Tarinointia tuontiautoista
Re: Tarinointia tuontiautoista
w124 -95 Floridanmersu ostettu.
Hyvin toimii, eika ole ruostetta.
Kl-vantaa ostin huototarvikkeita, hyvin löytyi tavaraa.
Hyvin toimii, eika ole ruostetta.
Kl-vantaa ostin huototarvikkeita, hyvin löytyi tavaraa.
W 124 -1995
Re: Tarinointia tuontiautoista
edit
Viimeksi muokannut AMGMika, Ke 05.08.2020 12:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Glc 300 e 4Matic A Business EQ Power amg -20
Re: Tarinointia tuontiautoista
Onnea vaan AMG:n tuoreelle omistajalle Pistähän sitten kuvia autosta. Ja pikku knoppitieto: kun autosi on farkku, se ei ole W211 mikä tarkoittaa sedania, vaan S211 mikä on farkun merkintä. W on siis sedan, S farkku, V langmalli jne.AMGMika kirjoitti:Uusi foorumilainen ilmoittautuu. Tänne on tulossa saksasta W211 E55 amg kompura farkku. Löytyi pienehköjen etsintöjen jälkeen yksityiseltä.
Edellinen omistaja on paikallisen mersudiilerin huoltohenkilö joka tunsi auton historian pilkulleen niin saattaa olla jopa oikeasti hyvä. Ehkä .
Suomen tuontipalvelun kautta tulee suoraan kotikaupunkiin. Ainakin tähän mennessä on vaikuttanut asialliselta fimalta. Itsellä ei mitään mahdollisuutta lähteä autonhakureissulle saksaan niin pitää luottaa tuohon asiamieheen. Autosta kyllä tuli erittäin tarkka tarkastusraportti.
Edellinen omistaja vaihtoi jopa omaan piikkin alustan kompuran ja hintaakin saatin tingittyä alaspäin jonkun verran.
Saas nähdä millainen pommi tulee. Onneksi nuo ei hinnankiroissa saksassa ole niin eipähän tipu ainakaan kovin korkealta jos ei osu
Lopullista autoveropäätöstähän tuosta ei vielä ole, mutta varmaan jonnekkin 6000 kantturoille menee verot.
Vähänhän tässä jo kämmenet hikoaa kun ei oikein malttais odotella viikkotolkulla jotain autoa. Aikaisemmat autot kun on tullu ihan kotomaasta osteltua.
E350CDI&A180CDI
Re: Tarinointia tuontiautoista
Aivan oikein, iski näköjään vauhtisokeus kirjoittaessa On kyllä mersut entuudestaan tuttuja vaikka tämän hetkinen kulkine onkin erimerkkinen eurooppalainenssuvik kirjoitti:
Onnea vaan AMG:n tuoreelle omistajalle Pistähän sitten kuvia autosta. Ja pikku knoppitieto: kun autosi on farkku, se ei ole W211 mikä tarkoittaa sedania, vaan S211 mikä on farkun merkintä. W on siis sedan, S farkku, V langmalli jne.
- Glc 300 e 4Matic A Business EQ Power amg -20
Re: Tarinointia tuontiautoista
Mistä arvaus veroista 6000e?
Re: Tarinointia tuontiautoista
Välittäjän veikkaus ja samanlainen tuotu tänä vuonna alle 6000 verolla.tn62634 kirjoitti:Mistä arvaus veroista 6000e?
- Glc 300 e 4Matic A Business EQ Power amg -20
Re: Tarinointia tuontiautoista
On kyllä hieno. Mutta, niinhän ne farmariautot yleensäkintn62634 kirjoitti:Itsellä viikon päästä matkakuumetta. Tällainen tällä kertaa:
[/url]
- Glc 300 e 4Matic A Business EQ Power amg -20
Re: Tarinointia tuontiautoista
Kaveri toi kesällä -03 W211 55AMG:n. 283000 ajettu ja verot 5100€.AMGMika kirjoitti:Välittäjän veikkaus ja samanlainen tuotu tänä vuonna alle 6000 verolla.tn62634 kirjoitti:Mistä arvaus veroista 6000e?
E350CDI&A180CDI
Re: Tarinointia tuontiautoista
No sittenhän se kuulostaa aika oikealta arviolta. Mulle tuleva on -04 ja ajettu n.170 000.
- Glc 300 e 4Matic A Business EQ Power amg -20
Re: Tarinointia tuontiautoista
Moro.itellä 2000 mallin väykky ollu ainut suomesta hankittu.sen jälkeen ollu e320cdi w211,200c w204 amg style,nyt 350efarkku.kaikki automaatteja.kalliimmista oon vehon kautta kilsat ja huollot verran suoraan tehtaalta runko numerolla.mulla ainut isompi säikäya oli vanhassa väykässä nuhapumpulla lähin ohittaa ,savut putket.ei ku imusarjan toisioläpät vaan umpeen.lisäks yks ilmamassa mittari meni.sen jälkeen saksan autoista yhessä meni laturi.mä en säästä autoo.huollatan kun on käsihallinta laiteet.ent.motoristi.ne on kateellisten juttuja nää Mersun viat .jos yhtään ymmärtää autoista tai joku tuttu.samaa paskaa suomi autoissa.ainut näin invalidina o kun täytyy ajaa farkulla.vähän laiska tuo v6 hp231 540nm.ainut mikä tulee mieleen että renkaat menee uusiksi ainakin tuo.no pari tonnia niin se siitä.mersun varustus on 20v edellä muita autoja.ei muuta kun baanalle.
Re: Tarinointia tuontiautoista
Onko jollakin tuoretta kokemusta siitä, mitä eroa on mobile.de tai autoscout24.de autojen tarjonnassa ? Itsellä jäänyt sellainen kuva , että ns kauppiailla on molemmissa myynti-ilmoitukset , mutta miten on yksityisten kohdalla ?
Toinen asia ,mitä en malta olla ihmettelemättä on Viron autotarjonta , lähinnä hintojen puolesta joskus ...
Esimerkki MB SL 500 vuosimalli 2001-2004
MB SL 500 Virossa 15900 euroa (tosin auto on ollut alunperin hopean värinen)
http://fin.auto24.ee/used/2089031" onclick="window.open(this.href);return false;
Samanlainen Saksassa 16900 (italian tuonti)
http://bot.fi/145a" onclick="window.open(this.href);return false;
Saksassa 1. omistaja , hinta 17500
http://bot.fi/145b" onclick="window.open(this.href);return false;
Suomalainen on tietysti järki ihminen eikä halua maksaa turhasta ,mutta noista minä ostaisin kyllä tuon viimeisin...
Toinen asia ,mitä en malta olla ihmettelemättä on Viron autotarjonta , lähinnä hintojen puolesta joskus ...
Esimerkki MB SL 500 vuosimalli 2001-2004
MB SL 500 Virossa 15900 euroa (tosin auto on ollut alunperin hopean värinen)
http://fin.auto24.ee/used/2089031" onclick="window.open(this.href);return false;
Samanlainen Saksassa 16900 (italian tuonti)
http://bot.fi/145a" onclick="window.open(this.href);return false;
Saksassa 1. omistaja , hinta 17500
http://bot.fi/145b" onclick="window.open(this.href);return false;
Suomalainen on tietysti järki ihminen eikä halua maksaa turhasta ,mutta noista minä ostaisin kyllä tuon viimeisin...
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Re: Tarinointia tuontiautoista
puolisen vuotta kun selailin noita kahta saksalaista sun muita niin tuli hyvinkin selväksi että yksityinen ei aina molempiin laita ilmoja joten kannattaa niitä kaikkia seurata. Myös tori.fiin paikalliset versiot kannattaa katsoa.
Re: Tarinointia tuontiautoista
Riippuu siitä mitä on ostamassa, mutta vähänkin uudempaa hankkiessa riittää Mobilen ja Autoscoutin sijaan, että katsoo vain Mersun hakukoneen avulla autot.
Re: Tarinointia tuontiautoista
Tämä on hyvä ohje, jos tähtäimessä on Junge Sterne -takuuauto. Sitten jos tähtäimessä on jotain muuta kannattaa katsoa myös Mobile ja/tai Autoscout. "Ja" siinä tapauksessa että voi kuvitella ostavansa yksityiseltä, muuten yleensä "tai" riittää.tn62634 kirjoitti:Riippuu siitä mitä on ostamassa, mutta vähänkin uudempaa hankkiessa riittää Mobilen ja Autoscoutin sijaan, että katsoo vain Mersun hakukoneen avulla autot.
Re: Tarinointia tuontiautoista
Tai ylipäätään takuunalainen auto. Yli 120000 ajettuihin ei saa Junge Sterne -takuuta, mutta eri nimellä olevan vastaavan takuun saa.
Jobbarilta tai yksityiseltä saa paremman alennuksen ehkä merkkiliikkeeseen nähden, mutta muuten lähtöhintataso on samaa luokkaa. Takuu sen sijaan on merkkiliikkeessä ihan muuta kuin häkistä ostettaessa. Enemmän ajettuja (150000->) ei tosin merkkiliikkeestä voi yksityinen yleensä ostaa vaan ne myydään eteenpäin yrityksille.
Jobbarilta tai yksityiseltä saa paremman alennuksen ehkä merkkiliikkeeseen nähden, mutta muuten lähtöhintataso on samaa luokkaa. Takuu sen sijaan on merkkiliikkeessä ihan muuta kuin häkistä ostettaessa. Enemmän ajettuja (150000->) ei tosin merkkiliikkeestä voi yksityinen yleensä ostaa vaan ne myydään eteenpäin yrityksille.
Re: Tarinointia tuontiautoista
Kuis kauan nyt kestää tullilla päätösten kanssa? 29.8 pistin postiin tullauksen ja ei oo vielä tullu... Tuli vähä vahingos haettua Bitburgista MK3 golf Cabrio samalla ku lomalla kävin Tapio89 ja Terjama75 kanssa hakemassa pojille mersut.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: Tarinointia tuontiautoista
Keväällä minulla kesti 2,5kk, tämän hetken tilanteesta ei tietoa.Sergey kirjoitti:Kuis kauan nyt kestää tullilla päätösten kanssa? 29.8 pistin postiin tullauksen ja ei oo vielä tullu... Tuli vähä vahingos haettua Bitburgista MK3 golf Cabrio samalla ku lomalla kävin Tapio89 ja Terjama75 kanssa hakemassa pojille mersut.
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 3
- Liittynyt: Ti 29.09.2015 19:16
Re: Tarinointia tuontiautoista
Moi!
Olen kiinnostunut MB CLS 320 cdi mersusta. Suomessa hinnat n. 24k alkaen...
Saksasta vastaavan auton saisi noin 16k+vero n.6k eli 22k.
Saksasta hakiessa olisi parempi mahdollisuus löytää hyvin varusteltu yksilö yms.
Varusteita saisi olla ainakin harman hifit, comand navigointi järjestelmä, kenties ilmastoidut penkit, ehkä amg pakettia...
Onko teidän mielestä järkevää lähteä saksasta moista hakemaan?
Olen kiinnostunut MB CLS 320 cdi mersusta. Suomessa hinnat n. 24k alkaen...
Saksasta vastaavan auton saisi noin 16k+vero n.6k eli 22k.
Saksasta hakiessa olisi parempi mahdollisuus löytää hyvin varusteltu yksilö yms.
Varusteita saisi olla ainakin harman hifit, comand navigointi järjestelmä, kenties ilmastoidut penkit, ehkä amg pakettia...
Onko teidän mielestä järkevää lähteä saksasta moista hakemaan?
Re: Tarinointia tuontiautoista
Noilla tiedoilla ei ehkä pelkästään hinnan takia, mutta parempien varusteiden (ja mahdollisesti vähemmän suolassakylpemisen) takia miksikäs ei.Smookiekins kirjoitti:Moi!
Olen kiinnostunut MB CLS 320 cdi mersusta. Suomessa hinnat n. 24k alkaen...
Saksasta vastaavan auton saisi noin 16k+vero n.6k eli 22k.
Saksasta hakiessa olisi parempi mahdollisuus löytää hyvin varusteltu yksilö yms.
Varusteita saisi olla ainakin harman hifit, comand navigointi järjestelmä, kenties ilmastoidut penkit, ehkä amg pakettia...
Onko teidän mielestä järkevää lähteä saksasta moista hakemaan?
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 3
- Liittynyt: Ti 29.09.2015 19:16
Re: Tarinointia tuontiautoista
Niin, vähän siinä ja tässä... Saksasta haettuna voisi noin 22k pintoihin saada tuotua auton, josta vastaavista suomessa pyydettäisiin noin. 25-27k.tj86430 kirjoitti:Noilla tiedoilla ei ehkä pelkästään hinnan takia, mutta parempien varusteiden (ja mahdollisesti vähemmän suolassakylpemisen) takia miksikäs ei.Smookiekins kirjoitti:Moi!
Olen kiinnostunut MB CLS 320 cdi mersusta. Suomessa hinnat n. 24k alkaen...
Saksasta vastaavan auton saisi noin 16k+vero n.6k eli 22k.
Saksasta hakiessa olisi parempi mahdollisuus löytää hyvin varusteltu yksilö yms.
Varusteita saisi olla ainakin harman hifit, comand navigointi järjestelmä, kenties ilmastoidut penkit, ehkä amg pakettia...
Onko teidän mielestä järkevää lähteä saksasta moista hakemaan?
Onko mercedeksellä jonkinnäköistä ohjelmaa jolla näkee VIN numeron perusteella alkuperäiset varusteet ja värin yms?
Re: Tarinointia tuontiautoista
Tuolta voi koittaa pitäisi löytyä.
http://www.neoriginal.ru/cat/mb/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/mercedes" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.neoriginal.ru/cat/mb/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/mercedes" onclick="window.open(this.href);return false;
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: Tarinointia tuontiautoista
onnittelut hankinnasta (jos tulkitsin oikein)
Re: Tarinointia tuontiautoista
Kiitos. lähden juuri Lyypekistä kohti Tukholmaa.
Re: Tarinointia tuontiautoista
Onnittelut täältäkin , millä moottorilla mese on ?tn62634 kirjoitti:[ [url=http://i849.photobucket.com/albums/ab57/tn62634/DSC_1344.jpg] ][/url]
W212 220CDI A - 09
EX:W211 220 CDI A - 07
EX :W210 200CDI A-02
EX : S203 200CDI A-05
EX : W202 220D A -96
EX:W211 220 CDI A - 07
EX :W210 200CDI A-02
EX : S203 200CDI A-05
EX : W202 220D A -96
Re: Tarinointia tuontiautoista
Kiitos. Ja mopon moottorilla.ola94 kirjoitti:Onnittelut täältäkin , millä moottorilla mese on ?
Kasselin mäissä kyllä huomasi voimanpuutteen C180 CDI:ssä, mutta ylös tuli. Kyllä se silti tänne Suomeen riittää. Mutta auto on niin siistissä kunnossa, että olen tyytyväinen. Täysin suorakylkinen vailla parkkipaikalla tulevia kylkilommoja ym. Ei häpeä uutta päältä eikä sisältä. Ja ei tämä varmaan viimeinen Mersuni ole. Se lähti tänään Vuokattiin ja itse tulin coupella töihin.
Re: Tarinointia tuontiautoista
Laitetaampas omiakin kokemuksia Saksan touhuista. Olen jo vuoden verran asunut Saksassa (opiskelemassa), ja keväällä sain varmistettua itselleni tähän loppuvuoteen vielä työharjoittelupaikankin. Aikeissa oli alun pitäenkin ottaa täältä mersu kotiin viemisiksi. Työharjoittelupaikka "pakotti" auton ostoon n. 45km työmatkan (suuntaansa) takia.
Hakusessa oli W/S211 280/320CDI. Tuon kummempaan ei opiskelijan budjetti riittänyt. Tosin, tuollaista tehnyt jo pidempään mieli, joten miksi ei.
Heinäkuun lopulla käytiin Berliinin liepeillä yhtä yksilöä vilkaisemassa. Yksityinen myyjä puhui suht hyvää englantia (oma saksankielen taitoni ei vielä(kään) kummoinen ole...) ja vakuutti auton olevan hyvässä kunnossa, normaaleja käytön jälkiä lukuunottamatta. Paikan päällä todettiin, ettei autosta oltu pidetty juuri minkäänlaista huolta. Naarmuja ja skraiduja joka kulmassa, katossa lommoja, alle puoli vuotta vanha vannesarja kauttaaltaan kanttariosumia täynnä. Vedotkaan eivät olleet tallessa. Lienee sanomattakin selvää, ettei kauppoja tullut. Yhteensä yli 12 tuntia ja yli 500e edestä junalla, metrolla, ratikalla ja paikallisjunilla liikkumista, niin sanotusti turhan takia.
Viikkoa myöhemmin löytyi pienen pienestä kylästä hyvännäköinen yksilö (S211 320 CDI), ja myyjäkin puhui todella hyvää englantia. Myyjä kylläkin valitteli että käytön jälkiä löytyy, mutta autoa on silti huollettu asiallisesti ja säännöllisesti. Paikan päällä autoa tutkiessani, ainoa "käytönjälki" löytyi etupuskurista, vajaa 2 cm pituinen millin-puolitoista leveä vaalea naarmu. Muuten auto oli (ja on toki vieläkin) erittäin hyvässä kunnossa. Myyjä oli todella asiallinen ja ystävällinen. Koeajo myyjän kanssa kesti yli tunnin, ja kilometrejä kertyi lähemmäs sata. Myyjä neuvoi reittejä, kyseli minkälaista koeajoa haluan ja kertoi autosta kaiken mahdollisen. Koeajon aikana tuli ajeltua taajamassa, taajaman ulkopuolella ja oikein autobaanallakin.
Kaupat tuli ja sovittiin, että myyjä tulee minun "kotikaupunkiini" seuraavana arkipäivänä auttamaan minua rekisteröinnissä (lähinnä tulkiksi, mahdollista kielimuuria varten).
Auto saatiin rekisteröityä, tarjosin myyjälle kyydin kotiinsa ja homma oli sillä selvä.
Rekisteröin auton siis paikallisiin saksalaisiin kilpiin. Saksassahan kilvet ovat henkilö- ja paikkakuntakohtaiset. Henkilökohtaisuus lienee tullut muutamaankin otteeseen esille tässä topikissa. Paikkakuntakohtaisuus tarkoittaa siis sitä, että auton voi rekisteröidä vain omassa asuinpaikkakunnassa, ja täten rekisterikilven 1-3 ensimmäistä kirjainta merkkaavat paikkakuntaa.
Vakuutuksen otin paikalliselta "Trafilta" eli ADAC:lta. Kilpisepät myöntävät vakuutuksia ainoastaan väliaikaisiin (keltapäisiin) siirtokilpiin (mahdollisesti myös hieman pidempi aikaisiin (punapäisiin) vientikilpiin, tosin tästä en ole varma).
Jouluun asti on tarkoitus ajella täällä Saksassa, ennen Suomeen paluuta. Suomeen palatessani, minun täytyy uudelleenrekisteröidä auto joko siirto- tai vientikilpiin, jotta voin ajaa Suomeen. Toki voisin ajaa myös paikallisilla kilvillä Suomeen, mutta ilmeisesti paikallisiin Saksalaisiin kilpiin rekisteröityä autoa ei voi poistaa Saksan rekisteristä Saksan ulkopuolella (tjsp). Eli helpoimmalla varmaan pääsee kun vaihtaa siirtokilpiin ennen Suomeen paluuta.
Hakusessa oli W/S211 280/320CDI. Tuon kummempaan ei opiskelijan budjetti riittänyt. Tosin, tuollaista tehnyt jo pidempään mieli, joten miksi ei.
Heinäkuun lopulla käytiin Berliinin liepeillä yhtä yksilöä vilkaisemassa. Yksityinen myyjä puhui suht hyvää englantia (oma saksankielen taitoni ei vielä(kään) kummoinen ole...) ja vakuutti auton olevan hyvässä kunnossa, normaaleja käytön jälkiä lukuunottamatta. Paikan päällä todettiin, ettei autosta oltu pidetty juuri minkäänlaista huolta. Naarmuja ja skraiduja joka kulmassa, katossa lommoja, alle puoli vuotta vanha vannesarja kauttaaltaan kanttariosumia täynnä. Vedotkaan eivät olleet tallessa. Lienee sanomattakin selvää, ettei kauppoja tullut. Yhteensä yli 12 tuntia ja yli 500e edestä junalla, metrolla, ratikalla ja paikallisjunilla liikkumista, niin sanotusti turhan takia.
Viikkoa myöhemmin löytyi pienen pienestä kylästä hyvännäköinen yksilö (S211 320 CDI), ja myyjäkin puhui todella hyvää englantia. Myyjä kylläkin valitteli että käytön jälkiä löytyy, mutta autoa on silti huollettu asiallisesti ja säännöllisesti. Paikan päällä autoa tutkiessani, ainoa "käytönjälki" löytyi etupuskurista, vajaa 2 cm pituinen millin-puolitoista leveä vaalea naarmu. Muuten auto oli (ja on toki vieläkin) erittäin hyvässä kunnossa. Myyjä oli todella asiallinen ja ystävällinen. Koeajo myyjän kanssa kesti yli tunnin, ja kilometrejä kertyi lähemmäs sata. Myyjä neuvoi reittejä, kyseli minkälaista koeajoa haluan ja kertoi autosta kaiken mahdollisen. Koeajon aikana tuli ajeltua taajamassa, taajaman ulkopuolella ja oikein autobaanallakin.
Kaupat tuli ja sovittiin, että myyjä tulee minun "kotikaupunkiini" seuraavana arkipäivänä auttamaan minua rekisteröinnissä (lähinnä tulkiksi, mahdollista kielimuuria varten).
Auto saatiin rekisteröityä, tarjosin myyjälle kyydin kotiinsa ja homma oli sillä selvä.
Rekisteröin auton siis paikallisiin saksalaisiin kilpiin. Saksassahan kilvet ovat henkilö- ja paikkakuntakohtaiset. Henkilökohtaisuus lienee tullut muutamaankin otteeseen esille tässä topikissa. Paikkakuntakohtaisuus tarkoittaa siis sitä, että auton voi rekisteröidä vain omassa asuinpaikkakunnassa, ja täten rekisterikilven 1-3 ensimmäistä kirjainta merkkaavat paikkakuntaa.
Vakuutuksen otin paikalliselta "Trafilta" eli ADAC:lta. Kilpisepät myöntävät vakuutuksia ainoastaan väliaikaisiin (keltapäisiin) siirtokilpiin (mahdollisesti myös hieman pidempi aikaisiin (punapäisiin) vientikilpiin, tosin tästä en ole varma).
Jouluun asti on tarkoitus ajella täällä Saksassa, ennen Suomeen paluuta. Suomeen palatessani, minun täytyy uudelleenrekisteröidä auto joko siirto- tai vientikilpiin, jotta voin ajaa Suomeen. Toki voisin ajaa myös paikallisilla kilvillä Suomeen, mutta ilmeisesti paikallisiin Saksalaisiin kilpiin rekisteröityä autoa ei voi poistaa Saksan rekisteristä Saksan ulkopuolella (tjsp). Eli helpoimmalla varmaan pääsee kun vaihtaa siirtokilpiin ennen Suomeen paluuta.
S211 320 CDI -05
S124 300TDT -91 (paku)
S124 300TDT -91 (paku)
Re: Tarinointia tuontiautoista
Kyllä.ninzzasd kirjoitti:mahdollisesti myös hieman pidempi aikaisiin (punapäisiin) vientikilpiin
Aina silloin tällöin näkee spekulaatioita siitä kelpaavatko keltapäiset kilvet esim. Tanskassa, joten itse otin varmuuden vuoksi punapäiset. En tiedä mikä on totuus tämän asian suhteen, mutta molemmanvärisillä päillä varustettuihin kilpiin saa vakuutuksia kilpisepiltä.
Re: Tarinointia tuontiautoista
Mites pakolaiskriisi näkyy rajoilla? Syynätäänkö ja pysäytelläänkö tavan eurooppalaista kulkijaa autoinensa?
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
'14 MB E500 Coupe
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!