W211 ja peräkärry + aisankorkeus
W211 ja peräkärry + aisankorkeus
Moro
1200l muulin kun laittaa vetokoukkuun kiinni, niin aisankorkeus jää vähän yläkanttiin (takapainoinen) . Normi jousitus on kyllä autossa.
Onko muilla ollu tälläisiä ongelmia että kärry jää pakostikkin aina takapainoiseksi.
Miten tämän voisi ratkaista? ilman että joutuu vaihtaa rengaskokoa kärryyn...
1200l muulin kun laittaa vetokoukkuun kiinni, niin aisankorkeus jää vähän yläkanttiin (takapainoinen) . Normi jousitus on kyllä autossa.
Onko muilla ollu tälläisiä ongelmia että kärry jää pakostikkin aina takapainoiseksi.
Miten tämän voisi ratkaista? ilman että joutuu vaihtaa rengaskokoa kärryyn...
Re: W211 ja peräkärry + aisankorkeus
Voihan se paino olla ihan oikein jakautunut (aisapainoa), vaikka kärryn etureuna olisikin hieman takareunaa ylempänä. Ei kai siitä mitään haittaa ole (kunhan vaan on aisapainoa)?MageeHim kirjoitti:Moro
1200l muulin kun laittaa vetokoukkuun kiinni, niin aisankorkeus jää vähän yläkanttiin (takapainoinen) . Normi jousitus on kyllä autossa.
Onko muilla ollu tälläisiä ongelmia että kärry jää pakostikkin aina takapainoiseksi.
Miten tämän voisi ratkaista? ilman että joutuu vaihtaa rengaskokoa kärryyn...
Re: W211 ja peräkärry + aisankorkeus
No niih, mutta eise tahdo oikein jakautua kun pelkkiä lankkuja laittaa. Huomasin vaan viime kesänä kun lankkuja kyyditin, eikä ollu laittaa mitään aisapainoa..
Saiskohan mistään korkeus säädettävää vetokitaa?
Saiskohan mistään korkeus säädettävää vetokitaa?
Re: W211 ja peräkärry + aisankorkeus
maastureita vartenhan niitä kai saa... mutta ei mullakaan kyllä mitään ongelmia oo kärryn keulimisessa ollut vaikka aika pieni toi oma kärry on ja pienillä pyörillä. Muuta geometriakorjausta; lisää pituutta aisaan , jotain korotuspalaa akselikiinnitykseen?MageeHim kirjoitti:No niih, mutta eise tahdo oikein jakautua kun pelkkiä lankkuja laittaa. Huomasin vaan viime kesänä kun lankkuja kyyditin, eikä ollu laittaa mitään aisapainoa..
Saiskohan mistään korkeus säädettävää vetokitaa?
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: W211 ja peräkärry + aisankorkeus
Lisääkös se käytännössä yhtään aisapainoa vaikka kärry olis just suorassa? Ei lisää...MageeHim kirjoitti:No niih, mutta eise tahdo oikein jakautua kun pelkkiä lankkuja laittaa. Huomasin vaan viime kesänä kun lankkuja kyyditin, eikä ollu laittaa mitään aisapainoa..
Saiskohan mistään korkeus säädettävää vetokitaa?
S211 320CDI -04
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Re: W211 ja peräkärry + aisankorkeus
Onko muuta ongelmaa kuin kosmeettinen? Jos kärryn perä ei osu missään vaiheessa esim. jalkakäytävän reunakiven yli mennessä niin liekö tuo suuri virhe?
S211 E320 cdi -09
Re: W211 ja peräkärry + aisankorkeus
Juuri näin, aisapaino riippuu vain ja ainoastaan siitä onko suurempi osa massasta kärryn akselin etu- vai takapuolella. Kärryn asennolla ei ole mitään vaikutusta. Sitten tietysti jos kärry on niin "pystyssä" että kaikki paino väkisinkin valuu taakse...Tenutähti kirjoitti:Lisääkös se käytännössä yhtään aisapainoa vaikka kärry olis just suorassa? Ei lisää...MageeHim kirjoitti:No niih, mutta eise tahdo oikein jakautua kun pelkkiä lankkuja laittaa. Huomasin vaan viime kesänä kun lankkuja kyyditin, eikä ollu laittaa mitään aisapainoa..
Saiskohan mistään korkeus säädettävää vetokitaa?
Re: W211 ja peräkärry + aisankorkeus
Vaikuttaa se kärryn keuliminen esim. telikärryssä jossa ei ole keinuakselia. Tosin keula pystyssä tulee enemmän aisapainoa eikä tällaisesta kärrystä ollut tässä kyse.