Teholastut

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Traphill
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: Ke 17.02.2016 07:56

Teholastut

Viesti Kirjoittaja Traphill »

Mitä mieltä ollaan, onko kokemuksia Delphin teholastuista, se, joka kytketään johtojen väliin? Saadaanko lisätehoja? Muita kokemuksia? W212.
Traphill
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13213
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: Teholastut

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Näistähän ei olekaan riittävästi mielipiteitä jaettu tähän mennessä? :roll:
Traphill
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: Ke 17.02.2016 07:56

Re: Teholastut

Viesti Kirjoittaja Traphill »

DBFI kirjoitti: Pe 26.02.2021 10:29 Näistähän ei olekaan riittävästi mielipiteitä jaettu tähän mennessä? :roll:
Eipä, mutta aika sekaista luettavaa ja pitkin foorumia. Nyt yksinkertainen vastaus tavalliselta Mersun käyttäjältä: mitkä ovat kokemukset? Please! Ei tarvitse teoriaa tekniikasta.
Traphill
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3948
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: Teholastut

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

Ei kannata, laita muutama satanen lisää ja kunnon ohjelma. Noi vaan valehtelee rail painetta ja saattaa rikkoa pumppua ja suuttimia.
Liikaa laskematonta polttoainetta ja dpf ei tykkää.
Saatanasta kaikki noi tuhoboksit.

Edit unohtui, joskus siis kokeilin moista eräässä commari koneessa, vähän tehoa lisää ja herkkyyttä. Sitten hieman ruuvia kireämmälle ja vikatila.
No pakkia hiukan ja tovin ajelin sellaisenaan, suuttimia sai sitten pari ostaa hintaan 250€ kpl, että sellainen halpa kokeilu.
Aloitin ohjelmointi kokeilut... ja sillä tiellä edelleen, ohjelmointi on hauska harrastus.
Vastaa Viestiin