w211 270cdi osto

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
weber1010
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Su 17.04.2022 14:57

w211 270cdi osto

Viesti Kirjoittaja weber1010 »

https://www.autotalli.com/vaihtoauto/38 ... pe=usedCar
Olis tarkoitus käydä katsomassa kyseistä autoa. Mitähän näistä kyseisestä autoa kannattaisi katsoa/selvittää? Ilmeisesti tekniikka on luotettava eikä sen kummoisempia vikoja pitäisi kyseisessä moottorissa olla. SBC jarrut kuitenkin mietityttää mahtaakohan olla jo noilla kilsoilla ihan finaalissa, ja jos se hajoaisi tulisi ilmeisesti yli 1000e remppa. Ilmeisesti takana olevia pusseja ei pysty säätämään ja eikä varmaa tietoa pysty saamaan putoaako perä pakkasilla.
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17143
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: w211 270cdi osto

Viesti Kirjoittaja dealer »

Tekniikkahan on ihan hyvää, SBC-jarruyksiköllä on tehtaan takuu nykyään 25 vuotta.
Takajousituksen korkeuden voi säätää Starilla mieleiseksi.
Jos perä putoaa niin ilmajousia saa kaupasta uusia.

054 YEAR OF MODIFICATION 03/2
197U OBSIDIAN BLACK
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
204L BIELEFELD BRANCH
213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
287 THROUGH-LOADING FEATURE
293 SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
309 CUP HOLDER
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
380 COMPLETE CELL PHONE PREINSTALLATION
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
430A FABRIC, ELEGANCE
431A FABRIC, ELEGANCE - BLACK / ANTHRACITE
525 RADIO AUDIO 50 APS
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
614 BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
804 YEAR OF MODIFICATION
842 FRONT PASSENGER BACKREST, FOLDABLE
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
890 AUTOMATIC REAR-END DOOR
910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
988 VEH. TIT. OF OWN. & COC DOC. + MODEL PLATE (MACH.)
M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
M27 CAPACITY 2,7 LITRE
M647 R5-DIESEL ENGINE OM647
U15 2ND CARGO AREA W/ COMPART. UNDER MAIN FLOOR PANEL
U16 STOWAGE TANK BEHIND REAR SEAT BACKREST

Mercedes Benz VIN decoded at https://www.lastvin.com/vin/9yRLjELX4JWEgKkBY
oulaistenliikenne.fi
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3875
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: w211 270cdi osto

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

Lähinnä kannattaa kiinnittää huomiota lootan toimintaan ja takalokasuojien kaarien kuntoon kuten takalamppujen ympäristöön että ei ole ruostetta. Samoin kannattaa tarkistaa / selvittää missä kunnossa takajarruputket on. Nuo ne on oikeastaan ne pahimmat viat mitä tuon ikäisessä on.
Ja tietty että kaikki sähkölaitteet toimii, jos webastoa niin kannattaa kokeilla että lähtee lämmittämään.
Muutenhan oikeastaan selviää normi huollolla ja alustan puslien vaihtamisella ajoittain.
Jos kolisee niin kannattaa vaatia myyjää vaihtamaan eteen pitkittäistukivarret. Monesti jää leimalla huomaamatta vaikka olisi väljää.
Mak94
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: La 09.10.2021 20:40
Paikkakunta: Joensuu

Re: w211 270cdi osto

Viesti Kirjoittaja Mak94 »

Itse voisin kokemuksen perusteella sanoa että takalokareissa jos on vähänkään ruostetta näkyvissä niin kannattaa jättää ostamatta. Siinä tapauksessa löytyy monesti jo isompiakin ruosteyllätyksiä ja korjaaminen tulee todella kalliiksi jos ei itsellä ole asiaan kuuluvia vehkeitä. 300tkm paikkeilla myös kannattaa tarkistaa onko suuttimia korjailtu, jos ei niin ne tulevat todennäköisesti vaatimaan korjausta. SBC-yksiköstä ei kannata stressailla. Monella mennyt Goodwill-takuuseen. Ohjelmointia ei kannata tehdä jos ei ole tekniikka priima kunnossa.
Behemoth
Mersumies
Mersumies
Viestit: 676
Liittynyt: Ke 18.01.2012 22:52

Re: w211 270cdi osto

Viesti Kirjoittaja Behemoth »

Jos takakaarissa on ruostetta, niin ne saa helposti otettua kiinni ja ei ole kuten Väyrysessä, että ensimmäisen sateen jälkeen jo ruskeana uudestaan. Nykyistä edeltävä loppuovuoden 2005 sinkitty W211 oli takakaarissa ruskeaa. Käytin kaikki sisälokarit, alustan suojamuovit ja helmamuovit pois ja selvis, että auto oli ruostesuojattu. Mistään muualta ei oikeastaan ollut lähtenyt ruskettumaan. Eli en pitäs ongelmana jos takakaarissa vähä hilseilee. Yleensä nämä lähtee ruskettuun: takakaaret, sitten sen peruspaikka taka oven takareunan kohdilla helmamuovin kohtaamispaikka takakaaren kanssa, erityisesti tunkin nostopaikat edessä (painellaan väärillä tunkeilla pokkkaukset läjään ja lähtee ruostumaan), etuiskarien takana olevat montut, takajarruputket lahoaa kaikista jos ei tehty ja sitten ovissa vanhemmissa etenkin kuskin ovi lähtee rapistuun alareunasta.
Vastaa Viestiin