w204 takapuskurin irroitus.
w204 takapuskurin irroitus.
Auttakaas kuinka lähtee takapuskuri irti näppärästi, sillä kysyn ohjeita niin ei tarvitsisi itse ihmetellä kuinka lähtee, ilmeisesti pyöränkotelossa on ainakin ruuvit, täytyykö takavalot irrottaa. jeesatkaas ohjeilla, vetokoukun asennusta varten täytyisi nykästä puskin irti. autona siis c farkku facelift
Re: w204 takapuskurin irroitus.
Keskellä on mutterit, jotka syvällä. Siihen on olemassa erikoistyökalu, voit saada auki kärkipihdeilläkin. Sivuilla alhaalla ja ylhäälläkin kiinnitys.
W213 220d +W203 320 4matic, W201 1.8e
Re: w204 takapuskurin irroitus.
Tästä nyt on muutama vuosi kun irrotin omasta vastaavasta, mutta kutakuinkin näin:
-Pohjan puolelta 2kpl pultteja puskurin sivusta molemmin puolin, ovat alhaalta ylöspäin.
-puskurin keskellä? Takana pohjan puolella muistaakseni 2kpl pultteja.
-sisälokarin nastat irti ja käännä lokari sivuun. Sen alla 2kpl ruuveja tai nastoja.
-takavalot irti
-lastaussuoja pelti irti. Se on parilla mutterilla ja klipseillä tossakin muistaakseni. Eli musat auki ja kangottaen varovasti.
-suojan alla 2kpl pitkän tapin juuressa m10 mutterit. Tähän tarttee noin 15cm pitkän hylsyn, tavallinen pitkä hylsy ei riitä, pitää olla putkimallinen.
- sitten pyörän aukoista vapauttaa sivut irti ja lopuksi keskeltä vetää taaksepäin. valojen kohdilla muistaakseni kynnet jotka täytyy vapauttaa.
Sitten koukun asennusta varten takavainentimen takakiinnike irti ja putki alas, tue jollakin.
Sitten pääset ruuvaamaan koukun tukiraudan.
Koukun mukana tuli ainakin itsellä silloin hyvin kattavat ohjeet S204:een. Nyt kun laitoin koukun S213:een niin jouduin vähän kysellä apuja kun tavaraa oli edessä paljon enemmän kun Ceessä kuten AD blue tankki ja Een takavalot oli tosi kusinen irrottaa. Mukana tulleet ohjeet oli todella ympäripyöreät.
-Pohjan puolelta 2kpl pultteja puskurin sivusta molemmin puolin, ovat alhaalta ylöspäin.
-puskurin keskellä? Takana pohjan puolella muistaakseni 2kpl pultteja.
-sisälokarin nastat irti ja käännä lokari sivuun. Sen alla 2kpl ruuveja tai nastoja.
-takavalot irti
-lastaussuoja pelti irti. Se on parilla mutterilla ja klipseillä tossakin muistaakseni. Eli musat auki ja kangottaen varovasti.
-suojan alla 2kpl pitkän tapin juuressa m10 mutterit. Tähän tarttee noin 15cm pitkän hylsyn, tavallinen pitkä hylsy ei riitä, pitää olla putkimallinen.
- sitten pyörän aukoista vapauttaa sivut irti ja lopuksi keskeltä vetää taaksepäin. valojen kohdilla muistaakseni kynnet jotka täytyy vapauttaa.
Sitten koukun asennusta varten takavainentimen takakiinnike irti ja putki alas, tue jollakin.
Sitten pääset ruuvaamaan koukun tukiraudan.
Koukun mukana tuli ainakin itsellä silloin hyvin kattavat ohjeet S204:een. Nyt kun laitoin koukun S213:een niin jouduin vähän kysellä apuja kun tavaraa oli edessä paljon enemmän kun Ceessä kuten AD blue tankki ja Een takavalot oli tosi kusinen irrottaa. Mukana tulleet ohjeet oli todella ympäripyöreät.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)