Varaosanumerot

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
JyrkiA
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 81
Liittynyt: Ma 16.05.2022 22:55

Varaosanumerot

Viesti Kirjoittaja JyrkiA »

Minulla on hakusessa lampunpesijän sulat w 126:een. Alkuperäinen varaosanumero olisi 1268200245. Nämä maksaa ihan vietävästi. Mahtaisikohan tuohon sopia osa numero. 1238200145. Tällaisia saisi melkeinpä edullisesti. Tietäisikö kukaan, että sopiiko? Kuvien perusteella ovat ihan samannäköiset

T.

Jyrki
mikhali
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 65
Liittynyt: Ti 08.08.2017 16:36

Re: Varaosanumerot

Viesti Kirjoittaja mikhali »

Moikka

En osaa vastata sun kysymykseen, mutta tuolla osanumerolla saa aftermarket - sulkia ainakin täältä:

https://en.mbzclassicparts.com/products ... a195&_ss=r

Omaa kokemusta on tämän kaupan tiivisteistä, jotka nekin himpun verran maltillisemmin hinnoiteltu kuin OEM.

TImo
alvar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 141
Liittynyt: To 02.08.2012 08:49

Re: Varaosanumerot

Viesti Kirjoittaja alvar »

Itse ajattelin vaihtaa vaan sen pyyhkijän kumin sulkiin. Jossain vanhassa viestiketjussa oli mainittu, minkä kumin siihen saa sovitettua. Kiinnostaisi tuo tieto.

Muistaakseni aikoinaan ostin merkkiliikkeestä koko sulat ja silloin korvaava saatavilla oleva sulka oli numeroltaan A201-alkuinen. Eikä ollut sama asia, koska sulkien näkyvä metallirunko oli A201-sulissa musta eikä pyyhkijän varsien värinen.
alvar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 141
Liittynyt: To 02.08.2012 08:49

Re: Varaosanumerot

Viesti Kirjoittaja alvar »

A2018200245 on minulle viimeksi myyty merkkiliikkeestä, siitä on jo aikaa toki. Otin vanhat sulat silloin talteen, niissä pitäisi olla oikea harmaa väri metalliosissa.
alvar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 141
Liittynyt: To 02.08.2012 08:49

Re: Varaosanumerot

Viesti Kirjoittaja alvar »

Ostin tähän 1. sarjan W126:een turkkilaiset ajovalonpyyhkimen sulat. Niiden sulan metallirungon väri ei ihan täsmää alkuperäisen kanssa ja ovat vieläpä n. 20 mm pitemmät. Mainostettiin toki täsmälleen alkuperäistä vastaavaksi. Onneksi oli originaalit tallessa.

Lyhensin sulkakumit oikeaan mittaan ja asensin alkuperäisiin runkoihin. Repro-osa oli lähellä oikeaa, mutta loppujen lopuksi kaukana alkuperäisestä.
Vastaa Viestiin