C 250CDI 4 MATIC ILMAMASSAMITTARI
C 250CDI 4 MATIC ILMAMASSAMITTARI
Mikähän voisi olla vikana kun syttyi mootorinvikavalo ja kierokset maks 3000.Käytin testerissä ja ilmoitti että ilmamassamittari sökö.Vaihdoin uuden mutta vika ei poistunut.Onkohan näissä jotain tyyppivikoja joita vois katella että korjaantuisko se vika sillä?Vm 2011,
Re: C 250CDI 4 MATIC ILMAMASSAMITTARI
Käytä oikeassa testerissä, eli starissa. Sieltä löytyy ohjeet ja testit niistä vikakoodeista niin selviää pikkasen paremmin ne viat kuin että alkaa arvailemaan täällä.
W295 EQE 350+ -22, C207 E250 cdi -14, W906 310 cdi -10, S204 C200 cdi -08, ex S205 C200 cdi -16, ex S205 C350e -16, ex S204 C200 cdi -09, ex S203 C200 cdi, -03, ex R107 SL350 -71
Sähköjuttui, koodauksia, online softa/scn.
Sähköjuttui, koodauksia, online softa/scn.
Re: C 250CDI 4 MATIC ILMAMASSAMITTARI
Kas, taas yksi OM651 johon autocom-delphi-icarsoft vehkeet harhauttivat ostamaan väärän osan.
Ilmamassamittari rikkoutuu hyvin harvoin noista, mutta niitä myydään silti koska autoja testataan noilla vikakoodilukijoilla jotka antavat väärää informaatiota.
On toki mahdollista Starillakin päästä virheelliseen lopputulokseen ellei testaaja osaa.
Jos arpomalla haluaa kokeilla vielä niin ahtopainetunnistin vaihtoon, halpa osa.
Ilmamassamittari rikkoutuu hyvin harvoin noista, mutta niitä myydään silti koska autoja testataan noilla vikakoodilukijoilla jotka antavat väärää informaatiota.
On toki mahdollista Starillakin päästä virheelliseen lopputulokseen ellei testaaja osaa.
Jos arpomalla haluaa kokeilla vielä niin ahtopainetunnistin vaihtoon, halpa osa.
oulaistenliikenne.fi