S211 Prefacelift mietinnässä

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Jes__se
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 12
Liittynyt: Ma 13.02.2012 03:23

S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja Jes__se »

Olen ajatellut auton vaihtoa hetkellisesti halvempaan ja lähinnä S211 pyörinyt mielessä, isokoneisena dieselinä eli E280 tai E320. Prefacelift myyntihintojen takia. Toki facelift mielummin jos sopivaan hintaan tulee vastaan.
Mitä eroa noissa on? Tehon kohdalla ei kaiketi muuta eroa kuin tehtaan ohjelmointi mutta entäs esim jarrut, E280:kympissä pienemmät?

Näitä kahta tullut nyt lähinnä mietittyä:


https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/10813994" onclick="window.open(this.href);return false; E280

Tuota kävin tänään koeajamassa ja ainakin ajolleen miellyttävä, kulki oikein mallikkaasti eikä ihmeempiä kolinoita ollut. Myyjän mukaan toinen raidetangon pää olisi viimeisillään ja siitä johtuen ravistaisi vähän jarruttaessa, tiedä sitten onko näin mutta kuulemma levyt oli tarkistettu ja suorat olivat olleet. Uuden raidetangon pään oli ostanut ja meinasi asennuttaa ennen myyntiä, näkeepä sitten oliko siitä kiinni.

Autossa oli AVK:n vaihtokone, kuitti koneesta ja työstä löytyi. Muutenkin oli varsin kattavasti dokumenttia huolloista, tosin laatikon öljyjä ei ollut vaihdettu muistaakseni kuin vasta 300tkm kohdilla. En tiedä oliko huuhdeltu vai ei, siitä ei ollut mainintaa. Vaihteet meni hyvin silmään eikä kiihdyttäessäkään ongelmia tuntunut mutta noin kuuttakymppiä vakkarilla ajaessa nolin tuntevinani pientä nytkähtelyä, eli varmaankin ensimmäiseksi olisi hyvä hoitaa öljyn vaihto huuhtelemalla? Mitäs muuta sinne laatikkoon kannattaa samalla tettää/osia vaihdattaa?

Myös toinen ilmapussi oli vaihdettu 350tkm kohdalla ja ihan ryhdissäänhän tuo näytti olevan.


https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/10785831" onclick="window.open(this.href);return false; E320

Tätä en vielä ole päässyt välimatkasta johtuen paikanpäälle katsomaan joten vaikea mitään sanoa, puhelimessa käydyn keskustelun mukaan kunnossa mutta SBC:stä, suuttimien huollosta eikä laatikon öljynvaihdosta ollut myyjällä muistikuvaa eli pitää vielä soitella uudemman kerran kunhan hän saa huoltokirjan käsiinsä.


Lähinnä nyt tuli mieleen että sattuuko kumpikaan autoista olemaan kenellekkään foorumilaiselle tuttu?

Mietin myös että saisiko esim veholta tiedon jos jompaankumpaan olisi tehty SBC:n remppa tehtaan piikkiin tai tuohon vanhempaan laatikkohommia glykolin takia? Ainakaan S204:n suuttimien vaihdosta ei muualta tietoa herunut kun sitä aikoinaan kyselin.

Toki kaikenlaiset kommentit ja huomiot asiaan liittyen on tervetulleita.
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3901
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

Mielipide vain, mutta itse en ottaisi tuota jälkimmäistä varustetasosta johtuen, halogeeni valoilla ei näe just mitään. Ja on tuo avari vaan kuitenkin vähän yleellisemmän oloinen. Tekniikka on tasan sama molemmissa.
Huttiainen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 631
Liittynyt: La 21.02.2015 14:16

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja Huttiainen »

Onko tuo 280 nyt se harvinainen hitupöntöllinen E-sarjan versio ,3.2 (suora) OM648 moottorilla?
2007 R 320cdi
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17194
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja dealer »

OM648 on tuo 280. Samalla lailla liikahtaa kuin 270, jos vakio ohjelmilla verrataan.
Noista valoista; halogeenit tosiaan huonot, mutta niin saattaa olla xenonitkin. Ainakaan oman 211 bi-xenoneilla ei nähnyt just mitenkään koska alkuperäiset projektorit oli pilalla.
Avantgarde ilman muuta jos vaihtoehtona vastaava Classic...
oulaistenliikenne.fi
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3901
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

Lootan nypyttely luultavimmin KYB venttiilistä johtuvaa, öljyt kyb, johdelevy ja töpseli vaihtoon niin olettaisin taas olevan huoletonta menoa.
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5225
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja S202 »

Huonolla tuurilla todella kallis auto ylläpitää.
S124 300TE
S211 E500
Avatar
pforsell
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 456
Liittynyt: Ti 19.09.2006 15:15
Paikkakunta: Pori

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja pforsell »

Noissa taitaa olla SBC-jarrut, mitä faceliftissä ei enää oo? Entäs laatikon glykolivaiva?
W166 ML350 BE 4Matic '13
S205 C200 4Matic '17 (vaimon)

ex: V220 S430 4Matic Lang '05
ex: S203 C180 Kompressor Avantgarde '06 (vaimon)
ex: S211 E270 CDI '04
ex: W211 E320 CDI '03
ex: 7xVolvo
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3901
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

S202 kirjoitti:Huonolla tuurilla todella kallis auto ylläpitää.
Huonolla tuurilla jokainen auto on kallis ylläpitää.

Joo on SBC jarrut, mitä en kyllä ymmärrää mikä siinä niin pelottava on? Jos hajoaa niin sit rompparilt uus pumppu ja vetoja. Ihan samalla tavalla niitä muita jarruvikoja voi olla, abs bokseja menee kaikista merkkeihin ja malleihin katsomatta eikä sekään halpaa ole.
Eiköhän ne kaikki glykoli lootat jo ole tässä vaiheessa porsineet jos ovat porsiakseen sen takia.
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17194
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja dealer »

S202 kirjoitti:Huonolla tuurilla todella kallis auto ylläpitää.
Aika on jo mennyt tämän jutun ohi. Nykyään se on 212, ei 211.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5225
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja S202 »

dealer kirjoitti:
S202 kirjoitti:Huonolla tuurilla todella kallis auto ylläpitää.
Aika on jo mennyt tämän jutun ohi. Nykyään se on 212, ei 211.
Ei ole. Äidilläni on alkupään 211 jota luonnollisesti joudun korjaamaan ja huoltamaan, ja jos toi olis ensikosketus mersuun niin olis viimeinen tähtikeula. Ja vieläpä se että sbc ei ole ollut mitään vikaa, samaten moottorin puolelta hehkureleen oon tinannut kuntoon ja vaihteistoon vaihdoin kybin ja öljyt kun vähän nyki. Mutta muuten se on hajalla kokoajan jostain, ja katsastuksessa tulee aina novellin mittainen vikalista. Alustan osia menee, etujouset molemmat katkennu, kaikenlaista pientä häiriötä. Lasinpesunestesäiliöstä kumitulppa perstui hajalle, pitääkö premium-autossa oikeasti tuollainenkin paikka hajota?? Tai lasinpyyhkimet, eikö noi osat kestä jossain japsissa loputtomasti? Taakse uudet jarrupalat niin kas, kuttaperkasta valmistetut jarrumännät on tyssääntyneet ja jumivat kun ne painoi pohjaan, no kun on sorvi itsellä niin hiomapaperilla pyöräyttämällä tuli toimivat mutta normi käyttäjälle varmaan tonnin pieti jossain korjaamolla uudet satulat vaihdettuna.
S124 300TE
S211 E500
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17194
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja dealer »

S202 kirjoitti:...kun on sorvi itsellä niin hiomapaperilla pyöräyttämällä tuli toimivat...
Ja vielä äitisi autosta kyse ? :(
Materiaali on sellaista että sitä ei saa mennä hiomaan. Uusi satula maksaa 60-70 euroa. On kyllä niin väärässä paikkaa säästetty kuin olla voi.
jos toi olis ensikosketus mersuun niin olis viimeinen tähtikeula
Parin mersumiehen muistan näin sanoneen, kun on kesken reissun rattilukko hajonnut 212:sta. Samaten 211 SBC-ongelmien takia, mutta nehän menee kuulemma nykyään takuuseen.

Niin joo, niveliä menee kyllä 211 enemmän kuin 212. Hyvä auto 212 on, kunhan ei satu mitään kallista vikaa.
oulaistenliikenne.fi
Metusalem
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 213
Liittynyt: To 04.12.2014 18:38
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja Metusalem »

Itsellä nyt ollut allekirjoituksen auto 4v. 100tkm mentynä. Vesi pumppu on mennyt kahdesti, mutta toisella kerralla meni takuuseen, koska siinä oli valmistevika. Molemmat alapallot on vaihdettu ja vakaajatangon nivelet. Vaihdelaatikon ohjainlevy on vasta vaihdettu ja KYB vena ja tietenkin pistoke. Itse olen autooni ollut todellä tyytyväinen. Yhtään sähköhäröä tai moottorin häiriövaloja ei ole ollut.
Vain Mersuilla since 2002
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5225
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja S202 »

dealer kirjoitti:
S202 kirjoitti:...kun on sorvi itsellä niin hiomapaperilla pyöräyttämällä tuli toimivat...
Ja vielä äitisi autosta kyse ? :(
Materiaali on sellaista että sitä ei saa mennä hiomaan. Uusi satula maksaa 60-70 euroa. On kyllä niin väärässä paikkaa säästetty kuin olla voi.
Miksei saa? Ehkä siinä on eroa hioko sitä joku peräkylän pentti polven päällä kasikymppisellä vai joku joka on ennenkin sorvannut asianmukaisella hiomanauhalla pyöräyttää. Ilmeisen tiukka sovitus siinä männässä kun ei siihen oikein tullut edes mitään hiomajälkeä kun se lopsahti tappelematta pohjaan. Satulat muuten uudenveroiset kun ne on alumiinia niin eivät ruostu, ja alkuperäinen satula 400-500€ jos sillä nyt jotain merkitystä on. Enkä pelkäisi hiottuja jarrusatulan mäntiä autossa jossa tyyppivikana jarruputket ruostuu hajalle :D
S124 300TE
S211 E500
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3901
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

Tyyppivikana, en puhuisi tyyppiviasta kun autot on järkeensä 10-15 vuotta vanhoja. Kyllä ne tyyppiviat ilmenee vähän aikaisemmin, meillä täällä suolallahan ei läträtä just ollenkaan.
Avatar
acparma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 411
Liittynyt: Ti 06.11.2012 18:14

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja acparma »

MJPfin kirjoitti:Tyyppivikana, en puhuisi tyyppiviasta kun autot on järkeensä 10-15 vuotta vanhoja. Kyllä ne tyyppiviat ilmenee vähän aikaisemmin, meillä täällä suolallahan ei läträtä just ollenkaan.
Jep. Meidänkin ex 2003 vuoden W211:sta meni molemmat takaputket pienen ajan sisällä about reilu 10v ja +400tkm ajettuna. Taitaa aika viedä noi ennemmin ku kilsat?
W124 300 E -87 Aut.
Jes__se
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 12
Liittynyt: Ma 13.02.2012 03:23

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja Jes__se »

Mukavan paljon keskutelua aiheuttanut tämä aihe, hyvä niin.
S202 kirjoitti:Ei ole. Äidilläni on alkupään 211 jota luonnollisesti joudun korjaamaan ja huoltamaan, ja jos toi olis ensikosketus mersuun niin olis viimeinen tähtikeula. Ja vieläpä se että sbc ei ole ollut mitään vikaa, samaten moottorin puolelta hehkureleen oon tinannut kuntoon ja vaihteistoon vaihdoin kybin ja öljyt kun vähän nyki. Mutta muuten se on hajalla kokoajan jostain, ja katsastuksessa tulee aina novellin mittainen vikalista. Alustan osia menee, etujouset molemmat katkennu, kaikenlaista pientä häiriötä. Lasinpesunestesäiliöstä kumitulppa perstui hajalle, pitääkö premium-autossa oikeasti tuollainenkin paikka hajota?? Tai lasinpyyhkimet, eikö noi osat kestä jossain japsissa loputtomasti? Taakse uudet jarrupalat niin kas, kuttaperkasta valmistetut jarrumännät on tyssääntyneet ja jumivat kun ne painoi pohjaan, no kun on sorvi itsellä niin hiomapaperilla pyöräyttämällä tuli toimivat mutta normi käyttäjälle varmaan tonnin pieti jossain korjaamolla uudet satulat vaihdettuna.
Ei ole ensimmäinen tähtikeula itsellä ja olen toki varautunut että jotain kallista voi hajota, mutta oikein hyviä pointteja. Alkaahan jo 15v ja +400tkm auto olemaan vähän arpapeliä. Sai nykyiseenkin C:hen muutaman euron upottaa heti ostaessa mutta vikojen korjauksen jälkeen on ajo ollut oikein varmaa ja mukavaa
MJPfin kirjoitti:Lootan nypyttely luultavimmin KYB venttiilistä johtuvaa, öljyt kyb, johdelevy ja töpseli vaihtoon niin olettaisin taas olevan huoletonta menoa.
Jotain tämmoistä vähän itsekkin mietin, laatikko toimi muuten oikein asiallisesti ja sai ihan todenteolla keskittyä että tuon pienen "nypytyksen" huomasi.

Oli ihan asiallinen facelift E320 myynnissä tuossa juuri nettiautossa mutta se kerkesi mennä, taisi olla auto ja hinta kohdallaa. Olen myös laajentanut etsintää pienempikoneisiin mutta aikalailla samoja hintoja niistä pyydetään, toki käyttökustannukset edullisemmat.
ainuman
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 71
Liittynyt: Su 19.04.2009 18:17

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja ainuman »

S202 kirjoitti:
dealer kirjoitti:
S202 kirjoitti:...kun on sorvi itsellä niin hiomapaperilla pyöräyttämällä tuli toimivat...
Ja vielä äitisi autosta kyse ? :(
Materiaali on sellaista että sitä ei saa mennä hiomaan. Uusi satula maksaa 60-70 euroa. On kyllä niin väärässä paikkaa säästetty kuin olla voi.
Miksei saa? Ehkä siinä on eroa hioko sitä joku peräkylän pentti polven päällä kasikymppisellä vai joku joka on ennenkin sorvannut asianmukaisella hiomanauhalla pyöräyttää. Ilmeisen tiukka sovitus siinä männässä kun ei siihen oikein tullut edes mitään hiomajälkeä kun se lopsahti tappelematta pohjaan. Satulat muuten uudenveroiset kun ne on alumiinia niin eivät ruostu, ja alkuperäinen satula 400-500€ jos sillä nyt jotain merkitystä on. Enkä pelkäisi hiottuja jarrusatulan mäntiä autossa jossa tyyppivikana jarruputket ruostuu hajalle :D
Jokainen tekee miltä itse parhaalta tuntuu mutta noissa jarrusatuloissa säästäminen on silkkaa tyhmyyttä. Kuten dealer sanoi niin tarvikesatuloita saa edullisesti. Mutta jos omalle työlle ei laske mitään arvoa niin ei kai siinä sitten mitään.....

Ja jarruputkethan ei ruostu hajalle mistään muusta autosta kuin Merrssusta millä ajettu XXX000 km.... :problem:

Mutta jokainen tyylillään, ei ne muut "premiumit" ole sen parempia ( pl japsit ), kokemusta on.
S211 320CDI 4matic -08
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17194
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja dealer »

Ehkä siinä on eroa hioko sitä joku peräkylän pentti polven päällä kasikymppisellä vai joku joka on ennenkin sorvannut asianmukaisella hiomanauhalla pyöräyttää
Siinä vaiheessa kun päättää noita mäntiä hioa ansaitsee mainitun peräkylän pentti - arvonimen, sen jälkeisellä toiminnalla ei niin merkitystä :D
oulaistenliikenne.fi
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3901
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

Se on tosiaan jo lähtenyt se kromi kävelemään niistä männistä eikä hiomalla kovinkaan pitkäikäisiä niistä saa.
Avatar
MiHe
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6267
Liittynyt: La 23.02.2008 12:47
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja MiHe »

ei kai niissä kromia oo? Joku pinnoite varmaan silti, että sinänsä joo.

AIkanaan corollan mäntiä sai hioa joka renkaanvaihdossa :lol:
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3901
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

Riippuu vähän männistä, kovakromi pimnassa toisissa.
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5225
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja S202 »

Jonkinlaiselta muovilta ne näytti.
S124 300TE
S211 E500
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3901
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

Jaa jaa sitten en sano siihen mitään, suattaahan tuo sitten toimiakkin.
Avatar
MiHe
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6267
Liittynyt: La 23.02.2008 12:47
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja MiHe »

sen takiahan se pullistuu kun se on jotain komposiittia
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5315
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

MiHe kirjoitti:sen takiahan se pullistuu kun se on jotain komposiittia
Jep komposti... materialia
ja siinä se vika on,

mitä kuluneemat palat sitä ulompan mäntä ja sitä helpommin tuo vaiva tulee
varsinkin jos tilanen on pitkään
Mökkillä
'
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3901
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

Hyi muovia jarruissa, muovi on saatanasta.
Jes__se
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 12
Liittynyt: Ma 13.02.2012 03:23

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja Jes__se »

Tuli mieleen että mikähän mahtaa olla sävylasien varustekoodi? Tuo E280 edelleen sillointällöin pyörinyt mielessä mutta takalasien ja kontin jätesäkit vähän häiritsee. Nähtävästi pitää keksiä jo syitä miksi tuota ei kävisi uudestaan katsomassa. :D

Vin pitäisi olla WDB2112231A788016, täältä katsoin:
https://www.mbdecoder.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ainakaan tuon sivun mukaan ei laseista mainintaa löydy tai sitten en sitä huomannut.
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3901
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

Jaahas sarkasmi ei näköjään mene kaikille perille.
Ja jos halutaan alkaa hiuksia halkomaan niin komposiitti sisältää myös sideaineena hartsia mikä on ainakin tähän päivään mennessä mielletty muoviksi.
Huttiainen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 631
Liittynyt: La 21.02.2015 14:16

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja Huttiainen »

rautala kirjoitti:
MJPfin kirjoitti:Jaahas sarkasmi ei näköjään mene kaikille perille.
Ja jos halutaan alkaa hiuksia halkomaan niin komposiitti sisältää myös sideaineena hartsia mikä on ainakin tähän päivään mennessä mielletty muoviksi.

Tässä on senverran monta vuotta metallurgian opintoja takana ja kokemusta komposiiteista, että kyllä tietoa löytyy mitä materiaalia jarrusylinterien männät ovat. Aika kovaa sarkasmia tietämättömyydestä jota kirjoittelee foorumilla muoviseosteiseksi.
V*ttu että annetaan trollata tän kullin lutkuttajan! Mene nyt sinne paikalliselle torilla pätemään, niin tulet turparullalla kotiin ja kaikki on tyytyväisiä, luonnon pitäisi hoitaa tollaset tapaukset.
2007 R 320cdi
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3901
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: S211 Prefacelift mietinnässä

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

Se huutelee ja yrittää päteä kun ei muuhun kykene, täysi nolla koko ämmä, koska ämmähän sen täytyy olla.
Mitää näyttöä ei missään eikä koskaan ole moisesta näkynyt tai mitään foorumille jakanut.
Täysin nobody, mitättömyys.
Vastaa Viestiin