C 230 ensiautoksi?
C 230 ensiautoksi?
Eli kovasti himottais tuollainen coupe mersu, mutta onko järkevä ostos? Rahaa olis sijoittaa tommonen 6-7000 e. Noita kuitenkin löytäis 200-300 000km ajettuja ihan hyvin tuohon hintaan. Koneet ny ainaki kestää ja automaattikin kuulemma. Entäs varusteet? Ottaa mielummin ilman vai kaikilla? Siis hajoamisen kannalta. Onhan tuo iso summa noin vanhasta autosta mutta tuollases vain olis sitä jotaki, aivan helvetin hieno. Nuohan nyt kuitenkin on vähän vanhojen miesten autoja että luulis että olis hyvin pidettyjä ja huollettuja yksilöitä tarjolla. Mutta mitä nyt kannattaa ottaa huomioon kun alkaa soittelemaan ja kattelemaan?
Viimeksi muokannut 200dee, To 27.05.2010 16:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiitos!
Yhteenvetona voisi sanoa että ihan hyvä auto jos lompakko kestää bensan kulutuksen ja mieluiten 12 venttiiliinen jos haluaa halvempia varaosia?
Toki vähän pisti mietityttämään joidenkin kommentit että hinta on vähän suuri kun tuo kaksi ovisuus tekee siitä niin paljon arvokkaamaan. Normaalin 300 saisi paljon halvemmalla.. Mutta on tuossa toki sitä jotakin.
Yhteenvetona voisi sanoa että ihan hyvä auto jos lompakko kestää bensan kulutuksen ja mieluiten 12 venttiiliinen jos haluaa halvempia varaosia?
Toki vähän pisti mietityttämään joidenkin kommentit että hinta on vähän suuri kun tuo kaksi ovisuus tekee siitä niin paljon arvokkaamaan. Normaalin 300 saisi paljon halvemmalla.. Mutta on tuossa toki sitä jotakin.
tuontiauton saisit monta tonnia halvemmalla mutta se on sit tuontiauto ja siitä ollaan montaa mieltä. itel ei ole varaa valita suomiautoa.
ei se 12 ventiilisyys automaattisesti halvempia varaosia tuo. 24v on omat erikoisoikkunsa kannentiivisteen kanssa ja uudemmissa lisäks kaapelisarja. sportline tuo sit taas alustaan hintaa lisää.
kokonaisuus ratkaisee. Kallis auto uutena on myös kallis auto ylläpitää 20v vanhana.
mut mut... en mä tätä ikinä pois vaihda!!! siis 300ce24
ei se 12 ventiilisyys automaattisesti halvempia varaosia tuo. 24v on omat erikoisoikkunsa kannentiivisteen kanssa ja uudemmissa lisäks kaapelisarja. sportline tuo sit taas alustaan hintaa lisää.
kokonaisuus ratkaisee. Kallis auto uutena on myös kallis auto ylläpitää 20v vanhana.
mut mut... en mä tätä ikinä pois vaihda!!! siis 300ce24
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Että ku hankala asia.. Kuitenkin eka auto ja vaikka nyt 6000e olis rahaa laittaa autoon niin sitte sitä ei jää ku vähän bensaan ja lisää ei sitten tulekaan pitkään aikaan. Ekaksi autoksi olisi ehkä järkevämpää ostaa joku käytännöllisempi mutta perkeles.. Ei huvittaisi millään nissan sunnylla ajelukaan.
Tässä nyt esim. yksi malli mitä olen katsellut
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ce/3199782
Tässä nyt esim. yksi malli mitä olen katsellut
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ce/3199782
öö, eiks toi ole aika kallis? Siis mitä katselin noita ite herättelin tänään oman CE:ni 3v talviunilta ja nyt olisi tarkoitus se katsastaa, ajella kesä, ehkä laittaa myyntiinkin tms=)) Juu ei mitään nissaneita jos vaan on mahdollista ostaa johtotähti tuolla rahalla saisit kyllä melkein C36:senkin, mut onhan Coupe aina Coupe Alkaisin hieromaan sun kanssa kauppoja jos vaan voisin olla varma auton toimivuudesta, tuo seisottaminen kun meinaa tuoda "vanhoihin"" autoihin pieniä vikoja!! No mut mielelläni ajelen itsekkin tuolla kunhan sen ensi viikolla leimaan =)) Ei pitäis olla paljoa laittoa kun edellisen leiman jälkeen on ajetti 17km
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Tuo nyt vain lähinnä siksi että siinä olisi jo hienot vanteet ja madallus ettei sitten niitä tarvi alkaa erikseen ostamaan ja ettei käy niin ettei niihin sitten olekaan rahaa. Mielummin maksan vähän enemmän että olis sitten kanssa toimiva, tuohon nyt kuitenkin oli kaikkea pientä uusittu hiljan, tiedä sitten kuinka tärkeitä osia mutta..
kyllä noita myyntiin tulee koko ajan, maltti on valttia Juu kyllähän se on hyvä että on vanteet/ alusta jo niin ei tarvi itte niitä hommata! Mä ostin silloin muinoin 17tuumaiset vanteet ja niihin renkaat eli rahaa palo Katsele noita hetki rauhassa ja tee tarjouksia koska valinnan varaa on =)) ite ostin taxFree osastolta ja voin sanoa että säästin TODELLA pitkän pennin tai euron Varustetaso on hyvä noissa uitto autoissa ja ovat myös aika ruostevapaita... Tuskin olet kumminkaan autoa heti hukkaamassa pois niin taitaa olla sama onko uitto vai suomi-auto...
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Mutta sanokaas nyt kokemuksella että onko millään varaa ylläpitää tuollaista? Vai onko vain rahamiesten auto? Jos nyt verrataan esim. johonki volkkariin mikä nyt on toisena vaihtoehtona. Esim. mitkä osat olis hyvä että olis vaihdettu/rempattu tuollases 200-300km ajetus? Kyllä sitä nyt kuitenkin rahaa mielummin tuollaseen upottaa kun on se vain niin öky värkki
Ainakin diisselillä ajaminen (30-40tkm vuodessa) on toistaiseksi suosinut lompakkoa. Ei se vanha mersu enään mikään kallis ole ylläpitää, ainakaan omasta mielestä. Saman verran mulla meni fokukseen rahaa (jos ei polttoainetta lasketa) ja aikaa.
W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Siis tottakai, miksei tuontiauton tuonti kannattaisi. Varmasti hyvän hintalaatusuhteen omaavan tuontiauton löytäminen ottaa oman aikansa, mutta eikös näin ole täällä Meillä Suomen perälläkin?
Voit mahdollisesti tähän samaan rahaan saada paremmin varusteltun, vähemmillä kilometreillä olevan YKSILÖN. Paitsi, kun puhutaan 20 ikävuotta vanhasta autosta, ei siinä enää kilometrit niin hirveästi ratkaise, yleistä kuntoa enemmän pitäisin silmällä.
Kyseisen auton remontteihin en osaa sen tarkemmin kommentoida. Kaippa nuihin käytettyjä laatikoita / koneita saa jo suhkot edullisesti?
"Suht edullisella" tarkoitan sitä mitä korjauskustannukset ovat uudemmissa autoissa ja vertaan niihin.
Osta pois, jos ei kaupunkiajossa se 15litran bensankulutus merkitse mitään. Luulisi ainakin sen automaattina vetävän tuon verran!
Voit mahdollisesti tähän samaan rahaan saada paremmin varusteltun, vähemmillä kilometreillä olevan YKSILÖN. Paitsi, kun puhutaan 20 ikävuotta vanhasta autosta, ei siinä enää kilometrit niin hirveästi ratkaise, yleistä kuntoa enemmän pitäisin silmällä.
Kyseisen auton remontteihin en osaa sen tarkemmin kommentoida. Kaippa nuihin käytettyjä laatikoita / koneita saa jo suhkot edullisesti?
"Suht edullisella" tarkoitan sitä mitä korjauskustannukset ovat uudemmissa autoissa ja vertaan niihin.
Osta pois, jos ei kaupunkiajossa se 15litran bensankulutus merkitse mitään. Luulisi ainakin sen automaattina vetävän tuon verran!
Mercedes-Benz A45 AMG -14
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Eihän coupen ylläpito poikkee paljoo sedanista missä on samanlainen moottori.
Ainut tosiasia monivenasessa kutvosessa on se että kanspahvi on joskus vaihdettava.
Ja osat maksaa monitappiseen hiukan enemmän ja alatukivarret on suht. kalliit sportissa kun alamollukat on integroitu alatukivarteen.
Kyllä mä oon suht perseaukisena pärjänny tolla omalla 5vuotta ympäripyöreetä.
Ainut tosiasia monivenasessa kutvosessa on se että kanspahvi on joskus vaihdettava.
Ja osat maksaa monitappiseen hiukan enemmän ja alatukivarret on suht. kalliit sportissa kun alamollukat on integroitu alatukivarteen.
Kyllä mä oon suht perseaukisena pärjänny tolla omalla 5vuotta ympäripyöreetä.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Tottakai kannattaa tuommoinen ostaa! Erottuu hyvin kolmoskoppa-bemareista, vastakkainenkin sukupuoli huomaa helpommin
Mainitsit aikaisemmin että muut sanoo että se kaksiovisuus tuo lisää hintaa. Totta, mutta arvatenkin pitää yhtä hyvin pintansa jälleenmyyntiarvossa vert. neliovinen. Lisäksi (sanokoot muut nyt ihan mitä vaan) niin coupe on hienomman näköinen.
Ylläpito tuskin tulee normaalituloiselle kalliiksi, munkin palkkataso on SDP:n mukaan köyhä ja kuitenkin olen pärjännyt tuon kasikoneenkin kanssa ihan hyvin.
Osta pois, ei se mietiskelemällä parane
Mainitsit aikaisemmin että muut sanoo että se kaksiovisuus tuo lisää hintaa. Totta, mutta arvatenkin pitää yhtä hyvin pintansa jälleenmyyntiarvossa vert. neliovinen. Lisäksi (sanokoot muut nyt ihan mitä vaan) niin coupe on hienomman näköinen.
Ylläpito tuskin tulee normaalituloiselle kalliiksi, munkin palkkataso on SDP:n mukaan köyhä ja kuitenkin olen pärjännyt tuon kasikoneenkin kanssa ihan hyvin.
Osta pois, ei se mietiskelemällä parane
C126 380 SEC -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
mä vaihoin käytännös raha-arvollisesti mun yhtä vanhan (93) ja yhtä paljon ajetun (275tkm) karvalakki volkkari 1.8CL venton tähän coupeen (92, 283tkm) ja ei kaduta. ts myin volkkarin 4500€ ja ostin mersun ruottista 2700€ + verot reilu tonni, matka, katsastuskulut yms. kasvatti totaalin 4000 euroon. Mersun kunto oli yleistasolla reilusti paremman puolella ja volkkari oli täysin loppu.
Näin maalla asuvalle ja 35 vuotiaalle miehelle vakuutusten hinta nousi vajaa 100€/v. Täyskasko siis. bensaahan kuluu 2x enemmän. mutta entä sitte.
edit: summat muutettu oikeiksi. ja tämä tapahtui 10/2007
Näin maalla asuvalle ja 35 vuotiaalle miehelle vakuutusten hinta nousi vajaa 100€/v. Täyskasko siis. bensaahan kuluu 2x enemmän. mutta entä sitte.
edit: summat muutettu oikeiksi. ja tämä tapahtui 10/2007
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Japanin jättäisin pois laskuista. Autot on kyllä hienokuntoisia mutta rahdit + tullimaksut kasvattaa tax free-hintaa aikalailla. Kyllä ruotsin/saksan tarjonta on coupeissa ihan tarpeeksi riittävä, kunhan varaa aikaa etsinnälle ettei heti ensimmäistä osta.200dee kirjoitti:
JJA vielä, entäs tosiaan ulkomailta tuonti? Saksa, jopa japani? Kannattaako?
Poliitikot ja vaipat pitää vaihtaa tietyin väliajoin, ja samasta syystä.
Tuos on vain se että siihen pitäis joku mestari löytää mukaan ja tuttavistakaan ei löydy ketään sellaista. Ei sinne saksaan kuitenkaan niin vain lähdetä palloilemaan jos on netissä nähnyt hyvän ilmoituksen. Taitaa hintakin nousta jos apuun pyytää jonkun asiaan perehtyneen firman tai vastaavaan työkseen tätä tekevän? Googlella löytyi pari sivua. Ja totta, normaali 300 nyt vain on hieno auto mutta coupena jotain niin kaunista.
Eikös täällä foorumilla pyöriny jossain vaiheessa semmoinen tyyppi joka asuu ruottissa ja on muutamalle foorumilaiselle etsinyt auton ja käyny katsomassa sen kunnon ennen kun on itse tarvinu mennä sinne kattelemaan! Siis tietty pientä korvausta vastaan ja muistelisin että hän auttoi myös sielä päässä papereidenkin kanssa! Mä löysin tuon omani nettiauton taxfree osaston kautta kun yksi kaveri oli ostanut tuon itelleen ja sit oli ostanu vielä toisenkin auton! Luulen että tuolta ruottin puolelta ei ole järin hankalaa lähteä autoa hakemaan Saksa onkin sitten vähän kauempana. Mut tuota noin, ei noi coupet enään ole niin hinnankirossa etteikö niitä löytyisi tuohon hintaan ihan suomestakin! Mut kyllä siinä vaan säästää kun itse "uittaa" autonsa ite oon hakenu 2pyörää tallinnasta ja jopa tämmöinenkin puusilmä osas sen paperisavotan niin se kertoo jo että JOKAINEN muukin osaa
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Katsoppas tuolta.... ovat siis lähellä tukholmaa(rajasin siis)
http://www.blocket.se/stockholm?q=merce ... a=11&md=th
http://www.blocket.se
parista tonnista näkyy hinnat alkavan, tai en tarkkaa hintaa kattonu.
http://www.blocket.se/stockholm?q=merce ... a=11&md=th
http://www.blocket.se
parista tonnista näkyy hinnat alkavan, tai en tarkkaa hintaa kattonu.
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Offia on nyt laitettava ja katoinko oikeen että kovalla ja pehmeellä katolla on C124:sta
WTF Jos on orkkis niin eikö toi olis jo arkistoinnin paikka
http://www.blocket.se/sodermanland/Merc ... m?ca=9&w=3
WTF Jos on orkkis niin eikö toi olis jo arkistoinnin paikka
http://www.blocket.se/sodermanland/Merc ... m?ca=9&w=3
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Eikös tuo ole aivan tavallinen a124...? Vai onko a:t ollu perinteisesti pelkällä kangaskatolla... Vai onko laikka-avo...?
Edit: Ruotsihan tais mennä viime syksynä Saksan ohi käytettyjen autojen tuontimaana. Sieltä vaan hommaamaan, niin minäkin koitin... Onni vaan ei silloin suosinut rohkeaa...
Edit: Ruotsihan tais mennä viime syksynä Saksan ohi käytettyjen autojen tuontimaana. Sieltä vaan hommaamaan, niin minäkin koitin... Onni vaan ei silloin suosinut rohkeaa...
Viimeksi muokannut Pakardinen, To 20.05.2010 00:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Ai joo A124 eikä C124.Pakardinen kirjoitti:Eikös tuo ole aivan tavallinen a124...? Vai onko a:t ollu perinteisesti pelkällä kangaskatolla...
Edit: Ruotsihan tais mennä viime syksynä Saksan ohi käytettyjen autojen tuontimaana. Sieltä vaan hommaamaan, niin minäkin koitin... Onni vaan ei silloin suosinut rohkeaa...
Mut mun tietääkseen ei kovakattosta satalankkua avoo ole ollu?
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Juu näyttäis olevan kovakattokin Enpä muista että olisin aikaisemmin nähnyt tuollaista kampetta=) Taitaa olla samanlainen katto systeemi kun SL:ssä??
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 256
- Liittynyt: Ma 03.08.2009 12:51
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Jos nyt harvinaisuutta havitellaan ja toi kova katto on oikeesti olemassa ihan jossain A124 mallisarjassa niin tuo on jo YYber alles menoa!! (jos orkkis nin olis joku jo maininnu tästä mallista)Kettunen111 kirjoitti:Nii se on sitten jokaisen oma asia mitenkä tärkeänä alkuperäisyyttä pitää, itelleni jos olisin autoa nyt hankkimassa se olis semmonen veteen piirretty viiva. Ns. massamallin kuten c124 kohalla en hirveästi itse stressais, sitä paitti onha tuo rattikatto tuossa kuvan vehkeessä aika magee
(pakko olla feikki)
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 256
- Liittynyt: Ma 03.08.2009 12:51
Kovakatto A124:ään on ollut saatavana tehtaalta, vanhempien SL:ien tyyliin (joissa se kuitenkin oli vakiona). Erittäin harvinainen varuste.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi