Uuden e-mallin kuvia?
- Johtotähti
- Vakiokalustoa
- Viestit: 168
- Liittynyt: Ti 19.08.2003 14:46
- Paikkakunta: Savolandia
Uuden e-mallin kuvia?
Lieneeköhän kellään kuvia uudesta,tulevasta e-mallista?
"Lounas ilman alkoholia on pelkkä ilmansuunta!"
http://carscoop.blogspot.com/2006/11/sc ... class.html
Jos näyttää tuolta niin on todella komia, minn mielestä.
Jos näyttää tuolta niin on todella komia, minn mielestä.
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
- Johtotähti
- Vakiokalustoa
- Viestit: 168
- Liittynyt: Ti 19.08.2003 14:46
- Paikkakunta: Savolandia
Sutjakka kuin mikä
Komee peli kertakaikkiaan.
Oma mielikuva mersusta nostalgisena 240D pirssipelinä (myönteisessä mielessä) -lienee aika kuopata .
Miten moinen soveltuu koppalakkipäiselle pirssikuskille? Pääntila takana on pakko olla vaatimaton. Auto on askel BIMMERmäiseen suuntaan nuorehkolle menevälle miehelle.
Sellaista kai potentiaalinen asiakaskuntakin lienee nykyisin...
Jos en erehdy, karvalakkimallistakin irronnee jotain 200 kaakkia, joten autoilusta tulee sakkokärsimystä talvinopeusrajoitus-Suomessa.
Peli on siksi menevä että 'muoviosastoille', eli tuning firmoille tulee vaikeaksi panna paremmaksi.
Oma mielikuva mersusta nostalgisena 240D pirssipelinä (myönteisessä mielessä) -lienee aika kuopata .
Miten moinen soveltuu koppalakkipäiselle pirssikuskille? Pääntila takana on pakko olla vaatimaton. Auto on askel BIMMERmäiseen suuntaan nuorehkolle menevälle miehelle.
Sellaista kai potentiaalinen asiakaskuntakin lienee nykyisin...
Jos en erehdy, karvalakkimallistakin irronnee jotain 200 kaakkia, joten autoilusta tulee sakkokärsimystä talvinopeusrajoitus-Suomessa.
Peli on siksi menevä että 'muoviosastoille', eli tuning firmoille tulee vaikeaksi panna paremmaksi.
Elämä ilman aitanpolulla hörisevää ässämersua on kuin pilvinen päivä.
Eipä ne hintatasot juurikaan ole muuttuneet kun mallisarjan sukupolvi vaihtuu..suunnilleen samoissa mentäneen tässäkin tapauksessa sitten kun sukupolvi vaihtuu, pientä viilausta suuntaan tai toiseen, muttei mitään merkittävää.mas@ kirjoitti:Ihan siistin näköinen on tulossa tosta uudesta E-sarjasta, mutta mitäs tomonen mahtaa kustantaa?
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Nammmmmmmm Itse yhdyn myös siihen, että 15 vuoden päästä mullakin on ihan varmasti tuommonen. Tähtäimenä kyllä, että tommoseen olis jo varaa 5 vuoden päästä..... Tosi herkkuja, kuten myös uusi c-sarjalainenkin.
MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Re: Sutjakka kuin mikä
Ei niitä koppalakkia käyttäviä pirssikuskeja ole enää ollut vuosiin.ässäarpa kirjoitti:Komee peli kertakaikkiaan.
Oma mielikuva mersusta nostalgisena 240D pirssipelinä (myönteisessä mielessä) -lienee aika kuopata .
Miten moinen soveltuu koppalakkipäiselle pirssikuskille?
Jos tilat vielä nykyisestä E-sarjasta kovin pienenee, niin kyllä mahdollisuudet taksimarkkinoilla tulee olemaan huomattavasti nykyistä huonommat.
Hinnoittelu ja etenkin se vaihtoautosta saatava hyvitys kun karkottaa jo nyt aika monia ammattiautoilijoita.
Jotenkin tuntuu nytkin siltä, että laatu ei enää kovin hyvin vastaa hintaa.
kalusto:
-M-B E200 cdi -11
isän autot . -M-B W220 320cdi lang -04
-M-B W221 320 cdi lang -08
entiset: M-B W124 300 d-turbo -89
M-B W211 220 cdi elegance
M-B E320 cdi -03 Avantgarde
M-B E320T CDi -06
"Ei niin pilvistä päivää ettei yhtä tähteä nää"
-M-B E200 cdi -11
isän autot . -M-B W220 320cdi lang -04
-M-B W221 320 cdi lang -08
entiset: M-B W124 300 d-turbo -89
M-B W211 220 cdi elegance
M-B E320 cdi -03 Avantgarde
M-B E320T CDi -06
"Ei niin pilvistä päivää ettei yhtä tähteä nää"
Poiketaas asiasta hieman tuohon ekkun viestiin liittyen. En ole koskaan tajunnut noita taksikuskeja, että miksi ostaa hirveän kallis mersu taksiksi, kun voi päästä paljon halvemmalla vaihtoehdolla... Siis kyytihän mersussa on EHDOTTOMASTI parasta, mutta on se kyllä kalleimmasta päästäkin ja jos porukka vaihtaa sen 2-5 vuoden välein menopelejä, niin tuleeko siitä tosiaan verotusten yms. muitten juttujen kanssa voitolliseksi harrasteeksi pitää E-mallin mersua, kuin esim Kia sudenkorentoa..? Ja tilaahan nykyisessäkin on kyllä hyvin ja matkustajan asennot penkeillä hyvät, mutta kun nykymaailmassa määrää kuitenkin raha, niin.....
Itse en muuta huolisi taksitolpalta, kuin mersun....
Itse en muuta huolisi taksitolpalta, kuin mersun....
MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
eihän se "kannata"
Noin karkeasti ottaen voisi sanoa, että mersussa on kiinni enemmän rahaa ja väliraha 2 vuoden käytöllä on tietenkin enemmän kuin halvemmassa autossa.meze1 kirjoitti:Poiketaas asiasta hieman tuohon ekkun viestiin liittyen. En ole koskaan tajunnut noita taksikuskeja, että miksi ostaa hirveän kallis mersu taksiksi, kun voi päästä paljon halvemmalla vaihtoehdolla... Siis kyytihän mersussa on EHDOTTOMASTI parasta, mutta on se kyllä kalleimmasta päästäkin ja jos porukka vaihtaa sen 2-5 vuoden välein menopelejä, niin tuleeko siitä tosiaan verotusten yms. muitten juttujen kanssa voitolliseksi harrasteeksi pitää E-mallin mersua, kuin esim Kia sudenkorentoa..? Ja tilaahan nykyisessäkin on kyllä hyvin ja matkustajan asennot penkeillä hyvät, mutta kun nykymaailmassa määrää kuitenkin raha, niin.....
Itse en muuta huolisi taksitolpalta, kuin mersun....
Mitä tuohon tulopuoleen tulee, niin tehtyihin työtuntimääriin nähden koko taksihomma on harrastamista
Ei se ole mikään liiketoimi vaan ammatin harjoittamista.
Vaikuttaa kuitenkin siltä, että jollain Avensiksella tai Kialla ajamalla ei kuitenkaan pääse vuositasolla paljoa suurempiin tuloihin, mutta rahaa ei hommaan tarvitse sitoa niin paljon ja monen mielestä voi muka pitää enemmän vapaa-aikaa kun ajaa halvemmalla autolla.
Kyllä meidän kylillä ajaa Ford-miehetkin sen 140-150 tuhatta kilometriä vuoteen.
Jos muuten haluaa ajaa vakituisia asiakkaita ns. "paremmista" firmoista, niin ei ne asiakkaat istu ihan missä tahansa kipossa.
kalusto:
-M-B E200 cdi -11
isän autot . -M-B W220 320cdi lang -04
-M-B W221 320 cdi lang -08
entiset: M-B W124 300 d-turbo -89
M-B W211 220 cdi elegance
M-B E320 cdi -03 Avantgarde
M-B E320T CDi -06
"Ei niin pilvistä päivää ettei yhtä tähteä nää"
-M-B E200 cdi -11
isän autot . -M-B W220 320cdi lang -04
-M-B W221 320 cdi lang -08
entiset: M-B W124 300 d-turbo -89
M-B W211 220 cdi elegance
M-B E320 cdi -03 Avantgarde
M-B E320T CDi -06
"Ei niin pilvistä päivää ettei yhtä tähteä nää"
Re: eihän se "kannata"
Tuo pitää 100% varmasti paikkaansa. Kuten täällä tuo limousine mersu (fin-8), niin tuskin sen asiakkaat haluais kaverin vaihtavan Toyota Avensikseen... Karsiutus ne "hyvät/rahakkaat asiakkaat.Ekku kirjoitti:Jos muuten haluaa ajaa vakituisia asiakkaita ns. "paremmista" firmoista, niin ei ne asiakkaat istu ihan missä tahansa kipossa.
MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Tuo farkkumalli on kyllä mun mielestä vielä hienompi kuin sedani
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Tuosta taksiautohommasta sen verran (itsekin taksihommia aikanaan tehneenä), että ainakin omasta kokemuksesta voin sanoa että porukoille on aika paskanhailee minkä merkkinen auto sieltä tolpalle tulee kun on kapakan jälkeen jonottanut autoa riittävän kauan. Pääasia että jonkinmoinen kulkine tulee ja kotiin pääsee. Tuskinpa myöskään nykyään kukaan jättää käyttämättä tilattua pirssiä sen vuoksi että auton merkki ei ole mieluinen. Siinä mielessä taksiautoilijan kaluston valinta on varmaankin aika vapaata. Riittää kun on neliovinen ja kohtuullisen tilava auto.
Suomessa ei kovin huonoksi taksikalustoa voi sanoa, oli auton merkki mikä tahansa. Ja edelleen omien kokemusten perusteella kyyti jossain Corolla Versossa tai Avensiksessa on ihan hyvää ja tilaa takana molemmissa paremmin kuin esim. E-Mersussa. Yhtään kertaa huonoa kyytiä en ole taksissa saanut auton merkistä tai mallista johtuen.
Nimenomaan edustusajoon tilatut vuokra-autot on sitten asia erikseen, siellä auton tietysti pitää myös näyttää "ökyltä". Esimerkkinä vaikkapa juuri tämä Meze1:n mainitsema Oulun FIN-8 pitkämersu.
Suomessa ei kovin huonoksi taksikalustoa voi sanoa, oli auton merkki mikä tahansa. Ja edelleen omien kokemusten perusteella kyyti jossain Corolla Versossa tai Avensiksessa on ihan hyvää ja tilaa takana molemmissa paremmin kuin esim. E-Mersussa. Yhtään kertaa huonoa kyytiä en ole taksissa saanut auton merkistä tai mallista johtuen.
Nimenomaan edustusajoon tilatut vuokra-autot on sitten asia erikseen, siellä auton tietysti pitää myös näyttää "ökyltä". Esimerkkinä vaikkapa juuri tämä Meze1:n mainitsema Oulun FIN-8 pitkämersu.
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Joo onhan sitä siinä....... menemisen näköä............
Itse pistin vuosi sitten vedon siitä, että tuplalamput edessä tulee katoamaan E - mallista, mutta onneksi niin ei toivottavasti käy........ vanheneva immeinen nääs tarvii jotain pysyvyyden tunteita tässä hektisessä nykypäivässä.........
Itse pistin vuosi sitten vedon siitä, että tuplalamput edessä tulee katoamaan E - mallista, mutta onneksi niin ei toivottavasti käy........ vanheneva immeinen nääs tarvii jotain pysyvyyden tunteita tässä hektisessä nykypäivässä.........
Raaka Arska
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
Ei yhtää mersumainen mersu. Mh. Ottaisin kyl... Mut en maksais. Meikäkin tuota taksiajoa harrastellut ja kyl se o sanottava että mielummin jätän sen 100h ajamatta kuussa kuin ajan mersua. Ei se autoilu NIIIN ihanaa ole. Ite ajelin aluks 95 mallisella W124 ja siitä siirty mulkosilmä eehen ja siitä citikka Xantiaan. Ja nyt tuo uus E onkin sitten samanlainen peräpuikko ku citikat, näyttää iha Citikan, Mondeon ja Celican sekotukselta.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Ainakin kaveri uskalta sanoa oman mielipiteensä... Sananvapaus kunniaan... vaikka asiasta erimieltä tosiaan olenkin...Sergey kirjoitti:Ja nyt tuo uus E onkin sitten samanlainen peräpuikko ku citikat, näyttää iha Citikan, Mondeon ja Celican sekotukselta.
MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
ei ole vaihtoehto
Kuten sanottu, meillä päin tuo ajon vähentäminen ei oikein ole realistinen vaihtoehto.Sergey kirjoitti:Ei yhtää mersumainen mersu. Mh. Ottaisin kyl... Mut en maksais. Meikäkin tuota taksiajoa harrastellut ja kyl se o sanottava että mielummin jätän sen 100h ajamatta kuussa kuin ajan mersua. Ei se autoilu NIIIN ihanaa ole.
Muutaman keikan olen kaverin Avensiksella ajanut ja sen kokemuksen perusteella kyllä alkaisi työhalut vähenemään, jos siinä pitäisi samat tuntimäärät ajella.
Ei muuten meikäläisenkään seuraava auto ole enää mersu, kun näytää tuo autokauppa käyvän niin hyvin, että vaihtoautosta ei viitsitä enää paljoa hyvittää.
Halvempaan näyttää mersusta pääsevän kyllä käytännöllisesti katsoen ilman välirahaa.
Täytyy vissiin hakea auto sieltä Saksasta. niistä kun on ihan hyviä kokemuksia.
kalusto:
-M-B E200 cdi -11
isän autot . -M-B W220 320cdi lang -04
-M-B W221 320 cdi lang -08
entiset: M-B W124 300 d-turbo -89
M-B W211 220 cdi elegance
M-B E320 cdi -03 Avantgarde
M-B E320T CDi -06
"Ei niin pilvistä päivää ettei yhtä tähteä nää"
-M-B E200 cdi -11
isän autot . -M-B W220 320cdi lang -04
-M-B W221 320 cdi lang -08
entiset: M-B W124 300 d-turbo -89
M-B W211 220 cdi elegance
M-B E320 cdi -03 Avantgarde
M-B E320T CDi -06
"Ei niin pilvistä päivää ettei yhtä tähteä nää"
Hmm..neliovinen CLS...Kovanen kirjoitti:tulee väistämättä mieleen että ois tehty joku neliovinen CLS ja siitä vielä farkkumallikin
No..lienee kirjoittajan ajatusvirhe..mutta CLS tosiaankin on "neliovinen coupe"..eikä mikään muu, eli vain 4-ovisia CLS:iä on toistaiseksi olemassa
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Chrysler -mies asialla?
Farkkumalli on kuin kopio 300Touringista
http://www.chrysler.fi/300c/index.php?p ... pp=touring
http://www.chrysler.fi/300c/index.php?p ... pp=touring
Elämä ilman aitanpolulla hörisevää ässämersua on kuin pilvinen päivä.
Re: Chrysler -mies asialla?
ässäarpa kirjoitti:Farkkumalli on kuin kopio 300Touringista
http://www.chrysler.fi/300c/index.php?p ... pp=touring
Minusta farkussa on R-sarjan piirteitä takana. Joka tapauksessa molemmat on tosi hyvän näköisiä, yes!!
Matti
MB SLK 230K -98
Cadillac DeVille -64
Cadillac Calais Coupe -66
Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98
Cadillac DeVille -64
Cadillac Calais Coupe -66
Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95
Tesla MYLR -24