Mitäs mieltä täällä ollaan Vito 110TD:stä 250tkm. ajettuna??
Mitäs mieltä täällä ollaan Vito 110TD:stä 250tkm. ajettuna??
Jep, eli tuollaisesta paljon ajetusta (ei CDi) kapistuksesta olisi kiva kuulla mielipiteitä/kokemuksia. Olen kyyllä kuullut joitakin juttuja, esim etupään kalliista nivelremonteista / tai että moottori olisi vaihdettu jo vähän ajettuihin yksilöihinkin... totta vaiko tarua?? Saksassahan noita ei ainakaan ole valmistettu, joten laatu ei varmaan ihan yllä samalle tasolle Saksan-mersujen kanssa?
Nykyinen Auto: C180 -99
Ex Mersut: (ne jotka muistan)
Vito 108D
200D -95
190D -89
200D -92
250D -92
Vito 108Cdi
C200D -94 Elegance
200D -93
C200 Cdi -99
A170 Cdi -99
C200D -93
300D -87
190D -91
Ex Mersut: (ne jotka muistan)
Vito 108D
200D -95
190D -89
200D -92
250D -92
Vito 108Cdi
C200D -94 Elegance
200D -93
C200 Cdi -99
A170 Cdi -99
C200D -93
300D -87
190D -91
Jokseenkin kaikista 110 D Vitojen koneista pettää kannentiiviste 150000-250000 kilometreillä - oireet kyllä huomaa eli auto alkaa savuta hirveästi.
Samaa vikaa esiintyy 108 vitossa ja W124 ainakin 200 d , mutta huomattavasti harvemmin.
Eihän tuo remontti nyt niin mahdoton ole, mutta jos autolla ajaa "savun kans" jonkun verran , niin turbo on sitten myös vaihtokunnossa,
ja se maksaa 1000 € nurkilla.
Samaa vikaa esiintyy 108 vitossa ja W124 ainakin 200 d , mutta huomattavasti harvemmin.
Eihän tuo remontti nyt niin mahdoton ole, mutta jos autolla ajaa "savun kans" jonkun verran , niin turbo on sitten myös vaihtokunnossa,
ja se maksaa 1000 € nurkilla.
oulaistenliikenne.fi