Ostamassa C-farkkua W205.
Ostamassa C-farkkua W205.
Aikeina oisi ostaa Farkku mese niinkuin otsikossa lukee mutta olisiko jotain tästä C-sarjasta mitä oisi hyvä tietää kun tuolla autokaupoissa pyörii.
Ensisijaisesti oisi bensa ykkösvaihtoehto mutta kovin vähän on tarjontaa niin uskaltaako diesel versioita harkita.
AMG-line versio siis hakusessa
Ensisijaisesti oisi bensa ykkösvaihtoehto mutta kovin vähän on tarjontaa niin uskaltaako diesel versioita harkita.
AMG-line versio siis hakusessa
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 283
- Liittynyt: Ma 26.03.2018 16:38
Re: Ostamassa C-farkkua W205.
Tyhjä
Viimeksi muokannut Ruuvimeisseli, Ma 28.05.2018 21:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Petri.Kemppainen
- Mersumies
- Viestit: 584
- Liittynyt: Ke 08.09.2004 19:17
- Paikkakunta: Uusimaa
Re: Ostamassa C-farkkua W205.
Jos uutta ostamassa niin tiesithän että heinäkuussa tulee facelift myyntiin !
Re: Ostamassa C-farkkua W205.
Mikäs Renaultin koneessa mersumiestä ahdistaa, muuta kuin se, että se ei olekaan "oma?" Luotettavin kone koko valikoimasta kun on alun perin kehitetty pakettiautoon. Ei EGR ongelmia, ei DPF ongelmia, ketju ei veny, ei syö öljyjään eikä sotke naftaa voiteluaineeseen.
Tiedät paikan, kokeile
Re: Ostamassa C-farkkua W205.
Eipä noissa ihmeenpää. Hyvä ajaa ja kohtuu hiljainen pikkumeseksi.
Suurin miinus tulee siitä että auto on talvella kuin Volvo 740 aikanaan-jää helposti kiinni jos 2WD.
eli pidä talvella lapio ja pari hiekkasäkkiä mukana.
Auton kello jätättäää n. 5 min parissa viikossa, liekö ongelmaan tullut jo ratkaisu (ohjelmistopäivitys)- maaliskuussa 2018 ei vielä ollut.
Parkkitutkia menee, niinkuin nykyautoissa aina vaikka kuinka varoo ettei painepesurilla tööttää suoraan anturiin.
Vaihteiston pitää toimia moitteettomasti. Automaatin ohjelmana paras on C=Comfort ellet juuri ole saanut ajokorttia.
Suurin miinus tulee siitä että auto on talvella kuin Volvo 740 aikanaan-jää helposti kiinni jos 2WD.
eli pidä talvella lapio ja pari hiekkasäkkiä mukana.
Auton kello jätättäää n. 5 min parissa viikossa, liekö ongelmaan tullut jo ratkaisu (ohjelmistopäivitys)- maaliskuussa 2018 ei vielä ollut.
Parkkitutkia menee, niinkuin nykyautoissa aina vaikka kuinka varoo ettei painepesurilla tööttää suoraan anturiin.
Vaihteiston pitää toimia moitteettomasti. Automaatin ohjelmana paras on C=Comfort ellet juuri ole saanut ajokorttia.
W168 `R4
S210 `R4
S211 `V6
W124 `R5
W124 `V8 (T2758 )
You go full throttle - or you go home.
S210 `R4
S211 `V6
W124 `R5
W124 `V8 (T2758 )
You go full throttle - or you go home.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 283
- Liittynyt: Ma 26.03.2018 16:38
Re: Ostamassa C-farkkua W205.
Tyhjä
Viimeksi muokannut Ruuvimeisseli, Ma 28.05.2018 21:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Ostamassa C-farkkua W205.
Kun kerran on uutta faceliftia tulossa niin eikös kaiken järjen mukaan vanhempien c-sarjalaisten hinnat vähän laske? pitäisikö lyödä vähän jäitä hattuu jaa ootella kesän yli sitten
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 283
- Liittynyt: Ma 26.03.2018 16:38
Re: Ostamassa C-farkkua W205.
Tyhjä
Viimeksi muokannut Ruuvimeisseli, Ma 28.05.2018 21:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Ostamassa C-farkkua W205.
Täällä myös kuumottasi hankkia käyttöautoksi tuollainen AMG-somisteltu W205 farkku, joita Nettiautossakin tuntuu olevan jo +30.000 euron hintaan. Pitääkös se huhu paikkansa, että 220CDi ja 250CDi olisivat moottoriltaan samoja laitteita? Että tehoero olisi tehty ainoastaan softalla? Katsoin Turbotecin sivuilta, että molemmista moottoreista saavat softalla samat lukemat ulos? Tästä päättelin että saattaisivat olla mekaanisesti samoja koneita. Joku 100-150tkm ajettu 220CDi AMG-paketilla menisi omaan budjettiin hyvin. Koeajokin on suoritettu ja auto läpäisi vaatimukset. Ainoastaan ajomelu oli hieman korkeampi kuin odotin. Samaa luokkaa kuin nykyisessä autossani, Audi A3 sedanissa. Mutta ei kuitenkaan niin paha kuin A-sarjan sedanissa, jonka hylkäsin ekalla kilometrillä päätä huumaavan ajomelun vuoksi.
Omat paukut riittää ainoastaan +100tkm ajettuihin yksilöihin. Onkos edelleen niin, että mersun tapauksessa esim. 130tkm on aivan yhdentekevä mittarilukema jos auto on pidetty ja huollettu asiallisesti? On nimittäin jo pitkä aika kun on tullut omistettua edellinen mersu, joka oli W211.
Omat paukut riittää ainoastaan +100tkm ajettuihin yksilöihin. Onkos edelleen niin, että mersun tapauksessa esim. 130tkm on aivan yhdentekevä mittarilukema jos auto on pidetty ja huollettu asiallisesti? On nimittäin jo pitkä aika kun on tullut omistettua edellinen mersu, joka oli W211.