neliskulmaiset pakoputkenpäät.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Lähinnä sitä kun olen tuon chipannu, niin mulla on tuo sport nappula niin kaasun vastavuus on huomattavasti parempi sillä.Arno kirjoitti: Mitäs muuten tarkoitat ohjauslaitteen päivityksillä..?
Yritin tuota eroa muuttaa tuolla chippauksella lähemmäksi toisiaan, kun ei aina jaksa (muista) painaa tuota "sport" nappulaa kun lähtee liikenteseen.
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Mitäs herrat ovat pitäneet 207-mallista? Millaisiin kulutuksiin tuolla isolohkolla pääsee maantieajossa? Itselle kun tulee ajoa aika reilusti eli ihan käyttöautoksi ko. Kulkine tulisi niin hakusalla olisi enemmänkin 220/250-kone mutta täällä Saksassa tuntuu olevan suutin osa 350-koneella.
Marko
Marko
Autoton mies oli huoleton mies..
___________________________
Mersukalusto:
Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR
ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________
___________________________
Mersukalusto:
Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR
ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________
- Petri.Kemppainen
- Mersumies
- Viestit: 584
- Liittynyt: Ke 08.09.2004 19:17
- Paikkakunta: Uusimaa
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Ei ihan tarkkaa kulutuslukemaa maantieajosta , mutta ihmeen pienellä 350 menee . Seka ajossa 6-7l paikeilla .
Tankillisella 1000 km on minusta hyvä .
Tankillisella 1000 km on minusta hyvä .
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Itse olen nyt vajaa kolme vuotta ajellut tuolla coupella mitään vikaa ei tuona aikana ole ollut, nyt mittarissa 65tkm. Mielestäni omaan käyttöön auto on riittävä tilava. Mut jos joutuu perheen kanssa lähtee liikenteeseen niin silloin mennään tuolla farkulla.
Keskikulutus ollut siinä +7.5l/100km johtuen siitä että on lyhyt työmatka, matkassa nopeusrajoitusrajoituksien mukaisesti ajaessa menee matalia 6 alkavia lukemia.
Itse päädyin 350cdi ainoastaan sen takia, että ne on yleensä reilummilla lisävarusteilla kuten tämä oma yksilönikin.. vuodessa tulee 15-20tkm niin ei ole niin väliä tuolla kulutuksella.
Ainut huono puoli tuli, kun auton chippas niin menee takarenkaat helposti kesässä ja vaimon 265hp malli tuntuu laiskalta coupen jälkeen..
Keskikulutus ollut siinä +7.5l/100km johtuen siitä että on lyhyt työmatka, matkassa nopeusrajoitusrajoituksien mukaisesti ajaessa menee matalia 6 alkavia lukemia.
Itse päädyin 350cdi ainoastaan sen takia, että ne on yleensä reilummilla lisävarusteilla kuten tämä oma yksilönikin.. vuodessa tulee 15-20tkm niin ei ole niin väliä tuolla kulutuksella.
Ainut huono puoli tuli, kun auton chippas niin menee takarenkaat helposti kesässä ja vaimon 265hp malli tuntuu laiskalta coupen jälkeen..
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Myöhäisiä kiitoksia vain vastauksista, kovasti täällä on arvottu tuon auton perään. Mobilea ja mersun vaihtoautohakua on tavattu jatkuvasti. Yksi hyvä yksilö meni ohi, oli 350:n hyvillä varusteilla. Toinen vaihtoehto olisi myös C-mallin coupe joita olisi pienemmillä koneilla tarjolla. Hinta on käytännössä sama kun etsin autoa joka täällä Saksassa maksaa max 25te.
No eiköhän tuo auto vielä löydy
EDIT:
Virkistellääs tätäkin ketjua. Toisaalla olikin jo muutama kuva tuosta ostetusta autosta. Laitetaan nyt tähänkin ketjuun yksi kuva kun ei täällä noita coupeja/avoja liiemmin ole.
Marko
No eiköhän tuo auto vielä löydy
EDIT:
Virkistellääs tätäkin ketjua. Toisaalla olikin jo muutama kuva tuosta ostetusta autosta. Laitetaan nyt tähänkin ketjuun yksi kuva kun ei täällä noita coupeja/avoja liiemmin ole.
Marko
Viimeksi muokannut MarkoV, Ke 10.09.2014 23:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Autoton mies oli huoleton mies..
___________________________
Mersukalusto:
Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR
ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________
___________________________
Mersukalusto:
Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR
ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Eilen kotiuduttiin Saksan reissulta, josta mukaan tarttui perheen ensimmäinen mersu
33tkm rullannut E 250 CDI Coupe -10
33tkm rullannut E 250 CDI Coupe -10
C207 rouvalla, Fordilla mä itte
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Onnea vaan hienoltahan tuo näyttää. Mutta että CDI Coupe, jolla on ajettu neljässä vuodessa 33 tkm. Ei tainnut olla Junge Stern auto ostettuna Mersun viralliselta jälleenmyyjältä?hpl kirjoitti:Eilen kotiuduttiin Saksan reissulta, josta mukaan tarttui perheen ensimmäinen mersu
33tkm rullannut E 250 CDI Coupe -10
S212 350CDI 2011, Volvo XC60 D4 AWD 2015
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Kyllä on Junge Stern ja ostettu tuolta http://www.mercedes-benz-mainfranken.de, niimpä myyjä Daimler AGOnnea vaan hienoltahan tuo näyttää. Mutta että CDI Coupe, jolla on ajettu neljässä vuodessa 33 tkm. Ei tainnut olla Junge Stern auto ostettuna Mersun viralliselta jälleenmyyjältä?
auton kilometrit ja historia täysin tiedossa.
C207 rouvalla, Fordilla mä itte
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Oho, aika harvoin tulee tuollaisia vastaan. No mikäpäs siinä, eivät ne Junge Sternenä myy, jos on pientäkään epäilystä kilometreistä.hpl kirjoitti:Kyllä on Junge Stern ja ostettu tuolta http://www.mercedes-benz-mainfranken.de, niimpä myyjä Daimler AGOnnea vaan hienoltahan tuo näyttää. Mutta että CDI Coupe, jolla on ajettu neljässä vuodessa 33 tkm. Ei tainnut olla Junge Stern auto ostettuna Mersun viralliselta jälleenmyyjältä?
auton kilometrit ja historia täysin tiedossa.
S212 350CDI 2011, Volvo XC60 D4 AWD 2015
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Hyvännäköinen on tuo hpl:n Coupe, väri passaisi minulle kuin satula sialle. Pienillä kilometreillä on helmi löytynyt.
Marko
Marko
Autoton mies oli huoleton mies..
___________________________
Mersukalusto:
Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR
ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________
___________________________
Mersukalusto:
Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR
ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Hyvältä näyttää ja varsin kelvolliset kilometrilukemat myönnettäkööt.
Itsellä seuraavan parin kuukauden sisällä reissu Tallinnaan, Silberautoon, suorittamaan määräaikaishuolto. Auto toiminut moitteetta, mitä nyt vasemmasta takavanteesta tainnut irrota tasapainotuspaino kun kevyesti täristää suuremmissa nopeuksissa.
Itsellä seuraavan parin kuukauden sisällä reissu Tallinnaan, Silberautoon, suorittamaan määräaikaishuolto. Auto toiminut moitteetta, mitä nyt vasemmasta takavanteesta tainnut irrota tasapainotuspaino kun kevyesti täristää suuremmissa nopeuksissa.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Kiitokset kommenteista, väri oli itsellekin positiivinen yllätys. Ei ollut ihan täyttä varmuutta miltä näyttää luonnossa.
Auton kunto täys napakymppi. Sisustaltaankin kuin uusi.
Auton kunto täys napakymppi. Sisustaltaankin kuin uusi.
C207 rouvalla, Fordilla mä itte
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Terve vaan kaikille! Mielenkiinnosta päätin itsekin liittyä foorumille, pääasiassa juuri tämän ketjun vuoksi. Laitetaanpa siis omaakin näkyville:
250 CDI BE A (2011)
Tuotu Saksasta 02/2014, n. 60tkm kilometreillä. Junge Sterne.
Kovinkaan paljoa ei ole tullut autoa vielä laitettua, lukuun ottamatta vanteita ja tummennuksia. Tarkoituksena olisi uuden 2x2 putkiston asennus (esim. Piecha?) tai jopa tuollaisen tyylikkään 500-mallin putkiston kuten joskamilla, kunhan saa ensin päätöksen tehtyä sopivasta. Ehdotuksia otetaan mielellään vastaan.
Lisäksi pieni virittäminenkin saattaisi jossain vaiheessa kiinnostaa 240hv/560nm tietämille.
https://www.dropbox.com/s/b5zgix3uujp9y ... 8.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/s66j2hv4redyv ... 2.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/p9wpgfilli4mr ... 4.jpg?dl=0
250 CDI BE A (2011)
Tuotu Saksasta 02/2014, n. 60tkm kilometreillä. Junge Sterne.
Kovinkaan paljoa ei ole tullut autoa vielä laitettua, lukuun ottamatta vanteita ja tummennuksia. Tarkoituksena olisi uuden 2x2 putkiston asennus (esim. Piecha?) tai jopa tuollaisen tyylikkään 500-mallin putkiston kuten joskamilla, kunhan saa ensin päätöksen tehtyä sopivasta. Ehdotuksia otetaan mielellään vastaan.
Lisäksi pieni virittäminenkin saattaisi jossain vaiheessa kiinnostaa 240hv/560nm tietämille.
https://www.dropbox.com/s/b5zgix3uujp9y ... 8.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/s66j2hv4redyv ... 2.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/p9wpgfilli4mr ... 4.jpg?dl=0
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Tuli vaihdettua W209 10 yhteisen vuoden jälkeen 350CDI E-coupeen ja kyllähän niillä on paljon eroa, vaikka CLK:in antoi hyvän kyydin.
Nyt olis tarkoitus vähän madalta noin 30mm, tummaa maskia laittaa, vanteet/renkaat menis kans vaihtoon ja ehkä vähän laseja tummentaa.
Vanteet voisivat olla huulella ja edessä 8,5 235/30-19 ja takana 9,5 265/30-19, ET varmaankin 35-42 välillä.
Hyviä "tuunaus" vinkkejä otetaan vastaan
Onkos kukaan laittanu tommoseen Webastoa/Eberiä ja vetokoukkua??
Ps. Valkeakoskelta löytyy myös Stari, käyttö omallavastuulla
[attachment=0]Uusi kuva (achment]30).jpg[/att
Nyt olis tarkoitus vähän madalta noin 30mm, tummaa maskia laittaa, vanteet/renkaat menis kans vaihtoon ja ehkä vähän laseja tummentaa.
Vanteet voisivat olla huulella ja edessä 8,5 235/30-19 ja takana 9,5 265/30-19, ET varmaankin 35-42 välillä.
Hyviä "tuunaus" vinkkejä otetaan vastaan
Onkos kukaan laittanu tommoseen Webastoa/Eberiä ja vetokoukkua??
Ps. Valkeakoskelta löytyy myös Stari, käyttö omallavastuulla
[attachment=0]Uusi kuva (achment]30).jpg[/att
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Onko kellään tietoa, että kuinka hyvin taakse sopii 265/30 -19 ET35 9,5 vanne ja eteen 235/35 -19 8,5 vanne, niin kumpi ET olisi parempi 35 vai 45??
Löyty hyvät/hienot vanteet, mutta nuo ovat ainoat ET:t mitä on tarjolla.
Alusta on "sähköiskareilla" ja olisi tarkoitus madaltaa noin 25-30mm H&R:än jousilla.
Löyty hyvät/hienot vanteet, mutta nuo ovat ainoat ET:t mitä on tarjolla.
Alusta on "sähköiskareilla" ja olisi tarkoitus madaltaa noin 25-30mm H&R:än jousilla.
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Omassa on edessä ET32 8,5" 245/35/19 ja takana 9,5" ET40 245/35/19 ja samat sähköiskarit + eibachin -30mm jouset.
edestä tippui melkein 40mm ja takaa n.25mm. En suosittele noita eibachin jousia.. Liian lötköt minun makuun.
American foorumilla kehuivat aikoinaan noita H&R jousia.
edit edessä onkin renkaana nykyään 235/35/19, muistaakseni tuo 245 joskus kasahti johonkin kovemmessa montussa
edestä tippui melkein 40mm ja takaa n.25mm. En suosittele noita eibachin jousia.. Liian lötköt minun makuun.
American foorumilla kehuivat aikoinaan noita H&R jousia.
edit edessä onkin renkaana nykyään 235/35/19, muistaakseni tuo 245 joskus kasahti johonkin kovemmessa montussa
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Kiitokset vastauksesta, et viittis pistää paria kuvaa autos kyljestä, niin näkis miten vanteet istuu koriinjoskami kirjoitti:Omassa on edessä ET32 8,5" 245/35/19 ja takana 9,5" ET40 245/35/19 ja samat sähköiskarit + eibachin -30mm jouset.
edestä tippui melkein 40mm ja takaa n.25mm. En suosittele noita eibachin jousia.. Liian lötköt minun makuun.
American foorumilla kehuivat aikoinaan noita H&R jousia.
edit edessä onkin renkaana nykyään 235/35/19, muistaakseni tuo 245 joskus kasahti johonkin kovemmessa montussa
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Kuvat isonee näppäämällä, olisko noista jotain apuja.. Hieman on huono laatusia..OpaR6 kirjoitti: Kiitokset vastauksesta, et viittis pistää paria kuvaa autos kyljestä, niin näkis miten vanteet istuu koriin
Vai meinasitko koko kylki kuvaa?
Takaa
Edestä
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Kiitokset kuvista, nyt olis tulossa eteen 235/35 -19 ET45 ja taakse 265/30 -19 ET35.
Saas nähä miten käy vai joutuuko takavanteet viemään sorviin
Saas nähä miten käy vai joutuuko takavanteet viemään sorviin
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Katohan, oma ketju näille!
Syksyllä tuli hankittua "hätäisen miehen 2010" eli 09syksyllä rekisteröity -10 mallinen coupe, 350 nokileka, Junge Sterne, silloin mittarissa 49tkm nyt 62,.. Kiva puukko kaikinpuolin, ei moitittavaa muuten kuin että jostain syystä Saksassa on etupuskuri maalattu uusiksi ja nyt siitä hilseilee lakka pois,.. JS-takuukaan ei kuulemma kata, näin marmoritiskillä sanoivat,. Noh, täytyy kiikuttaa etumuovi maalarille kunhan kerkiää,.. Ensin täytyy maalarilta kysyä että onko ok että painepesurilla huiskaisen loputkin lakat pois ennenkuin vien laitettavaksi,.. Olisi mukava nyt kesällä teettää tuo homma pois, laulattais SL:ää sen aikaa,..
Syksyllä tuli hankittua "hätäisen miehen 2010" eli 09syksyllä rekisteröity -10 mallinen coupe, 350 nokileka, Junge Sterne, silloin mittarissa 49tkm nyt 62,.. Kiva puukko kaikinpuolin, ei moitittavaa muuten kuin että jostain syystä Saksassa on etupuskuri maalattu uusiksi ja nyt siitä hilseilee lakka pois,.. JS-takuukaan ei kuulemma kata, näin marmoritiskillä sanoivat,. Noh, täytyy kiikuttaa etumuovi maalarille kunhan kerkiää,.. Ensin täytyy maalarilta kysyä että onko ok että painepesurilla huiskaisen loputkin lakat pois ennenkuin vien laitettavaksi,.. Olisi mukava nyt kesällä teettää tuo homma pois, laulattais SL:ää sen aikaa,..
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Oletko ollut myyjä liikkeeseen yhteydessä?
Pitäisi kyllä heidän hoitaa kuntoon.
Pitäisi kyllä heidän hoitaa kuntoon.
C207 rouvalla, Fordilla mä itte
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Ja kun on JS-vankkuri niin oletettavasti merkkiliikkeessä maalattu puskuri. Joten eikös tuossa ole maalitakuu voimassa?
C207 rouvalla, Fordilla mä itte
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Niinhän minä kuvittelin että maalitakuu tuossa olisi, kun on JS-auto, mutta ei sitten ole,.. Yksityiseltä tuon ostin,.. Mutta, eipä tuo nyt työnä eikä kustannuksena ihmeellinen luulisi olevan,..
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Jos maalautusta ei ole tehty Mercedeksellä? Vastaavasti esim. 30v. puhkiruostumattomuustakuu häviää kolaritilanteessa niiltä osilta, jotka korjataan muualla kuin merkkiliikkeessä.
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Tervehdys kaikille. Itsellä olisi harkinnassa tuollainen c207. Edellinen peli oli S211, ja siinä air matic. Olisiko tietoa onko näitä coupeja tehty ilmajousituksella?
nimim. Paha coupe kuume
nimim. Paha coupe kuume
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Ei käsittääkseni. Eri vuosien hinnastoissa ei ole mainintaa eikä moista tullut vastaan kun omaani etsiskelin.jkivi kirjoitti:Tervehdys kaikille. Itsellä olisi harkinnassa tuollainen c207. Edellinen peli oli S211, ja siinä air matic. Olisiko tietoa onko näitä coupeja tehty ilmajousituksella?
nimim. Paha coupe kuume