Miksi täällä foorumilla sorsitaan alkupään w203 mallia? Joo, ovat kovempia ruostumaan kun facelift mallit, mutta vähemmän ruosteisia kuin loppupään w202. Olisiko aivan mahdoton ostos?
Sopisi tuollainen itselle budjettiin myös bensana. Alkupäässä tyypillisesti ovien alareunat ruostuu. Entäs tunkin paikkojen ympäriltä helmat? Toivoisin siis että ruostuminen olisi maltillisempaa kuin lahossa w202..
Kertokaa näistäkin kaikenlaisia kokemuksia jos niitä on.
W203 pre facelift
Re: W203 pre facelift
No onhan se facelift ainakin paremman näköinen. M271 moottorilliset jättäisin ostamatta.
Viimeksi muokannut amatoori, La 27.02.2021 09:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W295 EQE 350+ -22, C207 E250 cdi -14, W906 310 cdi -10, S204 C200 cdi -08, ex S205 C200 cdi -16, ex S205 C350e -16, ex S204 C200 cdi -09, ex S203 C200 cdi, -03, ex R107 SL350 -71
Sähköjuttui, koodauksia, online softa/scn.
Sähköjuttui, koodauksia, online softa/scn.
Re: W203 pre facelift
tuplat
W295 EQE 350+ -22, C207 E250 cdi -14, W906 310 cdi -10, S204 C200 cdi -08, ex S205 C200 cdi -16, ex S205 C350e -16, ex S204 C200 cdi -09, ex S203 C200 cdi, -03, ex R107 SL350 -71
Sähköjuttui, koodauksia, online softa/scn.
Sähköjuttui, koodauksia, online softa/scn.
Re: W203 pre facelift
Yhden hyvän yksilön saattaa löytää mistä tahansa korimallista tai vuosimallista. Noin 20 vuotta vanhoista autoista vaikea muuten asiaa ajatella.
"Sorsiminen" johtunee siitä, että ei vaan yksinkertaisesti ole mitään järkeä säästää tonnia ja ostaa ruostuvaa mallia jossa ei tarkene talvella ja jossa on vikaherkempi polttoainejärjestelmä (dieselissä siis nämä kaksi viimeksimainittua juttua)
Bensakoneisessa asia kääntyy tavallaan toisinkinpäin, kun vanhempi M111 on hyvä moottori ja uudempi M271 taas heikko jakopäästään vaikka muuten hyvä.
Peräkontithan noissa prefaceissa tuppaa olemaan niin lahoja ettei kilpi pysy kiinni jne....
"Sorsiminen" johtunee siitä, että ei vaan yksinkertaisesti ole mitään järkeä säästää tonnia ja ostaa ruostuvaa mallia jossa ei tarkene talvella ja jossa on vikaherkempi polttoainejärjestelmä (dieselissä siis nämä kaksi viimeksimainittua juttua)
Bensakoneisessa asia kääntyy tavallaan toisinkinpäin, kun vanhempi M111 on hyvä moottori ja uudempi M271 taas heikko jakopäästään vaikka muuten hyvä.
Peräkontithan noissa prefaceissa tuppaa olemaan niin lahoja ettei kilpi pysy kiinni jne....
oulaistenliikenne.fi
Re: W203 pre facelift
Dieselissä suosisin tottakai faceliftiä mutta nyt hakusessa olisikin bensaversio. Lahooko näissä prefacelifteissa vararenkaan tila ja sen ympäristö kuten w202?dealer kirjoitti: ↑La 27.02.2021 09:41 Yhden hyvän yksilön saattaa löytää mistä tahansa korimallista tai vuosimallista. Noin 20 vuotta vanhoista autoista vaikea muuten asiaa ajatella.
"Sorsiminen" johtunee siitä, että ei vaan yksinkertaisesti ole mitään järkeä säästää tonnia ja ostaa ruostuvaa mallia jossa ei tarkene talvella ja jossa on vikaherkempi polttoainejärjestelmä (dieselissä siis nämä kaksi viimeksimainittua juttua)
Bensakoneisessa asia kääntyy tavallaan toisinkinpäin, kun vanhempi M111 on hyvä moottori ja uudempi M271 taas heikko jakopäästään vaikka muuten hyvä.
Peräkontithan noissa prefaceissa tuppaa olemaan niin lahoja ettei kilpi pysy kiinni jne....
Re: W203 pre facelift
Oliko muuten näissä pyöräkotelot jotenkin paremmin ruostesuojatut kuin w202?