w211 om646 limp mode
w211 om646 limp mode
Moro!
En löytänyt pikaisella haulla aiheeseen liittyvää. 06 200cdi alko vilkuttamaa moottorin vikavaloa,eikö kiertänyt. Alkuun herjasi p-koodia Ahtopaine liian matala. Putsasin antureita ja alko toimimaan tilasin kuitenkin merteililtä boshin anturin ja vaihdoin sen tilalle. Vika korjaantu mutta nyt painaa uutta limp modea väittäen että abs paine imusarjassa ei ole "oikealla tasolla" p0069. Letku on vaihdettu (ahtopaineensäätimelle) Onko muilla kokemuksia miten pääsee eroon vai pitääkö alkaa nyt vaihtamaan imusarjan paineantunriakin? vanhalla ei herjaa muuta kuin ahtimen aliahtoa.? autosta ohjelmoitu erg pois
Kiitokset etukäteen.
En löytänyt pikaisella haulla aiheeseen liittyvää. 06 200cdi alko vilkuttamaa moottorin vikavaloa,eikö kiertänyt. Alkuun herjasi p-koodia Ahtopaine liian matala. Putsasin antureita ja alko toimimaan tilasin kuitenkin merteililtä boshin anturin ja vaihdoin sen tilalle. Vika korjaantu mutta nyt painaa uutta limp modea väittäen että abs paine imusarjassa ei ole "oikealla tasolla" p0069. Letku on vaihdettu (ahtopaineensäätimelle) Onko muilla kokemuksia miten pääsee eroon vai pitääkö alkaa nyt vaihtamaan imusarjan paineantunriakin? vanhalla ei herjaa muuta kuin ahtimen aliahtoa.? autosta ohjelmoitu erg pois
Kiitokset etukäteen.
-W202 om604 1994
-S203 200cdi 2001
-w203 270cdi 2001
-W211 200cdi 2006
-S203 200cdi 2001
-w203 270cdi 2001
-W211 200cdi 2006
Re: w211 om646 limp mode
Väärä anturi mahdollisesti? Ja tai turbon säädin särki, menee johtimia sisältä poikki ja ahto ei toteudu. Saa kolvattua kuntoon kun ottaa säätimen auki.
Vaihtoehtoisesti ahtoputki halki.
Vaihtoehtoisesti ahtoputki halki.
Re: w211 om646 limp mode
mitä antureita ?Putsasin antureita ja alko toimimaan
Niin minkä anturin ?tilasin kuitenkin merteililtä boshin anturin ja vaihdoin sen tilalle.
Varmaan väärä anturi oli sitten, tosin "abs paine" = ????Vika korjaantu mutta nyt painaa uutta limp modea väittäen että abs paine imusarjassa ei ole "oikealla tasolla" p0069.
Tätä voi kommentoida kunhan selviää mikä anturi olikaan se mikä on vaihdettuLetku on vaihdettu (ahtopaineensäätimelle) Onko muilla kokemuksia miten pääsee eroon vai pitääkö alkaa nyt vaihtamaan imusarjan paineantunriakin?
Sama kuin edellä, odotellaan mikä se "boshin anturi" on. Erkki ei tähän vaikuta.vanhalla ei herjaa muuta kuin ahtimen aliahtoa.? autosta ohjelmoitu erg pois
oulaistenliikenne.fi
Re: w211 om646 limp mode
dealer kirjoitti:mitä antureita ?Putsasin antureita ja alko toimimaanNiin minkä anturin ?tilasin kuitenkin merteililtä boshin anturin ja vaihdoin sen tilalle.Varmaan väärä anturi oli sitten, tosin "abs paine" = ????Vika korjaantu mutta nyt painaa uutta limp modea väittäen että abs paine imusarjassa ei ole "oikealla tasolla" p0069.Tätä voi kommentoida kunhan selviää mikä anturi olikaan se mikä on vaihdettuLetku on vaihdettu (ahtopaineensäätimelle) Onko muilla kokemuksia miten pääsee eroon vai pitääkö alkaa nyt vaihtamaan imusarjan paineantunriakin?Sama kuin edellä, odotellaan mikä se "boshin anturi" on. Erkki ei tähän vaikuta.vanhalla ei herjaa muuta kuin ahtimen aliahtoa.? autosta ohjelmoitu erg pois
Ahtopaineen säädin https://www.merteil.fi/fin/ahtopaineant ... 26350-8-29" onclick="window.open(this.href);return false;.
myös map anturi,maf,imuilman lämpöanturi yms putsattii kontakti spraylla ja mitattii yleismittarilla. kävi itsellkin mielessä,että merteilillä on useampi anturi,jospa se tuli väärä hankittua.
-W202 om604 1994
-S203 200cdi 2001
-w203 270cdi 2001
-W211 200cdi 2006
-S203 200cdi 2001
-w203 270cdi 2001
-W211 200cdi 2006
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: w211 om646 limp mode
Mikäs pimpeli pom testeri se tuontuonmoisenkalis20 kirjoitti:Moro!
En löytänyt pikaisella haulla aiheeseen liittyvää. 06 200cdi alko vilkuttamaa moottorin vikavaloa,eikö kiertänyt. Alkuun herjasi p-koodia Ahtopaine liian matala. Putsasin antureita ja alko toimimaan tilasin kuitenkin merteililtä boshin anturin ja vaihdoin sen tilalle. Vika korjaantu mutta nyt painaa uutta limp modea väittäen että abs paine imusarjassa ei ole "oikealla tasolla" p0069. Letku on vaihdettu (ahtopaineensäätimelle) Onko muilla kokemuksia miten pääsee eroon vai pitääkö alkaa nyt vaihtamaan imusarjan paineantunriakin? vanhalla ei herjaa muuta kuin ahtimen aliahtoa.? autosta ohjelmoitu erg pois
Kiitokset etukäteen.
arpoo kuin että abs painen imusarjassa
imusarjalla ja jarruilla ei ko autossa ole mitään tekemistä keskenään
muuta kuin se että molemat on samassa autossa,
no kuitenkin jos vika tuli anturin vaihdon jälkeen lieneen kyse taas kerran siitä että on väärä/vialinen anturi
. .
Mökkillä
'
'
Re: w211 om646 limp mode
Mahdollisesti väärä anturi joo, mutta tuohan on juuri map-anturi, onko siellä toinenkin samanlainen ?
oulaistenliikenne.fi
Re: w211 om646 limp mode
Nonni. Ensimmäinen sensori oli ahtopaine sensori oli väärä. -> vika jatkui vedättäessä myös uudella sensorilla. Mietin,voiko johtua jumittuneista turbon siivistä? Turbo putsailtu ja auto kiertää nyt yli 3000 ilman vikatilaa. -> nyt herjaa koodia pakokaasu paine-ero anturista. Onko vinkkejä mistä lähteä etsimään vikaa vai onko kyse vain huonosta sensorista? https://www.youtube.com/watch?v=Q1jbaLn4yRQ" onclick="window.open(this.href);return false;. Käytetty paine-eroanturin liitin irti ja putsailtu. -> koodin nollaus toimii hetken,kunnes taas turbo katoaa kokonaan.
-W202 om604 1994
-S203 200cdi 2001
-w203 270cdi 2001
-W211 200cdi 2006
-S203 200cdi 2001
-w203 270cdi 2001
-W211 200cdi 2006
Re: w211 om646 limp mode
Pakokaasun painetunnistin on eri asia kuin paine-erotunnistin. Paine-erotunnistin on erillinen osa johon tulee kaksi letkua ja johtoliitin, mutta tuossa ei ole kyse siitä. Siis jos tuo kapula osaa kertoa oikein asiat.
lynksi on moottorikelkka
lynksi on moottorikelkka
oulaistenliikenne.fi
Re: w211 om646 limp mode
Onko tämä diagnoosi tehty jollakin "vikakoodien arpojalla"? Jos on, niin ei kannata tehdä mitään ennen star:lla tehtyä testiä.
Jos nykyinen koodi on luotettava, niin anturi vaihtoon. Ei se putsailemalla muuksi muutu.
Jos nykyinen koodi on luotettava, niin anturi vaihtoon. Ei se putsailemalla muuksi muutu.