Veho Oy:n asiakaslähtöinen hinnoittelu

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Marko700
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ma 02.07.2018 11:08

Veho Oy:n asiakaslähtöinen hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja Marko700 »

Vuoden 2012 C-sarjan automaatista hajosi vaihdelaatikko, ajettu 120 tkm. Tutkittiin Vehossa ja todettiin, että valmistevika - koko vaihteisto pitää uusia. Koska vaihteiston pitäisi kestää aikas paljon pidempään, Veho lupasi suhtautua asiaan ’asiakaslähtöisesti’.

Kolmen viikon odottelun jälkeen sain Vehosta korjaustarjouksen; tehdaskorjattu vaihtovaihteisto asennuksineen 10 245 euroa! Selvittelin hintoja muualta ja vastaava tehdaskorjattu vaihtovaihteisto maksoi ESP AutoTrans -liikkeessä 2 390 euroa. Päälle asennus 680 euroa, mikäli asennetaan heillä.

Kysyin Vehosta suostuvatko asentamaan autoon muualta ostetun vaihteiston. Kyllä suostuvat - asennuskustannukset Vehossa tällöin 4 280 euroa.

Veho toteuttaa mainostamaansa asiakaslähtöistä hinnoittelua kirjaimellisesti, tämä asiakas todellakin lähti - ja pysyvästi! :wave:
Avatar
Silakka_E500
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 86
Liittynyt: La 29.09.2012 21:27

Re: Veho Oy:n asiakaslähtöinen hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja Silakka_E500 »

Et kerro oletko ostanut auton milloin, olisiko myyjän virhevastuu vielä päällä mutta sinuna olisin joka tapauksessa ehdottomasti yhteydessä kuluttaja-asiamieheen. Jos Veho vielä myöntää että kyseessä valmistevika, niin kyllä tuossa on merkittävä neuvotteluvara hinnan suhteen. Itse olen joutunut turvautumaan hieman halvemmassa asiassa kuluttajaneuvontaan ja olin todella positiivisesti yllättynyt siitä, miten oma osuus pieneni.

EDIT: Luin vähän huolimattomasti, Veho ei siis ollut myyjänä? Maahantuojan roolissa uskoisin että keskustelua kuitenkin kannattaisi käydä asiamiehen kanssa.
BMW X7 M50D
X166 500
X166 350
Audi Q7 4.2
BMW X5 3.0sd
W211 E500
Volvo V70 T5
zalama
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 68
Liittynyt: Pe 04.05.2018 16:54
Paikkakunta: Fuengirola

Re: Veho Oy:n asiakaslähtöinen hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja zalama »

Eli jos Vehon tuntilaskutus on 100 euroa / tunti, niin ammattimies asentaja tusaa tuon kanssa sellaisen viikon verran. Hidasta hommaa.
Avatar
Mariini
Mersumies
Mersumies
Viestit: 769
Liittynyt: Pe 09.07.2004 19:54
Paikkakunta: Länsirannikko

Re: Veho Oy:n asiakaslähtöinen hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja Mariini »

Vaihteisto-ongelmissa kannattaa ottaa yhteyttä http://recro.eu/en/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tiedät paikan, kokeile
Marko700
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ma 02.07.2018 11:08

Re: Veho Oy:n asiakaslähtöinen hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja Marko700 »

Jostain syystä en siis tarttunut Vehon ’asiakaslähtöisiin’ tarjouksiin vaan siirrätin autoni korjattavaksi Huittisiin ESP AutoTrans -liikkeeseen em. hinnoilla. Osaavat todella asiansa ja ymmärtävät asiakaspalvelun merkityksen - SUOSITTELEN!

Hinausliike veloitti tosin auton siirtämisestä Tampereelta Huittisiin muutaman satasen ja lisäksi Veho Oy laskutti auton vaihteiston irrottamisesta ja ’vianetsinnästä’ asiakaslähtöisesti vain 840 euroa! :clap:
AK47
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2645
Liittynyt: Ti 10.08.2004 20:00
Paikkakunta: 08/09

Re: Veho Oy:n asiakaslähtöinen hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Marko700 kirjoitti:Vuoden 2012 C-sarjan automaatista hajosi vaihdelaatikko, ajettu 120 tkm. Tutkittiin Vehossa ja todettiin, että valmistevika - koko vaihteisto pitää uusia. Koska vaihteiston pitäisi kestää aikas paljon pidempään, Veho lupasi suhtautua asiaan ’asiakaslähtöisesti’.

Kolmen viikon odottelun jälkeen sain Vehosta korjaustarjouksen; tehdaskorjattu vaihtovaihteisto asennuksineen 10 245 euroa! Selvittelin hintoja muualta ja vastaava tehdaskorjattu vaihtovaihteisto maksoi ESP AutoTrans -liikkeessä 2 390 euroa. Päälle asennus 680 euroa, mikäli asennetaan heillä.

Kysyin Vehosta suostuvatko asentamaan autoon muualta ostetun vaihteiston. Kyllä suostuvat - asennuskustannukset Vehossa tällöin 4 280 euroa.

Veho toteuttaa mainostamaansa asiakaslähtöistä hinnoittelua kirjaimellisesti, tämä asiakas todellakin lähti - ja pysyvästi! :wave:
No, ihan ensimmäiseksi - valmistusvika tarkoittaa valmistajan vastuuta vaikka auto onkin 2012, kilometrit ei ole mahdottomat. Toisekseen jos on ostettu liikkeestä vastaikään on puoli vuotta vähintään takuu tällaisessa. Liekkö öljyjä vaihdettu kertaakaan (oletan että automaatti)?

Toisekseen, mitä veho sanoi laatikossa hajonneen? Kysy toisestakin paikasta.

Veho nyt voi pyytää mitä vain jos ei heti alussa tee selväksi että nyt ei kannata ehdotella järjettömiä korjauksia tai hintoja.

Laatikon vaihtaa ammattilainen varmaan kevyesti 4 tunnissa. Eli jos vaikka kaksi ukkoa vaihtamassa töitä 8h edestä. Muistaakseni kun 202 linttaan vaihdeltiin askeja amatöörivoimin ne vaihtui tyyliin ensikertalaisella muutamassa tunnissa. Vaikka nyt onkin 10v+ uudempi tekniikka niin ei se nyt voi päiviä kestää se vaihto.

Vaan vehohan katsoo ohjeajan ja ihan sama mitä se kestää... Tai jos ohje on 10h ja menee 11 niin kai asiakas maksaa 11 h tietenkin mutta jos menee 3h niin asiakas maksaa sen 10h.

Reilua - ja vehollehan ei kannata viedä mitään ellei ole rikas tai vakuutus maksa ja eipä juuri silloinkaan.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
vmoi73
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 156
Liittynyt: Su 10.05.2015 21:11

Re: Veho Oy:n asiakaslähtöinen hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja vmoi73 »

Marko700 kirjoitti:Jostain syystä en siis tarttunut Vehon ’asiakaslähtöisiin’ tarjouksiin vaan siirrätin autoni korjattavaksi Huittisiin ESP AutoTrans -liikkeeseen em. hinnoilla. Osaavat todella asiansa ja ymmärtävät asiakaspalvelun merkityksen - SUOSITTELEN!

Hinausliike veloitti tosin auton siirtämisestä Tampereelta Huittisiin muutaman satasen ja lisäksi Veho Oy laskutti auton vaihteiston irrottamisesta ja ’vianetsinnästä’ asiakaslähtöisesti vain 840 euroa! :clap:
Laatikon irroitus n.800€ mutta asennus takaisin n.4000€, aika mielenkiintoista matematiikkaa :D

Tuota Recroa uskallan itsekin suositella.
R129 500SL 1989 (MR)
Marko700
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ma 02.07.2018 11:08

Re: Veho Oy:n asiakaslähtöinen hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja Marko700 »

Olen ostanut auton uutena Vehosta 7/2012 ja noin 90 % kilometreistä on ollut taajaman ulkopuolista maantieajoa. Laatikossa oli ollut jokin huonolaatuinen osa, josta irronnut metallisilppu oli vaurioittanut lootaa niin pahoin, ettei sitä kannattanut korjata. Mitään nykimistä tai muuta oiretta ei vaihteistossa koskaan ollut ennen toukokuista iltapäivää kun veto yhtäkkiä hävisi ja matkanteko päättyi siihen (ei koskaan edes mitään vikakoodeja tms., josta olisi osannut epäillä vaihteistossa olevan jotain vialla).

Kaikki auton huollot on tehty täysin huolto-ohjelman mukaisesti. MB:n huolto-ohjelman mukaan ensimmäinen vaihteistoöljynvaihto tehdään 125 tkm:n kohdalla eli eipä tuo hajoaminen ainakaan huoltamattomuudesta johtunut. Vehon tulkinta oli, että vaihteisto on ns. maanantaikappale, johon on valmistettaessa jäänyt jokin huonolaatuinen osa.

Kuluttaja-asiamiehen esitys kustannusten jakamisesta liikkeen ja asiakkaan välillä 40/60 %, mutta eipä tuo paljon lämmitä kun Vehon korjaustarjous on yli kolme kertaa kalliimpi kuin muualla - maksettavaa olisi jäänyt joka tapauksessa yli 3000 euroa enemmän kuin ESP:ssä.

Vehon suhtautuminen asiaan ja erityisesti hinnoittelu ratkaisi sen, että minulla ei ole enää tarve asioida heidän kanssaan.
Avatar
MiHe
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6256
Liittynyt: La 23.02.2008 12:47
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Veho Oy:n asiakaslähtöinen hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja MiHe »

Niillä on stari kiinni koko vaihtoajan niin voivat pyytää entisen miehen tapaan speziaalituntihinnnan :lol:
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Avatar
Legge
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 411
Liittynyt: Ke 09.01.2013 15:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Veho Oy:n asiakaslähtöinen hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja Legge »

Oletko esittänyt kuluttajaneuvontaan nuo molemmat arviot korjauksen kuluista? Voisin kuvitella, että moinen hanuriin kairaus ei käy päinsä kuluja jaettaessa. Muutenhan valmistajat voisivat nyhtää käytännössä mitä tahansa ja luistella näin virhevastuusta.
Ajossa: Kia ProCeed GT 2020
Ex:
W205 C180 A Edition AMG 2018
S204 C180 CDI AMG 2013
W176 A180 BE Urban 2013
Nippu Pösöjä ja vanha Bemari
tahtoomersun
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2732
Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02

Re: Veho Oy:n asiakaslähtöinen hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja tahtoomersun »

Helpolla annoit periksi. Veholta olisit kyllä saanut ilmaiseksi koko remontin, olisi vaan vaatinut hiukan jämerämpää otetta. Maksattavat kyllä kaiken asiakkaala, jos ei pidä puoliaan. 240tkm kohdalla Veho korjasi Sprintterin automaatin kun juristi, metallisilppua tuli sieltäkin. Uutta laatikkoa yritin, mutta korjaukseen jouduin tyytymään kustannus 0€ Tästä nyt jo tosin useampi vuosi aikaa.
Öljynvaihto jatkossa korjattuun laatikkoon 60tkm välein.
Perheessä:
X 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Huttiainen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 631
Liittynyt: La 21.02.2015 14:16

Re: Veho Oy:n asiakaslähtöinen hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja Huttiainen »

Marko700 kirjoitti:Kaikki auton huollot on tehty täysin huolto-ohjelman mukaisesti. MB:n huolto-ohjelman mukaan ensimmäinen vaihteistoöljynvaihto tehdään 125 tkm:n kohdalla eli eipä tuo hajoaminen ainakaan huoltamattomuudesta johtunut.

Viime huollossa olisi pitänyt öljyt vaihtaa( 5 vuotta), jos huolto-ohjelmaa pilkulleen noudattaa. Olisiko siitä' sitten ollut hyötyä, ainakin metallisilput olisi näkynyt öljypohjasa
2007 R 320cdi
Avatar
RH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3949
Liittynyt: Ke 15.09.2004 13:43
Paikkakunta: Salon seutu

Re: Veho Oy:n asiakaslähtöinen hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja RH »

Marko700 kirjoitti:Olen ostanut auton uutena Vehosta 7/2012
Vehon suhtautuminen asiaan ja erityisesti hinnoittelu ratkaisi sen, että minulla ei ole enää tarve asioida heidän kanssaan.
Minä kävisin vielä vähintään jollekin provikkapalkkaiselle automyyjälle kääntämässä veistä haavassa, että olisin pikapuoliin ollut vaihtamassa autoa uuteen vastaavaan, ehkä jopa eemeliin, mutta että tämä oli nyt tässä...
Kymppitonnin yksittäinen remontti kuusivuotiaassa uudesta asti omistetussa, huolletussa, rapsakka sata ajetussa mersussa... :clap: :clap: ...Noo, onhan noita esim. glykooliongelmia mersujen laatikoissa ollut aikanaan jo paljon uudemmissakin, mutta eiköhän nekin silti silloin kiltisti maksettu aika pitkälle takuun taakse :eh:
Mulle laittoivat takavuosina tuolloin samanikäisen Aakkosen kaikki luukut, listat ja maalauksen uusiksi, kun ei kestänyt ajan hammasta suunnitellusti (piiloruoste). Tuollakin oli ajettu aika tarkkaan 100t. Muistaakseni maksoin siitä kyllä tonnin tai jotain, mutta halusin auton maalattavan kokonaan, eikä pelkkiä ovia ja luukkuja.
Marko700
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ma 02.07.2018 11:08

Re: Veho Oy:n asiakaslähtöinen hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja Marko700 »

Hienoa, että tämä case on kuitannut kohta tuhat lukukertaa ja poikinut useita mukavia kommentteja. :)

Tarinan lopuksi vielä muutama täsmennys liittyen viimeisimpiin kommentteihin.

Myös Veho kuittaili minulle tuosta, ettei vaihteistoöljyjä ollut vaihdettu viiden vuoden kohdalla. No ei oltu sen vuoksi, että auto oli edellisen kerran ma-huollossa ennen viiden vuoden aikarajan täyttymistä, joten huoltoliike ei niitä siihen vaihtanut vaikka valtuutettu MB-huolto olikin. Olen vienyt auton aina huoltoon kun maininta siitä on näyttöön tullut enkä kyllä katso, että minun olisi pitänyt öljynvaihdon suhteen jotain kuukausia tai vuosia itse laskeskella ja seurailla.

Sitten vielä tuosta auton vaihtoasiasta. Ennen auton siirtoa Vehosta pyysin sieltä myös vaihtotarjousta autostani uuteen A-sarjalaiseen siten, että Veho korjaisi vaihteiston omaan lukuunsa. Vehon tarjous vaihtohyvityksestä oli 11 000 euroa! Oma tulkintani on, että tuolla lähinnä vitsinomaisella hyvitystarjouksella Veho pyrki vain varmistamaan, että ensin vaihteisto korjattaisiin heille taatusti tuottoisalla hinnalla ja vasta sen jälkeen keskusteltaisiin vakavasti auton vaihtamisesta uuteen.

No, tässä tapauksessa kävi nyt niin, ettei Veho saanut kuitattua tuota täysin ylimitoitettua hintaa vaihteiston korjaamisesta eikä myöskään myytyä uutta Mercedestä minulle - ei nyt eikä myöhemmin, sillä seuraava autoni ei Vehon toiminnan vuoksi taatusti tule olemaan MB.

Case is closed!
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12585
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: Veho Oy:n asiakaslähtöinen hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja epk »

Oliko laatikolla tosiaan 125tkm ajettu ilman ainuttakaan öljynvaihtoa ?
Avatar
Marko M
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti 18.03.2003 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Veho Oy:n asiakaslähtöinen hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja Marko M »

epk kirjoitti:Oliko laatikolla tosiaan 125tkm ajettu ilman ainuttakaan öljynvaihtoa ?
125 tkm on valmistajan vaihtoväli tuolle vaihteistolle.

Todella harvassa taitaa olla yksilöt johon on vaihdettu aikaisemmin? Eiköhän näilllä kaikilla vedetä uudempana vähintään sen mitä valmistaja suosittelee, vanhemmiten kun siirtyvät Mersuforumin lukijoille niin saattavat vaihtua useammin :D
230 C 1978
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12585
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: Veho Oy:n asiakaslähtöinen hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja epk »

Jaa minäkun olen luullut että valmistajan mukaan siinä 50tkm kohilla ekan kerran eikä sen jälkeen tarvetta.
Avatar
Marko M
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti 18.03.2003 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Veho Oy:n asiakaslähtöinen hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja Marko M »

epk kirjoitti:Jaa minäkun olen luullut että valmistajan mukaan siinä 50tkm kohilla ekan kerran eikä sen jälkeen tarvetta.
Joo joissain versioissa on noin, olikohan niin että start&stop-malleihin tuli tuo 125tkm vaihtoväli.
230 C 1978
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17143
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: Veho Oy:n asiakaslähtöinen hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja dealer »

Sellaiset 150tkm saattaa seiskavaihteisen turbiini kestää samoilla öljyillä, sitten alkaa ongelmat.
oulaistenliikenne.fi
tahtoomersun
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2732
Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02

Re: Veho Oy:n asiakaslähtöinen hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja tahtoomersun »

Olikohan joskus väyrysen aikoihin kun vehossa huoltopäällikkö sanoi, että v.öljyt vaihdetaan kerran (km määrää en enään muista) ja sitten öljyt kestää koko auton iän. Tähän totesin, että ei ne auton ikää kestä, mutta vaihteiston iän ne kestää varmasti
Perheessä:
X 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12585
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: Veho Oy:n asiakaslähtöinen hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja epk »

aivan :D valitettavan hyvin on kyllä kestäneet automaattilaatikot ystävä piirissä, sellasta 60tkm vaihtoväliä pitäneet 5 ja 7g:llä.
Avatar
markoala
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2715
Liittynyt: Ma 11.04.2005 12:21
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

Re: Veho Oy:n asiakaslähtöinen hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja markoala »

Tarvitsin w201 malliin osan jonka hinta reilut 7 euroa. Koska osaa ei ollut maassa , tuote menisi saksan tilaukseen. Veholle oli tullut uusi käytäntö, minun olisi täytynyt mennä tiskille tilaamaan osa ja maksamaan se tilatessa. Tehdä myöhemmin toinen reissu noutamaan osa. Ei käytännön syistä houkuttanut. Veholla matkaa 50km, töistä tullessa Veho kiinni.

Mäntsälän varaosa auttoi ja tilasi alkuperäisosan saksasta. Osa saapui noin viikossa. Olen tyytyväinen palveluun.
W213 220d +W203 320 4matic, W201 1.8e
Avatar
jackie
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3438
Liittynyt: Pe 11.06.2004 02:27
Paikkakunta: Joutseno, Korvenkylä

Re: Veho Oy:n asiakaslähtöinen hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja jackie »

markoala kirjoitti: Ke 02.06.2021 20:49 Tarvitsin w201 malliin osan jonka hinta reilut 7 euroa. Koska osaa ei ollut maassa , tuote menisi saksan tilaukseen. Veholle oli tullut uusi käytäntö, minun olisi täytynyt mennä tiskille tilaamaan osa ja maksamaan se tilatessa. Tehdä myöhemmin toinen reissu noutamaan osa. Ei käytännön syistä houkuttanut. Veholla matkaa 50km, töistä tullessa Veho kiinni.

Mäntsälän varaosa auttoi ja tilasi alkuperäisosan saksasta. Osa saapui noin viikossa. Olen tyytyväinen palveluun.
Tähän käytäntöön siirtymisessä on ihan syynsä, eli miullaki on tossa hyllyssä melkone määrä täkäläiseltä piirimyyjältä ostettuja inventaariossa poistettuja osia, joissa aika monessa on kiinni varastotarra mistä löytyy asiakkaan nimi ja auton rekisteritunnus. Toisin sanoen on kyllästytty siihen, että asiakas tilaa osan, mutta ei sit tuukaan noutamaan saati maksamaan. (Löysin noista osista muute yhen syylärin korkin, jonka tarrassa oli miun oma nimi :mrgreen: :oops: Tämänkin muistin kyl sit heti tuon löydettyäni seuraavan kerran asioidessani tunnustaa) Toki tuon voisi tehä sen verran joustavammaksi, että sais sit vaikka laskun etukäteen ja kun osa on maksettu, laittavat osan tilaukseen. 7€ osan suhteen myyjällä ois kyllä voinu olla sen verran pelisilmää, kun kyse on vielä museoikäisestä autosta, että ois vaa kertonu käytännön, mutta laittanu silti tilaukseen.

Sit ku on asioinu riittävästi, niin kyllä nuo Auto-Sunilla on miulle suostunu miulle tilaamaan iha puhelimitsekin, tai jos on ollu joku newbie-myyjä, niin sit on joutunu sanomaan et "kysys siltä ja siltä, voiko Jaakolle tilata".
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03

Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97

Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Vastaa Viestiin