Itte tukirautahan (vajaat metrinmittainen) on kiinni kahdella pultilla tankissa ja toisilla kahdella kummastakin päästä autonrungossa olevissa kulmapaloissa.
Miten lähtee nuo kulmapalat irti auton rungosta? Niissä näyttäisi olevan muoviset sovitteet autorungonkiinnikkeessä ja ilmeisesti kulmapala jotenkin lukitsee tuon muoviosan autorungon kiinnikkeeseen? Samassa kulmapalassa on kiinni myös ne polttoainetankin "maadoitusvaijerit".
Ajatuksena olisi käyttää kulmapaloja irti ja puhdistaa / ruostesuojata ne sekä vaihtaa nuo maadoitusvaijerit.
S124 Tankin puskurinpuoleisen tukiraudan kulmapalat Miten lähtee irti? Selvitetty
S124 Tankin puskurinpuoleisen tukiraudan kulmapalat Miten lähtee irti? Selvitetty
Viimeksi muokannut Jari Ke, Ma 26.04.2021 17:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: S124 Tankin puskurinpuoleisen tukiraudan kulmapalat Miten lähtee irti?
Kyse tuosta 50/5 tukialuslevyn vieressä olevasta kulmatuesta. Merkattu nuolella
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: S124 Tankin puskurinpuoleisen tukiraudan kulmapalat Miten lähtee irti?
Ja vielä videosta otettu stilli
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: S124 Tankin puskurinpuoleisen tukiraudan kulmapalat Miten lähtee irti?
Tänään sitte ohjelmassa tätäkin touhua ja lähti ne irti kun jonkinaikaa tutkaili.
Nuo lähtee taaksepäin vetämällä. Menee sellaiseen U -profiiliin ja kannattimessa on vaan tiukkasovitteinen muoviosa joka on prässätty kannattimeen kiinni. Nyt saapi nuokin puhdistettua ja vaihdan nuo vaijerit uusiin. Olisiko nuilla sittenkin vaan sellainen funktio et jos kiinnike pettää ni tankki ei silti putoa maantielle ?
Nuo lähtee taaksepäin vetämällä. Menee sellaiseen U -profiiliin ja kannattimessa on vaan tiukkasovitteinen muoviosa joka on prässätty kannattimeen kiinni. Nyt saapi nuokin puhdistettua ja vaihdan nuo vaijerit uusiin. Olisiko nuilla sittenkin vaan sellainen funktio et jos kiinnike pettää ni tankki ei silti putoa maantielle ?